Jump to content

1.8T Temperatura Apa


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am o mica nelamurire in privinta temperaturii de la motor. Cand e foarte foarte cald afara si aglomerat +clima apa tinde sa urce spre prima linie dupa 90 , daca merg la drum drept nu are problema . Asta se intampla numai pe loc dupa ce sta foarte mult timp cu clima pornita. Sa incep sa imi fac griji sau este normal sa treaca de 90? Daca opresc clima in 2-3 sec incepe sa scada foarte rpd la 90.

Ce ar trebui sa verific?

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul daca deschide si ventilatorul deca porneste la timp. nu prea e normal. oricat de aglomerat ar fi, mie nu-mi urca peste 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ventilatorul merge tot timpu ca merg cu clima pornita. Nu stiu daca merge si treapta nr 2 la ventilator. In rest daca merg fara ac pot sa stau si zece ani in trafic ca nu creste,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici mie nu mi s-a intamplat niciodata sa se clinteasca peste 90grade ....tot 1.8T

am prins trafic de cosmar si 38 grade afara,clima ON

schimba termostatul,e ieftin,se schimba usor....sigur merita sa incerci

Modificat de House M.D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg amandoua ventilatoare ?? sau decat cel de la clima ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut ambele pornesc. Ma gandesc Termostat sau treapta nr 2 de la ventilatoare daca exista asa ceva.

Ca si termostat ce recomandati (producator)?

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

behr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc mult pentru raspunsuri. sper pe sapt viitoare sa imi fac timp sa ma ocup de termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treapta a 2-a stiu ca intra funtiune cand nu mai merge treapta 1.

Treapta 2 e cea de urgenta si nu tine f mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Presupun ca nu perzi antigel nu ???? la mine se ridica si a fost schimbat suportul de termostat...

Dupa nu mai pierdeam si tot se ridica dupa 90...am schimbat termostatatul....si totul e ok acum....am dat 50 de lei pe el...

Cineva mai sus a zis ca e usor de schimbat termostatul....nu stiu daca o ora de munca inseamna ca e usor de schimbat...ai f multe de dat jos sa ajungi la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca atunci cand opresti clima coboara repede la 90 de grade, termostatul ar trebui sa fie in regula, si sa ai o problema la ventilator.

si eu am 1,8t, si nu mi-a crescut mai mult de 1 mm peste 90 de grade, nici pe caldura cu clima on, nici forjata ..... niciodata.

mai mergi fara clima, si daca nu iti mai urca,eu cred ca ventilatorul nu mai functioneaza corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si daca cumva creste nivelul la ulei si scade cel al lichidului de racire. Eu sper sa nu fie cazul de asa ceva. Mai uita-te si daca ai mizerie in vasul de expansiune de la lichidul de racire. S-ar putea sa fie reostatul de vina. Mai verifica si sigurantele de deasupra bateriei si cele din panoul de sigurante, eventual daca e vreuna acolo care arata ceva de electroventilatoare si pare buna, scoate-o ca sa verifici daca nu cumva e oxidata. Varianta cu reostatul(sau cum ii zice) mi se pare cea mai probabila.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul ulei apa e acelasi nu s-a schimbat de vreo 4-5000 km. Antigelul e roz. Chestia e numai atunci cand merge clima se intampla. Am fost la un mecanic si asa din "ochi" a zis ca termostatul e ok si ca e normal sa urce putin .Ce am observat si cred ca e din termostat e atunci cand apa e sus 1-2 mm peste 90 si opresc motorul ventilatoare merg iar dupa ce se opresc si pun contactul apa e putin mai sus fata de cum era cand am oprit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu' cat traieste invata!

Am aflat astazi din surse sigure urmatorul fapt:

Cum te uiti la motor cu capota deschisa, in coltul din stanga jos al bateriei langa tine se vede o cutie neagra prinsa in 2 suruburi. Si se pare ca de acolo se trimite comanda pentru pornirea ventilatoarelor. Cred ca tie iti merge acum la fel cum imi mergea si mie cand n-aveam chestia asta pusa pe masina: pe urgenta. La mine asta a fost cauza pentru care nu-mi mergea ac-ul. Dedesubt are 2 mufe, vezi daca sunt bagate bine acolo, poate ti-a curs bateria si s-au oxidat, poate e vreun fir topit, investigheaza si aici.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am o mica nelamurire in privinta temperaturii de la motor. Cand e foarte foarte cald afara si aglomerat +clima apa tinde sa urce spre prima linie dupa 90 , daca merg la drum drept nu are problema . Asta se intampla numai pe loc dupa ce sta foarte mult timp cu clima pornita. Sa incep sa imi fac griji sau este normal sa treaca de 90? Daca opresc clima in 2-3 sec incepe sa scada foarte rpd la 90.

