Jump to content

Just an ordinary Golf ?


TurboDIesel

Postare recomandată

Cred ca trage mortal de la 2000 la 3000 :P la cati Nm is acolo

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sa schimbi firele de la cabluri ca sunt foarte subtiri si mai rau te chinui...

Uite ce mi-am pus eu...fire de 16mm :))

post-14266-0-19261500-1386432584_thumb.j

Astfel transferul de curent se face foarte repede...am ajutat o gramada de prieteni care se chinuiau cu cabluri din comert...si cu ale mele au pornit instant...

 

 

Link către comentariu

Nu mai bine o baterie buna decat cabluri in portbagaj?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

@Muale Cablurile sunt pentru altii, nu pentru tine :)).

 

Eu aveam probleme cu bateria si luam curent cu cablu de prelungitor pus in doua, cam 2 mm^2 pe sens. Un prieten de-al meu lua curent cu cablu de boxe, de 0.5-0.75 mm^2 :RO flag: . Nu o lua din prima, trebuia sa astepti pana se incarca bateria, dar isi faceau treaba.

 

Si da, cablurile din comert sunt de toata bafta ... cel mai bine iei cabluri de minim 10mm^2 din magazin, optional clesti ... si n-o sa ai probleme in veci.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Corect...eu mi le-am facut ca am avut de unde...nu le-am folosit niciodata pentru mine...dar am dat curent la toti prietenii...

Sent from Lwr-itza using Tapatalk

Link către comentariu

@zebrocksky daca la tine nu a venit mosu` sa stii ca sunt dispus sa impart  :D

@Lawr nu am de ce sa schimb cablurile, nu-s de alea ordinare din supermarket-uri;

@Muale am baterie de 100 ah , cablurile sunt luate asa ca sa fie la casa omului :P

@MRC ai dreptate cablurile sunt mai mult pentru altii;

Link către comentariu

e luata in perioada in care aveam proiect audio de 2000w rms cu 2 statii si condensator 10F

Link către comentariu

Ho ho ho...imparti si din cuplul motor? :) pai cred ca trebuie sa vina caldura sa te joci cum trebuie cu ce ai tu acolo mai interesant

Link către comentariu

pai am luat cablurile alea de curent ne conectam masinile si iti transfer niste reni  :santa[1]:  

ps: cineva imi sterge din post-uri :grrrrrr:

Link către comentariu
  • 5 months later...
TurboDIesel

update: ulei Amtecol + filtre mann

filtru aer Itg

baterie din fata in spate

schimbat conducta AC + freon

220 cp si 480 nm

IMG_1207.jpg

IMG_1204.jpg

 

 

Link către comentariu

Daca pui bateria in masina, trebuie model sigilat, sa nu emita gaze.

Nu merge sa o ascunzi in laterale, unde sta trusa/extinctor sau langa roata de rezerva?

Link către comentariu
TurboDIesel

trebuie sa ii fac o carcasa, nu merge in alta parte ca e mare si nici nu ajunge cablul 

Link către comentariu

bmw ? :)

 

Confectioneaza o carcasa din mdf/pal si o acoperi cu mocheta. va arata ca o incinta de subwoofer...

p.s. sunt tare curios cum trage 1756vk 

Link către comentariu
quattro3001

Asta urmeaza sa fac si eu , sa mut bateria dar vroiam sa te antentionez de un lucru , la fel ca in cazu meu admisia trece peste pompa tandem apasa pe ea din cauza vibratiilor si se va rupe " stutu " Mare grije

post-66184-0-98676000-1401444464_thumb.j

Modificat de quattro3001
Link către comentariu
TurboDIesel

plus de bmw da, a ajuns la limita...ne putem intalni candva sa discutam si sa facem un test...

nu atinge la mine, jumatate e fixa(aluminiu) si mai sus , apoi debitmetrul care e deasupra pompei si e rigid si abia apoi racordul flexibil care se misca foarte putin

Link către comentariu
  • 1 year later...

S-au facut 2 ani de cand nu am mai postat aici^_^ masina a mers fara probleme si a primit doar revizii pana acum 2 luni cand turbina s-a suparat si nu a vrut sa se mai invarta;

Cu ocazia asta i-am schimbat mai multe, unele necesare altele de moft:

- turbo 2260vk 

- ax came (uzura + lob deformat)

- tacheti 

- cuzineti

- injectoare v10 tdi (moft)

- map 4 bari

- catalizator euro 4 

- bucse poliuretan (mica + mare) suport balansor

- ulei, filtre, garnituri, flanse, oringuri samd.

Dupa ce a fost gata mecanica am mers la CompleteChip Iasi pentru update de soft; rezultat final 251cp & 490nm cu launch control la 3000 rpm si limitare la 5200 rpm.

Urmeaza o revopsire totala cat de curand + un set de jante de vara.

Link către comentariu

Am vazut Golfuletul prin oras de cateva ori. Arata extrem de normal pot spune, exceptand bara fata. Nu-i poti face ceva ca sa fie sleeper in totalitate?

Link către comentariu

arata extrem de normal?????? E DARAMAT! :P ...o sa ii fac cadou emblema mea de SDI sa o puna pe hayon sa fie in ton cu fumul :P:P:P

Te'am vazut si noi nemtzalau atunci,scuze daca a trebuit sa speli masina dupa...

Prea modest TurboDiesel asta,masina de nota 11,om de nota 12 ;)

Link către comentariu

Recunosc ca am neglijat aspectul masinii si m-am axat mai mult pe mecanica insa le-am amanat pe toate(jante, spoiler, folii, volan, grile bora, cotiera, samd) pentru dupa vopsire ca sa nu o desfac de 10 ori...:screwy:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!