Jump to content

Probleme injector şi relanti motoare pe benzina - Golf V


aleodor45
 Share

Postare recomandată

pana acum, ce operatiuni ai facut la masina ? ai inlocuit ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat bobinele 1 cu 2 si 3 cu 4, avand in vedere ca-n scanare vazusem si pe cil. 4 un 'missfire'. Dupa scanarea cu VCDS am vazut ca erorile s-au mutat pe cil. 1 si de zici am tras concluzia ca e bobina de vina.

Pana la urma am schimbat toate cele 4 bobine, deoarece si inainte de acest incident aveam impresia ca masina nu prea trage si in mers aveam impresia de smucituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Florinburca

Salut! Am si eu un golf 5 1.6 fsi. Am si eu o problema cu senzorul de presiune combustibil. Eroare e p2294 si imi zice ca e contact intermitent. Am schimbaf senzorul si eroarea persista..mam uitat la fire si nu ii dau de cap. Poate fi altceva ? Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 3/10/2012 at 11:36 PM, Soaby said:

Am o problema

am un golf V 1.4 FSI 90CP. aceasi problema cu relantiul(parca se ineaca motorul),am fost la un service si mi s-a spus ca injectoarele da prea multa benzina + cand se intampla chestia asta sonda lambda 2 nu lucreaza(cand injectoarele functioneaza normal,functioneaza si sonda).pe langa toate astea mai da o eruare la senzorul de la axul cu came.l-am schimbat si aceeasi treaba si cu senzorul nou(nu poate sterge eruarea).mi-a zis mecanicul ca o sa se mai documenteze,dar am zis ca incerc si eu.sper sa aveti un sfat util si pentru mine.multumesc!

Salutare,

Am si eu acelasi motor pe masina ca si tine si am de asemenea aceeași situatie cu camshaft-ul...,poți sa-mi zici cum ai reușit sa o rezolvi s-au altcineva care a găsit o rezolvare la treaba aceasta exasperantă...

Vă mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!

Am luat de curan si eu un Golf 5 Plus motor 1.4 benzina 75cp (pentru oras 95% din timp). Masina adusa din Germania de un prieten; verificati km si sunt reali 130k. 

Inainte sa o cumpar a umblat el prin oras cam 2 luni. A schimbat toate cele 4 bujii si 1 bobina, respectiv sonda lambda 1.

Am observat de cateva zile ca la relanti, dimineata cand motorul este rece, turometrul urca la aprox. 1200 ture si se simt niste trepidatii (ca de motor diesel) pentru 5-8 secunde. Ulterior nu se mai simte nimic si relantiul scade la 700-800 ture cat e normal. In timpul zilei nu simt asa ceva, doar dimineata cu motorul rece.

Eroare in bord nu am (era ramasa eroarea de sonda lambda dupa ce a schimbat-o si nu o stersese din soft). Eu am facut saptamana trecuta distributia complet, ulei + filtre (toate).

Aveti idee ce poate fi?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciclul de preincalzire catalizator, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trepidatiile sunt normale in ciclul de preincalzire catalizator?

Ideea este ca imi apare missfire pe cilindrul 1 doar dupa ce pornesc dimineata (mers direct la service si pus tester pe masina). Dupa stergere erori, in timpul zilei cand motorul este cald nu mai am erori (verificat seara tot la service). Am luat de la schrot o bobina de inductie second si pus pe cilindrul 1; dimineata tot missfire. Mecanicul a zis ca sa cumpar bobina noua ca el niciodata nu pune second. O sa cumpar una noua si o sa o punem pe cilindrul 1; o sa las masina peste noapte la service si sa vada dimineata exact ce ii apare cu testerul cuplat pe masina. 

Nu am nici o eroare in bord; doar trepidatiile in primul minut de pornire la rece dimineata (cand si turometrul este la 1200 ture; cand se stabilizeaza la 750 ture totul este ok si la fel in timpul zilei)...

