Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am citit cu mare atentie(...cred eu) tot ce s-a spus aici dar a fost ocolita o anume problema. Va rog sa-mi spuneti, daca masina (VAG) a suferit o coliziune minora si au sarit airbag-urile, cum se poate remedia defectul. Bineinteles, ma refer la modulul de airbag. Se spunea cateva posturi mai sus ca, indicat e sa-l inlocuiesti cu unul nou. Dar tot cineva mai spunea de o reprogramare a acestui calculator. Prin 2003 kisslorand si Andi TDI au inceput un dialog destul de interesant, dar...prea scurt. In concluzie pe mine ma intereseaza cum s-ar putea reprograma acest calculator de airbag, ce tip de memorie are (Serial EEproms, Motorola microcontrollers sau altele) ce date ar trebui rescrise (fisiere), cu de dispozitive si daca dupa reprogramare modulul de airbag isi va pastra parametrii la fel ca unul nou.

Va multumesc si sunt sigur ca sunt colegi pe forum care sa ma lumineze putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tii la siguranta si chiar la viata ta eu zic sa-l schimbi si ai rezolvat problema. E totusi un element de mare siguranta. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa de sub scaun stiu unde e dar pentru cea de la centuri... cum o gasesc? . E posibil ca din cauza celei de sub scaun sa fie probleme si la centura?

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. la tine eroarea se refera strict la centura soferului si la airbagul din scaun al pasagerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot spune ca am luat si eu un airbag in bot la peste 100 km/h fara centura pusa si am coborat frumos cu airbagu pana in volan, dar nu a lasat nici un fel de urme. In schimb era ceata in masina de la praful de pusca ce a umflat airbagurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am incercat sa imi schimb ledurile din bord (incercare nereusita, pt ca nu am stiut cum se scot acele) asa ca am pus ceasurile la loc iar acum cand o pornesc imi ramane ledul de aibag aprins. Ma puteti ajuta cu un sfat? Ce s-a intamplat ca in rest am avut grija sa nu se rupa fire, sa nu fortez mufele.De umblat nu am mai umblat la nimic altceva.Ce ar putea avea???

p.s. imi cer scuze daca am postat aiurea dar nu am gasit nimic asemanator pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce s-a intamplat nu pot sa imi dau seama, probabil ai scos vreo mufa care nu trebuia scoasa.

Ca sa rezolvi problema martorului airbag, trebuie o scanare VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit eu. O scanare cu VAG-COM-ul a rezolvat problema. Trebuia stearsa eroarea doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins si la mine indicatorul pentru airbag pe la inceputul lunii octombrie, din pacate inca n-am avut timp destul sa remediez problema dar mi-a cam ajuns cutitul la os pentru ca luni am RAR-ul pentru inmatricularea definitiva. Am fost acum 2 saptamani la cineva sa o scaneze si mi-a aparut eroare la airbagul din scaunul soferului - rezistenta prea mare. Intrebarea mea e daca doar mufa este de vina sau daca la modelele in 2 portiere mai apar probleme si cu cablul din scaun daca e rabatat prea des (in 3 luni nu cred ca l-am rabatat de mai mult de 10 ori). Am avut o prima tentativa de remediere a problemei, am desfacut plasticul pana am umplut bancheta din spate (la mine scaunul e si blocat, nu merge mutat fata-spate deci accesul se face mai greu) si din cate mi-am dat seama cablul ala de la mufa se duce printr-un canal si ajunge un prag unde se intalneste cu inca vreo 20 si urca undeva in bord. La masurarea cu un ohmmetru intre fiecare fir din mufa si masa totul pare in regula, n-am avut curajul sa verific si partea care pleaca din mufa prin scaun la airbag. Maine am de gand sa curat si mufa cu un spray de contacte, bucatile de metal din interior in care intra pinii le-am strans deja ca erau cam "cracanate".

