Jump to content

Probleme injector şi relanti motoare pe benzina - Golf V


aleodor45
 Share

Postare recomandată

o sa le duc....ce poate fi ? pulverizare proasta sau bobine defecte la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

verificat si curatat injectoarele,aceeasi problema. la cald intrerupe in relanti,opresc motorul si repornesc imediat si merge ok aprox 2 min dupa care iar intrerupe.

am masurat cu manometru presiunea in rampa cu motorul pornit si are 4.2 bari. am verificat cu spray pornire eventuale probleme de vacuum dar nimic.

am verificat valorile la sonda lambda in grupul 033 si acolo mi-am dat seama ca ceva nu e in regula. valoarea  Lambda Control fluctua foarte tare si rapid intre -13.1% si 5.2%.

Nu sunt mare savant la fuel trim dar era ceva ciudat acolo. am schimbat sonda lambda si acum valoarea Lambda Control e intre 3.1% si 4.7% si nu mai am misfire.

fericit ca am scapat de bataia de cap ca mi-a scos peri albi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intelegeam de ce se rezolva problema la restart si dupa aprox 2 min apareau iar intreruperile...se pare ca ECU ignora la start chiar si la cald pentru o perioada scurta de timp valorile sondei lambda si odata ce incepea sa citeasca valorile la sonda defecta modifica amestecul si apareau intreruperile. se vede diferenta pe grafice. sonda buna are un grafic destul de liniar si sonda defecta grafic in zig zag ?

lambda buna.jpg

lambda def.jpg

Modificat de poloidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut băieții. Care credeti ca ar fi problema? Cam tremura la relanti.Doar ce am cumparat masina si astazi la ITP a turat cam tare masina si pe benzina si pe gaz. A scos fum destul de urat pe gaz la un moment dat.

 

Jurnalul de date OBDeleven

Data: 2020-12-07 17:23

    VIN: WVWZZZ1KZ8P077138
    Mașină: Volkswagen Golf
    An: 2008
    Tipul caroseriei: 5-dr hatchback
    Kilometraj: 213710 KM

---------------------------------------------------------------
01 Bloc electronic motor

    descriere sistem: SIMOS71 1.6l 2VG
    Număr software: 06A906033GG
    versiune software: 1025
    Număr de serie: VWX7Z0GD3NC8HX
    Codare: 0004071

    Coduri de eroare:
        P0304 - Cil. 4 Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
        P0301 - Cil. 1 Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
        P0300 - Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile,  vezi care raman. Verifica aprinderea pe cil respectivi, bobina,bujii,etc 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil.... 1 si 4 fiind una dintre sectiuni ce deserveste bujiile respective, cealalta fiind pt 2 si 3

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe gaz face. Merg sa fac verificare la instalatia de gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doar pe gaz face, nu este de la.bobina. Mergi si verifica instalatia de GPL, in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectoarele 1 si 4 de gaz , erau afara din parametri. Urmeaza sa schimb si celelalte injectoare de gaz cand ajunge comanda. Gazele pe benzina nu au iesit prea bine si urmeaza sa schimb bujiile. La modelul BSE a strambat din nas mecanicul ca se schimba greu. Urmeaza sa le cumpar si sa vad daca ma ajuta vreun coleg din Timisoara cu schimbul. Recomandati un anume tip de bujii? La montaj trebuie reglata distanta sau sunt gata de montat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am si eu o problema cu al

