Jump to content

Martor ulei nu functioneaza si nu bip-aie


cmiron
 Share

Postare recomandată

Un lucru ciudat (pentru mine): am facut schimbul de ulei iar in timp ce scurgeam uleiul din baia de ulei am lasat contactul pus pentru a urmari daca bucla de semnalizare nivel ulei scazut funtioneaza. Ei bine, la Passat-ul meu lampa a stat bine merci stinsa chiar si dupa ce s-a scurs si ultima picatura de ulei din motor:o. Am scos conectorul senzorului....tot nimic! Computerul meu spunea ca totul e in regula chiar si fara ulei in motor! Cam periculos nu credeti? Am pus uleiul, am terminat treaba cu schimbul si am facut o scanare. VagCom-ul a sesizat lipsa uleiului. Am facut un test pe instruments.... toate lampile functioneaza corect, lampa pentru ulei se sprinde in doua nuante (o culoare pentru temperatura si alta pentru nivel ulei). Se pare ca toate functioneaza corect luate independent....de ce nu lucreaza bucla de supraveghere ulei??? M-a speriat un prieten la un service spunandu-mi ca in ultima perioada a primit cateva passat-uri care au reclamat lipsa uleiului in carter :banghead: si ma intreb: in cazul in care se intampla ceva cu uleiul cand voi putea afla despre asta....dupa distrugerea motorului? Astept cu nerabdare parerile voastre. Multumiri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Becul se aprinde :1.GALBEN pt nivel scazut - doar cu motorul pornit

2.ROSU pt presiune mica in sistem

Parerea mea este ca nu ai verificat corect functionarea !

Mai corect era sa completezi cu ulei mai putin 1 litru si sa pornesti motorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit motorul si am scos conectorul de la baia de ulei. Nici o semnalizare: nici o lampa aprinsa iar computerul nu imi da nici un mesaj. Am introdus conectorul si tot nimic, nici un semnal! Cu motorul oprit insa cand am reintrodus conectorul (atentie, la reintroducerea conectorului, nu la scoaterea sa!)a aparut mesaj de nivel scazut pe computer iar lampa nici vorba sa se aprinda! Un test cu un litru de ulei este criminal pentru motor! Poate cineva sa ma convinga ca buclele de semnalizare functioneaza corect? Vreau sa stau linistit, mai ales ca uleiul este viata motorului.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos, are cineva o parere? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit!

sa vezi ce klumea e cand martorul se aprinde (galben) si nu mai poti sa-l stingi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Am pornit motorul si am scos conectorul de la baia de ulei. Nici o semnalizare: nici o lampa aprinsa iar computerul nu imi da nici un mesaj. Am introdus conectorul si tot nimic, nici un semnal! Cu motorul oprit insa cand am reintrodus conectorul (atentie, la reintroducerea conectorului, nu la scoaterea sa!)a aparut mesaj de nivel scazut pe computer iar lampa nici vorba sa se aprinda! Un test cu un litru de ulei este criminal pentru motor! Poate cineva sa ma convinga ca buclele de semnalizare functioneaza corect? Vreau sa stau linistit, mai ales ca uleiul este viata motorului.

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ai facut testele cu capota deschisa atunci le-ai facut degeaba(asta in cazul in care ai switch la capota) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

M-am luminat........... "electricu" a avut dreptate (ca de obicei). Mi-a scazut in mod real nivelul uleiului (consum normal) si semnalizarea a functionat. Switch-ul de la capota "mascheaza" semnalul. Toate bune prieteni, va doresc un an plin de succese, fara probleme la masinutze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Iata ca zilele trecute scazand nivelul uleiului din baie, la TT, mi-a semnalizat nivel scazut... Am adaugat ulei pana la nivelul maxim dar semnalizarea nu a disparut. Am cautat acel limitator de la capota, in ideea ca poate e defect... Nu l-am gasit... si problema a ramas nerezolvata - Semnalizarea persista cu toate ca uleiul are nivelul maxim. Pareri?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e putin offtopic ce intreb eu acuma,dar switch-ul de la capota are si alte fct.?in afara de cea scrisa mai sus

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate cunosc eu acel switch este folosit si pentru sistemul de alarma, pentru a supraveghea tot ce se afla sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia care a dus la rezolvarea problemei:

Am identificat switch-ul care era amplasat sub sistemul de inchidere capota, l-am gresat cu spray WD40, am inchis si deschis capota de doua ori si S-A REZOLVAT! Alarma s-a resetat fara alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate cunosc eu acel switch este folosit si pentru sistemul de alarma, pentru a supraveghea tot ce se afla sub capota.

deci el atata face,supravegheaza daca capota e deschisa sau nu?sai si altceva?asta din fraza"switch este folosit SI pentru ..."

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum m-am "jelit" mai devreme, pe langa cel de supraveghere capota deschisa, el are si rolul de reset semnal nivel scazut de ulei. Cu alte cuvinte, daca dupa ce iti apare semnalizare nivel ulei scazut ridici capota, chiar daca nu refaci nivelul de ulei, semnalizarea dispare, ca si cum deja ai fi completat cu ulei. Asta a vrut sa fie sensul cuvantului "SI". E periculoasa aceasta functie pentru ca o serie de semnalizari sunt dependente de acest switch. In cazul in care acesta se defecteaza pe pozitia "capota deschisa", in cazul unei alarme reale, soferul nu va fi informat. Sunt insa curios sa aflu care sunt celelalte semnale dependente de acesta, cu exceptia senzorului de nivel ulei....

