Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Nu stiu cu ce ai scanat, dar nu cunosc acea eroare. Mai bine fa o scanare cu vag-com si vezi codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

servus, am tot citit ,dar nu am gasit o solutie... am aceeasi problema ca si colegul de mai sus,tatute : martorul Airbag sta aprins. L-am sters odata, dar dupa 3000 de km s a aprins iar. Ma gandeam daca se poate curata vreun senzor, s ar mai aprinde? Daca este asa, imi puteti oferi detalii legate de acest senzor ( unde este localizat, daca se poate curata sau daca trebuie schimbat)

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroare care ti-a aparut , in cel mai bun caz poti sa ai un contact imperfec, si se rezolva cu putin sprei de contact, dar trebuie sa sti care Airbag face figuri, trebuie sa faci o scanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa postez eroarea in weekend, cand o sa fac o rescanare, dar oricum imi puteti arata o schema unde se afla acest senzor ? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema e de la vreunul din airbag-urile aflate in scaune poti vedea in poza unde se afla.

Dar trebuie sa faci o scanare neaparat pt a localiza exact care dintre airbag-uri da eroarea respectiva, pt a sti exact unde sa cauti.

post-9546-1222769322_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, merci mult WNS, revin in weekend cu eroarea exacta, ca poate e senzorul de la airbagurile frontale :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la scanare, am aflat ca un circuit de la airbagul scaun dreapta ar fi ars, sau mufa iesita, trebuie verificat. WNS, din schema care ai postat o, reiese ca trebuie sa deconectez airbagul frontal , pt a umbla la cel din scaun ? sau este ok daca doar scot bornele de la baterie si verific daca totul e ok la senzor ? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umbli decat la scaun dupa ce scoti borna de la baterie si astepti cam 10 min.citeste mai bine cum se procedeaza mai inapoi in Post #170 acolo terrabyt@ explica asa de bine ce tre sa faci incat si cel de 3 ani ar rezolva problema pe care o ai.

SUCCES :icon_thumright: DZI'S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie! citeste si apoi scaneaza erorile de airbag,ai masina din 2001 si se stie ca 2000-2001 sunt ceva probleme cu stergerea erorilor si scanarea modulului airbag,de fapt vag com-ul nu prea este compatibil cu modulele din seria 6Q0-909-605-A :P

NU te juca cu airbagurile,risti sa le explodezi! :))

VW Issues & Problems

2000-2001 Golf/GTI/Jetta/Beetle Airbag System (important!)

Update: All part numbers of airbag controllers should work fine with current versions of VAG-COM when used with our current Interfaces.

We have had a number of reports of Air Bag Warning Lights staying on permanently after scanning with VAG-COM versions prior to 402.3. The Air Bag Controller shows DTC number 65535, indicating an internal error which cannot be cleared.

This problem seems to be limited to airbag controllers with the part number 6Q0-909-605-A. There are a number of different "Index" or "color-code" variations of this controller and not all of them are affected, but we haven't got a definitive list of which ones are which. If you have a 2000-2001 Golf, Jetta/Bora, Beetle, or a similar SEAT or Skoda model, you should physically inspect the airbag controller and look at the part number. If it is not 6Q0-909-605-A, then it should be safe to scan. The part number is both the numbers as well as the letters. So, if it is 6Q0-909-605-F, then it should be safe to scan. If it is 6Q0-909-605-A, then it is at risk of this problem -- Please avoid scanning the airbag controller in these cars, unless you are prepared to buy a new one!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai deja am scanat , am sters eroarea odata,dar mi s a aprins dupa vreo 3000 de km. azi am fost iar sa vad care este exact aceasta eroare . scaun fata dreapta ceva la mufa, deci ori urmez pasii de la postu #170 ori stau potolit. tu ce zici ? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o tampenie chestia cu 6Q0-909-605-A ...

