Jump to content

Sonda lambda 1 sau 2 ?!?


liviu85
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor . Am un seat ibiza 1.4 16V BBY din 2004 ( 83 500 km ) cu o mica problema ... o data la cateva luni ( in ultima perioada mai des ) mi se aprinde check engine . Pun vag com-ul pe ea si gasesc urmatoarea eroare :

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

E de la sonda lambda din cate stiu eu dar care sa fie ? cea dinaintea catalizatorului sau cea de dupa catalizator ? Din cate stiu eu doar cea dinaintea catalizatorului are incalzire .Cea de dupa catalizator e schimbata acum un an si ceva cu una universala , mai are inca cateva luni garantie dar cealalta este originala din fabricatie . Am cautat si pe autodata si tot nu m-am lamurit care dintre sondele lambda provoaca aceasta eroare . Am facut un test la catalizator cu vag com-ul si a iesit ok dar dupa test a aparut urmatoarea eroare :

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Din eroarea asta reiese clar ca este vorba de a 2-a sonda lambda ( cea de dupa catalizator ) . Sa fie ambele cu probleme ? Benzina pun numai de la petrom sau OMV (95). Totusi ciudat ca eroarea a 2-a o apare doar dupa testul facut la catalizator cu vag com-ul iar prima apare dupa cum am spus o data la cateva luni din senin , dar nu in mers ci imediat dupa pornirea motorului .

Orice sfat si parere este bine primita :cool: Multumesc si astept sfaturile voastre;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bank 01 nu se refera la prima sonda??

Am mers si eu cu ea aprinsa jumatate de an apoi am schimbat benzina ( de la petrom luam) si s-a stins singur martorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei e din prima sonda dar motorul de 1,4 e foarte pacatos la acest defect, controleaza furtunase sa nu traga aer fals, nici nu cred ca are decat unu sau 2 care le poti verifica, sa ai uleiul schimbat la timp si bujiile .

Acest motor mereu are probleme cu sondele, verifica si sigurantele sau verifica daca are alimentare pe incalzire ( cu toate ca eu cred ca doar ai activat ceva cu vagu si nu a terminat testu).

Am mai avut masini din grup de 1,4 cu probleme la sonde, de obicei apare iarasi chiar si cu sonda noua, depinde de combustibil de bujii de ulei etc.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am aceesai eroare.

1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

La un Golf 4, 1.4, 16V. Benzina MOL sau OMV, uleiul schimbat la timp (Aral). Bujiile nu sunt schimbate. Nu am inteles pana la urma, despre care sonda e vorba. 1 sau 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Behind = in spatele... e sonda de dupa catalizator...= sonda O2 =sonda 2 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, logic. Dar mai trebuie cineva sa te bata pe umar ca sa-ti deschizi ochii. Si mai am o intrebare. Am sters eroarea asta, s-a stins martorul din bord, dar dupa 3 zile a aparut din nou. Nu cred ca e sonda dusa pentru ca mi se reaprindea inapoi imediat. Ea interpreteaza o informatie acum. A mai avut cineva ceva asemanator (la un Opel) si dupa ce a schimbat sonda lambda, a constatat ca de fapt era debitmetrul de aer. Masina merge OK, trage normal, nu consuma mai mult decat de obicei. Ma mai ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit ce link ti-am pus acolo? Tot ce spune acolo trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine-adaptation-00 reset factory default. = Reset harta injectie si valorile din self adaptation.

Adaptare clapeta basic settings-60

Si vezi ce obtii.

Vezi poate ai vreun furtun crapat etc pe admisie aer sau recirculare gaze.

Poate capacul la filtru pus aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult de tot.Cred ca e suficient de lamuritor. Mai ramane sa verific chestiile astea cand o sa am putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

unde gasesc o schita cu localizarea sondelor lambda la seat ibiza 1,4 mpi cod motor AUD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a mai scris demult pe aici.La golf 4 sonda 1 este intre ventilatoare si motor infipta in tevi si sonda 2 sub schimbator cu fir in ea de la o cutie alaturata,poate ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
shark_re8ell

buna, am o  problema ce consta in faptu ca martoru de "check" sta aprins, iar motorul intrerupe, trepideaza enervant de tare,  cel putin la rece are tendinta de a merge in 3 cilindri. cu ceva timpi in urma am schimbat bujiile si bobinele. din nu stiu ce motiv se tot prajeau bobinele. acum, dupa ce s-a aprins din nou martorul am facut o verificare rapida daca lucreaza sau din nou una din ele e dusa, dar par sa fie in regula. singurele erori depistate cu vcds-ul is cele date de faptul ca am tot scos bobinele si eroarea de la sonda lambda. a mai patit cineva ceva asemanator? sau sa fie un scurt in fire si sa intrerupa din cand in cand? sau ce as putea face sa ii dau de cap?

 

seat ibiza 2002 1,4 16v BBY

 

17851 - EGR valve, signal too low *intermitent

17848 - EGR valve open circuit * intermitent

17586 - Linear lambda probe, current circuit, open circuit * intermitent

17589 - Linear lambda probe, reference voltage; open circuit * permanent ( asta e aparuta la ultima scanare, dupa am verificat sigurantele si am lasat bateria decuplata vreo 30min, insa dupa stergere nu a mai aparut)

 

erori care se sterg insa reapar dupa prima apasare a pedalei de acceleratie. plus ca una pe care nu o gasesc nici pe rosstech si nici nu o pot sterge este :

 

65535 - system OK - if fault still evident, check control unit and associated wiring

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!