Jump to content

Probleme injector şi relanti motoare pe benzina - Golf V


aleodor45
 Share

Postare recomandată

Salut,

Cred ca am si eu aceeasi problema ca si Clize...am fost cu ea la service in pitesti la vw si i-au facut diagonza din care a reiesit missfire cylindu 1. Baietii au schimbat bujiile 1 cu 2 intre ele,bobinele,injectoarele,au verificat bobinele pe un calculator si au zis ca sunt ok...au verificat compresia de 3 ori si au dat valori de genul 11,4 si 11,7 la primu si la restu 12,12 si ceva.... Problema este ca au zis ca trebuie sa desfaca motorul si sa verifice cilindru 1 ....eu totusi zic ca trebuie sa fie din electrica ceva...tin sa mentionez ...masina a fost cumparata de noua de la vw si am doar 35k km cu ea...deci sunt innebunit...

Cu stima,Marian.

Modificat de Mri Ag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Are multe hibe. Si eu am patit-o si nu i-am dat de capat. I-am facut upgrade de soft si am crezut ca s-a rezolvat, dar dupa aprox. 1 an a reaparut problema cu tremuratul la relanti si pornitul cand vrea ea (aleatoriu la a 2-a, a 3-a cheie). Acum am alta problema si anume uleiul de motor (cred). Motorul a devenit cam zgomotos la rece plus ca a inceput sa consume mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ar fi de facut? si cati km ai tu?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Am 45000 km si nici nu stiu ce sa mai cred. Astazi la pranz a pornit la a 3-a cheie. A scos si un tiuit in difuzorul de avertizare, care l-am mai auzit si saptamana trecuta. La sfarsitul lunii ii schimb uleiul, chiar daca are 2000 km cu el. Cred ca am nimerit ulei falsificat si apoi trebuie sa vad, cu ajutorul unei diagnoze, ce are. I-am mai facut teste si nimic, masina merge perfect, mai putin cand face figuri. Inclin sa cred ca o sa aflu ca una din sondele Lambda nu mai functioneaza cum trebuie sau senzorul NOx e dus.Ramane de vazut. Pentru inceput schimb schimb uleiul, pt ca nu imi place cum se aude motorul la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la service in Pitesti...vaide ei..in fine..mi-au spus ca este probabil sa fie de la supapa:(asta dupa 8 ore de investigatii :)) si eu trebuie sa fac schimbu de ulei ...poate cine stie?? ai fost la service cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Nu am fost la service, o sa ma duc dupa Paste. Nu am sugerat ca schimbul de ulei o sa rezolve problema. Problema cu pornirea,este din cauza unui senzor-alte defectiuni sau un bug al softului ECU. La mine s-a facut upgrade de soft asa ca elimin aceasta posibilitate. Mai ramane posibilitatea de a avea defect un senzor sau alte defectiuni. Din cate am mai vorbit cu diferiti mecanici, sondele Lambda ies din discutie pt ca ele intervin dupa pornire. Ma opresc cu presupunerile si o sa revin cu rezolvarea atunci cand o sa fie. Am postat problema cu gandul ca s-a mai intamplat cuiva si speram sa imi spuna ce defectiune a gasit si cum s-a rezolvat. Ma feresc sa ma duc la service fara sa am macar o mica idee despre ce se intampla cu masina, pt ca sunt in stare sa ma puna sa schimb si componente care sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umm, cu schimbatul componentelor care nu sunt in regula, eu sincer m-as lua de mecanici (in cazul in care faci la reprezentanta).

eu daca ma duc la ei sa imi rezolve vreun defect nu accept presupuneri pe banii mei ...suntem mecanici sau inlocuitori de piese noi?

Modificat de oldhit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost acum dupa sarbatori sa-mi fac schimbu de ulei+filtre...nu la Vw pt ca ei au zis ca nu fac cu piesele clientului...in fine:?? am schimbat filtru de ulei,filtru de polen, de aer si filtru de combustibil de care sincer nu auzisem:-??...am iesit cu ea la un test pe autostrada pt ca aveam aprins in bord martorull de gaze(robinetul acela galben) si i-am dat 120-130 si...surpriza:D totul ok, in afara de faptul ca de la 130 in sus imi tremura piciorul pe acceleratie :-??mergea bine,zic eu:-??:D ...dupa aceea, am mers prin oras,am oprit la toate semafoarele,am stationat si nimic:-??mergea bine:) am scos cheia din contact,am pornit din nou masina si a disparut aceea eroare:O....dupa am mai mers maxim 20 km si a inceput din nou tremuratul:( exact cand am ajuns in parcare:(( ...am asteptat 4 ore si dupa am plecat la servici...mergea bine:-?? am venit de la servici ..m-am urcat in masina ,tremura putin ,am mers pana acasa si cand am ajuns in parcare ....mergea destul de bine...nu se simtea tremuratul :! Deci sunt total nedumerit:-??? sa inteleg ca la rece merge bine si la cald,nu? dar apa era la 90de grade.......Poate a mai patit cineva asa ceva:D.....Multumesc anticipat !

