Jump to content

Just an ordinary Golf ?


TurboDIesel

Postare recomandată

....ar mai fi varianta cu PlastiDip...vopsea cauciucata...nu stiu,in schimb,cat de bine rezista in timp.

Link către comentariu

eu zic ca nu are rost sa le mai vopsesc , ramane un negru mat care se mai gaseste prin bord de asta am si zis ca le las asa ... oricum decizia finala vine dupa ce le curat si vad cum arata :)

Modificat de TurboDIesel
Link către comentariu
bbogdanmircea

Am incercat si eu sa curat capacul ala unde este mufa de diagnoza ptr ca tot asa era cojita vopseaua aia cauciucata...

Am incercat cu burete de vase dar n-a mers.

Dup-aia parca am lasat-o in diluant vreo cateva ore, citisem pe undeva ca iese vopseaua, dup-aia am frecat cu o carpa, a iesit pana la urma, dar nu foarte bine poate ca gasesti tu o metoda mai buna.

Link către comentariu

Eu am incercat cu cif si restul solutiilor de prin casa si nu se duce ... pana la urma am dat de acetona ... acum sunt in cautare de o cantitate ceva mai mare ca sa le fac pe toate.

Astazi am facut o proba si cu oglinda mica , sunt bucuros ca vine la fix chiar daca unghiul de vedere e mai mic si am desfacut si climatronicul ca sa il curat pentru ca a curs cola din suportul de pahare si mergeau greu butoanele...operatiunea s-a finalizat cu succes.

Am achizitionat uleiul si filtrele pentru revizie cu mentiunea ca am trecut de la Castrol edge la Liqui Moly...sper sa nu mai pape de acum :)

img0773fp.jpg

img0775zr.jpg

Link către comentariu
bbogdanmircea

Aha deci Castrol Edge il cam papa...pot sa confirm si eu chestia asta...acum depinde cat...tu ai si turbina mai mare parca nu?

Liqui Moly asta de cine e facut? Tot 5W40 sau mai gros?

Link către comentariu

Tare! Eu am cautat sa schimb oglinda pe dreapta (cu una mare) si tu ai pus pe stanga,mica.

Am vazut un golf (tot gri) cu ambele mici si arata bine dar era scurt,nu break.

Si cred ca era r32 sau edition,cel care are oglinzile mai mici decat cea pe stanga si mai mari decat cea pe dreapta, oem.

Ce ai pierdut la vizibilitate? Este ansamblul de UK?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

turbina de x5 insa nu asta conteaza ca si cu turbina stock tot imi papa , mai ales dupa drumuri lungi unde merg turat sau vara la temperaturi mari... isi pierde din proprietati uleiul :-??

am avut de ales intre Liqui Moly si Wurth ambele made in Germany , am ales Liqui Moly 5w-40 dupa putina frunzareala pe net ... am sa revin si eu cu impresii in timp.

@Muale din ce am mai vazut r32 sau editiile aniversare vin cu ambele oglinzi mici ... acum nu stiu probabil a mea e de Anglia cert e ca vine perfect pe prinderi.Pai am pierdut la vizibilitate exact cat e prelungirea la oglinda lunga , bucata de dupa linia punctata de pe sticla ... eu momentan am oglinzile negre si asta are carcasa gri, dupa ce le vopsesc iar gri o sa o montez si o sa revin cu impresii din trafic.

img0776hxde.jpg

Link către comentariu
bbogdanmircea

Eu cred ca Edge de la Castrol devine foarte foarte subtire la calduri mari sau la mers foarte sportiv, si daca mai e si oleaca de joc la axul turbinei sau prin alta parte, imediat scapa.

Ar trebui de gasit cel mai gros 5W40 ptr PD ca sa zic ceva, adica unul care sa aiba cea mai mare vascozitate la temperaturi mari...

In schimb exista un mare avantaj si anume pornirea iarna la -27 de grade, la a 3 a cheie ce e drept, dar a pornit :D

Link către comentariu

Da,ambele mici dar nu la fel de mici ca cele de la masinile normale,in dreapta.

Sa pui poza cu ele,sa vad cum da.

Si o poza de la sofer cu vizibilitatea.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi s-a muncit putin la masina ... filtre + ulei ; refacut traseu intercooler ; flanse egr noi ; pasta blocanta flansa turbina (pe la egr si turbina aveam pierderi mari de gaze) ; schimbat suport cutie (troncanea de vreo luna)

Maine e ziua cea mare , merg sa schimb softul + dyno

Ps:Castrol in comparatie cu Liqui Moly e doar o gluma proasta , sa vad si in timp cum se comporta noul ulei , oricum sunetul si mersul motorului s-au schimbat total

Link către comentariu
bbogdanmircea

Car costa 5 L de Liqui Moly si de unde l-ai cumparat?

