Jump to content

Dezactivare lumini de drum permanente


ECL
 Share

Postare recomandată

Da, astazi am mascat si eu pin-ul respectiv si avand dezactivate pozitiile pe spate, acum nu mi se mai aprinde nimic pe "0".

 

 

P.S.: Fredy, raspunsul de mai sus era pentru xorx.

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FRE

    21

  • qwk

    15

  • Al Bundy

    12

  • Stef13

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca o intrebare pt cei cu DRL pe faza scurta/faruri cu halogen, la voi fluctueaza intensitatea luminii intre ralanti si accelerare? Am observat ca la mine e mai slaba la ralanti si creste cind accelerez. E oare cazul sa fac iar vizita la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. In concluzie, pentru dezactivarea pozitiilor spate si a luminilor pentru numar, este sau nu necesara izolarea celui de-al doilea pin, in afara de TFL?

Adresez intrebarea acelor colegi care au efectuat modificarea, in urma instructiunilor postate aici...

 

2. @xorx: am verificat in weekend la un vw caddy din 2012 ceea ce afirmai tu legat de stingerea luminilor la scoaterea cheii din contact, si e perfect adevarat. Dar am vazut ca, de asemenea, comutatorul de lumini are un alt cod si o alta forma constructiv vobind. Comportamentul era urmatorul:

 - pe pozitia 0 - lumini de zi, cu contactul pus

 - pe pozitia 1 (lumini pozitii) se aprindeau pozitiile, inclusiv luminile de bord; avertizare de usa deschisa pe aceasta pozitie

 - pozitia 2 (lumini de drum) - cu motorul oprit, se stingea iluminarea instrumentelor de bord, iar la scoaterea cheii din contact, toate luminile erau stinse, si nu exista avertizare de usa deschisa.

 

Chiar asa am si gasit masina in parcare, cu cumutatorul de lumini pe pozitia 2...

 

3. @xorx: La Polo meu nu am observat diferente semnificative intre intensitatea luminii intre regimul de relanti si accelerare.

Modificat de Stormlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stormlord, pentru pozitiile spate si lumina de la numar nu este nevoie de "blocarea" altui pin. Se dezactiveaza din VAG-COM. Eu le-am dezactivat si acum nu mi se mai aprinde nimic pe "0".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
savugheorghe1938

  • Deci...va rog, arezolvat cineva cu luminile de zi?...daca da,,sunteti rugati sa ne spuneti cum..multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum scrie mai sus, se anuleaza unul dintre pini. Cele de pe spate se pot dezactiva din VAG-COM daca centrala electrica permite, altfel..n-am idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In farurile de 6R sunt becuri H4 ? Cum se vede noaptea sau pe ploaie in comparatie cu 9N daca stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai la Trendline. De la Comfortline in sus, sunt H7.

Cat de bine sau prost se vede in comparatie cu 9N/9N3, e o chestiune subiectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dacă luminile de jos (ce inlocuiesc cele de ceata) au doar functia de "lumini de zi" -functie ce se doreste dezactivata- nu li se pot scoate mufele? :) Just asking ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdany, aici se vorbeste de cele din faruri, care se pot dezactiva cum a fost descris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
bogdan_polo6r

Am si eu o rugaminte va rog: am indoit pinul TFL si am rezolvat cu dezactivarea luminilor permanente dar imi raman aprinse pozitiile fata-spate si cele de la numar. le pot dezactiva si pe acestea altfel decat prin vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de centrala electrica. La unele se pot dezactiva din VAG-Com, la altele nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_polo6r

si cum pot verifica daca se poate din centrala electrica? am indoit  si pinul #6 despre care am vazut ca ar rezolva aceasta problema dar se sting doar luminile de la numar nu si poziitiile fata-spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds te uiti ce e bifat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
savugheorghe1938

Va rog, ceva noutati despre dezactivare lumini de zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

savugheorghe1938

multumesc de raspuns...ma puteti ajuta?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare,

 

Am achizitionat recent un POLO V care e echipat doar cu lumini de zi (DRL) in bara (proiectoare), insa am observat ca atunci cand aprind ceata acestea nu se aprind, dupa o documentare mai buna am vazut ca exista variante de echipare care au doar DRL fara proiectoare de ceata... Acum intrebarea ar fi daca exista vreo metoda sa transform aceste DRL in proiectoare de ceata.. ca atunci cand aprind ceata spate sa se aprinda si DRL-urile? Iar atunci cand lumina e pusa pe 0 sa fie oprite DRL-urile ...

 

A incercat cineva sa faca asta? Orice informatie e utila.

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an este masina ?

 

de ce nu vrei sa le montezi cum trebuie, cu alt comutator, ca de fabrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2010, pai totusi luminile de ceata nu sunt asa des folosite si atunci consider ca ar fi mai util si probabil ma astept mai simplu sa transform DRL in proiectoare de ceata. Totusi inca nu stiu exact daca e posibil si ce ar implica asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cate ori poti sa tragi catre tine comutatorul de lumini?

O data sau de doua ori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O data. Dupa cum am zis nu am proiectoare de ceata ci doar DRL in bara FATA si far/stop de ceata SPATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, asa cum zice si florin ce mai bine ar fi sa o faci ca la carte cu alt bloc de lumini, proiectoare si instalatia electrica aferenta.

Improvizatii se pot face, de exemplu, legand instalatia de la DRL pe firele stopului de ceata si sa se aprinda amandoua, dar mi se pare cel putin periculos pentru ca apar niste curenti suplimentari si rezistente pe acel circuit pe care producatorul nu i-a luat in calcul.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Imi permit sa postez aici pentru ca nu stiu din ce motiv nu pot sa deschid un topic nou.

Intreabarea e urmatoarea: la un Polo 6R din 2010, farul din dreapta se regleaza pe inaltime cu ajutorul potentiometrului de langa comutatorul de lumini? La mine se regleaza doar cel din stanga si motorasul de reglaj se aude doar la cel din stanga, cel din dreapta - mort.

Trebuie sa mearga ambele sau doar cel din stanga?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna.

Pe masina mea am BCM 6R0 937 087 D. Nu am reusit sa dezactivez cu VCDS luminile de pozitie si de la numar care functioneaza cind comutatorul de lumini e pe pozitia 0. Daca stie cineva solutia? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!