Jump to content

Aburire parbriz climatronic


esk
 Share

Postare recomandată

Trebuie vazut daca clapeta de recirculare lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva absolut normal, indiferent de marca masinii. Ti-a inghetat parbrizul pe interior pentru ca in masina a fost multa umezeala (covorasele, mocheta, chiar si scaunele de la hainele ude). Cand ai oprit motorul, datorita diferentei de temperatura, s-a format condens care pana dimineata a inghetat. :frigbaitata:

Este bine ca inainte de incuierea masinii sa scurgeti apa de pe covorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a inghetat geamul pe interior o data. Eplicatia e, cum zice SHARANEL

Masina am tinut-o in garaj dimineata erau -15 grade, s-a topit zapada pe covorasele de cauciuc, a ramas balta la picioare in masina caldura a stat 10 ore la minus, s-a transformat in condes pe urma in gheata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar pentru inghetarea parbrizului iarna exista eplicatiile de mai sus, dar ma deranjeaza totusi ca pe vreme ploioasa de toamna, se dezabureste greu in conditiile in care ventilatia e la maxim si AC-ul pornit.

Asta comparativ cu Golf-ul 6 Variant la care dezaburirea in aceleasi conditii se realizeaza foarte rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine lumea chiar se mira cat de repede se dezabureste toamna-primavara, chiar in conditii de ploaie. In primul rand eu as suspecta filtrul. Apoi, cum a spus Al Bundy, clapeta de recirculare. Daca pun aerul pe recirculare, mi se se abureste, chiar si singur in masina, in max. 5 minute.

Referitor la inghetarea parbrizului, pe interior sau exterior - pentru a fi evitata, este absolut necesar sa lasam usile deschise daca nu mai circulam cu masina, pentru a se raci in interior si a nu se face condens. Desi sunt brasovean, locuiesc mai mult la Toplita si aici iarna chiar ingheata tot. Mai ales daca ninge afara, eu las usile deschise (chiar si toate patru daca am loc in parcare) cel putin 3 minute pana cand temperatura in masina se apropie de cea de afara. Altii dau si cu aer rece pe parbriz - pe interior, sau chiar cu zapada - pe exterior. De asemenea, scutur si covorul de zapada sau apa, pentru ca daca nu o fac, dimineata e ca la patinoar. Curat masina de zapada indiferent daca merg sau nu cu ea in acea zi; de obicei dimineata pentru ca daca la amiaza se incalzeste, se topeste putin si se scurge pe parbriz, se face o crusta de nici mama spray-ului de dezghetat sau racletei nu o mai scoate.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca filtrul de polen la Golf V / Jetta se gaseste sub torpedou si dupa el este si clapeta de recirculare. E corecta informatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect. Se poate demonta foarte usor. Atunci cand incep sa ti se abureasca geamurile este un semn ca filtrul este incarcat si trebuie curat/inlocuit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, deci stiu ce treaba ma asteapta zilele urmatoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine observ ca este putin mai ciudat ce mi se intampla...pe langa faptu ca dezabureste suuper greu...cat e rece masina dezabureste repede si ok...dupa ce se incalzeste, mi se aburesc usor usor geamurile, inclusiv parbrizu...si nici ca se mai dezabureste daca nu merg cu geamurile deschise...iar toamna cand sunt peste 4 grade de poate porni si clima, cand ii dau drumu mi le dezabureste imediat, dar acum iarna cand nu porneste e jale...vreau sa zic ca toata iarna eu nu am avut niciodata geamurile pe spate dezaburite si asta singur in masina...o sa imi verific clapa aceea sa vad daca e de la ea...si sper sa scap odata ca m-am saturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. filtru de polen neetans si/sau umed;

2. por in caloriferul de incalzire - asta ar trebui sa duca la scaderea nivelului de antigel.

