Jump to content

Polo 1996,are OBD II?


stealth
 Share

Postare recomandată

cum zice si titlul, masina e fabricata in 1996,motor AEX 1.4l 44 kw,fara AC si ABS as vrea sa stiu daca are OBDII si sa imi recomandati un sistem de diagnosticare.multumesc.

later edit; masina asta are la bord bec de CHECK ENGINE si de 'rezervor gol'?

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un polo 6N din 1997 si are OBD II.

Conform Autodata si cel din 96 are, cam din zona releelor de sub bord in stanga de tot cam in zona balamalelor de la usa soferului. Am incercat sa atasez o poza dar nu merge.

Eu folosesc o interfata VagCom KKL, luata de pe forum (dl Voinea) si face toti banii.

Pana acum am folosit-o pentru scanare coduri de eroare, adaptare clapeta de acceleratie (dupa o curatare) si reset interval de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog mult de tot, as dori si eu sa 'umblu' la creierul masinii sau sa ii verific diferite componente,sensori, da-mi detalii ce si cum daca se poate, recunosc ca trebuie sa o iau de la zero in domeniul asta ; la carburatoare/delcouri eram expert,dar de cand am trecut la injectie sunt cam in aer, as vrea de pilda sa fac tentative de saracire si altele. ce mi-ar trebui?

repun si a doua intrebare ; masina asta are la bord bec de CHECK ENGINE si de 'rezervor gol'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis in postul anterior... Masina mea are indicator in bord pt rezervor gol. Nu are indicator pt check engine.

Eu am plecat tot de la zero (si am ajuns cam pe la 3 :cool: )

Strict pentru partea de diagnoza (o simpla scanare) sunt necesare cunostiinte medii de operare calculator, si minime despre functionarea sistemelor din componenta masinii. Riscurile de a "strica"ceva sunt mici. Poti sa "vezi" componentele identificate ca avand probleme. Unele erori pot fi interpretate rapid, altele pot fi mai dificil de interpretat si sa necesite mai multa experienta.

Pentru adaptari, si modificari ale parametrilor motorului trebuie sa te documentezi foarte bine inainte si sa stii bine ce faci. Nu stiu sa-ti spun daca poti face astfel de modificari cu interfata de care-ti ziceam.

Un loc bun de documentare este acest forum - citeste topicurile legate de diagnoza (gasesti multe raspunsuri)

Pagini pe care trebuie sa le consulti :

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/main_screen.html

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page

http://de.openobd.org/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri. daca ai timp si chef, te rog arata-mi si mie o poza cu interfata asta si cum se utilizeaza.De fapt, ce inseamna concret VagCom KKL.Pe google am vazut ca un cablu.. ala se baga in computer?Softul cum se gaseste?

cunostinte de operare pc am destule, despre motoare pe carburator sunt avansat, as prinde imediat "zaua de legatura" pentru motoarele astea pe injectie.

ma gandeam sa iau un ScangaugeII ,dar imi pare mai mult o jucarie. imi place ca se poate vedea % throttle,air temp, depresiunea dar pacat ca nu arata si coeficientul Lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa atasez un fisier - am incercat si pe PM (poate are legatura cu faptul ca sunt inca la "primul pas"). Da-mi pe PM o adresa de mail sau un nr de tel. sa-ti trimit ce am...Nu-ti recomand Scangauge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ti-am raspuns abia azi, ca am avut mult de lucru in weekend,eu n-am weekenduri..

De ce nu ai recomanda Scangauge II? ma gandeam sa discutam aici, ca poate vrea si altcineva divaisul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scangauge II mi se pare mai mult un "gadget auto" interesant pe care sa-l montezi permanent pe masina. Daca as face asta pe masina mea, nu as mai putea sa inchid capacul de la sigurante din cauza mufei. In plus cu el nu cred ca poti face adaptari (inchiderea/deschiderea automata a usilor la pornire/oprire, adaptarea clapetei de acc, etc) nu ai posibilitatea obtinerii de grafice cu parametri motorului, si e cam scump in comparatie cu o interfata KKL.

Din ce zice pe situl lor functioneaza pe toate marcile europene, dupa 2000 si pe unele vehicule dupa 1996 - deci trebuie sa vezi daca e compatibil cu masina ta.

Si inca ceva - din ce-am vazut in manual (http://download.telematica.gr/LinearLogic/pdfs/SGIIManual.pdf), poate sa afiseze doar P-code (coduri generice) si nu pe cele specifice grupului VAG(care sunt mai multe).

Pe de alta parte, nu stiu cat de bine sta mufa aia infipta daca o lasi acolo non-stop (nu cred ca are un sistem de blocare ca ceilalti conectori electrici de pe masina)

Daca am zis ceva aiurea, va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut am si eu o nelamurire am un polo 6n fabricatie 96 motor 1.4 AEX ,are cumva bec de check engine sau rezervol gol cielo al bunicului meu are asa ceva si e din 95. Daca ma poate lamuri si pe mine careva v-as ramane recunoscator. Multumesc anticipat !!! :Driver:

Modificat de Greuuuuuuuuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!