Ce ar trebui sa verific?

si eu am aceiasi problema si ventilatorul pleaca pe tr_2...in jurul ventilatoarelor aveam o chestie de plastic pe care am scoso ca atingeau elicele in ea si cred ca de acolo e problema sau poate o fi inbacsit radiatorul sau poate termostatul nu deschide bine.....saptamana viitoare o fac bucati sa vad ce are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu' cat traieste invata!

Am aflat astazi din surse sigure urmatorul fapt:

Cum te uiti la motor cu capota deschisa, in coltul din stanga jos al bateriei langa tine se vede o cutie neagra prinsa in 2 suruburi. Si se pare ca de acolo se trimite comanda pentru pornirea ventilatoarelor. Cred ca tie iti merge acum la fel cum imi mergea si mie cand n-aveam chestia asta pusa pe masina: pe urgenta. La mine asta a fost cauza pentru care nu-mi mergea ac-ul. Dedesubt are 2 mufe, vezi daca sunt bagate bine acolo, poate ti-a curs bateria si s-au oxidat, poate e vreun fir topit, investigheaza si aici.

Bafta!

DAca nu aveai releul de comanda ventilatoare montat nu aveau cum sa merga ventilatoarele si nici AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele porneau, imi raceau antigelul! Cand erau caldurile alea mari mergeam fara releul asta montat si n-aveam idee ca sunt in pericol de prajire a garniturii de chiulasa, dar niciodata nu mi-a urcat temperatura peste 90 de grade. De-aia i-am zis colegului caruia ii creste apa atat de mult ca s-ar putea sa aiba o problema cu releul ala. De obicei vedeam ca imi pornesc ventilatoarele cand opream motorul si coboram din masina si mi s-a parut si mie ciudat pentru ca niciodata nu mi-au pornit inainte sa n-am releul montat dupa ce opream motorul. Oricum, norocul meu ca a dat taica-miu de un var de-al lui cand s-a dus cu masina ca sa rezolve cu AC-ul si s-a uitat omu' in nu-stiu-ce program sa caute schema electrica si a ramas si el surprins cand a vazut ca masina mergea fara releul ala. Nu stiu ce anume le facea sa porneasca, cert e ca porneau si raceau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati .

Fara sa vreau ma uit la sigurantele de pe baterie si vad ca nr 3 cea de 40A arsa.

Din cate am inteles este ceva de cooling fans si Control module .

Se poate schimba aia si care ar fi cauza?

fuseslabeled.th.jpg

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb-o cu una identica! poate s-a ars datorita unei suprasolicitari vreodata sau vreun scurt-circuit! Daca o schimbi cu una buna si se arde imediat sau dupa cateva drumuri si aceea, inseamna ca ai vreun scurt! Dar de ce te-ai uitat fara sa vrei acolo? Ti-am zis si eu in postul #12 sa verifici sigurantele alea :| :D

P.S. dupa denumire este exact ce-ti trebuie tie! De ce mai astepti? vrei o garnitura de chiulasa noua? :)

Modificat de soso_leon 1M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma maine ma duc sa cumpar ca azi am fost pe la 1-2 magazine de piese si nu au auzit de asa ceva.

Nu stiu ce a fost in capul meu de nu am vazut siguranta aia , greseala mea :D Bine ca nu am stricat ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema Rezolvata :(

Cumparat una bucata siguranta 40A , schimbat, totul e perfect. Acuma sa sper ca nu o sa se arda ca taaareee greu gasesti sigurante de tipul acela.

Cand merg acuma cu clima nici nu aud motorul de zgomotul de la ventilatoare , parca am o turbina imensa . :vaidecapulmeu:

Multumesc tuturor pentru ajutor :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!