Jump to content

Alarme auto


BogMW
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu alarma , care nu stiu de ce tip este ( a fost cumparata odata cu masina sh si nu scrie nimic pe ea).Problema consta ca dupa ce am schimbat bateria in una din cele doua telecomenzi , nu mai o recunoaste. Se pot reseta incat ambele telecomenzi sa functioneze? In telec. este un integrat HCS200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Eu am de gand sa pun o alarma pe CAN-BUS (asa am inteles ca se cheama alarmele care nu au nevoie de telecomanda suplimentara, adica sunt comandate din cheia briceag).

Este un Viper 330 si il iau de la Brady cand imi vine masina. Ce parere aveti de ea?

Din cate stiu eu, acest model nu are functie "confort" (adica nu inchide geamurile la armare, dar le poti inchide oricum tinand apasat butonul de pe cheia briceag --> asta e dotare standard a masinii). Nu are nici pager, nici pornire a motorului, e doar o alarma care urla... Si am vazut ca aveau vanzare totusi la modelul asta; cand intrasem in service sa vad si eu ce face pe acolo baiatul de la instalari alarme, am zarit pe jos vreo 2-3 manuale de viper 330 "risipite" pe acolo. De aici trag concluzia ca are vanzare acest model...

Ce nu stiu inca e daca are senzor de perimetru (si tare cred ca nu are), si senzor de inclinare. Am uitat sa spun: in descrierea alarmei scria (atat mi-aduc aminte) ca este cu preavertizare, deci presupun ca are senzor de soc (ar fi grav sa nu aiba :o ).

Byeee! :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are un manual de utilizare pt UNGO MS5500???

<{POST_SNAPBACK}>

Salut!

As avea si eu nevoie de un manual de UNGO 5500...mai noi alarma mea imi inchide usile la pornirea motorului, dar nu le mai deschide...nici macar din butoanele de la portiera...Si asta se intimpla, din cite am observat, numai daca deschid geamul (cel de la shofer, cu celelalte nu am incercat). Ca sa deschid civilizat masina, tb sa opresc motorul, sa armez, si apoi sa dezarmez...este foarte enervant...

As dori sa o reprogramez, dar nu am nici un manual. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Caut o alarma... am oferta in fata dar nu am habar ce sa aleg... sun paralel la alarme :)((

Masina din semnatura trebuie sa vina pe data de 14.11.2005 la PBN cand am si programare in service.

Fiind in garantie sunt obligat sa motez numai la ei si am de ales intre modelele:

- Gemeni 7563 = 452RON

- Auto Mate 427A = 452RON

- Ungo S100 = 364RON

- Ungo S400 = 444RON

- Ungo SR5000 = 755RON

- Viper 426V = 372RON

- Viper 1000 = 512RON

- Clifford = 435RON

- Mata System = 429RON

- Viper 5000 = 788RON

- Black Widow = 265RON

Absolut toate au: Protectie usi, capote ; Taiere motor ; Senzor soc

Unele mai au si alti senzori inclusi, sau alte smecherii...

Stiu ca tot poate fi furata indiferent de alarma.... ca nu exista protectii perfect.... insa daca tot este sa-mi pun o alarma as prefera sa-mi aleg una cat mai buna...

Please help ! Astept sfaturi cat mai rapid.... nu mi-ar placea sa fac tragere la sorti intre ele :)((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D o curiozitate asupra alarmelor, cele mai multe se lauda cu pornirea motorului din telecomanda. cum se realizeaza aceasta la o masina care nu are cutie automata? daca o lasi in viteza si apesi botonul porneste singura prin parcare???? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident.

Intrebarea mult mai interesanta e alta: cum porneste motorul la masinile cu immo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: o curiozitate asupra alarmelor, cele mai multe se lauda cu pornirea motorului din telecomanda. cum se realizeaza aceasta la o masina care nu are cutie automata? daca o lasi in viteza si apesi botonul porneste singura prin parcare???? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm,nu stu cat de folositoare este aceasta optiune (pornirea din telecomanda) poate doar daca vrei sa te dai mare in fata vecinior de bloc dimineata cand pleci la munca sau poate daca nu vrei sa astepti 5min. pana se face cald in masina,dar adevaratul scop al unei alarme este sa iti protejeze investitia deci mai util este un sistem care permite oprirea masinii in mers (in cazul in care tocmai ti-a fost furata).Va rog nu ma criticati dar eu asa vad lucrurile.Ah si ar mai fi ceva...piuitul enervant al alarmelor cu sensor de perimetru (orice pisica care topaie pe masina isi face simtita prezenta intr-un mod foooarte neplacut),de ce credeti oare ca toate masinile dupa 2000 nu mai au goarna pe alarma (cel putin asa stiu eu)?Pentru ca in CE s-au interzis si cum vrem si noi sa ne aliniem din 07 la CE va trebui sa respectam aceste reglementari in vigoare.Deci inca o data raman la parerea ca alarma trebuie sa-si faca simtita prezenta numai in cazurile extreme nu sa piuie cand ii vine ei sau sa te trezeasca pe la 2noaptea ca a dat un caine tarcoale pe la roata ta ca are si el o necesitate,plus de asta s-au umplut magazinele (de specialitate sau nu) de tot felul de asa-zise alarme (produse prin tot felul de ganguri) care de care mai promitatoare si cu sirene de te scoala din morti (ca deh,cine are sirena mai tare are si o alarma mai buna,nu?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aedy, vine iarna, ar fi fost util sa pornesti motorul cu 10 min mai devreme inainte de a cobori, astfel te incalzesti mai rapid. Intradevar nu cred ca as prea avea curaj sa pornesc motorul din casa fara sa vad masina :P

