Jump to content

Seat Ibiza 1.2 TDI CR Ecomotive


EPoX
 Share

Postare recomandată

Seat Ibiza Ecomotive detinea pana in prezent un motor 1.4 TDI de 80CP, ei bine astazi a fost inlocuit cu unul nou, 1.2 TDI CR de 75CP si un cuplu de 180Nm, acelasi motor ce se regaseste si pe Volkswagen Polo BlueMotion incepand din luna mai 2010.

Consumul acestui motor este de 3,4 litri si emisiile de doar 89 grame per kilometru, ceea ce inseamna o reducere de 10% fata de motorizarea anterioara.

Aceste rezultate ECO se datoreaza si sistemului Start&Stop, aerodinamicii imbunatatite si pneurilor speciale.

Consumul si noxele reduse in schimb afecteaza aliura sportiva a soferului, automobilul accelereaza de la 0 la 100km/h in 13,7 secunde, adica cu 1 secunda in plus fata de celalalt motor, asta inseamna ca in trafic sau cand pleci in concediu va fi nevoie sa ai rabdare pentru a putea atinge viteza maxima de 173km/h.

Sursa: http://automotorclub.com/articole-2010/sea...tive/index.html

4811444219_52703b63a3_m.jpg4812068694_01a6037403_m.jpg4811444157_03c099765f_m.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Consumul ala nu il obtii decat daca ai rabdare de fier. Si e greu sa conduci batraneste. Oricum sistemul Start&Stop e un plus prin orase.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Aproape un an a trecut de cand nu s-a mai discutat despre Ibiza 1.2 TDI Ecomotive, am avut ocazia sa testez masinuta asta in varianta cu facelift si am ramas impresionat de consumul masinii. Ideea de baza a motorului este consumul si taxele foarte mici, orice comentariu legat de optiuni si alea alea sunt deja inutile.

Am scris pe blogul meu personal cateva impresii despre masina http://www.e-bogdan.com/2012-test-drive-seat-ibiza-1-2-tdi-ecomotive/ dar ca sa nu se zica ca vreau sa fac reclama ams a va spun si aici cateva cuvinte.

Cutia de viteze este aceasi ca si la celelalte modele, faza e ca producatorul iti recoamnda cand sa schimbi viteza, adica cand sa treci in treapta superioara ca sa poti scoate un consum mic.

post-558-0-30841900-1342808125_thumb.jpg

post-558-0-47529400-1342808133_thumb.jpg

post-558-0-95288900-1342808141_thumb.jpg

post-558-0-94095200-1342808147_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Lucrez pe un seat Ibiza 2011,1.2 tdi varianta full si am câteva nelămuriri astfel ca poate cineva ma poate lamuri si pe mine.

In prima zi când am lucrat pe masina aceasta la 97 de km mi-a consumat 5.7 litri.a 2 a zi la 125 km parcursi mi-a consumat 9.7 litri.mentionez ca in ambele situatii am circulat numai in oras.de asemenea mai mentionez ca atunci când am alimentat de fiecare data in rezervor a intrat o cantitate neinsemnata de combustibil,cantitatea cea mai mare intrând in acea rezerva.Adevarul este ca eu mici mu prea stiu cum este cu acea rezerva de combustibil,daca initial se consuma din ea sau din rezervor.mai mentionez ca in prima zi când mi-a consumat 5.7 la % calculatorul de bord îmi arata un consum de 6.7%. A 2 a zi când mi-a consumat 9.7 la 125 km calculatorul de bord îmi indica un consum de 5.8% si in ambele situatii nu am folosit aerul condiționat.va rog mult daca ma poate lamuri si pe mine cineva ce se întâmplă ptr ca nu mai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg ceva, tu cum calculezi consumul? Bagi motorina pana sare pompa si apoi umpli si rezerva? Cel mai sigur e sa alimentezi mereu de la aceeasi pompa si sa nu mai bagi motorina si in rezerva, in plus incearca sa calculezi consumul pe distanta mai mare, ai vreo ratiune pentru care alimentezi in fiecare zi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
  • 6 months later...
Vladutz1995Vlad

buna ziua ! As vrea sa cumpar si eu un seat ibiza ST 1.2 TDI ecomotive si as vrea sa stiu daca merita ca masina la mana a doua, daca este  fiabila si daca merita pentru oras :D va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

aceeasi intrebare ma intereseaza si pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea merita. A avut si ceva recal, consumul nu e chiar asa mic, poate cu 0.5% mai mic ca la 1.6tdi insa e un motor slabut. In acelasi pret recomand 1.6tdi de 90-105cp. E mult peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci singura ta nemultumire ar fi legata de motor? Stiu ca recalul a fost pentru resoftare ECU, treaba cu noxele. Sti de altul?