meu golf 5 din 2006 1.6 BSE. Prima pornire dimineata este cu ceva probleme in sensul ca se balbaie putin, da sa “moara” uneori si se tureaza pe la 1200 pana se stabilizeaza la 650. Ideea este ca pana se incalzeste motorul nu se accelereaza decat daca insist mult cu pedala si se aude un fasait in acceleratii joase ca si cum ar trage aer fals (initial am aveam furtunul acela care duce din filtru de aer in clapeta fisurat si am crezut ca de acolo este dar l-am schimbat si problema inca exista). Toate astea pe langa acel tremurat specific la relanti. Cand motorul se incalzeste acul de la turometru sa fix si motorul functioneaza normal. Am pus pe tester si am eroare p0171 system too lean Bank 1. Am fost la mecanici dar toti spun ca asa functioneaza motoarele astea de 1.6 desi nu mi se pare normal. Imi cer scuze daca am postat gresit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu cateva noutati, am fost la mecanic, a dat toata galeria de admisie jos, verificata acea membrana de sub admisie (totul in regula), verificat pentru ceva furtune sparte (nimic, totul ok), curatata toata galeria de admisie, schimbat senzorul de temperatura apa, schimbata clapeta de acceleratie + adaptata si inca problema persista. Mentionez ca in urma cu 1000km au fost schimbate toate filtrele inclusiv cel de benzina + uleiul si distributia. In continuarea check engine aprins cu eroare p0171 system too lean. 
Urmatorul pas pe care il sugereaza mecanicul este sa schimbam sonda lambda 1 . A mai fost cineva in situatia asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Sper sa fi postat in sectiunea buna... Am un GOLF 5 1.4 BENZINA,iar in ultima luna a stat pe tusa.... azi i.am incarcat bateria i.am dat cheie dar nu sta cu motorul pornit..... am tinut si 10 minute piciorul pe acceleratie, cand l.am luat a murit instant...daca o tin turata la 1500-2500 merge in suturi parca ar avea 3 bujii.. am incercat sa scot bujiile, nu pot..sunt blocate....aveti ideea ce ar putea fi... nu de alta, dar nu pot sa ajung la service cu ea asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era EGR....

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut! Este prima data când scriu pe un forum și sper sa fi nimerit unde trebuie... Dețin un golf 5 1.4 tsi 122cp 2008 ,214 mii km .. Am mers sa cumpăr  mașină la vreo 250 km de unde locuiesc și în drum spre casa,am apăsat accelerația  dar nu trecea de 3mii ture și îmi dădea în nas si apoi a inceput sa clipească martorul de la motor de câteva ori după care rămânea stins.. după vreo 3 ieșiri la drum lung ,am observat ca acul la turometru trece de 3mii și nu-mi mai da în nas .. însă problema este ca la rece ,motorul merge fără probleme dar când începe sa se încălzească, am o fluctuație de relanti ,urca pana 900-1000 și apoi scade și iar urca ,consumul a crescut la 11 -13 la suta ,alimentez de la Rompetrol și onv cu benzina de 95. La ITP mi-au ieșit nocsele rău tare ,se simte și mirosul de combustibil ne ars .. am pus diagnoza și a dat sonda lambda 2 și cu clapeta de acceleratie dar mecanicii spun ca nu este sonda ... unul spune ca este clapeta ,altul spune ca nu este clapeta și ca ar fi de vina nuș ce senzor de presiune care vine cu tot cu galerie și costa vreo 22mil .. mai are careva aceeași problema ca a mea cu relantiul? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Steffy Stefan 34

Salut am un golf 5(1,6FSI binzina)de vreo două zile am ceva probleme cu ia. In timpul mersului pe distante scurte chiar și lungi îmi trepidează motorul de se simte și în interiorul ei că și cum merge in 3 pistoane, simptomele astea le face mai mult la cald deci pur și simplu mașina nu mai trage deloc și are un zgomot ciudat. Vorba vine am întrebat o mie de persoane și toți au zis diferit sa incerc sa schimb bujiile și filtru de benzina. Bun le-am schimbat și pe astea dar mașina tot așa face mai nou să aprins și martorul EGR unde am obs că la o viteza de 60 km motorul cum v-am mai și spus că are un zgomot că și al trabantului martorul acesta licăre. Oare aceasta sa fie cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 05.05.2018 at 16:47, Florinburca a scris:

Salut! Am si eu un golf 5 1.6 fsi. Am si eu o problema cu senzorul de presiune combustibil. Eroare e p2294 si imi zice ca e contact intermitent. Am schimbaf senzorul si eroarea persista..mam uitat la fire si nu ii dau de cap. Poate fi altceva ? Multumesc anticipat 

Salut am și eu aceiași problema ai reușit să îi dai de cap mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna tuturor,

Am urmat acest thread sperând să-mi rezolv problema, dar simt nevoia să vă rog să actualizați dacă vreunul dintre voi care are probleme inactiv a rezolvat misterul.

