Jump to content

Dezactivare lumini de drum permanente


ECL
 Share

Postare recomandată

atat dealerul (nu primul, ci al doilea la care m-am interesat), cat si alti colegi de aici mi-au spus la fel. asta inainte sa-l vad live in showroom.

eu am vazut unul in showroom acum 2 luni si am testat butonul pe 0 si pe faza scurta si intensitatea difera, atat la faruri cat si la pozitii. inclusiv primu dealer (care nu avea habar de diferente intre cele optional si cele stock) a fost convins dupa ce a vazut proba.

oricum...de aia am si intrebat pe forum...pentru ca nici eu nu stiam diferentele.

eu sunt multumit SI daca sunt faza scurta :) in multe tari sunt obligatorii..si nu degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FRE

    21

  • qwk

    15

  • Al Bundy

    12

  • Stef13

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ai dreptate,eu nu am observat,probabil nici nu am cum,am pus xenon chiar in ziua in care am ridicat masina,apoi am leduri pe pozitie si chiar nu vad diferente de intensitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine. Nici cand am avut becuri normale, nici cu xenon nu vad nici o diferenta de intensitate.

Bogdan, nu e vorba de consum de curent sau motorina, ci e vorba ca vreau sa stau cu motorul pornit, dar fara lumini care sa deranjeze in anumite situatii. Fie ca sunt intr-o parcare pe marginea drumului, fie ca sunt in fata casei cuiva..etc. Asta e ideea mea, cel putin.

Desi, sunt de acord si cu tine. Facand multe drumuri prin tara, de nenumarate ori am injurat dobitocii care pe inserate sau pe ploaie torentiala merg fara faruri sau doar cu pozitia. In situatia de genu, pentru astfel de fenomene, da, mi-as dori sa le stea aprinse farurile si cu motorul oprit :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vad nicio diferenta intre 0 si fazascurta, si la mine sunt aprinse 100% din timp si mi se pare OK, fiindca mai intru in tuneluri sau garaje subterane si nu tre' sa "dau la manivela"; in plus, cand cobor si scot cheia din contact, nu mai aud ping!-ping!-ping!; stiu ca se taie singura lumina si gata.

Clar, ar fi fost mai meserias sa fie ca la Golf, cu CH/LH, da' asta e.

Nu-mi dau seama de ce ai vrea sa opresti complet luminile, inafara cazului cand oi fi vreun stalker sau paparazzo si ai nevoie sa te apropii de "victima" in modul stealth :lol: da' mno, cu "piticii" oamenilor nu te pui, c-or fi ei mici, da te coplesesc prin numar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,nu vreau sa fiu Gigi-contra,dar la mine a fost diferenta cu halogene,si este diferenta si cu xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu deschid un topic separat,asa ca va intreb aici,tinand cont ca tine de sitemul de iluminat :

Am vazut un filmulet in care un Polo 6R avea semnalizatoarele din faruri aprinse impreuna cu pozitia,US style ; nu stiam ca se poate aplica aceasta " optiune " si masinutelor noastre.Nu stiu ce presupune insa ar fi interesant pentru ca ar fi un upgrade de look,ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

am fost astazi la service sa le cer sa-mi zactiveze mizeria de DRL de pe faruri (faza de intilnire). Mi s-a spus ca e posibil dar ca pierd garantia la partea electrica.. evident ca nu am acceptat.

pentru codarea ca sa se stinga tot (inclusiv pozitia) la scoaterea cheii din contact nu au avut ce sa faca.. fata de jetta, golf, octavia si orice alta masina la polo nu se poate ca atunci cind scoti cheia din contact sa se stinga luminile.

tot asa nu se poate coda ca degivrarea oglinzilor sa fie comandata de degivrarea lunetei... mi s-a recomandat sa fiu atent si sa nu uit butonul de la oglinzi pe degivrare...?!?!?!

polo=cea mai penibila masina din pdv al setarilor de confort pe partea de "electrica"... hyundai de acum 10 ani ii da ceata din orice pozitie. Mare rusine ca VW se prezinta in 2013 cu asa ceva pe piata.