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun de pe acum ca nu o sa rezolvi nimic cu bobina. Acele trepidatii le simti din cauza misfire-urilor, deoarece masina, in ciclul de preincalzire catalizator, arunca cu mai multa benzina. Ciudat este ca iti apare doar pe cilindrul 1. Ceilalti cilindri nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe cilindrul 1. Urmatorul pas o sa fie sa schimb bobinele intre ele (1 cu 2 de exemplu) si sa vad daca missfire se muta pe cilindrul 2. Cand am luat masina mi-a spus omul ca a schimbat toate 4 bujiile, bobina de la cilindrul 1 si sonda lambda 1 (avea eroare de missfire pe cilindrul 1; ambele - bobina si sonda de la schrot, nu noi). Mi se pare totusi ciudat ca doar in ciclul de preincalzire catalizator sa vibreze asa masina. Adica odata ce motorul este cald pot sa o tin eu mult si bine la aceleasi 1200 ture si tot nu mai vibreaza. Ma gandesc ca VW a gandit masina ca si in ciclul de preincalzire sa functioneze in parametrii si daca injecteaza mai multa benzina (ceea ce se intampla: consumul instant creste de la 0.7-0.8 la 1.2-1.4 litri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O completare: de dimineata a pornit la fel, dar a inceput sa clipeasca "motorasul galben", intermitent, pana cand turatiile s-au redus la 750 ture (aprox 30 secunde de cand am pornit). 

Diseara o las la mecanic sa o puna dimineata pe tester sa vada cu ochii lui ce comportament are. Ma tot intreb daca e numai bobina de inductie sau altceva mai grav...

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tsicostmealot

Salut băieți am avut mașină golf 5 tsi 1.4 122cp în reprezentanta seat București mai exact metrotehnica jilava, probleme martor abs +esp aprins, băieții mi au spus ca nu se pot conecta cu interfață de origine la calculatorul abs, mi au recomandat o reprezentanta vw, și mi au spus ca este posibil ca unu din calculatoarele de abs sa fie în scurt, aveți idee despre ce ar putea fi vorba, a mai pățit cineva asa? Îmi puteți recomanda un service reprezentat vw? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ? Am inversat injectoarele, apoi bobinele si tot am tremuratul morului la relanti dimineata... Bujiile sunt noi (aprox. 2 luni); ma gandesc daca o fi vreuna problematica; ramane doar sa le inversez si pe ele sa vedem ce se intampla.

Inca am erorile din atasament.

Aveti idee ce as mai putea incerca?

Merci!

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu un golf 5 1.6 fsi 2004, nu mai trage, am pus-o pe taster si imi da senzorul de presiune combustibil, l-am schimbat iar masina a mers foarte bine aproximativ 2 saptamani pe urma problema a revenit (mentionez ca senzorul a fost schimbat cu unul original), am verificat la 3 service-uri iar toate mi-au spus ca daca am schimbat senzorul e de la altceva ca nu se putea strica din nou asa repede unul original si ca pompa de benzina merge foarte bine, aveti idee ce as putea sa ii fac? de la ce sa fie? ma chinui de cateva luni sa o fac, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un tester pe masina si posteaza aici erorile care iti apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xman_ghio, aceleași probleme am avut la polo 1.4 fsi , a trebuit sa schimb injectorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , am si eu o problema la 1.6 mpi BSE , cateodata imi fluctueaza relantiul de la 650-800 ( se si simte cum se tureaza motorul si se vede ) . Fara martori in bord , au fost schimbate bobina , fisele , bujiile , curatata clapeta . Poate sa fie de la injectoare ? Mie mi se pare ca trage in limite normale masina . Ma enerveaza ca nu apar fluctuatiile totdeauna . Am observat ca la temperaturi scazute , sub 10 grade face mai des . Benzina pun 95 OMV sau Mol . Cateodata se simte mai pronuntat acel tremurat specific al 1.6 .

Modificat de ciupilici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat missfire-ul/fluctuatia la relanti cu un update de soft ECU la dealerul VW... Dupa ce am crezut ca trebuie sa schimb injectoare sau altceva. Schimbat bujii, bobine intre ele si injectoarele denpe un cilindru pe altul. Update-ul de soft a rezolvat asta, dar am inteles ca se poate face doar la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am masina de 3 ani , 30000 km si acuma a inceput sa fluctueze relantiul . Nu cred ca e din soft .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut băieți! Nu stiu daca e ok sa ma adresez aici cu problema mea dar totusi sper sa ma ajutați. 