Am vazut pe un site ca nu se monteaza acest modul decat pe masini care au cutie automata.

Cu senzorul de perimetru ... sunt de acord, desi parca mi-as pune si eu :P

:P Daca ar fi sa ne luam dupa UE nu mai punem nici o alarma, traiasca hotzul ca sa se simta mai bine baba de la parter. Chiar daca pentru anumiti hoti nu e un impediment alarma, macar sa ii dau mai mult de munca si sa sperie amatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdea deci se pare ca acesti senzori de perimetru au mult castig de cauza la noi,cu toate ca nu prea le vad utilitatea,daca urla si tu nu esti treaz sau pe faza,pentru ca eu pana acum nu prea am vazut pe nimeni sa coboare la 2 noaptea ca a urlat nu stiu ce alarma.Daca vrea sa ti-o fure ti-o fura cu tot cu perimetru sau fara,ideea era ca sunt total inutili acesti senzori si produc si poluare fonica,eu nu am 80ani dar ma deranjeaza enorm de mult acesti senzori (mai sunt si alarme care se defecteaza din senin si piuie pana se duce bateria :P ).Eu am descris mai pe larg aici ce sistem folosesc (si sincer nu am avut nici un fel de problema pana acum)

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6503

Nu am nimic de castigat si nici nu fac reclama la vreun produs dar mi se pare cea mai buna alarma si cu cel mai ridicat nivel de securitate din cate am folosit (si va asigur ca am avut pe masini si Viper si Ungo).Macar in cazul acestei alarme mai ai un cuvant de spus dupa ce masina a luat-o din loc :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident.

Intrebarea mult mai interesanta e alta: cum porneste motorul la masinile cu immo?

<{POST_SNAPBACK}>

Pagina 1:

Exista doua abordari pentru alarmele cu remote engine start:

1. Inactivarea hard a imobilizatorului (scoaterea lui din functiune)>>eventuale probleme cu asigurarea.

2. Bypass-area imobilizatorului doar in momentul pornirii masinii remote. Aceasta se face folosind un modul (inclus in pretul alarmei) in care se introduce a doua cheie a masinii (care va ramane in acest modul, in masina). La comanda 'remote engine start', acest modul transmite imobilizatorului masinii semnalul corect (preluat din cip-ul cheii), masina pornind fara nici o problema, ca si cand cheia ar fi in contact.

Cel putin asta este explicatia simplificata. Deci, cand facilitatea de remote start nu este folosita, imobilizatorul original al masinii isi indeplineste functia in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe un site ca nu se monteaza acest modul decat pe masini care au cutie automata.

<{POST_SNAPBACK}>

Nici vorba - merge si la masinile cu cutie manuala:

Singura diferenta este ca masina nu porneste daca nu se respecta anumite conditii:

1. Sa fie scoasa din viteza

2. Sa aiba frina de mina trasa

+ o procedura logica (nu mai intru in detalii)

Asa ca tre' sa tii minte cind iesi din masina sa o lasi scoasa din viteza si cu frina de mina trasa; Asta ca sa functioneze a doua zi de dimineata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca e iarna cu -15 grade C mai tragi frana de mana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aedy, se presupune ca in 2007 nu vom mai avea nici caini sau pisici maidanezi, liberi noaptea prin oras...

Eu am alarma cu perimetru si o gasesc foarte utila.

Octavia mea a venit din fabrica cu alarma doar pentru usa deschisa, nu are nici macar senzor de soc. Si am patit-o de doua ori intr-un an cu baietii de cartier.

- Prima data au incercat sa descuie cu forta portbagajul. Nu au reusit decat sa rupa butucul (in interior are plastic) dar portbagajul nu l-au deschis. Alarma masinii nu a urlat pentru ca nu avea de ce. Portbagajul nu l-au deschis, senzor de soc nu are.

- A doua oara (in alt loc fiind parcata masina, cam la trei luni dupa) au incercat deschida usa de la sofer. Am gasit dimineata usile incuiate, butucul fortat si rupt acelasi plastic si geamurile toate patru coborate (!!!). In rest, au umblat pe geamul de la pasager in torpedou, nu au gasit nimic interesant de furat, doar hartii casete si CD-uri imprastiate. (Au gasit CD-uri dar nu i-a dus mintea ca am si CD changer pe undeva).