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

imi apare si mie de o saptamana un mesaj la pornire si bipuri, mesajul este urmatorul (senzor oil warkshop) nu stiu sigur daca am scris bine, da ceva de genu imi apare doar la pornire si dupa se stinge nu mai zice nimic, odata cu mesajul se aprinde si beculetul acela care arata ca un fel de picatura intr-o parte e un fel de pompita care curge ceva pe o parte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atazi am desfacut capota si am inchiso si nu imi mai apare acel mesaj. pompita aia se aprindea galbena, ca am vazut ca are 2 culori rosu si galben, se aprindea galbena la mine dar acum nu mai zice nimic e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat o chestie daca deschid capota si o inchid nu mai apare mesaju si nici pompa de ulei, dar dupa ce merg cu masina, si dupa ce o opresc, si ii pun contactu iar apare acel mesaj ce are? apare mesaju si licare pomapa de ulei galbena :((

Modificat de Romario
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la mesajul OIL SENSOR WORKSHOP sunt doua variante: ori e senzorul de nivel si temperatura ulei defect, ori ceea ce am patit si eu, cablul de legatura e intrerupt.

La mine a fost a doua varianta (din cauza unor rozatoare flamande), refacut legaturile electrice si e O.K.

BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

didi@ multumesc mult pentru ajutor azi m-am uitat sub masina si aveam un fir rupt de la sensor multumesc frumos :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caz real in urma cu 5 ani dupa ce am luat passat-ul din semnatura:cu capota deschisa(NU AM SWITCH) si uleiul dat jos, am pus contactul si becul de la ulei s-a stins bine mersi...curios la culme,am pornit motorul pt citeva secunde...FARA ULEI !...N-AM FOST AVERTIZAT IN NICI UN FEL!...am facut 2-3 porniri scurte in ideea ca o fi ramas ceva ulei nescurs prin motor...nimic...am schimbat sonda de ulei...la urmatorul schimb,am repetat figura...LA FEL !...am intrebat la reprezentanta d&c oradea si mi s-a raspuns doar atit:sa nu mai pornesc motorul fara ulei...nu stiau nici ei mai mult...nici azi nu i-am dat de capat...faptul care ma supara cel mai tare era ca daca aveam probleme cu presiunea de ulei eu nu voi sti decit cind poate va fi prea tirziu...in urma cu 1 an am avut ceva probleme cu sistemul de alimentare(imi cazuse dopul de golire de la filtrul de motorina si prindea aer) si am fost nevoit sa dau la cheie mult de tot...ei bine,dupa citeva chei foarte lungi, in timp ce dadeam la cheie si motorul nu pornea(CAPOTA ERA DESCHISA!)s-a aprins avertizarea rosie de la presiunea de ulei si m-a avertizat si sonor cu buzzer-ul...bineinteles, dupa ce motorul a pornit,n-a mai fost nici o problema...care stiti...explicati...motorul merge bine si azi si nu am avut probleme cu presiunea de ulei niciodata(sau nu am stiut)...dar de crapat...inca n-a crapat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut!

Sunt mai nou pe aici, mai exact e prima data cand intru. Am un passat variant 2000 sh. L-am luat cu baia de ulei lipita. De curand am lovit masina intr-o bordura si in 2 zile (nu am folosit masina a stat in fata blocului) am ramas fara ulei. Am pus contactul si nu mi se aprinde nici un beculet in bord.

As dori sa aflu din ce motive nu se aprinde , si ce e mai important as dori sa-mi recomande cineva un service unde as putea sa-mi schimb baia de ulei.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ia ziceti-mi si mie, ce rol are informatia de "temperatura ulei", pe care o da senzorul de nivel ulei?

si inca ceva: la toate motoarele la care exista, senzorul de nivel ulei are si rol de senzor temperatuta ulei?

(evident ca ma intereseaza mai mult pentru AVF-ul din dotare)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am recitit manualul masinii. Din pacate nu se mentioneaza nicaieri despre indicatii privind "temperatura ulei". Toate referirile se fac doar la indicarea presiunii si nivelului uleiului din baie. Becul de avertizare temperatura este doar pentru lichidul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia de "temperatura ulei" nu exista. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la mesajul OIL SENSOR WORKSHOP sunt doua variante: ori e senzorul de nivel si temperatura ulei defect, ori ceea ce am patit si eu, cablul de legatura e intrerupt.

La mine a fost a doua varianta (din cauza unor rozatoare flamande), refacut legaturile electrice si e O.K.

BAFTA!

n-am inventat dupa mintea mea:P:P, am citit si eu ce a zis colegu, si mi-am zis sa intreb, sa stiu in ce ma bag daca ma iau de dansu la schimbul de ulei!multam cosmin~

(am mers cu un 407 cu ceas separat pt temp uleiului, f misto informatia.nu strica si la B6)

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut,

Am si eu o problema daca se poate un sfat v-as fi recunoscator.

Cand pun contactul mi se aprinde cateva secunde Oil Sensor Workshop.

Am schimbat uleiul, filtrul si senzorul de ulei cel de pe baia de ulei...rezultatul este dezamagitor .. tot se aprinde "Oil Sensor Workshop" am scos borna de la baterie ramane stins o perioda dupa care se aprinde din nou am incercat sa sterg eroarea cu VAG-ul si nu merge.

Poate sa ma ajute cineva va rog? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!