Link către comentariu

:)) Hai,lauda'te de acuma,na :P Ma suni si pe mine,nu cumva sa uiti,dupa ce se rezolva cu softul :icon_bounce: :icon_bounce:

Link către comentariu

Iti recomand sa cumperi uleiuri si consumabile de la autocenter ... acolo au stocuri mari si pot face preturi bune ... un bidon de 5l consta ~180 ron la autocenter , eu l-am luat de la magazinul unui prieten ceva mai scump , insa de acum o sa cumpar de la autocenter

@Paul :P sper sa nu fie probleme , ne vedem diseara in Copou daca iesi ;)

Modificat de TurboDIesel
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

pozee:D

de ce ai trefacut traseul de la IC?ai montat unul frontal?

pune si tu poze cu modificarile...poate ne inspiram si noi:D

Link către comentariu

pai da am de mult fmic , am aranjat putin traseul si am inlocuit din coliere , poze nu am facut ca eram negru pe maini ...

Link către comentariu

vezi ca pe pagina lor ai service->oil guide unde bagi datele masini si iti zic ei ce ulei se poate baga in motorul respectiv , la pompe duse trebuie sa aiba specificatia VW 505 01 ; am in topic poza cu uleiul pus de mine ...

Link către comentariu

asteptam rezultatul dyno :)

si o serie de poze...sau masina inca e demontata?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Culmea ca am bagat pe site masina mea si uleiul care l-am pus mai sus era cel mai smecher ptr motor alaturi de altele inca 3.

De asta intrebam si eu..., cam dubios ca in specificatii zice ca are 505.00 dar ei il recomanda ptr motoare 505.01

Asa e si ala pe care l-ai bagat tu?

Eu daca nu indeplineste 505.01 n-as baga, mai ales ca 505.00 este o specificatie antica rau fata de 505.01

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=229124

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Chiar merita FMIC? La ce pret ajunge unul? Simti diferenta mare?

Link către comentariu

@bbogdanmircea eu am pus top tec 4100 care are specificatia 505 01 ; cel mai bine mergi la autocenter , la etaj si te uiti ca au expuse toate tipurile si le poti compara...

@rudolf.s depinde de ce isi doreste fiecare de la masina , de simtit normal ca se simte ; ca si costuri iarasi depinde de cum isi face fiecare traseul ... 1000 ron cu un traseu imporovizat cu teava si furtune ordinare sau pana la 1500 cu un traseu de aluminiu , cuple siliconice si coliere sanatoase.

Ce am facut ieri cu softul : din start a fost problema cu debitmetrul , chiar daca cu o zi inainte pe log avea valori bune , pe dyno nu a mai fost asa ...am incercat si cu altele acelasi rezultat daca nu mai rau ; ca solutie s-a modificat softul de pe maf pe map anuland astfel in totalitate debitmetrul.

Dupa scoatem masina pe strada sa facem teste , tapla peste 2000 de ture , racheta ; talpa sub 2000 de ture , masina abia trage. Urmeaza reglaje la geometrie si multe run-uri pana masina mergea corect.

Urmeaza dyno-ul final:215 cp

Ce m-a tras in jos :

-temperatura 40 grade

-motorul incins dupa multe multe teste

-ambreiaj la fel incins si patinat

-senzor map 2 bari ; am sa pun de 4 pe viitor

-galerie admisie de ahf adica mult mai mica decat cea de asz ; asta o schimb zilele astea.

-evacuare mica 53

-alte mici artificii pe care le rezolv zilele astea

Ca si rezultat e ceea ce am vrut ca si putere , masina merge foarte bine si fara fum , dupa ce mai rezolv din probleme o sa am 220+

Fisa dyno am sa o pun zilele astea

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Dupa scoatem masina pe strada sa facem teste , tapla peste 2000 de ture , racheta ; talpa sub 2000 de ture , masina abia trage. Urmeaza reglaje la geometrie si multe run-uri pana masina mergea corect.

asa face si am dea de cand i-am schimbat actuatorul...tie de la ce ti-au spus ca este?

Link către comentariu

trebuie sa reglezi geometria adica sa lungesti sau sa scurtezi tija la actuator ...

Link către comentariu
bbogdanmircea

Merci de precizare, sa nu te superi pe mine dar TopTec asta precizat de tine nu respecta decat 505 00 http://www.oilmag.ro...tec 4100_EN.pdf faptul ca ei il recomanda si ptr 505 01

mi se pare o magarie din partea lor.

Acuma daca tu esti multumit de el treaba ta, motorul tau este PD nu?

M-ai facut curios si din ce am mai rasfoit pe site la ei nu am gasit nici un ulei care sa fie approved 505.01 , singurul

care l-am gasit care sa spuna ceva cu Pompe Duse prin specificatii ar fi asta:

http://www.liqui-mol...ch SAE 5W40.pdf

Felicitari ptr dyno, cred ca se comporta intr-un mare fel la atatia caluti! :D

Mi-ar placea si mie macar vreo 30 in plus acolo.

Unde ai facut modificarile si tuningul, nu recunosc serviceul?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!