Jump to content

Sfaturi configurare [Passat CC]


b97dmt
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc de ceva vreme sa cumpar un CC :icon_thumright: . As vrea ceva de genul: 2.0 Tdi , motor 140 cp , jante 17-18 , culoare alba , sunet Dynaudio la interior , alarma de fabrica.

Pe la Porsche am vazut 2 modele se invarteau la 28.000-30.000 euro Tva inclus in configuratie minima tapiterie textil , diesel , jante 17 , scaune sport reglabile electric .

Poate ma ajutati si pe mine cu sfaturi cam ce dotari minime ar trebui sa iau in considerare.

Multumesc

Modificat de R_a_z_v_a_n
Edit titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Eu cred ca foarte mult, in alegerea configuratiei, conteaza regimul in care vei folosi masina si, desigur, cam ce astepti de la ea. Daca regimul va fi preponderent urban DSG-ul e de luat in calcul. Pentru drumurile din RO si suspensia adaptiva este de dorit, altfel s-ar putea sa "mergi mai des la dentist" :icon_thumright: In rest dupa gust, ca ai de unde alege..... BiXenon adaptiv, parbriz incalzit, trapa.

Eventual fa configuratia si posteaz-o aici. Apoi mai pui cate putin in functie de dorinte/posibilitati.

Spor la configurat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum e actiune pe passat cc , sunt preturi f bune pentru romania , mie in 2 3 zile imi vine un cc comandat acum 2 luni jumate , care in germania ar fi ajunj 46 de mii , in romania a ajuns 36 , optiuni am pus piele alcantara, pachet r line , pachet sport , jante pe 18 r line , senzori + camera video pt maraslier, climatronic , rcd 510 cu motorizarea 170 cp dsg 4 motion, optiunile nu sunt multe dar sunt cam ce am considerat ca am nevoie,m-am axat pe pachete , de exemplu daca pui xenon e 1100 de euro ,daca pui pachet sport iti da jante mai mari , geamuri fumurii plus decor interior mai frumos si xenon la 1400 , ceva de genul, daca renunti la motorizare la 4 motion si dsg , iti poti pune multe optiuni si nu ajunge mai mult de 30 32 de mii , merita sa astepti 2 luni decat sa iei ce masini au ei pe stoc , cu an de fabricatie 2009 sau chiar 2010 , asa la comanda trece deja in 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cat astept , masina nu vreau sa sara de 32-33.000 euro.O voi utiliza preponderent in oras , automata nu vreau , xenon obligatoriu , parca nici piele nu as vrea ( kinderul de 2 ani mai rontaie un biscuit , o apa etc) se intretine geu deci si piele ar pica , trapa ,am vazut ca se deschide un pic , cum e ? Adica soarele trece prin rulou ?

Geamurile in tenta fumurie , daca de ex pun folie peste ele cum se vor vedea ?

Suspensia adaptativa si asta as vrea.

La capitolul muzica ce recomandati ? Am vazut ca e sist Dynaudio merita banii ? In combinatie cu ce sa-l iau ?

Perdelutele merita ? Ma gandeam la o folie pe spate ?

Pachetul R line cum arata ? O poza ceva ?

Masina va avea garaj deci fara parbriz incalzit

Deci pana acum ar fi asa : 2.0 Tdi , 140 cp , alba ,manuala 6 trepte , xenon , jante pe 18 Interlagos Sterling Silver , scaune fata incalzite , suspensie cu reglare adaptiva , tapiterie textil , trapa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Trapa nu se deschide complet, doar se ridica cca 5 cm in partea din spate. Culoarea este fumurie, deci soarele trece partial. Daca nu sunt indiscret, de ce nu vrei automata? Nu vreau sa te conving, dar sunt curios :blink: Daca iei geamuri cu tenta de ce mai pui folie?? Oricum tenta este verzuie nu fumurie. Privacy glass este suficient.