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xorx, degivrarea oglinzilor comandata de degivrarea lunetei ar trebui sa functioneze. Din VAG-COM, la modulul Centrala electrica, octetul 15, bitul 3, exista Mirror Heating ON while Rear Window Heater ON . Eu nu am fost interesat sa o activez, dar poate o voi testa zilele astea si iti spun daca functioneaza.

Iar despre cei din service si interesul lor...aici e o alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi la service sa le cer sa-mi zactiveze mizeria de DRL de pe faruri (faza de intilnire). Mi s-a spus ca e posibil dar ca pierd garantia la partea electrica.. evident ca nu am acceptat.

pentru codarea ca sa se stinga tot (inclusiv pozitia) la scoaterea cheii din contact nu au avut ce sa faca.. fata de jetta, golf, octavia si orice alta masina la polo nu se poate ca atunci cind scoti cheia din contact sa se stinga luminile.

tot asa nu se poate coda ca degivrarea oglinzilor sa fie comandata de degivrarea lunetei... mi s-a recomandat sa fiu atent si sa nu uit butonul de la oglinzi pe degivrare...?!?!?!

polo=cea mai penibila masina din pdv al setarilor de confort pe partea de "electrica"... hyundai de acum 10 ani ii da ceata din orice pozitie. Mare rusine ca VW se prezinta in 2013 cu asa ceva pe piata.

Eu nu cred ca este posibil sa dezactivezi DRL- ul,cel putin nu din soft.Am fost si la PBN si la Midocar si la colegul Al Bundy si nu au reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu inteleg de ce consideri ca polo e o mizerie, doar pt ca nu face ceea ce tu vrei, si face ceea ce niste ingineri, si alti mii de utilizatori considera normal. 

asa poti spune si ca e o mizerie ca nu i-au pus nu stiu ce te-ar avantaja pe tine fata de alti cumparatori.

doar pt ca raman pe pozitie are si asta scopul ei..si cam 90% din masinile care se vand pe piata europeana fac asa. 

 

am avut cam 20 de masini din grup, si in afara de o octavia 2, nu am vazut sa faca vreuna asa ceva. si chiar alta octavia 2, dar mai noua, nu facea.

 

poti oricand sa o vinzi si sa iei probabil 3 hyundai din alea de 10 ani.

 

fiecare masina are particularitatile ei.

 

asa orice fost utilizator de dacia se poate plange ca e o mizerie ca nu are claxonul pe maneta de semnalizare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce polemici s-au iscat din cauza unui subiect atat de lipsit de importanta...

Am gasit pe un forum extern procedura de dezactivare DRL, pentru varianta de lumini de zi integrate in far (deci nu in proiectoare). Subliniez, se aplica doar in cazul farurilor cu halogen.

Metoda presupune o modificare fizica si o dezactivare prin vagcom, probabil de aceea ti s-a spus in service ca poate conduce la pierderea garantiei.

 

Pasul 1.: Se scoate blocul de comanda al luminilor (comutatorul).

Pasul 2:  Se deconecteaza conectorul.

Pasul 3:  Se identifica pinul tata notat TFL, al treilea pin in partea din stanga jos, in conector

Pasul 4: Se izoleaza cu tub termocontractibil, subtire / banda de izolat, sau - solutia radicala - se indoaie astfel incat sa nu mai faca contact cu pinul corespondent.

 

 post-67777-0-45890700-1381396571_thumb.j

 

Pasul 5: se reconecteaza mufa si se monteaza comutatorul de lumini la loc

 

In acest moment, ar trebui ca luminile de zi din far sa fie dezactivate.

 

Pentru cei care au activate simultan pe luminile de zi si pozitiile fata-spate respectiv iluminarea numarului, se procedeaza la fel, izolandu-se suplimentar si pinul  #6 (fir corespondent gri/albastru).

 

Dezactivare software a pozitiilor: se debifeaza in modulul Centrala Electrica (09) , Parking Lights ON with "Terminal 15 ON"

(Centrala Electrica 09 - Coding - Long Coding Helper -Byte 12 Bit0 se debifeaza Parking Lights ON with "Terminal 15 ON").