 

Ce am facut pana acum:

1. Am scos admisia, am curățat totul și am schimbat toate cauciucurile.

2. S-au înlocuit bobina, legăturile bobinei și bujiile.

3. Verificat pentru eventuale scurgeri de aer pe galeria de admisie - fără probleme.

 

Ce am făcut împreună cu verificarea și schimbarea pieselor:

 

1. Resetat corpul clapetei și readaptat

2. Verificat întârzierea curelei de distribuție (oscilează între 9-11°) - nu stiu daca e ok...

 

La urma urmei, am observat că relantiul încă nu este ok. Motorul se scutură puțin, vizibil mai ales cu AC oprit.

De asemenea, dacă AC este pornit, turațiile sunt puțin mai mari și nu există (sau rareori) rateuri de aprindere pe cilindrul 3.

Când AC este oprit, inactiv scade mai jos de 836 rpm (care am găsit a fi valoarea implicită) și rateurile sunt prezente în mod continuu numai pe cyl3 (1 pe secundă ruffly).

 

Deci... întrebarea mea acum este, unde ar trebui să mă uit în continuare?

Am văzut anterior alte discutii care indică termostatul, dar nu am probleme cu lichidul de răcire și simptomele sunt prezente indiferent de temperatura motorului.

Alții au indicat vidul de frână, dar nici eu nu înțeleg relația dintre cyl3 și vidul de frână...

 

Ar putea fi ceva de la sonda lambda?

Cum as putea sa verific?

Am obd11 ca tester

 

Va rog o indrumare! 🥺 

 

L.E. masina este Golf 5 Plus 1.6i BSE

Modificat de Iulian Sin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,  

Am si eu un golf 5 1.6 mpi 8v (200k km) si am probleme la relanti. Motorul pare ca se îneacă odata la 3 secunde. Problema e doar cand e motoru cald si sta pe 650rpm, constant. Daca e rece si pe preincalzire (1000+rpm) sau merg cu masina nu face problema asta. 

 

Ce e de mentionat: pe cilindru unu pare sa aiba putin curent, ptr ca fisa de pe cilindru 1 o pot tine in mana in comparatie cu fisa de pe cilindru 4, care nu se poate tine in mana. Am incercat cu alta fisa si am schimbat si bobina si nu e nicio diferență.

Putere nu orea e desi pot merge vu masina pana la 160km/h

 

Aditional, in spatele senzorului MAP cam da ulei pe afara. 

 

Bujiile schimbate, clapeta acceleratie e curata. Senzorul MAP l-am curățat.

Erori pe motor nu am... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai vreo eroare?

Teoretic ar trebui sa apara misfire pe cyl1 daca acolo e o problema de aprindere.

Din ce am facut eu pana acum am inteles ca vacumul de la colectorul de gaze si vacumul de la pompa de frana au legatura si pot impacta mersul motorului la ralanti. 

Poti incepe sa verifici daca ceste 2 vacumuri sunt in regula.

Eu am verificat si schimbat bobina fise si bujii, imbunatatirea a fost minora si nu am scapat de missfire pe cyl3.

Totodata am verificat daca trage aer fals pe undeva si am schimbat oringurile de la admisie.

Am testat injectoarle si am schimbat garniturile.

In continuare simptomele sunt la fel ca si natura dar mai putin sesizabile.

 

Am facut test de compresie si am urmatoarele valori

Cyl1 ~ 145psi

Cyl2 ~ 140psi

Cyl3 ~ 110 psi

Cyl4 ~140 psi

Am aflat ca valorile minime si maxime sunt 85 respectiv 155 psi, deci compresia este relativ ok, cu exceptia cyl3 care e usor mai scazuta (nu sunt sigur daca are de-a face si cu missfire-ul).

