Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

liviuplaton

Tot cei posibil , daca cureti cu sprei de contac mufele si stergi eroarea trebuie sa dispara, daca nu dipare posibil sa fie spirala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e spirala dusa, deoarece nu ai centrat-o cand ai montat volanul la loc, adica trebuia sa vezi pozitia de mijloc a spirei, 2,5 ture stanga si 2,5 ture dreapta.

Spira e scumpa deoarece contine si senzorul G85, vreo 1200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High

Possible Symptoms

Airbag Warning Light active

Possible Causes

Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty

Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty

Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty

Possible Solutions

Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95)

Check Coil Spring with Slip Ring (F138)

Check Airbag Igniter Driver Side (N95)

Bundy ai dreptate ! [postare cam in the same tine amandoi :coffee_lol: ]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am fixat spirala cu ajutorul Vag-Com-ului in mijloc insa volanul scartaia inspre stanga dinainte iar acum a cedat.

Dar pot spune cu certitudine ca a fost fixata la 0' si avea cel putin 2 rotatii stanga si 2 rotatii dreapta.

Singura solutie este schimbarea spiralei ?A reusit cineva sa o repare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe okazii.ro si era unul care vindea spirale pentru volan cu 70 euro.

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Revin cu noutati!

La primul viraj stanga in loc , folia s-a strans dupa care s-a rupt.

Din fericire am dat-o jos si s-a putut lipi.Acum functioneaza din nou.

In momentul de fata VAG-COM-ul detecteaza unghiul de 0' undeva la limita din stanga si astfel duce la o noua rupere a foliei.

Daca adaptez senzorul dupa vag-com dispar toate erorile , insa acesta este strans la limita maxima pentru viraj stanga.

L-am pus provizoriu la mijloc vag-com-ul indicand ~ 700' .

Vom incerca maine repozitionarea foliei astfel incat la mijloc sa arate in jur de 0'.

Mentionez ca daca incerc sa ii fac adaptarea in momentul de fata , nu se pot sterge erorile , ramanand acest senzor faulty.

Revin maine cu informatii si multumesc tuturor pentru sfaturi.

P.S : E bine de stiut ca folia s-a putut lipi chiar daca au fost toate cele 7 fire rupte.Insa , trebuie ca lipiturile sa fie facute cu mare migala si atentie de catre cineva priceput.Au fost realizate sub lupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roteste volanul astfel ca rotile sa fie pe directia de mers inainte, sa nu fie virate, da volanul jos, roteste usor de spira astfel sa fie in pozitia mediana, cum am spus mai inainte si apoi fa adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am facut aseara asa cum ai spus tu.

Problema s-a rezolvat si totul este ok in momentul de fata.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! O intrebare de incepator / necunoscator...cum vreti sa-i spuneti. Am observat ieri seara ca nu merge becul dreapta cand dau cu spatele (masina din semnatura). M-am uitat si becul parea a fi ok. Asa ca, m-am pus si am scos cateva sigurante care credeam eu ca ar fi de la acel beculet. Toate sigurantele verificate au fost ok insa acum in momentul in care pun contactul, imi apare airbag fault in bord, ceea ce inainte nu aparea. Se poate remedia fara sa ajung la vreo reprezentanta si daca da, cum?

LE1: In cazul in care nu am de ales si trebuie sa ajung la reprezentanta, cam cat ar costa? (scuze de off-topic cu aceasta intrebare)

LE2: Ca sa evit problema aceasta pe viitor, care este siguranta din cauza careia apare aceasta eroare, cand aceasta este scoasa?

Modificat de Xpression
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta cu pricina este cea cu nr 11. Este una care alimenteaza IC. si CAN-BUS. Ai o eroare stocata, legata de comunicarea intre IC si modulul airbag. Eroarea a aparut datorita faptului ca aveai pus contactul si ai scos siguranta. Se rezolva cu VAG-COM , prin stergerea erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva cu VAG-COM , prin stergerea erorii.

Mersi mult, chiar imi faceam probleme. Sa inteleg ca nu se rezolva decat cu VAG-COM.

:D Aveti idee cat costa aceasta operatie de stergere a erorii? Sau ma poate ajuta cineva de prin Galati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cel putin 3 baieti in zona Galati.