Pentru R Line vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic , de felul meu sunt mai conservator , automatele din ce am citit si am intrebat, sunt mai sensibile si costul masinii per total va fi mai mare(un aspect foarte important). Folia era o varianta , daca geamurile o sa fie cat de cat inchise nu o pun. Pachetul Rline arat f bine :blink:

Trapa produce zgomote , cineva asa sustinea ca pe drumuri aspre cam apar greierasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Nu am sesizat zgomote de la trapa. Ma rog, nici nu am multi km... Cu automata ai dreptate, confortul costa. Cat priveste fiabilitatea, nu cred ca mai sunt probleme majore, au cam ajuns la maturitate si cutiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita dsg-ul. cauta pe youtube sa vezi comparatii intre dsg si manuala, daca vrei suspensei adaptiva , poti opta pt motorizarea de 170 cp si ai standard , nu mai dai inca 800 de euro, din cate stiu dynaudio este o companie f apreciata in domeniul sunetului, dar ce pun pe vw nu e e asa fiabil, poti sa-ti pui dupa un sistem audio performant cu un procesor de sunet , optiuni interesante mai sunt afisaj color premium, eu am uitat sa pun , si e 150 de euro , telecomanda pt garaj, prostioare din astea care fac viata mai usoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pielea e intr-adevar greu de mentinut daca ai copil.

DSG este bestial, numai ca este o optiune pt sofer, nu pt pasageri :D Cand treci la DSG parca treci in alta lume (auto).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cateva pareri pot sa-ti dau si eu:

1. Am fugit de DSG si de suspensie adaptiva cat am putut.

Despre DSG geme forumul de oameni care au probleme sporadice pe care nu le pot demonstra la service, sau cei de la service nu le recunosc de probleme, sau nu se pricep sa le repare, etc.

Suspensia adaptiva, desi este fara indoiala de vis, mi se pare nepotrivita pentru drumurile noastre pentru ca sunt aproape convins ca amortizoarele nu sunt la fel de rezistente ca cele normale, iar la ce gropi esti pasibil sa iei in RO una doua te umpli de DTC-uri. Unde mai pui ca daca masina iese din garantie si trebuie sa faci interventii la oricare dintre cele doua are sa te rupa la bani.

Concluzia: ambele optiuni sunt super confortabile si din punct de vedere functional sunt de vis. Dar trebuie sa-ti pui intrebarea daca chiar ti le permiti, si chiar vrei bataia asta de cap.

2. Intamplator am sistemul Dynaudio. Se aude foarte bine pentru o masina. Ma refer la auditie muzicala. Daca vrei joase de sa te doara rinichii, n-ai sa primesti. Asta poti obtine doar cu un subwoofer. Sitemul nu are asa ceva. In rest se aude destul de tare (suficient de tare incat sa tremure oglinda retrovizoare), sunetul este curat, detaliat, echilibrat.

In plus, dupa ce a trebuit sa inlocuiesc un difuzor din portiera din fata (nu l-am stricat eu - asa am cumparat masina SH) si dupa ce la un contact mi-a intrat un broom in difuzoarele din spate atunci cand am fost pe un drum mai de tara, cu putine hartoape dar prafos (care s-a remediat dupa un ciclu de scos cheia, inchis masina, lasat un sfert de ora, pornit motorul) inclin sa cred ca intr-adevar fiabilitatea sistemului nu este la cel mai inalt nivel. Dar daca te porti fin cu el, n-ar trebui sa ai probleme.

In rest, masina e grozava.

Sporuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

1. trapa mi se pare o aberatie avand in vedere ca se deschide foarte putin si costa foarte mult; in plus, datorita pozitiei la volan nu prea poti sa te bucuri de existenta unui geam deasupra capului...

2. suspensia adaptiva e ok avand in vedere ca suspensia standard este un pic cam dura si zdrangane masina ca naiba pe drum denivelat

3. pielea arata bine dar are foarte multe dezavantaje, eu am preferat stofa

4. DSG-ul mi se pare genial din toate punctele de vedere; problemele cu el tin si de "norocul" fiecaruia; din pacate n-am asa ceva pe masina :D

5. xenon-ul mi se pare o tampenie aproape la fel de mare ca si trapa; din punctul meu de vedre dau 1000 de euro pe 2 becuri, si nu pot sa zic ca e ceva extraordinar...lumineaza la fel doar ca intr-o tenta albastruie :D; concluzie, nu am xenon;

6. sistemul audio standard mi se pare bun, nu simt nevoia de ceva mai performant; poate si din cauza ca sunt mai afon de felul meu :D

7. senzori de parcare obligatoriu, iti usureaza mult viata

8. tempomat-ul l-am folosit o singura data in prima zi cand mi-am luat masina; uit tot timpul sa-l pornesc

9. incalzirea in scaune obligatoriu, ca sa nu-ti tremure genunchii pana se inclazeste masina;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma refer doar la ce a zis Andrei H :D :

1. partial de acord. e scumpa, dar e misto pt design. daca iti permiti 1200 euro pt asta, go for it...