Nota: dezactivarea pozitiilor/ iluminarii numarului prin soft NU are efect atata timp cat pinul TFL nu este dezactivat (izolat/indoit).

 

Succes!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu inteleg de ce consideri ca polo e o mizerie, doar pt ca nu face ceea ce tu vrei, si face ceea ce niste ingineri, si alti mii de utilizatori considera normal. 

asa poti spune si ca e o mizerie ca nu i-au pus nu stiu ce te-ar avantaja pe tine fata de alti cumparatori.

doar pt ca raman pe pozitie are si asta scopul ei..si cam 90% din masinile care se vand pe piata europeana fac asa. 

 

am avut cam 20 de masini din grup, si in afara de o octavia 2, nu am vazut sa faca vreuna asa ceva. si chiar alta octavia 2, dar mai noua, nu facea.

 

poti oricand sa o vinzi si sa iei probabil 3 hyundai din alea de 10 ani.

 

fiecare masina are particularitatile ei.

 

asa orice fost utilizator de dacia se poate plange ca e o mizerie ca nu are claxonul pe maneta de semnalizare. 

pe partea de electrica (am subliniat asta deja) polo este o mizerie. Asta e parerea mea de utilizator. Poate altora li se pare interesant sa tot stea sa invirta de butoane, mie mi se pare normal ca in loc sa imi obosesti urechile cu clopotei ca am uitat lumina aprinsa sa o stingi automat cind nu am cheie in contact.

Repet, de mai bine de 10 ani nu am vazut masina care sa nu aiba implementat un sistem de "power management" care sa previna uitarea accidentala a luminilor aprinse; si spun accidentala pt ca toate masinile te lasa sa aprinzi pozitiile daca pleci cu comutatorul din 0 si-l duci voit fix pe pozitia de lumini de parcare.

Din pdv securitate, chiar nu e necesar pt ca sistemul cu maneta de semnalizare lasata actionata este mai mult decit suficient.

Ref la "90% din masini fac asa" cred ca e exagerat... TOATE masinile frantuzesti + coreene + japoneze sting toti consumatorii fie la scoaterea cheii din contact, fie la deschiderea usii soferului fie la inchiderea din telecomanda (ma refer la masini cit de cit actuale). Hai sa le excluden pe astea si vedem cit % ramine.

 

Dar, asta e, nu am cum sa schimb lucrile. Important era raspunsul celor de la Midocar ref la dezactivarea DRL.

O sa mai intreb si la Porsche daca o sa am drum pe acolo, mai ales programarea oglinzilor pe degivrare luneta, si asta numai pt simplul motiv ca e extrem de util ca degivrarea oricare ar fi ea sa fie temporizata (o finete de care VW nu a auzit inca) :)

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 lucruri iti zic, si considera discutia incheiata. 

cand pui contactul, il pui cu luminile aprinse, da?  imagineaza-ti chiar xenon. pornesti motor..cu consumatori, si mai ales stingi-aprinzi xenonul. fa asta mult timp, mai ales iarna.

daca intelegi asta, ok. daca nu..discutia nu are sens.

daca tu ESTI SIGUR ca TOATE alea fac asa, si mai ales...ca toate alea sunt mai multe ca cele fabricate in germania (inclusiv ford, de exemplu), atunci e clar ca discutia nu are rost.  

as pune raporul APIA cu vanzarile, si cu inmatricularile..dar ce rost are?

 

degivrarea. la golf IV aveam degivrarea oglinzilor pe butonul de luneta. dar asta, iar..spune multe despre experienta ta in fineturile VW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la polo cind pui contactul si butonul e pe 0 se aprind DRL care inseamna faza scurta (la intensitate normala, treaba cu intensitate scazuta e vrajeala)+stopuri+lumina numar spate.