Sujnt destul de hotarat pe Ibiza 6j.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Depinde de ce astepti de la masinuta! Daca vrei ceva pentru utilizare normala sa zic "domestica" e foarte OK! Daca vrei  curse, depasiri in lant, fite...uita si cauta ceva cu motorizare de la 1,9 in sus! Chiar ieri am mers cu "sora" mai mare de 1,6tdi. Aproape ca nu am simtit nici o diferenta! Nici ca performanta nici ca zgomot. Desi dupa kilometraj e mai proaspat decat ce am eu. Asa ca mitul de 1,6 in loc de 1,2 cam cade. Chiar si timpul pana ajunge la 100km/h difera doar cu doua secunde.Poate in relanti vibreaza mai putin cel de 1,6...dar peste 1000 de ture dispare diferenta perceptibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"doar" 2 secunde pana la 100 km/h este o diferenta enorma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

După multe căutări si comparatii..am cumparat o Ibiza St 2013 ecomotive 1.2 tdi 75 cp...frumoși.Având în vedere  ca am trecut de la Lupo 3l  1.2 tdi 60 cp....nu sunt  dezamagit si nici nu am așteptări f mari.Un prin aspect este ca are un cuplu mai maricel ceea ce imi place si e mult mai Silentios motorul( în interior uiti ca e diesel fata de 3l) Am ales sa fac trecerea asta din aspecte de spațiu si oarecum întreținere.care e mai "comuna" fiind motorul Cfwa si de pe Polo , Skoda Fabia.

Ca si ideii: Nu pare mai spatioasa ca lupo din punct de vedere al șoferului usa fiind mult mai mică si implicit accesul în interior mi se pare mai îngust...( poate până ma obisnuiesc) Stabilitate mai slabă ,fata de un Golf 5 care il dețin ,Spatiu din spate decent.Porbagaj. generos ~ 400l , este exact pe gustul meu.sonorizare surprinzător de buna pt clasa ei. (6 difuzoare si bluetooth )

Încă nu am apucat sa fac plimbări cu ea dar este o masina care consider că mi se potriveste( nu ma intereseaza  viteza si avione)

Are confortul necesar, suficient de spatioasa,comuna la service si economica ( asta o sa vad eu cat e fata de lupo 3L ) Am cumparat cu 4 usi deoarece am un nepot si pt a avea mama acces mai usor in spate ( asa e la batranete).O sa revin cu alte impresi dupa ce fac o mie de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as compara usa fata cu cea de la Lupo, masinile in 2 usi au intotdeauna usile mai mari, pentru a usura accesul in spate. In rest, e alta clasa, alta generatie si e mult mai utila.

Sa o folosesti cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am revenit după ceva km strânși la bord.

Pro : o masina reușită în segmentul ei.cu o manevrabilitate buna  suficient de spatioasa,confortabila ( nu am simt dureri dupa 4 ore de mers).asezare f buna a comenzilor.consum în oraș cam 5.8 cu medie de 14 km/h.fara start/stop activ  3.8 in exterior.  Un consum pe care il consider in concordanță  cu specificațiile tehnice.

În exterior poti folosi viteza 5-a de la 50 km/h până la viteza maxima ,mai bine zis ,nu mai schimbi treapta deloc ( bineinteles, cu întârzierea  la accelerare , fiind undeva la 1100 ture la 50km/h)vun lucru comod  .

Conectare telefon prin Bluetooth  atat pt telefon cat si pt player.

Navigație și pe Romania cu trasee alternative.

Semnalizare cu impuls

Minusuri

Pornire uneori vibrantă datorita motorului în 3 cilindru ( sau am eu o problema cu tampoanele)

Faruri slabe fata de ce oglinda au ( o sa schimb becurile sa vad daca se schimba ceva)

Demaraj lent ( era de așteptat)

Presiune roti fata 2.9 bar  pt a realiza consumuri bune ( asa da producătorul) se traduce prin :simti orice piatra de pe drum

LA repornirea masina nu afișează la ce domeniu a rămas ( gen telefon  sau navi) si trebuie sa selectez tu iar asta.

Nu realizeaza sincronizare automate cu apelurile din telefon la reconectare .

Buxunare pt sticla în use asezate aproape orizontal si la frânare iese sticla afara.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A trecut ceva vreme si am pus aproape 3000 de km cu masinuta.Am mers si un drum de Budapesta.pana la vama am scos consum de 3.5 fără clima ,2 oameni cu bagaj minim si o medie de 65km/h.După vama am avut si sectiunea de autostrada aproape 250 km.consumul 4.2 cu medie orara de 90km/h.

La întoarcere pe tot segmentul am avut undeva la 3.8 dar am uitat de media orara.plus că am folosit si clima din cand in cand.

Este o masina care ma mulțumește cu minusurile ei dar si cu plusurile  care ma face sa o tin inca vreo 100000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos plan, consumul ala e extraordinar de mic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Având si navigație  am fost surprins să văd  când becul de la motorina s-a aprins imi zicea sa caute benzinărie în apropiere.Si la  frontiera imi arata  obligațiile pt tara in care intru...viteza  ,stingator,trusa.

Piesa dintre volan si scaun e mereu setat pe consum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Deja se aduna km la mașinuță si am avut un drum la Bucuresti.Masina a mers f bine.Ca si consum...e Cluj București  3.8l %  Campina Bucuresti 3.6%.  Bucuresti Zalău  3.9 %.Fără clima, temp pe 24 Auto.2 pasageri 40 kg bagaj.Chiar am cântări masina si are 1200 kg goală cu rezervor 3/4. LA vara o duc iar până la mare sa vedem cum se comporta.A facut 160000 km acum.Urmeaza filtre si ulei nou.

20210125_002431.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!