Daca intr-adevar era problema cu acest cod de unitate de airbag se facea actiune de rechemare in service, cum s-au facut pentru tot felul de chestii neimportante. Pentru asa ceva iti garantez ca se facea. De asta spun ca nu exista. Plus ca esti primul pe care il aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 zile imi sta aprins becul "Airbag" si citind in topicul de aici, mi'am dat seama ca momentul aprinderii becului in bord coincide cu momentul in care am ajustat inaltimea centurii pe stalpul lateral. E posibil ca doar de la lucrul acesta sa se fi stricat vreun contact p'acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astfel de erori pot apărea chiar şi dacă contactele din mufa respectivă sunt ok.

La o uşoară modificare a rezistentei

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ma intereseaza sa rezolv problema pentru ca deranjeaza vizual si taica'miu'si face probleme, mai ales ca'i si scrie Airbag.

Sper sa se poata rezolva doar cu stergerea erorii cu Vag-Com.

Multumesc ptr raspuns!

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bec airbag inchis. asa cum s a spus si aici, trebuie curatata mufa de sub scaun, in cazul meu i s a pus niste banda de izolir pe firul de masa, cel maro. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DerGolf, cu ce versiune de vag-com ai scanat ? ptr ca chiar s-ar pute sa ai probleme. Pana la versiunile 409 pot apare aceste probleme de declansare a airbag-lor. Dupa aceea Ross-Tech a rezolvat aceasta problema . DZI'S are mare dreptate. Dar asta nu te impiedica sa exersezi in continuare ! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca centrala de airbag face parte din aceea serie sunt probleme

se pare ca doar la unele masini produse in 2000 si 2001

eu am scanat cu vagcom 311.2 si nu am avut probleme

tot cu el am sters si eroarea dupa ce am curatat mufa din volan

de atunci no problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu ce versiune era. Ce e important e ca s a rezolvat, nu a sarit nici un airbag si nici becul nu mai e aprins, de unde reiese faptul ca nu am 6Q0-909-605-A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Bamse, modulul 6Q0-909-605-A nu este cu probleme. Vag-com pana la versiunile 409 nu stia sa acceseze corect modulu si de aceea se genera codul de eroare 65535- defect. Vinovat pt treaba asta e vag-com sau alte programe cu care se face diagnoza, nu modulul de airbag(intradevar este un pic mai pretentios ca si alte modele dar daca stii sa "vorbesti" cu el totul e ok).

Atunci cand se scaneaza cu un vag-com 3112 sau mai vechi si apare 65535, nu sare nici un airbag, cum zicea cineva mai sus, apare doar codul acesta de eroare care nu mai poate fi sters prin metoda clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da masina din semnatura (2002 1.6 16V 105 CP) bord BOSCH.

Am citit memoria bordului si de atunci imi da eroarea "AIRBAG FAULT"

Citirea am efectuat-o cu VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL.

Stie cineva daca pot face ceva cu eroarea respectiva ? Adica in urma unei simple citiri am stricat cumva modulul de airbag de imi da eroarea aia ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu airbagu.

In timp ce mergeam s-a aprins in bord airbag Fault .. Am scanat am incercat sa sterg dar nu vrea.

igniter seatbelt driver side = Resistance too low

igniter side aribag driver side = Resistance too High

ce e de facut?

e Grav??? ee poibil sa se strice ceva asa din senin..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al3X_G4

Verifica mai intai mufa de sub scaunul soferului. Daca circuitul electric e in continuare intrerupt nu cred ca vei putea sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_ionescu intri pe modul de airbag si stergi eroarea care o sa fie ceva de genul j533 data bus no comunication. De obicei dupa citire, sau la RB cand cauta codu de acces , programul reseteaza bordul, e la fel ca si cum ai scoate si ai pune siguranta bordului cu contactu pus. Dupa ce stergi eroarea e ok.

@Al3X_G4 intri la measuring blocks pe canal 001 si 005 daca scrie corect in toate stergi eroarea si e ok , daca nu misca de mufe sa vezi daca de acolo e problema. Daca in timp ce misti se schimba respectivu (corect> too high sau too low) insemna ca e contact imperfect sau face scurt lamela din mufa(cand e too low).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns terrabyt . O sa revin cu rezolvarea.

Modificat de ionut_ionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!