Iar treaba cu stins/aprins este exact ceea de ce ma pling si eu; seara mergi cu faza scurta , ajungi in parcare si ca sa stingi farurile rotesti butonul; numai ca ele se sting pt 1 sec cind butonul trece prin pozitia de lumini de parcare si se reaprind cind ajunge in pozitia 0.

vreau sa intelegi ca mai am o jetta care este absolut OK, nu are nici una din problemele astea, tocmai d-asta sunt atit de uimit, inversunat si enervat ca la polo e altfel... pt ca cei de la VW au demonstrat ca se poate, doar ca la polo nu vor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ti-am spus ca situatia de la Polo ( am Polo fix ca al tau, deci nu tre sa-mi explici comportamentul) am remarcat-o la 20 de masini VAG (si la vreo 3 japoneze), si la Forduri (ka, focus, escort...). fabricate de prin 1981 pana in 2013. pe langa asta, la orice masina germana e asa. inclusiv la audi din semnatura e la fel. situatia de la jetta ta am observat-o doar la o Skoda octavia 2. dar culmea, la alta octavia 2 nu.

deci eu consider normalitate ceea ce te enerveaza pe tine. dar de la asta, pana la a zice ca e varza pe partea electrica..e mult spus. partea electrica e 99% altceva.

poate inginerii VW au considerat ca e mai bine asa. 

deci dupa mine, exceptiile sunt jetta ta si octavia 2 aia. 

incearca sa intelegi cum e cu pornitul cu consumatori, mai ales cu faruri, si mai ales daca ai avea xenon. poate intelegi de ce au ales asa.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce polemici s-au iscat din cauza unui subiect atat de lipsit de importanta...

Am gasit pe un forum extern procedura de dezactivare DRL, pentru varianta de lumini de zi integrate in far (deci nu in proiectoare). Subliniez, se aplica doar in cazul farurilor cu halogen.

Metoda presupune o modificare fizica si o dezactivare prin vagcom, probabil de aceea ti s-a spus in service ca poate conduce la pierderea garantiei.

Pasul 1.: Se scoate blocul de comanda al luminilor (comutatorul).

Pasul 2: Se deconecteaza conectorul.

Pasul 3: Se identifica pinul tata notat TFL, al treilea pin in partea din stanga jos, in conector

Pasul 4: Se izoleaza cu tub termocontractibil, subtire / banda de izolat, sau - solutia radicala - se indoaie astfel incat sa nu mai faca contact cu pinul corespondent.

attachicon.gifconector lumini.jpg

Pasul 5: se reconecteaza mufa si se monteaza comutatorul de lumini la loc

In acest moment, ar trebui ca luminile de zi din far sa fie dezactivate.

Pentru cei care au activate simultan pe luminile de zi si pozitiile fata-spate respectiv iluminarea numarului, se procedeaza la fel, izolandu-se suplimentar si pinul #6 (fir corespondent gri/albastru).

Dezactivare software a pozitiilor: se debifeaza in modulul Centrala Electrica (09) , Parking Lights ON with "Terminal 15 ON"

(Centrala Electrica 09 - Coding - Long Coding Helper -Byte 12 Bit0 se debifeaza Parking Lights ON with "Terminal 15 ON").

Nota: dezactivarea pozitiilor/ iluminarii numarului prin soft NU are efect atata timp cat pinul TFL nu este dezactivat (izolat/indoit).

Succes!

Multumesc foarte mult,am urmat pasii indicati de tine si am rezolvat " problema " . Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stormlord, mersi de informatie. Maine aplic si eu metoda, chit ca mi-a intrat in reflex sa pun pozitiile de fiecare data cand intru in masina.

 

xorx, lumina de zi a fost facuta tocmai pentru lenesii care nici noaptea nu se chinuie ei sa-si aprinda farurile (sunt nenumarate cazuri in care soferii merg fara faruri). Mie nu-mi convine sa o am ca si optiune pentru ca eu intotdeauna aprind farurile. Chiar nu-mi e greu sa invart de o rotita. Daca ar fi asa cum vrei tu, atunci nu mai inteleg care-i rostul rotiteti. Ar fi trebui sa se aprinda automat pozitiile + faza scurta de fiecare data cand pornesti masina, iar cand o opresti sa se stinga tot. Deci rostul rotitei nu mai exista. In cazul de fata, tu poate vrei sa lasi ambele pozitii aprinse pentru o vizibilitate mai buna fata de restu (esti oprit pe marginea drumului).

