Jump to content

Supraincalzire motor 1.8T


PiltZu
 Share

Postare recomandată

salut. imi cer scuze daca nu postez unde trebuie.

am un G4 2004 1.9 TDI break si aseara mi s-a aprins martorul SUPRAINCALZIRE MOTOR (MOTORSTORG WERKSTATT) impreuna cu martorul de ulei. am completat cu 200 g de ulei. dupa care martorul de ulei s-a stins.

insa dimineata cand speram sa fie racit motoru si sa dispara si martoru' celalalt, n-a disparut, ba chiar s-a mai aprins si martoru' LUMINA DE AVERTIZARE GAZE EVACUARE.

ce e de facut ? pe langa normalul drum la service. ( sa o conduc pana la service sau calez motoru' ? )

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fericire, o simpla eroare de calculator, niciun fel de defectiune mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare,

Am si eu o problema la masina din semnatura - se incalzeste apa.

Se intampla doar vara doar cand pornesc clima, dupa 300-400 km sau cand merg prin oras si e foarte cald afara (30+).

Nu am gasit nici o eroare si nu am facut nici un test. Mai mentionez ca aproape tot timpul(vara) cand opresc (parchez) masina ramane pornit ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie luate perin eliminare .... termostatul cand a fost schimbat ultima oara ? pompa de apa ? la ce temperatura ajunge, pe ceas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,

- termostatul - nu am idee cand a fost schimbat (probabil niciodata) btw: cum il testez daca functioneaza bine/corect.

- pompa de apa - schimbata anul trecut impreuna cu distributia

- temperatura -pot sa merg xxx km si acul sta la 90, cand am pornesc clima incepe sa se incalzeasca 110-120, mai mult nu stiu pt. ca nu am lasat-o

mentionez ca toate astea se intampla doar vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul in cazul tau cel mai probabil e blocat pe inchis si astfel se supraincalzeste motorul. E o problema comuna la motoarele VAG deoarece piesa imbatraneste in timp.

La mine era invers. Al meu era blocat pe deschis si nu se incalzea cum trebuie motorul in special iarna si mai ales la mers in afara orasului. In oras la trafic/stopuri temperatura apei imi urca spre/statea pe 90 C foarte putin. Nici nu cred ca am auzit termocupla sa mearga fiindca nu ajungea la temperatura astfel incat aceasta sa pornesca.

Schimbarea lui nu e complicata si e ieftina. Ai nevoie de un termostat care e 35-60 de lei in functie de producator si de niste antigel G12/G12 plus roz ca sa mai completezi pentru ca curge cand i-l dai jos si nu ai cum sa i-l recuperezi. La 1.8T transversal termostatul e situat sub galeria de admisie in spatele unei flanse care e etanseizata de bloc cu un O Ring. Termostatul nou vine si cu un O ring din cate stiu. La final poti testa la ce temperatura deschide termostatul cu VAG-COM-ul (asta in cazul in care senzorul G62 indica valori bune, reale). Bafta!

PS: Acum cu termostatul nou la mine a scazut consumul cu 1.5-2.5 l/100km. La tine probabil sa nu iti fi influentat consumul daca motorul ajunge mai repede la temperatura. Indiferent ca e iarna sau vara temperatura sta la 90 fix si nu fluctueaza pe ac. Pe VAG-COM cand deschide vezi ca scade temeperatura in timp real cu cateva grade, lucru ce pe acul din bord nu se poate observa. Cand se inchide termostatul temperatura creste la loc si tot asa. Din cauza temepraturii ambientale, logic, iarna ajunge mai greu la 90 C, iar vara mult mai rapid. Acum e septembire si nu mai e asa cald. In ultimele sapamani de 2 ori am auzit termocupla pornita dupa ce am oprit motorul, ceea ce e normal, in special dupa drumuri mai lungi.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Volnick,

Cu siguranta asta e problema, motorul se incalzeste repede in 2-4 min. e la 90 si acolo sta fara nici o problema atata timp cat nu folosesc clima dar si asta e relativ ca de exemplu in exterior pe drum drept nu are nici o treaba, problema (incalzirea) se manifesta doar cand merg mai mult prin oras si e f cald si dau drumu la clima sau cand e masina plina dupa min.200km in urcare tot cand dau drumu la clima...iar de consum sunt foarte multumit.

Am sa schimb termostatul si revin cu detalii.

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Termostat schimbat - rezultate vedem la anu` in vara, pana atunci drumuri bune :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare.In speranta ca mai urmareste cineva acest topic,am o intrebare.Am ramas nelamurit in urma schimbarii termostatului la o bora 1.8t 150cai(masina mea dar nu pot updata semnatura).Schimbul de termostat l'am facut dupa ce s'a rupt pompa de apa(paletii s'au separat de axul pompei) deci am scapat fara supape indoite.Am schimbat totodata si distributia.Initial din cauza ca motorul se supraincalzea(trecea de 90 pe bord) am suspectat termostatul.Dupa ce l'am schimbat,aceeasi treaba si asa am constat pompa ca fiind motivul.

Dupa finalizarea operatiunii,am pus antigelul nou si am pornit motorul sa se incalzeasca astfel incat termostatul sa deschida circuitul sa pot completa diferenta de antigel.Supriza a aparut cand acul incepuse iar sa treaca de 90 si termostatul inca nu deschidea(termostat behr stiind de problema cu wahler sau altele).Punand mana pe furtune erau tari iar cel din termostat rece si cel din dreapta sus al radiatorului foarte fierbinte.(cum te uiti la masina).

Mai facand aceasta operatiune la 1.6 16v,stiind ca se pune antigelul si atat si apoi deschide termostatul si completezi....a aparut semnul de intrebare.De ce cu pompa noua,termostat nou(fara probleme la termocupla,ventilatoare sau g2/62) la mine nu se aeriseste singura.Rezolvarea a fost sa slabesc furtunul care iese din termostat pana cand a inceput sa iasa apa.Aparu inca o intrebare.Aerul se acumuleaza in cel mai inalt punct de obicei...la mine de ce iesea pe la furtunul din termostat?Cand a inceput sa curga si apa pe langa acel furtun pe care l'am slabit....inseamna ca incepea sa se umple si radiatorul...dar se umplea in sens invers...adica nu termostatul deschidea si lasa apa din motor sa se duca in radiator,ci intr'un fel in sensul opus(slabind furtunul apa inlocuia suprapresiunea).

Intr'un final a deschis si termostatul(ambele furtune erau fierbinti),au pornit ventilatoarele...totul bine.In schimb de atunci,furtunele sist de racire sunt foarte tari cand se incalzeste motorul iar daca desfac busonul vasului de expansiune dupa 10 min de fctionare,iese foarte multa presiune(comparativ cu 1.6'le care l'am avut) iar apa urca si chiar da un pic afara.Daca opresc motorul si imediat desfac busonul,aceeasi situatie.

O parere?va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!