Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Ai inteles gresit , este mai mult decat probabil sa ai eroarea 65535 - internal Control Module Memory Error

Si atunci - trebuie reparat calculatorul de airbag !

Kkl - cam asta ace cand te loghezi pe modulul de airbag .

Posteaza exact eroarea asa cum apare , mai rau nu ai ce sa faci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acea eroare o am...internal control module memory error...o sa caut pe cineva care poate sa imi rescrie calc de airbag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gasesti , il trimiti la mine si vorbim pe privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ! 

Modificat de z_a_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are airbag-ul lateral si senzorul de acceleratie laterala.. 

in eroarea ce o am .. (am uitat sa salvez log-ul).. in apare si G180-ul..

unde sa caut sa rezolv problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salveaza erorile si posteaza-le asa cum apar ele.... sa vedem exact ce probleme ai

 

senzorul de acceleratie laterala si airbag-urile - nu au nicio legatura directa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

In urma inundatiilor din Constanta de acum cateva zile, apa a urcat in Golf-ul meu (Golf IV 1.9 TDI 101 CP, airbag cortina) pana la volan. Dupa un indelung si cat de cat complet proces de "uscare" am ramas in bord cu eroare airbag. La citirea cu VAG Com-ul aveam 5 erori. Am schimbat centrala de airbag cu alta avand acelasi cod si am redus numarul de erori la 2 (cele de mai jos). Ce se poate face pentru stergerea acestor erori? Mentionez ca centrala de airbag pare a nu poate fi rescrisa.

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 F
   Component: 16 AIRBAG VW61 0108 0003  
   Coding: 12598
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 2757E545C5F6351

2 Faults Found:

01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi senzorii de crash de sub mocheta , sub fiecare scaun !

Asta daca ai pus acelasi hw si sw (ecu airbag)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus acelasi ecu, aparent cu aceeasi versiune de soft (versiune 03, cod 1C0 909 605F, VW61 - pot pune si poze pentru lamurire). Cat despre senzorii de sub fiecare scaun, ei au fost inlocuiti pentru testare cu altii identici, de pe masina dezmembrata si nelovita, obtinand exact aceleasi 2 coduri de eroare (mocheta, scaunele si tot interiorul a fost dat jos de pe masina). Conectorii par in buna stare. Oare poate fi o problema cu centrala de airbag cea noua care nu recunoaste ceva? N-ar fi trebuit sa recunoasca direct senzorii?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu sunt buni sau mai ai umezeala pe cablaje mufa calc airbag , de la inundatia aia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inundatia face maine 2 saptamani. Fiecare mufa a fost scoasa, suflata cu aer comprimat, lasata la uscat si data cu spray de contacte. Daca unitatea ECU a prins apa inauntru (spre surprinderea mea), senzorii pareau intacti. Au fost inlocuiti, de fapt, cu 2 randuri de senzori identici (am luat 4 de la dezmembrari, am crezut ca sunt la fel si pe spate, dar clema de prindere e diferita, ca si culoarea, desi au acelasi cod). Nu cred ca mai e nici o picatura de apa, e o problema cu ECU nou (ma gandesc ca a fost pentru o masina cu dotari diferite, sau cu alte probleme). Este cineva in zona Constanta care poate "urmari" o astfel de problema?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In CT nu stiu , verifica in aria de prestari servicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea a fost in cele din urma rezolvata, multumesc baietilor de pe forum pentru ajutor. Desi centrala de airbag pe care o luasem avea acelasi cod, "coding-ul" intern era diferit: 12598 pe masina, 12355 pe centrala luata (versiune mai veche). In consecinta nu vedea senzorii de crash, sau mai bine zis trebuia imperecheata cu alti senzori, cu acelasi cod dar de fapt diferiti... Acul in carul cu fan! Solutia a fost de resetare a centralei vechi de pe masina, mai exact a memoriei care inregistrase un eveniment datorita apei intrate. Cu senzorii originali pusi au disparut erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!Unei cunostinte cu un golf 4 1.6 i s-a aprins martorul de airbag dupa ce a dat scaunul de la soder la maxim in spate(zice ea).Intrebarea mea este:exista vreo siguranta ceva acolo care poate fi inlocuita?Multumesc!

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterge, dar tot o sa apara. La mine numai daca miscam de mufa putin (sau de scaun), ba aparea eroarea, ba nu aparea. Dupa ce am eliminat mufele alea galbene, n-am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul nu a avut probleme inainte sa dea scaunul jos , deci are sanse sa nu aiba nici dupa .

Daca tot o sa aiba - atunci eliminarea mufei este una din solutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

La golful eu 4 1.9 tdi 2004 de 2 zile e pornit martorul airbag. La scanarea cu vag comul am urmatoarea eroare , care dupa stergere persista.

8 - Igniter for Head-Airbag; Drivers Side (N251) 
            32-10 - Resistance too High - Intermittent
 
Am citit cam toate paginile din acest topic si nu miam dat seama defapt care dintre aibaguri e. Cred ca este vorba de cel din lateralul scaunului de sofer? Am dreptate?
 
"Risistance too High" din cate am inteles din topic inseamna un posibil contact imperfect.
 
Nu e prima data cand mesteresc la masina dar de data asta am unele retineri pentru a nu reusi performanta de a pusca airbagul.
Stiu ca in fiecare pagina sunt recomandari si posibile rezolvari; Totusi cu ce imi sugerati sa incep in a da de cap erorii?
 
Multumesc mult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mufele de la head airbag, ca sunt cu probleme

Spate , sub capitonaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt confuz, Head airbag pe prima pagina din topic am gasit ca e airbag din volan, si in cazul asta la ce capitonaj te referi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este voba de airbagul de la CAP, cel din plafon. Mufa lui este pe la stopul din stanga spate . Si mai are una char la capsa lui, este in plafon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc, stiu ce inseamna "head", si cel din volan tot pentru cap este si nu antebrate sau torace. Acum am inteles ca e vorba de cel din plafon dar care dintre ele, adica am unul in zona centurii sus si unul pardea de sus parbriz. Capitonajul e prin in cleme sau e sudura plastica etc. cum pot sa il desfac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu zici , nu te contrazicem.

Airbagurile cortina sunt pentru fata (st+dr) care tin de la parbriz pana la stalp usa .

VeZi ca se desface capitonajul sau langa stopuri spate

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!