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din pacate la mine a aparut din nou aceeasi problema. La relanti imi trepideaza motorul. Si in mers 'tuseste'...

In Octombrie anul trecut am schimbat un injector, acum sa imi fi cazut altul?

Sa fie de la benzina? Sa cada asa repede alt injector? Am 64.000 km cu masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, sper ca e locul potrivit unde trebuia sa postez am tot cautat.

Am si eu un golf V 1.4 benzina 80 cp din 2007, are 122k, revizie consumabile schimbate la 120k, distributie schimbata la 90k,bujii nu mai stiu exact o sa ma uit in carte dar si alea au fost schimbate dar nu foarte recent,mentionez ca de 2 zile a inceput sa trepideze usor motorul (atat la relantiu de parca ar merge in 3) cat si in mers, mai ales cand vreau sa o accelerez ma da in gat,se infunda,parca imi taie acceleratia cate o secunda din cand in cad,agata,un fel de gunoaie ori... ceva de genul, am vazut ca daca insist sa o accelerez brusc si nu ridic piciorul de pe acceleratie incepe sa palpaie si check engine dupa care dispare imediat. Nu conteaza ca motorul este rece ori cald,face mereu acum.Am fost la un baiat pentru a face un test mai ales pentru injectoare dar era deja o eroare "curatare cilindu 1" ceva de genul, dupa care am sters eroarea si am facut alte cateva repetari de test, atat cu motorul oprit cat si pornit si in mers nu a dat nici o eroare..Mentionez ca turatia sta fix in 760 nu creste nu scade doar din cand in cand cand 5/8 secunde trepideaza.Ma gandesc ca eroarea cu cilindru 1 a venit in urma accelerari mele pana palpaia check engine.Dupa ce am sters eroarea ma gandesc ca era normal sa nu mai apara deoarece nu mi-a mai palpait pe bord.Pe tester am dezactivat si sonda lambda si facea la fel deci am exclus'o.Nu stiu foarte multe deoarece nu ma pricep. Mi-am sunat mecanicul si i-am explicat problema iar acesta mi-a zis ca e de natura electrica si ca nu crede ca are ce sa faca sa ma duc in service autorizat ca mai mult ca sigur baietii de acolo s-au mai lovit de asa ceva si stiu sigur.Folosesc benzina de la petrom de 95, dar nu cred ca asta este cauza ca altfel facea mai demult.

Acum va intreb pe voi aveti idee cu ce sa incep? ma gandeam sa iau maine fiecare flansa si bujie pe rand sa verific daca merge la fel ori se schimba ceva, o sa incerc sa mai merg cu acceleratia bruscata sa vad daca mai apare pe bord ceva, iar dupa daca apare iar cilindrul sa ma duc la cineva care sa pricepe sa incercam schimbarea intre ei sa vedem poate trebuie cilindri curatati cine stie.

Astept parerile voastre daca aveti idee sa stiu ce drum sa urmez ca nu as vrea sa incep sa inlocuiesc x piese ca altii si trepidatiile foarte deranjante sa persiste. Multumesc

Modificat de M1nd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fost la service, o sa ma duc dupa Paste. Nu am sugerat ca schimbul de ulei o sa rezolve problema. Problema cu pornirea,este din cauza unui senzor-alte defectiuni sau un bug al softului ECU. La mine s-a facut upgrade de soft asa ca elimin aceasta posibilitate. Mai ramane posibilitatea de a avea defect un senzor sau alte defectiuni. Din cate am mai vorbit cu diferiti mecanici, sondele Lambda ies din discutie pt ca ele intervin dupa pornire. Ma opresc cu presupunerile si o sa revin cu rezolvarea atunci cand o sa fie. Am postat problema cu gandul ca s-a mai intamplat cuiva si speram sa imi spuna ce defectiune a gasit si cum s-a rezolvat. Ma feresc sa ma duc la service fara sa am macar o mica idee despre ce se intampla cu masina, pt ca sunt in stare sa ma puna sa schimb si componente care sunt ok.

Nici acum nu am reusit sa rezolv problema cu pornirea, dar am inceput sa ma obisnuiesc.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum dezactiva din tester sonda lambda, si nici curatare cilindru 1 nu este eroarea.

 

Ai misfire in blocurile de masura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatare cilindru stiu ca nu am cum, de sonda nu stiam,daca asa mi-a zis baiatul cu testerul ca o poate anula asa am scris :( , mai multe detalii nu stiu ca nu ma pricep, stiu doar ca nu a ,aparut absolut nici o eroare nimic pe tester ca eram de fata :( ... Daca ai vreo recomandare la cine sa merg sa ma ajute ar fi perfect,cineva care stie...tu nu te ocupi? Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul testerului ai sters eroarea  si s-a strins martorul, pentru moment.... dezactivare inseamna altceva.