In aceeasi seara, in aceeasi parcare au fost sparte trei Fabii si Octavia mea, nici o alta masina de alta marca, asta fiind informatie de la politie

(OT: Pentru cunoscatori, ce au avut cu Skodele? Cum au reusit sa le coboare geamurile?)

In clipa aceea nu mai aveam nici o broasca valida si le-am inlocuit pe ambele pe CASCO.

Si mi-am cumparat alarma, i-am pus si perimetru. Am montat-o la Tornado in incinta Autovit. Baietii au fost de nota 10 pentru ca pe pornirea perimetrului au inseriat ceva (rezistenta? dioda?) care face ca perimetrul sa scoata un fluierat scurt si gata, restul se scurge la masa. Mie nu mi se pare deloc deranjanta asa, dar fiind masina proprie s-ar putea sa fiu subiectiv. Am insa grija ca atunci cand ploua sa dezactivez alarma. Pentru ca scurgerea apei pe parbriz face ca masina sa piuie (aiurea) o data la un minut.

De atunci, adica in trei ani si jumatate masina mea nu a mai fost tentanta pentru hoti...

O sa astept si eu interzicerea alarmelor cu perimetru la intrarea in UE dar sincer mi-ar parea foarte rau dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu va pot aduce alarme ... pt ca cu asta ma ocup ;) asa ca cei interesati e-mail me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina e in viteza si nu are frana de mana trasa nu se poate activa pornirea din telecomanda.

Deci nu trebuie sa va fie frica de faptul ca ati uitat masina in viteza, si dimineata pleaca singura. Normal, daca insisti si vrei in mod expres sa pacalesti alarma, poti sa o faci sa creada ca ai scos-o din viteza, astfel incat sa se activeze pornirea din telecomanda chiar cu masina in viteza.

Repet, doar daca vrei, accidental nici nu se pune problema.

Iarna frana de mana poti sa o tragi doar un dinte, cat sa se aprinda becul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu se opreste decat dupa ce cobori din masina si inchizi usa, deci logic nu poti sa cobori din masina daca ai lasat-o in viteza, avand in vedere ca motorul continua sa functioneze.

Nu as vrea sa va plictisesc cu un fapt arhicunoscut, si anume cu procedura de activare a pornirii din telecomanda...

-cu motorul pornit, tragi frana de mana si apesi pe butonul de activare a pornirii;

-scoti cheia din contact, motorul continua sa functioneze;

-cobori din masina, si inchizi usa;

-dupa cateva secunde, se opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateva precizari la ce a zis sharanel:

dupa ce se activeaza remote start-ul, cu motorul deja pornit, se poate iesi din masina, se activeaza alarma si timpul in care se stinge motorul e cel setat ( poate fi 10 min, 25....etc...)

nu am avut niciodata probleme cu inghetatul franei de mana la golf-ul meu..

si ca idee.. mai bine tragi frana de mana ca lumea, daca cumva o uiti in viteza si ii activezi remote startul, demarorul nu poate sa invinga frana de mana.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de ce nu imi functioneaza alarma de interior? Ce face butonasul din stalpul de la sofer? Am tot apasat pe el, am inchis masina, amfacut miscare prin ea de m-au trecut transpiratiile si nimic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hey ppl, zilele astea am fost intr-o cautare nebuna .. o alarma decenta care sa fie adaptabila la inchiderea pe cheie (nu briceag, cheie cu 2 butoane) .. intr-un final m-am oprit asupra Viper 330v, are suficiente functii si momentan nu vreau o alarma cu telecomanda/pager ptr ca nu le suport spanzurate dupa cheie .. are cineva alarma din asta, ceva pareri de bine .. de rau ?!

10x ! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa imi comand o masina noua zilele astea (Octavia Tour) si nu m-am hotarat inca: sa o comand cu alarma OEM sau sa imi cumpar eu una ulterior cu riscul pierderii garantiei. De aceea va intreb: cat de bune vi se par voua alarmele care vin din fabrica? Probleme cu partea electronica a avut careva si sa ii para rau apoi de pierderea garantiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti montezi alarma la dealer nu ai cum sa pierzi garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa iti pui alarma OEM, se ridica la standardele EU, in sensul ca "poluarea fonica" este redusa cat mai mult posibil .. din ce am inteles, partea electronica este impecabil realizata (cat e omeneste posibil :) ) si nu implica costuri suplimentare asa cum ar fi in cazul unei "aftersale", pune-o cu incredere si sa nu asculti dealerul daca iti spune ca .. nu e foarte performanta .. e un interes comercial sa te "sfatuiasca" astfel !

sa ne spui ce ai hotarat ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!