Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

sal

uite un log salvat de mine...

cea de-a doua eroare este generata de mine intentionat si remediata (am vrut sa vad daca reactioneaza la defecte)

mentionez ca in Measuring blokcs totul e ok si nu am nici-o eroare

ai si o salvare pe care am facut-o atunci la eepromul citit...are extensia-- .bin

Thursday,17,December,2009,23:54:10:21461

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 15: Airbags

Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A

Component and/or Version: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Software Coding: 12358

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

6Q0909605_A_0F_AIRBAG_VW5__01___0004.doc

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-l pot face sa -l deschid cu un program de fisiere binare. Fa-l arhiva.Sau da-l pe email.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat...bineinteles cu extraordinarul ajutor al lui Al_bundy

am rescris eepromul...e super cu martorul stins

multumesc de o mie de ori AL_bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Al bundy ne poti spune si noua cum s-a rezolvat problema? Care sunt adresele care trebuie "reparate"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am spus si lui sorin, am o cunostinta care stie programare , nu lucreaza in domeniul auto, ma mai ajuta din cand in cand. I-am trimis fisierul si mi l-a trimis i napoi clean. Asa am procedat si la altii, omul nu vrea sa-mi spuna ce si cum. Dar analizand ce poate face vag eprom, are functia clear DTC, am constatat ca fisierul primit inapoi de la cunostinta clean cat si cel clean cu vageprom sunt identice la prima vedere. Deci, cam asa s-a rezolvat.

Toata chestia e sa nu dea Rx, sau TX timeout la prima citire, ca daca apare una din aceste erori pa-pa modulul, la scriere poate sa dea eroare, nu se intampla nimic, doar ca trebuie reluat procesul de scriere. Trebuie ca fisierul citit sa fie corect si intreg.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am constatat ca fisierul primit inapoi de la cunostinta clean cat si cel clean cu vageprom sunt identice la prima vedere...

Sunt unele softuri cu ajutorul carora poti compara doua fisiere si astfel poti vedea diferentele dintre ele. Ai putea sa-mi dai si mie cele doua fisiere(pe messenger) sa le studiez si eu putin... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost necesar si un reset dat din vag eeprom reader, inainte de a incarca noul fisier...

deci ordinea a fost urmatoarea:

-reset

-contact off

-contact on

-open file-deschiderea fisierului bun

-write eeprom

si ar trebui sa se stinga martorul...

daca nu se stinge se repeta operatiunea. In cazul in care pe vagcom, nu mai da nici-o eroare dar martorul este aprins, atunci ECU Airbag este blocat si se repeta operatiunea de scrisa mai sus, cu reset si write.

bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt unele softuri cu ajutorul carora poti compara doua fisiere si astfel poti vedea diferentele dintre ele. Ai putea sa-mi dai si mie cele doua fisiere(pe messenger) sa le studiez si eu putin... :))

O sa iti dau eu doua fisiere - unul bun si unul cu probleme si o sa vezi unde e diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , :Driver: ...aceiasi problema o am si eu cu martorul de la airbag aprins! cand am luat-o sh ,nu se aprindea nimic era de un rosu si o curatenie exemplara ...dupa ceva timp mi s-a aprins martorul airbag claxonul nu a functionat si nu functioneaza...dupa cateva spalarii curgea apa rosie semn ca a fost "aranjata" ! nu imi pare asa rau k m-am atasat de ea tare mult!

intrebarea este cum resetez airbag-ul si claxonul sa il repar ...parca sunt legat la gura ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva comenzi pe volan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12gmv

un scan ceva cu un vagcom? sa vedem si noi ce eroare ai...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, ma numesc george sunt din bucuresti si sunt nou pe aici. am un golf 4 1.9 tdi 85kw an 2000, ieri am intampiant o problema s-a aprins martorul de la airbag stand pe loc cu motorul pornit, am oprit motorul, am repornit dar martorul nu se stinge. ce sa se fi intamplat, ma poate ajuta cineva cu un sfat, o diagnoza, stergere erori? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai un contact oxidat , cel mai posibil la airabagul din volan, fa o diagnoza si vezi ce eroare iti da, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. in urma cu ceva luni aveam urmatoarea problema:

"buna ziua. ma poate ajuta si pe mine careva? am oprit masina seara un golf4 2.0 benzina iar dimineata surpriza martor aprins in bord martor de air bag .

m-am dus la vag-com si nu au putut sa strearga eroarea, dimineata am fost la porche aviatiei si degeaba tot nu o pot sterge

apare cam asa

airbag-with side airbag head level airbag and electr belt

6q0909605 F

02 AIRBAG VW6 0101 0004

CODING 12338

DEALER NUMBER 00028 ---

----------------------------

1 FAULT DETECTED

65535 000

CONTROL UNIT FAULTY

CALCULATORUL costa cam 18 mil din pacate

pana la a schimba acest calculator alte idei aveti?

multumesc

s-a diagnosticat cu VAS 5052

buna ziua. ma poate ajuta si pe mine careva? am oprit masina seara un golf4 2.0 benzina iar dimineata surpriza martor aprins in bord martor de air bag .

