Jump to content

Ulei motor


paulvasilescu
 Share

Postare recomandată

paulvasilescu

Salutare tuturor....fiind un novice, va intreb....ce cantitate de ulei intra la un Golf 2 cind fac schimbul? si ce ulei ma sfatuiti sa cumpar??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nik87

    7

  • undertacher2001

    6

  • alyn_xwt

    5

  • alex_87

    4

cosmin cautis

Salut, la mine au intrat aproximativ 3l, marca nu o mai stiu ca am luat unu ieftin de la magazine de piese autor dar imi aduc aminte ca erea 15w 40, asa mi-a recomandat ca este motorul uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paulvasilescu

iti multumesc mult Cosmin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Cu placere. Am uitat sa iti spun, al meu este pe benzina 1.6l, s-ar putea sa difere la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

La 1.6 td intra aprox.4.5 litri.Eu bag 10W-40 si ca si marci O.M.V,Castrol.Nu este bine asa cum a spus colegul mai sus sa iei unul ieftin ptr ca uleiul este o parte importanta in functionarea motorului in bune conditii,si apoi cat ai putea sa economisesti 30 lei?Crezi ca merita ?

Personal eu ajut motorul la fiecare 40.000km cu un tratament ptr motor Dura Lube.

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paulvasilescu

Ok, aici ai dreptate.....multumesc mult pt. sfaturi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Corect, dar eu am luat unul ieftin din lipsa de fonduri si trebuia neaparat schimbat cel vechi; fostul proprietar nu a schimbat absolut nimic la ea, saraca mai mergea dor din inertie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut ma scuzati k intreb si eu cate cva dar fiecare parere conteaza

eu am un golf 1 td si la un moment dat in treapta 1 in timp ce accelerez clantane cva de la ce poate fi

k am auzit variante ca poate fi de la ulei ba de la motorina de proasta calitate sa de la tachetii voi ce imi sugerati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma scuzati k intreb si eu cate cva dar fiecare parere conteaza

eu am un golf 1 td si la un moment dat in treapta 1 in timp ce accelerez clantane cva de la ce poate fi

k am auzit variante ca poate fi de la ulei ba de la motorina de proasta calitate sa de la tachetii voi ce imi sugerati?

stii vreo firma care iti poate masura compresia in cilindri si injectoare(la ce presiune se deschid) si citi bari baga pompa de injectie?in cluj e 80 de lei o asemenea diagnosticare.o ora-doua de munca.stii cum stai cu motorul.

daca ai in oras ei iti pot zice si de unde ai zgomotul ala.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am bagat 20W50 ulei multigrad si merge foarte bine...nu se mai aprinde becul de la ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zicea si un coleg mai sus, in motor intra cam 4.5L, folosesc ulei 10W40 de la Castrol, cu el e mai silentios motorul inclusiv la pornirea la rece si il simt ca trage mai bine cu el mai ales vara. Doua tipuri de ulei de care am mai fost multumit sunt 10W40 de la Mobil 1 si Valvoline. Cu 15W40 am avut mici probleme iarna, pornirea fiind mai greoaie din cauza la uleiului mai gros. Nu strica si un tratament Duralube, la rece iarna se simtea efectul acestuia, motorul fiind mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic de duralube dar metabond face minuni! De la 700ml/1000km cat puneam inainte acum am completat cu ~400ml dupa 2000km.

Folosesc mobil high mileage, luat de pe okzii.ro adus din state. La noi nu se gaseste in magazine si e facut special pentru motoare mai uzate, are in componenta un aditiv pentru motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Duralube de 4 ani si efectele se cunosc .Locuiesc in Poiana Bv si nu am avut probleme niciodata cu pornirea(doar din cauza unei baterii noi :) ),motor silentios si altele.Si despre Metabond am auzit de bine.