Am un golf V 1.6 fsi 116CP si am probleme cu pornirea. Mai exact...intr.o dimineață masina a ramas fara curent am pus un robot de pornire am pornit.o si dupa vreo 30 de min in cate totul a mers normal masina s.a oprit, am incercat sa pornesc din nou si nu a mai pornit. Am mers la un service unde mi s.a spus că trebuie schimbată clapeta de acceleratie dupa care pentru ca masina nu reactiona in nici un fel s.a schimbat si EGR...nici un rezultat. Am hotarat sa merg in alta parte cei de acolo au spus că nu s.a facut o resetarea a clapeta asa ca au facut.o ei, masina a pornit fara probleme dupa cateva minute s.a mai oprit de vreo două ori dar pornea din nou. Făcând din nou o scurtă diagnoza mecanicii de acolo au constatat o eroare la injectoarele 2 si 3. Au bănuit că ar putea fi de la combustibil (benzina 95). Sfatul lor a fost sa schimb benzina cu una cu una mai buna si sa merg cu ea in turatii mai mari. Am plecat cu masina de acolo dupa doua ore de mers cu motorul in 3-4000 Rpm si opriri si porniri voluntare a motorului am oprit mașina și am lăsat.o circa 3 ore, am incercat sa o pornesc din nou si nu mai aveam curent (mentionez ca porneau si electro-vintilatoare aiurea si atunci cand motorul era rece) i.am dat curent cu cabluri dar nu a vrut sa mai pornească avand aceleași simptome ca prima data. Care e parerea voastră? Ce ar trebui sa fac? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune @Al Bundy o diagnoza la un service/mecanic profesionist. Posteaza codurile de eroare si colegii te pot ajuta cu sfaturi pertinente.

Oricum la FSI nu ar trebui sa mergi cu benzina 95. Cred ca si pe capacul de la rezervor scrie min 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
valy_petcu2008

Salutare ma poate ajuta vreun coleg sa ii dau de cap..am schimbat sonda Lambda 1 (am pus ngk 1851 dedicată ) și acum am problemele următoare :

16686-sesizat rateu de ardere cilindru 2

   P0302-009 intermitent 

imprejurari cod:

rpm:640/min

masa aer/cursa :103,6 mg/cursa

temperatura:94.5*C

Lambda:2.7 %

Rpm:896/min

Masa aer/cursa:125.6 mg/cursa

temperatura :82.5*C

lambda:-7.4%

 

16556-b1.,sistem dozare carburant 

   P0172-007 -prea bogat-intermitent-mil aprins 

16555-b1.,sistem dozare carburant 

  P0171-prea sărac-intermitent 

 împrejurări cod:

Lambda:25%

Factor Lambda:1.055

Tensiune:0.140 v

Viteza:0.0 km/h

Lambda:25%

Factor Lambda:1.016

Tensiune:0.420 v

 Poate fi datorită faptului ca nu am catalizator ( am cumpărat un bosal dar nu am ajuns sa îl montez ) . Bujiile sunt ngk normale dar nu sunt reglate pentru gaz ( am înțeles ca ar trebui reglat gap-ul la 0.9 mm sau 0.7 mm) , fisele sunt Tesla , iar bobina ngk . Dacă pun fise beru și bujii ngk iridium ix scap de Rateul de pe cilindrul 2 sau o fi injectorul..

Un coleg care ma poate ajuta din București sa vin la el sa uite mai bine sau sa imi spună aici ce sa ii zic electricianului /mecanicului ce sa facă..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, am o problema cu golful, masina porneste si merge bine pana ajunge la 87-90 grade,incepe sa intrerupa la relanti. Opresc motorul si pornesc si merge din nou bine aprox 2 min dupa care apare iar problema.

Bobina inductie schimbata,bujii noi,fise bujii noi,verificat compresie si e buna. E ciudat cum problema dispare la repornire si apare din nou dupa 2-3 minute de mers la relanti

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
            P0302 - 006 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 768 /min
                    Mass Air / Rev.: 125.4 mg/str
                    Temperature: 88.5°C
                    Lambda: -3.1 %
                    RPM: 704 /min
                    Mass Air / Rev.: 114.5 mg/str
                    Temperature: 82.5°C
                    Lambda: -16.8 %

 

Vw Golf 5  1.6 BSE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta injectorul pe cilindrul 1 si vezi daca se muta eroarea

Cat e compresia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia e in regula, am schimbat pozitia la injectorul 2 cu injectorul 1. intradevar nu mai da eroare pe cilindrul doi. acum da 1 si 4  insa m-am uitat pe misfire counter si apar misfire pe toti cilindrii... nu stiu ce naiba poate fi. am schimbat si senzorii de ax came si arbore cotit fara rezultat.

20190204_211347.jpg

20190204_213939.jpg

pjimage.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!