Jump to content

probleme motor 2E


delfinasul
 Share

Postare recomandată

In ultima vreme ma confrunt cu urmatoarea situatie. Motorul se opreste aleator si nu mai porneste decat dupa multe reincercari sau scos bornele de la baterie si pus la loc sau porneste imediat. In conditiile in care motorul nu vroia sa porneasca am verificat urmatoarele:scanteie - dadea scanteie la bujii, presiune de benzina - am slabit un colier de la rampa de injectoare si avea presiune, nu trage aer fals pe nicaieri. Alte simptome ciudate aparute cu ceva timp in urma: cu AC cuplat, aleator, motorul ramanea turat intre 1200 si 1800 de rpm, apasam comutatorul de la AC simptomele dispareau si totul revenea la normal, respectiv turatia de la ralanty in jurul valorii de 850rpm. Cand m-a lasat in drum ultima oara, ieri, am scos panoul de sigurate din locasul lui, am verificat sigurantele iar dupa multe incercari a pornit. Am miscat de fire, relee, etc in speranta ca se va opri motorul dar nu am vazut nici o balbaiala, nimic. Am ramas in pana de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva alarma OEM?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, este alarma aftermarket, dar nu am imobilizator. Dat fiind faptul, ca problema pare sa fi aparut dupa ce a fost refacut motorul si am senzatia ca firele care duc la senzori trec acum prea aproape de fisa centrala (2,3cm), suspectez ca problema ar fi provocata de ceva curenti indusi in ecu prin firele respective. Nu am avut insa timp sa imi verific teoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la fel am patit si eu dar dupa acea imi pornea dar nu puteam pleca cu ea findca nu se tura....statea doar la relanti..si toate astea dupa ce am spalat motorul era un contact imperfect...la fel si la tine probabil cand ai refacut motorul a ramas ceva pe acolo cre nu face contact perfect si de acea probabil da eroare la ecu si se opreste..dac ai zi sca dupa ce iei borna /pui borna porneste....la mine aveam o siguranta la plusul de vine la baterie exact langa borna este siguranta si acolo imi face si la mufa acea mare care vin si firele de la delcou....la tine este problem anumai cand se incalzeste si dupaceia dupa ce se raceste potin porneste dinou.la fel am mai potit cu un opel asra cand se incalzea se oprea si nu mai pornea decat dupa ce sa racea (si multe incercari d epornire).cauza:..era de la delcou unde intra acea mufa cu 3 fire inauntru are un circuit sau ceva de genu si acela era de vina..lam schimbat si sa rezolvat....verifica si u ca nu strica..bafta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca banuielile mele au fost intemeiate, dupa ce am modificat, ieri dimineata, un pic traseul firelor de la sonde, am facut ~90km fara sa mai apara nici una din manifestarile initiale. O sa vad in zilele urmatoare cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca m-am grabit, nu se mai opreste dar chestia cu turatul motorului cand e AC cuplat a ramas. O alta chestie observata, in mod normal daca e AC oprit si scot capacul de la ulei motorul da sa moara, dar daca fac acelasi lucru cu AC pornit motorul se tureaza.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare normal sa se tureze cand pornesti AC dar nu mult ..pt ca AC solicita mototru iar motoru intra in sarcina mai mare este logic nu???iar chestia cu capacu de la ulei este normal si la mine este la fel...pt ca nu mai este etans si de aceea da sa moara... nu are nici o legatura una cu alta. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunul mers al motorului n-are nici cea mai mica treaba cu capacul de la ulei,nu moare motorul daca-l desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va grabiti sa dati raspunsuri dar nu cititi cu atentie. Eu am prezentat niste simptome. Da e normal sa dea motorul sa moara (nu moare de tot) atunci cand scot capacul de la ulei pentru ca motorul meu are debitmetru, dar nu asta era problema, problema era un comportament invers, si anume faptul ca motorul se tura cand scoteam capacul de la ulei si aveam AC pornit. Iar chestia cu normalitatea cresterii de turatie nu se aplica cand turatia creste la aproape 2000 rpm si repet, aleator. Daca partea cu opritul s-a rezolvat, problema aceasta persista :) si dupa ce am reverificat etanseitatile si schibat ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!