 

daca ai salvata eroarea, posteaz-o sa ne uitam pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am salvat eroarea,in schimb am reusit sa aprind in bord check engine drept pt care o sa o duc din nou la test sa vedem ce iese si o sa postez.Am observat ca in primele 5 minute de cand pornesc,masina nu tremura,abia dupa aia face.Ce inseamna misfire in blocurile de masura ? Scuza-ma ca intreb dar nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica o ardere ratata.... poate sa fie problema electrica sau mecanica, pe respectivul cilindru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt informatii/detalii, problema rezolvata. Am pus din nou testerul, exact cum a zis si Bundy problema pe cilindru 1 ,misfire etc adica bobina,am schimbat bobina de pe cilindrul 1 si functioneaza fara probleme.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti !

Am si eu un vw golf V motor 1.6 benzina ,

Defectiunea este la pornire , in momentul cand vreau sa o pornesc nu imi porneste de prima data , imi porneste din a doua .
Cand o pornesc, de exemplu dimineata nu am nici o problema , dar in momentul cand se incalzeste si o las 2-3 ore , apoi vreau sa o pornesc , nu mai imi porneste , doar a doua oara cand incerc sa o pornesc.
Din cate am observat mi se intampla doar dupa ce a fost incalzita masina , dar nu mereu .
I-am schimbat supapa EGR , bujiile , bateria ,i-am curatat clapeta , supapa EGR. Am fost la diferiti mecanici cu testere , dar nici unul nu mi-au dat un raspuns concrect . Unii mi-au zis ca e posibil sa fie de la senzorul de aer sau de apa.
Am mai observat in momentul cand sunt in mers si este pe liber , imi oscileaza acul de la turometru intre 1000-2000 turatii , acum nu stiu daca are vreo legatura cu pornirea.

 Aveti idee care este cauza ?

Multumesc 1

 


Si inca ceva..cand e la relanti..imi trepideaza masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aceasi problema am si eu. Am mai scapat umpic de vibratii, prin benzina de la Rompetrol, si mersul umpic mai turat, gen schimbat vitezele la 3000-3500 turatii .

Si ce am mai citit pe aici, ca ar putea fi si de la distribuie.

:offtopic: Stie careva cam cat costa o distributie la FSI-ul meu, pe lant este si cam cat ma duce cu tot cu manopera ?

Modificat de WVWZZZ
Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua..! de vreo saptamana am si eu o problema la un golf 5 FSI..nu ramane la relanti...si scade cateodata sub...si moare motorul...se opreste ..cam dubios treaba..asta si nu prea as sti ce-i cu ea..tin ff mult la masina..si ma cam pus pe ganduri asta..nu stiu ce are merg sa-i fac o diagnoza..sa vad ce are dar ma cam sperie sa nu fie ceva mai grav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si asa aflii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Irodica Alexandru

Am avut si eu aceeasi problema ca tine, sa dovedit ar fi supape infundate de la chiulasa, problema este ca cel putin mie nu imi tremura rau la inceput si am crezut ca ar putea fi suporti de la motor dar situatia se agrava si masina imi mergea in 2 pistoane presiunea lor scazute la 0, dupa ce am rezolvat cu chiulasa imi arata pe tester ca am probleme si cu injectoarele, masina nu imi mai tremura ca inainte daor cateodata o simt foarte putin dar la fel mia nu are puterea pe care ar trebui sa o aibe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, 

La mine motorizarea este 1.4 TSI 140CP. La prima pornire dimineata, motorul merge destul de iregulat (sta turat intre 1000- 1300 rpm dar nu constant) insotit de acele trepidatii si de un miros initial de combustibil nears de la evacuare, foarte putin. Totul dureaza cam jumatate de minut, dupa care turatia scade la 800 rpm si motorul merge fluid iar la urmatoarele porniri nu mai exista aceste simptome. Masina a fost luata de curand, iar vechiul proprietar a schimbat bujiile si fisele acum 4 luni. Maine o sa ma duc sa fac o scanare cu vag-com-ul sa iau si erorile aparute (martorul check engine s-a aprins intre timp). Masina in mers nu are nici o problema, si motorul merge constant pe toata plaja de turatii. Se poate sa fie senzorul NOx cel care cauzeaza pornirea asta dubioasa?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

As avea nevoie sa ma ajutati sa inteleg si eu care-i problema si care ar fi rezolvarea.

Astazi a inceput sa trepideze atat in mers cat si la pornire la relanti si mi s-a aprins si martorul de la motor.

Am facut o scanare cu VCDS si astea ar fi:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 997 056 M    HW: Hardware No
   Component: MED9.5.10       G00 9265  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0D9703855
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 10115 599 96719
   VCID: 3777339C46B345A6659-8062

2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 001 -
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 001 - Misfire Detected
Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Am atasat si niste loguri din care deduc ca ar fi probleme cumva si pe 'Cylinder 4', cu toate ca din scanarea VCDS de mai sus deduc ca ar fi doar pe 'Cylinder 2'.

 

Va multumesc anticipat!

 

LOG-01-014-015-016.CSV

Log-14-15-16.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!