 

Am reusit pana in prezent da desfac majoritatea componentelor anexe si le-am curatat, invlusiv clapeta de acceleratie si aico am gasit o chestie dubioasa:

 

Dupa curatare si remontare am facut adaptare si corect ar fi sa faca 8 pasi si apoi sa dea rezultat daca e ok sau nu. La mine face 9 pasi si apoi da callibration ok. 

Pe langa asta valorile de tps de la pedala oscileaza foarte putin, dupa calibrare sunt stabile, dar dupa ce ies di adaption si intru iar tot oscileaza val max. Cu ~1.5% +/-, iar la ultima verificare am observat ca valoarea la care sta la relanti esye undeva la -23%, ceea ce in mod normal ar trebui sa fie intre 1 si 3%.

 

Masina merge foarte bine cu 2 mici mentiuni:

1. Aproape de 3000 rpm are o mica explozie de putere (si nu stiu daca e din cauza clapetei/tps sau e normal)

2. Motorul tremura usor la ralanti, de data asta (fata de postarea anterioara) mai proeminent cu AC pornit, insa fara misffire (sau foarte rar), pe cand cu AC oprit tremuratul este mai slab dar missfire cyl3 este aproape continuu (~1/2sec).

Daca o las sa ajunga la peste 60-70 de secvente, ecu stocheaza eroarea de misfire, daca nu nu ramane nimic stocat, pur si simplu se reseteaza imediat ce accelerezi putin.

 

Ideea e ca nu reusesc sa imi dau seama daca este clapeta de vina (poate motorasele s-au decalibrat) sau daca cumva problema este de la pedala de acceleratie (poate tps-ul nu mai e in mintile lui)... Si la fel de confuz sunt daca aceste simptome cauzeaza inteadevar acest dans la ralanti sau nu au nicio legatura.

 

Mentionez ca motorul functioneaza foarte bine in turatii mai mari de 1000 rpm, fara niciun fel de durere. Nu am niciun fel de eroare si totul este cum ar trebui.

 

Ma gandeam sa inlocuiesc clapeta de acceleratie si sa vad ce se intampla, ulterior daca mai este cazul, poate si pedala de acceleratie...

 

Voi ce ma sfatuiti?

Va rog, daca este cineva dispus, cu 1.6 8v BSE in Bucuresti s3/4 si binevoieste sa imi dea voie sa verific valorile astea pe masina lor sa pot sa compar (ma refer la cineva care nu are problema asta la ralanti...)

Multam!

On 8/12/2024 at 2:12 PM, sentrix said:

Salut,  

Am si eu un golf 5 1.6 mpi 8v (200k km) si am probleme la relanti. Motorul pare ca se îneacă odata la 3 secunde. Problema e doar cand e motoru cald si sta pe 650rpm, constant. Daca e rece si pe preincalzire (1000+rpm) sau merg cu masina nu face problema asta. 

 

Ce e de mentionat: pe cilindru unu pare sa aiba putin curent, ptr ca fisa de pe cilindru 1 o pot tine in mana in comparatie cu fisa de pe cilindru 4, care nu se poate tine in mana. Am incercat cu alta fisa si am schimbat si bobina si nu e nicio diferență.

Putere nu orea e desi pot merge vu masina pana la 160km/h

 

Aditional, in spatele senzorului MAP cam da ulei pe afara. 

 

Bujiile schimbate, clapeta acceleratie e curata. Senzorul MAP l-am curățat.

Erori pe motor nu am... 

Si apropo de tinutul fise in mana... Ai schimbat si bujiile??

Poate bujia pe cyl1 e oxidata sau ceva si de acolo si missfire, tremurat etc.

La tine descrierea suna problema de arindere, amestec sau poate vacuum ( dar asta se simtea aleatoriu, nu doar cyl1)

Poate scapi cu o bujie si nu ajungi in cazul meu... 😊

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!