m-am dus la vag-com si nu au putut sa strearga eroarea, dimineata am fost la porche aviatiei si degeaba tot nu o pot sterge

apare cam asa

airbag-with side airbag head level airbag and electr belt

6q0909605 F

02 AIRBAG VW6 0101 0004

CODING 12338

DEALER NUMBER 00028 ---

----------------------------

1 FAULT DETECTED

65535 000

CONTROL UNIT FAULTY

CALCULATORUL costa cam 18 mil din pacate

pana la a schimba acest calculator alte idei aveti?

multumesc

s-a diagnosticat cu VAS 5052 "

intr-un final ama juns la turbocip care m-aa ajutat trimitanduma la un prieten care mi-a rescris softul contra unei sume destul de semnificative si i multumesc inca odata pentru asta lui turbocip. D ar cum a dat primul ger la -10 grade intro dimineata la pornire surpriza, acelasi bec aprins aceasi eroare la diagnosticare care nu amai disparut pana azi. am verificat toate masele am inlocuit bornele tot tot caci asa mi se spusese anul trecut ca de la o masa slaba. Interesant ca si anul trecut si anul asta a aparut cand s-a facut frig. Vreo idee sau dau in fiecare primavara 8mil sa rescriu softul?/ MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie vreo lipitura care a cedat cumva.

Incercam sa il rezolvam , ne auzim la un telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am un coleg de servciu care a avut un accident cu masina(golf 4 TDI).Azi Si-a montat alte airbaguri dar martorul de airbag ramane aprins.A incercat sa stearga cu vag-com erorile de la airbag,dar ele tot reapar.Are o eroare cu CRASH DATA STORED.Din ce am citit aici, sa inteleg ca daca ai acea eroare(CRASH DATA STORED) nu se mai poate face nimic?Trebuie inlocuit neaparat modulul de airbag sau calculatorul de airbag?Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rescrie, nu neaparat inlocui. Esti mai aproape de Bucuresti decat de Timisoara :D, vb. cu Turbocip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rescrie, dar nimeni nu mai garanteaza functionarea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se joaca cu ce nu trebuie, adica trebuie sa fie constient ca la un impact, nu este sigur ca unitatea airbag va functiona asa cum trebuie, NIMENI nu poate garanta ca sistemul este 100% functional dupa rescrierea EEPROM-ului...

Cu el in masina vor mai merge si alte persoane...raspunde de sanataea lor si de integritatea lor, daca de el nu ii pasa?

spune-i prietenului tau sa nu se gandeasca doar la bani si sa inlocuiasca unitatea de control.

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este - nimeni nu garanteaza ca airbagurile vor functiona 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti garanteaza nici fabrica 100% ca airbagurile vor functiona indiferent de situatie corespunzator.

Au fost destule cazuri in care, din diferite motive, nu s-au declansat airbagurile.

Nimic pe lumea asta nu e garantat 100%, cu atat mai mult ca sistemul de airbag nu are sistem redundant care sa-ti ofere o garantie suplimantara, sau un sistem logic bazat pe 3 decizii.

Oricum, intram in alta sfera de discutii si nu cred ca e cazul, doar putem spune ca, daca sistemul nu a fost afectat fizic sau electric in urma impactului, daca s-a rescris sw conform cu originalul, s-au verificat conexiunile si s-au inlocuit airbagurile cu altele noi `originale` , probabil ca nu ar trebui sa fie nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi ramane buna functionare a accelerometrului mecanic di calc de airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti garanteaza nici fabrica 100% ca airbagurile vor functiona indiferent de situatie corespunzator.

Au fost destule cazuri in care, din diferite motive, nu s-au declansat airbagurile.

Nimic pe lumea asta nu e garantat 100%, cu atat mai mult ca sistemul de airbag nu are sistem redundant care sa-ti ofere o garantie suplimantara, sau un sistem logic bazat pe 3 decizii.

Oricum, intram in alta sfera de discutii si nu cred ca e cazul, doar putem spune ca, daca sistemul nu a fost afectat fizic sau electric in urma impactului, daca s-a rescris sw conform cu originalul, s-au verificat conexiunile si s-au inlocuit airbagurile cu altele noi `originale` , probabil ca nu ar trebui sa fie nici un fel de problema.

culca-te tu pe urechea asta, ca nu iti garanteaza fabricantul 100%...

sincer, mie unul, imi este aproape imposibil sa cred ca neamtul nu garanteaza buna functionare a pernelor, dar atunci de ce recomanda inlocuirea unitatii, dupa impact???

asa e ai dreptate, intram in alta sfera de discutii...

sustin parerea lui AlBundy...nu recomand resoftarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Sunt nou pe forum si astazi am intampinat si eu o problema: mi-am reglat scaunul soferului iar dupa acea m-am uitat la tabloul de sigurante si am inlocuit o siguranta. Cand am pornit masina mi-a aparut mesajul pe bord AIRBAG DEFECT! si mi s-a aprins si o lumina in bord. Mentione z ca masina este o Bora din 2001. Spuneti-mi ce sa fac? PLS HELP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!