Dupa VIN (cred ca asa se cheama) masina e model 2000, totusi prin acte mai apare si ceva din 1999. La scanare n-am avut probleme dar daca sterg eroarea cu VAG-COM s-ar putea sa fie probleme (sa sara airbagul...:-??)? Ca am vazut pe aici ca modelele din 2000-2001 nu se prea inteleg cu VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema la golful meu din 2000 ,tot ceva de genul rezistenta prea mare, dar era la volan , am fost pe la diferite servisuri destul de bune dar nu sau bagat sa desfaca mufa , sa-u multumit sa stearga eroarea care binenteles aparea din nou. Am ajuns la un meserias care se ocupa de partea electrica si mi-a rezolvat erore in 10 minute cu putin sprei de contact. In legatura cu saritul airbagurilor in momentul stergeri erorilor am citi undeva pe forum acesta, ca unele modele pana in 2000 cu anumite seri nu suporta sa fie scanate, daca citesti topicul de la cap la coada suta la suta gasesti despre ce e vorba, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baietzi...nu mai shtiu unde era scris despre asta dar am si eu nevoie de cineva care sa ma ajute cu o plansa de bord de vw bora. macar cu sfaturi ce e de facut ca sa fie ca odinioara..au sarit ambele airbaguri adica si volan si pasager, si vreau sa le pun la loc. la magasin am fost speriat de niste preturi... este cineva care repara plansa bord de airbaguri pot sa fac rost. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat problema printr-o scanare/sters eroarea.S-a aprins martorul pt airbag pt ca am prins ceasurile si cheia era in contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o problema.....am intalat niste leduri in grila din fata si in timpul instalari au sarit mai multe sigurante de la panoul de sigurante am inlocuit cele arse cu unele noi dar nu de acelasi amperaj are vreo legatura asta cu senzorul de airbag din bord nu pot sa imi explic cum dupa ce am montat ledurile acesta ramane aprins in permanenta cine poate sa imi de niste sfaturii pls.........P.S am incercat sa opresc ledurile si sa vad daca dispare eroarrea insa ea ramane....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu airbagul...AIRBAG FAULT...am sters o data eroarea...a reaparut...cica e de la airbag pasager...stie cineva cum se poate rezolva?? Si inca ceva...as vrea si eu sa imi iau un cablu si soft de diagnoza...imi puteti recomanda ceva anume?? sau iau ce gasesc pt vw??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufa de sub scaunu pasagerului

in aria de vanzari gasesti oferte de interfete

ia legatura cu voinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal ,se poate sterge fara ajutorul vag-com martorul air bag aprins din cauza unei sigurante scoase....?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa incerci sa scoti bornele de la baterie , dar nu cred ca o sa reuseti decat cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

maryx14

Fara VagCom nu! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK am inteles,ms pt promptitudinea raspunsurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aprins martorul airbag in bord si mi s-a indicat senzorul de greutate. am desfacut scaunul si nu red ca am asa ceva. O sa pun vagul sa vad ce este. La fel am si la Polo, dar dupa ce am pus vagul si am sters eroarea am facut greseala sa ii dau o cheie fiind in treapta 1, s-a resetat ceasul ca atunci cand scoti borna de la baterie si s-a reaprins martorul airbag. Unde sunt mufa de la volan, mufa sau ce este de la senzorul de soc in fata masinii, mufa de la airbag-ul dreapta? Ca sa le dau cu spray de contact. Nu scrie pe nici un topic. Iar manual nu am reusit sa download-ez. Mi-a promis LAST ca ma rezolva. Poate citeste si ma rezolva si pe mine cu manualul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de la volan este sub volan pe contactul alunecator , numit si spira iar cel de la pasager sub airbag, deasupra torpedoului. In fata masinii nun e nimi, doar pe tunelul central sub aeroterma e calc de airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Iar manual nu am reusit sa download-ez.

In seara asta am repostat ambele manuale in format pdf.

Acum sigur pot fi downloadate. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea sa rezolvat cu ajutorul lui rss_juliano ms mare meserias :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Mi-a aparut Airbag Fault, am verificat cu VAG-COM si a aparut cunoscuta eroare:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Am sters eroarea, dar dupa ~2 zile a reaparut.

Intelegand ca poate fi mufa de la scaun sau din volan si sperand totusi sa fie ce din scaun ca suna a fi mult mai accesibila, vin si intreb:

Cum ajung la mufa de airbag de la scaunul soferului pe un Passat B5.5 ? Trebuie dat scaunul jos? daca da, cum ?

Multumesc.

Modificat de adynis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!