 

Cat despre pozitiile pe spate, le poti dezactiva. Mie masina mi-a venit cu ele dezactivate pe "0". Apoi m-au chemat pentru o actiune prin care mi le-au activat. Dupa acea actiune, eu le-am dezactivat pentru ca nu ma intereseaza sa-mi stea aprinse si pe spate ca si daylights.

 

Cu oglinzile, din nou le poti activa. Mie unu nu mi-ar fi fost comod daca erau din fabrica si mi le-as fi dezactivat pentru ca de multe ori (pe ploaie) pornesc oglinzile pentru o mai buna vizibilitate. La fel mi se intampla ca luneta spate sa se abureasca si oglinzile sa fie ok. Eu consider ca este mai ok comanda separata pentru cele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce polemici s-au iscat din cauza unui subiect atat de lipsit de importanta...

Am gasit pe un forum extern procedura de dezactivare DRL, pentru varianta de lumini de zi integrate in far (deci nu in proiectoare). Subliniez, se aplica doar in cazul farurilor cu halogen.

Metoda presupune o modificare fizica si o dezactivare prin vagcom, probabil de aceea ti s-a spus in service ca poate conduce la pierderea garantiei.

 

Pasul 1.: Se scoate blocul de comanda al luminilor (comutatorul).

Pasul 2:  Se deconecteaza conectorul.

Pasul 3:  Se identifica pinul tata notat TFL, al treilea pin in partea din stanga jos, in conector

Pasul 4: Se izoleaza cu tub termocontractibil, subtire / banda de izolat, sau - solutia radicala - se indoaie astfel incat sa nu mai faca contact cu pinul corespondent.

 

 attachicon.gifconector lumini.jpg

 

Pasul 5: se reconecteaza mufa si se monteaza comutatorul de lumini la loc

 

In acest moment, ar trebui ca luminile de zi din far sa fie dezactivate.

 

Pentru cei care au activate simultan pe luminile de zi si pozitiile fata-spate respectiv iluminarea numarului, se procedeaza la fel, izolandu-se suplimentar si pinul  #6 (fir corespondent gri/albastru).

 

Dezactivare software a pozitiilor: se debifeaza in modulul Centrala Electrica (09) , Parking Lights ON with "Terminal 15 ON"

(Centrala Electrica 09 - Coding - Long Coding Helper -Byte 12 Bit0 se debifeaza Parking Lights ON with "Terminal 15 ON").

Nota: dezactivarea pozitiilor/ iluminarii numarului prin soft NU are efect atata timp cat pinul TFL nu este dezactivat (izolat/indoit).

 

Succes!

cum se scoate acel comutator? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pozitia " 0 " apesi pe comutator pana intra putin inauntru,apoi rotesti spre dreapta pana in dreptul semnului " pozitie " si tragi afara cu totul.Apoi scoti mufa,izolezi pinul respectiv ( care este pe corpul comutatorului ) si ..... la loc cu el.

Sorin,cand mai treci pe la Bucuresti,poate imi dezactivezi si mie pozitia spate,ca ramane aprinsa la numar ! Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pozitia " 0 " apesi pe comutator pana intra putin inauntru,apoi rotesti spre dreapta pana in dreptul semnului " pozitie " si tragi afara cu totul.Apoi scoti mufa,izolezi pinul respectiv ( care este pe corpul comutatorului ) si ..... la loc cu el.

Sorin,cand mai treci pe la Bucuresti,poate imi dezactivezi si mie pozitia spate,ca ramane aprinsa la numar ! Mersi

multumesc mult. Ai izolat si pinul pt stopuri si tot ramine numarul aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia spate (implicit lumina de la numar) se dezactiveaza din vag com ! Nu trebuie sa anulezi nimic fizic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa am inteles si eu din ce a postat colegul,de asta nu am umblat la alt pin.Sorin,ai facut si tu modificarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!