Jump to content

audi allroad,vibreaza la rece!


rades
 Share

Postare recomandată

salut,ma confrunt cu o problema mai delicata,un allroad v6 2.5 din 2005,in general dimineta sau la pornirile cand motorul e rece,vibreaza cu totul,acuma,sa nu ne lungim prea mult,cateva detalii.a avut probleme cu pompa de injectie,a fost ceva mecanic plus doua chestii electronice,dar rectificata in germania,nu au mai fost probleme,pe urma,cand a inceput sa vibreze,am inlocuit DEBItmetru,pt ca pe vag,il dadea iesit din parametri,bun,tot vibreaza dar parametri au iesit bine,apoi,am inlocuit senzor temperatura,toate filtrele,plus curatat SUPAPA EGR,,plus inlocuit 2 buji,ca si defect electronic sau mecanic,pe vag..nu imi da nimic...am cam ajuns la capatul puterilor,sa mai confruntat cineva?

Modificat de rades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Daca distributia e la punct, verifica injectoarele iar daca nu asta e cauza, fa-i un test de compresie sa nu cumva sa fie supape care nu mai inchid bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat injectoarele,numai ca la cate amar de operatiuni am facut,am uitat sa precizez de injectoare,punerea la punct e linie,la faza cu supapele,nu as fi vrut sa ma leg,am sa ii fac totusi un test de compresie,numai ca nu prea ii vad rostu,pt ca,face numai la rece,apoi nu vad ca gradul de dilatare sa fie atat de mare la cald incat sa nu mai scape compresie.ms

Modificat de rades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te ajuta,dar eu stiam ca aceste motoare,respectiv v6 2.5 au numeroase probleme cu ungerea.este slaba si de aici probleme cu tachetii si supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antrax, te inseli, modelele dupa 2004/2005 nu mai au astfel de probleme. Vorbesc din experienta. Codurile de motor AKE, AKN, AYM au fost cele cu probleme. BDG, BDH, BAU, BCZ, BFC nu au mai avut probleme nici cu axele cu came, nici cu ungerea, nici cu tachetii si nici cu supapele. Singura posibila problema la 2.5 cod motor care incepe cu B poate fi pompa de injectie la care pica o garnitura pe la 200 de mii de km.

La B6/B7 diesel bujiile nu dau eroare pe Vag-Com. trebuie verificate manual.

@rades, ce cod motor are masina ?

Nu mai vorbiti in felul... eu stiam, eu auzisem. Asemea posturi nu ajuta cu nimic membrii care chiar au nevoie de informatii. Spuneti ceva concret daca stiti.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kostas,ms,cred ca ma pot baza pe tine,codul motorului e BAU,dar am inlocuit si bujiile,si garnitura de la pompa asa cum spui tu,sapt trecuta am adus pompa de injectie dupa o verificare in germania,e ok,urmeaza sa ii schimb egr-ul maine,dar nu ma pot baza pe asta,pe vag numi da nimic,insa egr-ul il vad iesit un pic din parametri pe label file,in grupul 000,l-am curatat un pic cu un spray special,si sau mai redresat parametri,dar nu fb,maine il schimb,dar am dubii in legatura cu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc,revin cu noutati,dupa multe si multe verificari,am descoperit ca nu primesc tensiune la bujii,releul,fiind bun,sigurantele,la fel,ii pot da comanda din vag,si ncalzeste bujiile,in schimb daca ii pun contactul,nu,releul are plus continuu,dar el lucreaza pe masa,cu comanda direct din ecu,intrebare,poate vag-ul sa inlocuiasca ecu,fara ca informatia sa mai treaca prin el,sa de-a comanda la releu?deocamdata problema o gasesc din ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc,desi nu am pr nimic pozitiv si concret,din respect pt forum si din bun simt,am revenit sa va impartasesc,ce inseamna o sapt de munca in plus,din cauza unor incopetenti.cand am postat ca nu primesc tensiune pe bujii,a fost greseala mea,stiam de existenta unui senzor de temperatura ce nu deschide releu de b buji daca temperqturaq d afara depaseste 10 grade,dear zapacit de cap dupa nenumerate verificari,miam adus aminte.am postat ca injectoarele au fost verificate,la cel mai periculos pompagiu din orash,miam luat banc de probe pentru injectoare mecanice,ei bine,doua injectoare f****e,plus,niste o-ringuri f****e ,ceea ce se intample sa imi bage cv ulei in capu pistonului si sa imi scoata si cv fum,si sa nu fie nici un amestec corect.da...asta e,totul e bine cand se termina cu bine!bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca ai dat de capat acuma sa inteleg ca totul merge ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!