3. la asa masina, interiorul schimba mult atat aspectul masinii cat si confortul tau. nu as lua sub nicio forma CC fara piele. eu am piele cu alcantara, si e ff misto. pielea full e cam aiurea, ca se incinge vara si aluneci pe ea.

5. xenonul e un must have. eu nu il am, si imi pare rau. schimba total botul masinii, iar lumina e incomparabila cu halogenele.

6-7. - total de acord. senzorii sunt obligatorii.

9. la fel. daca iei piele, vei avea si incalzire scaune.

climatronicul iarasi trebuie pus. nu stiu cum la asa masina climatronicul e optional...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu e sa pui piele .se curata usor cu un servetel umed. daca ai un prichindel si varsa ceva pe stofa se pateaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat: obligatoriu volan multifunctional. Cel fara comenzi e oribil :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de volan multifunctional si climatronic nici nu mi-a trecut prin cap sa precizez; sa n-ai optiunile astea e ca si cum n-ai avea inchidere centralizata, sunt de bun-simt si intr-adevar ar trebui sa fie standard :o; uitasem de display-ul touchscreen care mi se pare foarte misto, schimba total plansa de bord si in plus e usor de folosit, ai card reader, cd-changer si late prostii pentru doar cateva sute de euro; sau navigatie daca simti ca nu te descurci cu harta clasica :o

apropo, cum exacta schimba xenonul tot botul masinii ? mi se pare ca arata la fel, doar noaptea se vede diferenta ca-i lumina focalizata si in tenta albastra; in plus daca iti place asa mult, poti sa-ti schimbi farurile cu unele cu xenon, gasisem pe net un tip care putea sa faca rost de faruri xenon originale la vreo 6-7 sute de euro; eu raman totusi la ideea mea ca dai bani pe 2 becuri :o

Modificat de Andrei H
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-as prmite sa-ti recomand:

- toate airbag-urile posibile - din cate imi amintesc nu este o optiune scumpa;

- RCD 510 - a detaliat un coleg mai sus (dupa ce iti stabilesti nivelul inaltelor, mediilor si joaselor, vei avea un sistem chiar decent) si PDC-ul iti va afisa color distanta fata de obstacole;

- scaunele incalzite, cu atat mai mult daca optezi pt o motorizare diesel;

- oglinda interioara si cea a soferului, electroheliomate - functia este, cu adevarat, eficienta. In plus, daca iti pui optiunea asta, dintr-un buton se poate dezactiva, asta asa, ca sa vezi diferenta intre cum e cu si cum e fara;

- pilotul automat - optiune ieftina, utila doar cand rulezi pe autoastrada, pardon, pe autostrazi. Are rolul de a fi ceva in plus cu care te poti juca: poti accelera in praguri de 1 km/ora sau 10 km/ora. Este o functie distractiva iar cand te plictiseste, o pui pe "automat" sau o anulezi;

- volanul "multifunctional" - ergonomia accesarii diverselor functii multimedia sau a MDF-ului devine din buna, perfecta, si, daca imi amintesc, nu este o optiune scumpa. Daca te preocupa esterica, afla ca noaptea sunt ilumintate permanent in culoarea luminarii consolei centrale: in rosu.

Restul sunt, mai mult sau mai putin mofturi:

- bixenonul adaptativ si cornering-ul - il am si iti pot spune ca nu vei avea un plus notabil de iluminare a drumul ci, in anumite conditii, dimpotriva. Da bine, asa, ca prezenta, iar noaptea nu iti va sta nimeni in fata, pe banda a II-a.

Cornering-ul iti aprinde o lampa suplimentara in farul de pe partea catre care semnalizezi sau virezi, la o viteza de pana la 40 km/ora. Asta e utila, insa tot pachetul este cam 900 euro. Pentru ce este promovat ca ofera, se putea si mai bine.