Tind sa cred ca ai un por in calorifer, cat e motorul rece nu ai presiune pe instalatia de racire, pe masura ce antigelul se incalzeste presiunea creste si pierzi mai multa apa prin por, care se evapora instantaneu (caloriferul intre timp s-a incalzit) si ajunge pe geamurile tale sub forma de habur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am patit-o si eu acum cateva zile. Am lasat-o cam o saptamana in parcare, timp in care a nins si s-a strans gheata beton la stergatoare. Am pornit motorul, dezaburirea si le-am last sa mearga. Am curatat gheata, am oprit motorul (inca nu ajunsese la 90gC, dar era pe aproape) si am inchis-o. Dupa vreo cinci ore, surpriza, parbrizul aburit la baza, iar a doua zi dimineata, gheata pe interior. Fiind singura data cand s-a intamplat, parerea mea este ca se intmpla fie atunci cand interiorul/parbrizul nu se incalzeste suficient (drumuri scurte), fie pentru ca nu am lasat usile deschise sa se racoreasca inainte sa o inchid.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a patit`o si un prieten, cu o bora, 1.9tdi PD, dar pe langa faptul ca i se aburea parbrizul, ii intra si un miros super urat, intepator, in masina. s-a constatat ca era spart radiatorul de clima, cel din spatele bordului. l`a schimbat si a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se abureste parbrizul..si geamurile laterale. La o scanare cu vagcom-ul mi-a iesit ceva "actuator defect", nu mai stiu. Ideea e ca am cumparat toate motorasele de la climatronic (4 sunt din cate am inteles, le-am luat toate pt ca le-am gasit la un pret ok). Acum vreau sa le schimb si nu stiu de unde sa incep. Are cineva idee cum ajung la ele? Ce trebuie sa demontez? Consola centrala, pe sub bord pe acolo? :huh:

Am vazut intr-o schema ca sunt 3 pe partea stanga si unul pe partea dreapta, dar nu stiu pe unde sa le abordez. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

la mine problema cu dezaburitu s-a rezolvat din clapeta. Era blocata pe recirculare, si dupa ce se incalzea si topea zapada de pe picioare se abureau si geamurile imediat, si daca nu mergeam cu geamurile deschise nu se dezabureau deloc. Asa ca inainte de toate cel mai bine e sa verificati clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o banuiala....cum verific daca am blocata respectiva clapeta de la recirculare?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. O auzi cand inchide-deschide, plus ca se modifica fluxul de aer - se aude si la ureche...

2. Cu vcds-ul - verifici daca lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intr-adevar se aude! Eram doar curios ca in ultima vreme se abureste asa usor parbrizul si geamul meu! Binenteles la picioare am balta in covoras....

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum se folosesc spary-urile pentru igienizarea instalatie de AC? Unde este gura de tragere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gura de tragere...sunt 2. Pe recirculare trage de sub torpedou. Pe ventilatie trage de afara pe la filtrul de polen.

Sent from my HTC using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cum se folosesc spary-urile pentru igienizarea instalatie de AC? Unde este gura de tragere?

depinde de care spray. E cel cu spuma, care se baga pe tubulatura sau de tipul celui care se apasa si se lasa sa pulverizeze in masina, pana se termina, cu ventilatia pornita la maxim.

La cel din urma, se scoate filtrul de polen, se procedeaza dupa cum am spus, se mai lasa 15 minute dupa ce se descarca spray-ul , dupa care se aeriseste masina,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

vad in prezentare ca da si pe filtrul de polen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut.

Am si eu o problema cu aburirea excesiva a parbrizului si a geamurilor laterale fata, mai ales cand temperatura scade sun 10 grade Celsius.

Eroarea la scanare este: 

 

 Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-907-044.LBL
Control Module Part Number: 1K0 907 044 AC
  Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0404
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 68DBBC9322E3
1 Fault Found:
 
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
        000 -  - 
 
Am dat jos torpedo-ul si am descoperit urmatoarele:
 
- Motorasul se pare ca functioneaza nomal, face cursa completa (desi la capatul cursei parca se chinuie sa mai faca ceva, asa cum se vede si din filmulet) 
;
- Actioneaza clapeta de recirculare, dar nu stiu daca clapeta respectiva face cursa completa 
 sau asta
     ar trebui sa fie cursa completa?
 
Ce ma sfatuiti sa fac? ar trebui sa schimb motorasul?
 
Multumesc anticipat!
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA intai o setare de baza. daca nu se rezolva, alt motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!