Cat despre ulei am folosit OMV 10W-40,si acum ptr prima oara Castrol 10w-40 diesel.Foarte multumit de primul ,despre al doilea ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazusem un topic special pentru discutiile despre dura lube si asha mai departe iar parerile sunt impartite; eu am alt principiu - ulei bun schimbat des si sincer sa fiu niciodata nu am avut probleme de uzura la niciunul dintre motoarele pe care le-am folosit si forjat uneori; momentan folosesc 10w-40 de la valvoline la benzinarul meu dar nu conteaza marca deloc ci doar indicativul iar schimburile de ulei le fac la 5000 de km ca la cat costa prefer sa dau banii mai des si sa am motorul intreg

daca vreti sa va alegeti singuri uleiul folositi urmatorul link si repet, nu conteaza marca ci fiti atenti la indicativ

http://www.valvolineeurope.com/english/pro...g_the_right_oil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valvolin e super ok, am folosit o vreme (3ani) la ambele masini dar decand cu criza am trecut pe rheinol, care e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am un golf2 GTD de 80 de cai, cu peste 200.000 de km la bord (exista posibilitatea- de fapt e sigur- ca acesti kilometri sa fie de fapt mai multi).

Pana acum am bagat in el ulei 15W40 pentru diesel, diverse marci.

Acuma am o oferta de ulei Valvoline MaxLife 10W40, semisintetic, pentru motoare vechi.

Mentionez ca motorul meu nu are scurgeri de ulei pe nicaieri ( a avut mai demult pe la capac, dar s-a rezolvat) si nici nu mananca ulei, intre doua schimburi netrebuind sa completez nivelul.

Aveti careva experienta cu acest tip de ulei de motor? E adevarat ca acest ulei e mai "subtire", sau pur si simplu isi pastreaza vascozitatea pe un interval mai mare decat 15w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Bineinteles ca este mai subtire,insa nu cred ca va afecta asta cu ceva motorul ,mai ales ca vine sezonul rece si este indicat un ulei mai subtire.Insa hotararea este a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de schimbul de ulei si de aditivi pentur acesta, am vazut o prezentare la gama METABOND, unde se prezenta avantajele aditivului pentru ulei. Mie mi-a recomandat cineva gama metabond, el folosind-o si vazand pe viu demonstratia prezentata. Un flacon de 200 ml care ajunge la 4 l ulei....costa 180 si ceva pentru motoare mai uzate si reduce destul de mult uzura (am ramas uimit dupa ce am vazut prezentarea care poate fi acesata si pe youtube). Este cineva care a folosit si poate sa isi dea cu parerea? (nu din auzite).Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc ulei metabond si tratament metabond iar in combustibil pun aditiv metabond. Motor mai silentios, acceleratie mai buna si un consum mai mic. Asta la 2000km de cand folosesc produse metabond. Mai departe vad ce o fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutia este despre ulei si nu despre aditivi minune, cu componente secrete (chiar secrete militare) si cine stie ce alte chestii.

Aici discutam de uleiuri, marci si preturi.

Cat despre vascozitate la golf 2 se folosesc 10w 40 sau 15w 40, acest lucu se gaseste in manualul masini.Recomand 10w 40 care la majoritatea marcilor producatoare de ulei aces ulei e semisintetic fata de 15 w 40 care e mineral, deci inferior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Si eu am folosit numai 10W-40 si nu am si nici nu am avut probleme .O mica precizare ,vara la temperaturi ridicate tremura motorul umpic mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte foloseam Castrol GTX 15w40 din germania cu 16 eur/5litri. Fabricantul automobilului recomanda tipul de ulei de obicei. Un motor mai vechi 90-97 foloseste ulei 15w-20w(10w40 iarna) iar cele mai noi 5w-0w functie de performantele motorului trebuie utilizat si un ulei performant. Un 5w-0w la un motor vechi este pierdere de bani pe cand un ulei ieftin , mineral pus intr-un motor performant de dupa 2002 e un risc asumat de utilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!