- pielea - confera un aspect nobil interiorului si, prin finetea ... mai scria ceva in brosura, insa nu imi mai amintesc. In realitate, de acord, insa practic, cu asta au ridicat la rang de arta modul in care isi promoveaza optiunile inutile. Vezi ca pe site si in brosura scrie ca ambele cotiere sunt, de asemenea, tapitate cu piele. In realitate, sunt cu scai. Nu se intretine greu: se sterge cu laveta umeda din piele artificiala sau reala de caprioara, dupa care se aplica un balsam care costa 25 lei. Dupa uscare, se lustruiesc cu o carpa moale. Optiunea costa vreo 2.200 euro. Ia-ti un set nou pt living cu banii astia si stai linistit pe tapiterie taxtila in CC;

- line asissit: sunt putine DN-uri bine marcate ca optiunea ca fie cu adevarat utila;

- suspensia cu diferite grade de confort - nu o am, insa ma intreb cam cat costa sa schimbi o pereche de amortizoare, cand acestea se uzeaza, din minunatia asta;

- pregatire telefon premium - optiune utila insa scumpa; nu merge dacat cu telefoanele care au functia RSAP. O poti accesa din tastele de pe volan, din RCD 510 sau din tastatura speciala, ai afiste functiile pe display-ul dintre ceasuri si pe RCD 510. In loc, iti poti lua, linistit, o casca bluetooth.

Sunt mai multe de comentat fata de optiuni, iar daca iti sunt utile comentariile mele, am sa incerc sa imi mai amintesc din ele si sa iti scriu parerea personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari!

Are cineva pe masina computer de bord cu afisaj color "Premium"? Sau stie cineva daca este acelasi computer Plus, dar cu afisaj color sau este in genul computerului de pe noul Touareg? In toate pozele de pe net apare acelasi computer Plus (masina si textul albe), la dealeri la fel. Sunt curios ce are in plus acesta, in afara de afisajul color.

Inca o intrebare, cate prize de 12 V (brichete) sunt pe un Passat CC?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Sunt trei prize de 12V, una in consola centrala, una in cotiera (inspre scaunele din spate) si una in portbagaj. Ai si optiune de 220V dar nu stiu unde ar veni pozitionata.

Despre computerul Premium nu stiu ce ar putea sa aibe in plus in afara culorilor, dar poate aflam de la un posesor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prize de 12v eu am 2 : una la sctumiera si una in portbagaj, p partea busonului de la rezervor.

Am si priza de 220 v care e amplasata pe cotiera centrala, sub gurile de ventilatie, mascata de un capac de protectie. Faza nasaoala e ca nu functioneaza decat cu motorul pornit si este facuta pt stecher din acela subtire.

Nu stiu nimic despre computeru cu ecran color.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La insitentele sotiei ...pana la urma am renuntat la Passat in detrimentul unei alte marci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate ne spui si noua argumentele, daca nu sunt de ordin estetic (gusturile nu se discuta), si la ce te-ai orientat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Am gasit asa pe net la Autoklass : Mercedes clasa C , 200 cdi , 29.800 tva inclus, echiparea avangarde. La modelul acesta am adaugat ceva optiuni si am batut palma cu ei la 34.700 tva inclus.

Mercedes C class , 200 cdi , 136 cp , tractiune spate (am Passatul din semnatura pt la iarna ), euro 5 ,clima , piele partial , culoare alba , sonorizare + magazie cd Harman Kardon , esp , faruri xenon , rezervor marit 66 litri , strat suplimentar lac vopsea( e un strat suplimentar care protejeaza vopseaua), echipare avantgarde , directie parametrica , faruri ceata ,jante aliaj pe 17 , cutie manuala 6 trepte, scaune electrice , tempomat si cam atat. Oricum mai am de asteptat vreo 1-2 luni pana se fabrica.

In vara am fost in concediu in Germania si am inchiriat la Frankfurth o masina , un C class doar ca era break , tot alb , doar ca era benzina. Ne-am plimbat pe acolo vreo 800 km si am fost placut impresionati de ea .

Acuma daca ma gandesc bine , pe partea de design si dotari in banii astia parca era mai frumos CC , dar acum am zis sa incerc si alta marca .Oricum am fost si la Audi si nu prea ma lipeam , preturile plecau de la 34.000 in sus.

Oferta lor cu 30.000 tva inclus(la Mercedes) m-a incantat , mai ales ca pretul de lista al masinii incepea tot de la 34.000.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: Esti constient ca la Mertz o sa ai cu totul alte costuri de intretinere, da? In rest masina e OK.

Bafta in continuare.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Sa nu faceti ca mine,m-am grabit in configurarea cc-ului, presat si de timp,

si acum regret ca nu am adaugat la optiuni ceva mai mult.Acum e tardiva treaba si

sa comanzi ceva dupa ridicarea masinii e enorm de costisitor. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Sfaturi configurare [Passat CC]
  • Edy_77 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!