Jump to content

HPA DSG software upgrade!


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Salut,

De putin timp cei de la HPA au pus la dispozitie inchirierea unui dongle USB care permite citirea si scrierea softului modificat. Acest dongle il primiti prin posta iar toata operatiunea este f. simpla. Puteti sa citit mai multe aici:

http://www.r32oc.com/hpa-motorsports/25165...-door-step.html

Softurile celro de la HPA sunt mai scumpe decat cele de la Revo, Giac, Unitronic dar din cate am studiat pe internet softurile celor dintai sunt cele mai stabile si mai bine facute.

Have fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vb cu cei de la HPA daca ne stramgem suficient de multi cam 5 ne fac un discount considerabil, iar softul merita din plin, nu se compara cu nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi stii bine ca nu am nimic cu tine, insa in locul tau as fi mai atent la exprimari de genul "nu se compara cu nimic altceva".

Ai testat tu toate softurile DSG din lume sa poti compara?

Din nou, nu mi-o lua in nume de rau. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costuri, avantaje si alternative ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am inteles prea tare ce face acest upgrade...poate cineva mai priceput sa explice si pt intelesul meu?ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti ridica cuplul maxim limitat initial de cutie (in parametrii de siguranta, evident) si iti optimizeaza programale D si S pentru o performanta sporita. Ce-ar putea sa faca ? Clatite ? :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curba de cuplu ? Care sunt acele performante sporite ? Sunt softuri diferite pe motorizari ? Preturi ?

De ex. la TDI CR cutia stock lasa motorul sa se duca pe rosu oricum, inclusiv in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi stii bine ca nu am nimic cu tine, insa in locul tau as fi mai atent la exprimari de genul "nu se compara cu nimic altceva".

Ai testat tu toate softurile DSG din lume sa poti compara?

Din nou, nu mi-o lua in nume de rau. :))

Uite ce poate sa faca google:

GIAC REVIEW

REVO REVIEW - totusi revo nu cred ca are ce sa caute pe segmentul asta din moment ce ei fac flash doar la masini pana in 2008 si nu includ diesels.

HPA REVIEW

Curba de cuplu ? Care sunt acele performante sporite ? Sunt softuri diferite pe motorizari ? Preturi ?

De ex. la TDI CR cutia stock lasa motorul sa se duca pe rosu oricum, inclusiv in D.

De exemplu iti activeaza functia de LC :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, cu tot respectul nu inteleg prea multe din reviews din cauze tehnice, cu engleza stau bine. Mi se pare extrem de complicata treaba. In aceste conditii nu sunt dispus sa bag nici un soft peste cel stock. Modul S este suficient de brutal in stock, iar spre deosebire de motorizarile PD, la CR masina mea se duce pe rosul din fabrica. Altfel va urez succese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La absolut toate se duce pe rosu :)), si oricum daca nu te intereseaza functia LC sau nu ai de gand sa schimbi turbina tu alta mai mare acest mod este total inutil si pe deasupra foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LC = Launch control :))

LE: am postat in acelasi timp

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul tehnic despre DSG multi au consemnat ca motoarele lor PD NU se duc pe rosu, cel putin in D cutia schimba pe linia rosie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin offtopic dar hai: depinde masina are un senzor de cuplu la volant si in functie de cuplu si turatie se determina CP iar daca caii putere de la o turatie incolo scad considerabil e cazul sa schimbe nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce poate sa faca google:

O sa ignor aceasta reamarca rautacioasa si o sa te rog din nou sa citesti postul meu pentru a intelege ce vreau sa spun.

Abtine-te de la a mai cataloga tuneri pe care nu i-ai incercat. E doar un sfat.

PS: efectele remap-ului DSG sunt vizibile si pe o masina stock; nu e musai sa ai sute de cai sau modificari ca sa te bucuri cu adevarat de cutia resoftata. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anorganix: imi cer scuze daca ti s-a parut ca e o remarca rautacioasa doream doar sa fiu funny, si tu acum nu inteleg ce te ataci asa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma atac, insa imi doresc sa fii fair-play cand compari diverse produse / servicii.

In fine, succes cu softul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
La absolut toate se duce pe rosu :icon_redface: .

Scriu cam tarziu... dar de ce ai duce un TDI in rosu ? Ce castigi daca il duci in rosu ? Nimic, cuplul maxim este mult mai jos.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kostas, nu te pricepi deloc. Un diesel cu cat il duci mai mult pe rosu, cu atat castigi mai multi cai

Un simplu search pe Google te-ar fi ajutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kostas - nu are importanta la cat este cuplul maxim, ci distributia lui pe plaja de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul tehnic despre DSG multi au consemnat ca motoarele lor PD NU se duc pe rosu, cel putin in D cutia schimba pe linia rosie.

:icon_thumright: am avut un TDI PD (model mai vechi), cu simpla cutie tiptronic..si daca dadeam kick down se ducea in rosu....fix pana la prima sau a 2a linie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog be on topic. hai sa nu mai incepem ca de ce sa ne ducem in rosu cand cuplul maxim e mult mai jos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Citesc topicul de 2 minute.Sunt stupefiat.In loc sa vad pareri ale celor care le-au probat, avantaje etc, nu citesc decit polemici, certuri si pareri fara nimic concludent in privinta asta.

Astept pareri la subiect si concise.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut, vad ca am nimerit bine . se discuta despre dsg. am o nelamurire , pe care sa pot sa o inteleg. la o octavia din 2010 sa dus dsg-ul, si a trebuit sa il inlocuiesc cu  unul nou virgin. intrebarea mea e cum sa pot alege tipul de flash pentru dsg. la ce trebuie sa ma uit ca sa imi dau seama. despre versiunea flashului  multumesc.   

Modificat de iurcaberciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!