Ii gasesti accesand topicul acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. ma poate ajuta si pe mine careva? am oprit masina seara un golf4 2.0 benzina iar dimineata surpriza martor aprins in bord martor de air bag .

m-am dus la vag-com si nu au putut sa strearga eroarea, dimineata am fost la porche aviatiei si degeaba tot nu o pot sterge

apare cam asa

airbag-with side airbag head level airbag and electr belt

6q0909605 F

02 AIRBAG VW6 0101 0004

CODING 12338

DEALER NUMBER 00028 ---

----------------------------

1 FAULT DETECTED

65535 000

CONTROL UNIT FAULTY

CALCULATORUL costa cam 18 mil din pacate

pana la a schimba acest calculator alte idei aveti?

multumesc

s-a diagnosticat cu VAS 5052

buna ziua. ma poate ajuta si pe mine careva? am oprit masina seara un golf4 2.0 benzina iar dimineata surpriza martor aprins in bord martor de air bag .

m-am dus la vag-com si nu au putut sa strearga eroarea, dimineata am fost la porche aviatiei si degeaba tot nu o pot sterge

apare cam asa

airbag-with side airbag head level airbag and electr belt

6q0909605 F

02 AIRBAG VW6 0101 0004

CODING 12338

DEALER NUMBER 00028 ---

----------------------------

1 FAULT DETECTED

65535 000

CONTROL UNIT FAULTY

CALCULATORUL costa cam 18 mil din pacate

pana la a schimba acest calculator alte idei aveti?

multumesc

s-a diagnosticat cu VAS 5052

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Existe si posibilitatea de rescriere a softului, dar pentru siguranta ta nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce probleme pot aparea la o rescriere de soft,intr-un calculator luat second,aceasi serie,cu crash data?sau o curatare de crash data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de sters crash data, sunt multe cazuri (cunoscute) in care respectivul a avut accident a 2-a oara si airbagurile au sarit fara probleme.

La partea cu rezistentza prea mare , de obicei da din cauza spiralei. AM avut probleme la passatul meu unde aveam eroare de cand l-am cumaprat, am reusit sa fac vineri din 2 spirale, una singura . le-am cositorit si a iesit totul ok, acum airbagul functioneaza. In mufa mai rar se intampla sa fie pentru ca pinii aia de pe airbag sunt foarte bine fixati. Cei de la scaun mai fac probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te contazic cu mufle, se oxideaza foarte repede , eu am avut nepacerea de 2 ori sa mi se aprinda martorul de la airbag de la volan si am rezolvato cu putin sprei de contact si stergerea erori cu vag comul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat eu de la dezmembrari calculator de airbaguri cu 120 ron, in stare perfecta. masina de pe care a fost luat jos nu a fost lovita, deci in stare perfecta a fost calculatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@florin_81 - se poate sterge eroarea respectiva fara a fi nevoie sa inlocuiesti modulul, operatia se poate realiza chiar pe cablu de diagnoza in unele cazuri fara a mai demonta modul de pe masina. :(

Daca nu ai rezolvat si ai drum prin TM, da-mi un tel. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema lui Florin prin rescrierea calculatorului de airbag, chiar din luna iunie[vezi postul lui].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Un prieten cu un Passat B5.5 berlina a avut un usor accident si au sarit airbag-urile frontale.

Au fost inlocuite cu altele functionale dar in continuare apar aceste erori care nu pot fi sterse.

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 1C0 909 605 B

Component: 0R AIRBAG VW51 04 0008

Coding: 12370

Shop #: WSC 00028

4 Faults Found:

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

33-10 - Resistance too Low - Intermittent

Stie cineva cum se poate remedia aceasta problema?Trebuie recodat modulul de airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au sarit airbagurile ?

La eroare de Crash Data Stored trebuie rescris calculatorul de airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Airbag-urile frontale au sarit.

Poate detalia cineva aceasta procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa-ti spuna nimeni cum se rescrie un calc de airbag si cu ce soft si cu ce intrefata. Se scot bani frumosi din asta si eu unul NU recomand rescrierea calculatoarelor, dar o fac pe raspunderea clientului. La un urmator accident e posibil sa nu mai sara airbagurile.

Pot sa-ti spun procedura de initializare a unui calc de airbag NOU montat pe masina cu airbaguri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pe scurt:

Accident > airbaguri frontale sarite > centuri explodate

Scanare Vag Com

Address 15: Airbags

Controller: 6Q0 909 605 A

Component: 02 AIRBAG VW5 0003

Coding: 12338

Shop #: WSC 01317

12 Faults Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored

35-00 - -

00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131)

32-00 - Resistance too High

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)

29-00 - Short to Ground

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)

32-00 - Resistance too High

01281 - Airbag: Drivers Side: Disabled

35-00 - -

01280 - Airbag: Passenger Side: Disabled

35-00 - -

Se mai poate face ceva ?

App am dezactivat eu airbag pasager si sofer din vag-com ca am inteles ca exista riscul sa explodeze iar, in caz de o franare mai brusca.

Modificat de narayan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!