Jump to content

VW T3 Transporter Syncro - NATO


lucian.f

Postare recomandată

Salut,

Ma numesc Lucian am 30 de ani, sunt din Sibiu si din iarna 2009 detin un Vw T3 Syncro - benzina 90 HP (1985) 14" (transformat in 15") provenit de la armata SUA. Este in stare excelenta de functionare si l-am luat pentru a ajunge oriunde, oricand. Concedii, offroad, drumetii etc. Pana acum pot sa spun ca nu au fost alte masini care sa ma impresioneze mai mult, mai ales ca are si diferentiale blocabile fata, spate.

De cate ori ies cu el undeva si am "spectatori" incep sa aplaude si sa filmeze cu telefonul pe unde ma bag. . :beer:

In Sibiu mai sunt inca vreo 5 (inclusiv fratele meu) si sper sa facem ceva filme sa se vada de ce sunt in stare masinile astea.

Enjoy

post-20505-1278053555_thumb.jpg

post-20505-1278053563_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lucian.f

    16

  • taz21

    3

  • Bebeee

    3

  • Circoloco

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte misto,felicitari ptr achizitie.Asta te duce unde urc eu cu atv-ul

Link către comentariu

Sa-l stapanesti sanatos!

E foarte fain :icon_thumright: Un pret de achizitie si ceva poze din interior? :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

wow! e foarte tare, sa-l stapanesti sanatos si sa-l pui la munca in cele mai mari namoale :icon_thumright:

Link către comentariu

foarte interesant....

ce inseamna "syncro"? am vazut pe multe masini,mereu m-am intrebat

Link către comentariu

Synco inseamna 4x4 cu toate ca nu stiu exact ce tip de 4x4 este.

Asa cum e 4Motion, sau Quattro, etc..

Link către comentariu

Foarte interesanta masina mai ales cu tractiunea integrala...urci si pe perete cu ea. Daca se poate si o poza cu interiorul ar fi vis. Numai bine.

Syncro este tractiunea care a fost si pe vr6 (golf3)...cred ca este prima generatie de tractiune 4x4 de la vw.

Modificat de dreamer
Link către comentariu

Super tare masina. Army style, mare, impunatoare si clean asa. Nu mai zic cat de bine este intretinuta :icon_thumright:

Link către comentariu

Foarte tare monstruletul. Sa-l stapanesti sanatos!

Cum ai reusit sa dai de ea?

Nu ai gasit inca nimic prin torpedou, pe sub scaune? O grenada, un dosar top secret ceva? :)

Link către comentariu

Mersi de urari!

Masina am luat-o printr-un amic din DE. A fost la baza aeriana Ramstein pana prin 1998.

Are vreo 70.000 km (nu stiu exact ca au fost schimbate ceasurile).

jante originale Syncro 15". Are si G (reductor) + 4+1 viteze.

Am inscris-o pe Romania zilele astea si a venit un vecin sa imi dea 6.000 euro pe ea.

I-am dat viteza.

:))

O sa revin cu poze din interior, care o sa vina reconditionat pentru ca au fost tot felul de statii si aparate montate.

O camperizez putin cat sa dorm in ea si sa stau peste weekend la munte. Fara dulapuri inutile tigai, chiuvete si altele.

Nu vreau sa imi vina toate in cap cand ma dau offroad :))

Aspectul "agresiv" o sa il pastrez in continuare.

Am urcat pana la 2244 m altitudine cu asa ceva (M-tii Cindrel) cu 3 astfel de exemplare.

Modificat de lucian.f
Link către comentariu

Foarte tare masina! Sa o stapanesti sanatos! Daca poti da un pm cu ceva date de unde as putea achzitiona una!

Link către comentariu

Foarte tare masina :) ! Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de multi km off-road si de multe excursii de neuitat ;) .

Link către comentariu

Foarte tare,ma bucur ca te-ai decis sa ii faci topic aici.Inrest ramane cum am stabilit:fantastica masina !Asteptam un filmulet ca sa o vedem si noi in actiune.Felicitari inca o data ! :icon_thumright:

Link către comentariu

Felicitari, s-o folosesti sanatos... masina asta in off-road e un fel de tanc :) Cele 2 diferentiale blocabile, cred ca isi fac din plin simtita prezenta... iart motorul este foarte mult ajutat de reductor... altfel distrugeai ambreiajul. Bafta in continuare... si asteptam filmulete...

Link către comentariu

impecabil pentru anii lui, nu am mai intalnit dar imi place foarte mult. sa-l stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Imi place cand stau la discutii cu oameni care stiu ce vorbesc, asa ca voi.

De obicei cand le zic la unii altii cu care mergem in offroad de masina asta, prima data zic ca este masina de carat legume la piata.

Pana o vad in actiune :D

Apoi recunosc importnata celor 2 diferentiale blocabile si a gardei la sol.

Practic poti sa ai tractiune numai pe o roata si pleci de pe loc. Am trecut santuri imposibile pentru alte masini.

Am vazut un Syncro (al fratelui meu) care a ridiculizat un Suzuki Samurai pregatit de offroad cu cauciucuri Simex. :lol:

Nu mai zic de confortul care ti-l ofera la drum accidentat. Are o super suspensie si nu simti mai nimic cand dai in gropi.

Revin cu poze in cursul zilei de astazi ca am facut o iesire pe weekend. :beer:

PS: masina e productie 1985 :D

Modificat de lucian.f
Link către comentariu

Daca tot o folosesti in off-road banuiesc ca o sa-i pui si un troliu, nu?

Oricum cred ca si ampatamentul o dezavantajeaza putin, in rest arata foarte bine din poze

Link către comentariu

Foarte intretinuta masina Lucian! Oricum ce e al unui syncro nu poate nimeni sa i-l ia ... :D . Ca fapt divers ce consum ai ?

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos!

vrem poze cu interioru!

sper diferenta de 4motion, syncro nu tine asa multa putere (maxim 500 de cai....nu ca ti-ar trebui :) ), dar e mecanic si are alte rapoarte de impartire a puterii. parca e 50-50 tot timpul...

oricum, multa lume il prefera fata de 4motion pe offroad.

http://www.club80-90syncro.co.uk/Syncro_we...CRO%20STORY.htm

http://bork.hampshire.edu/~josiah/vw/curre...ncrosystem.html

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Syncro este o transmisie 4x4 permanenta realizata la rotile din fata prin viscocuplu. Astfel transmisia nu e "rigida" ca la un 4x4 obisnuit.

De aici si denumirea de Syncro. Rotile din fata se sincronizeaza cu cele din spate.

Se foloseste acest sistem sub diferite denumiri la masini ca Lamborghini Diablo VT, Porsche 993/996 Carrera 4 si Turbo, Volvo 850 AWD etc.

Practic se "simte" ca un 4x2 cu tractiune spate dar cand rotile din spate au o viteza diferita de cele din fata intra in functiune viscocuplul. Este un proces instant pe care nici nu il detectezi.

Animatie:

http://auto.howstuffworks.com/differential5.htm

Marele avantaj la astfel de masini este ca greutatea e distribuita 50:50 fata - spate. Astfel tractiunea e mult mai eficienta ca la masinile cu motor pe fata care au greutate 80:20 fata - spate.

Sa vedeti ce insemna diferential blocabil daca mai e necesar: :)

Tanc

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie e foarte tare masina ... pt strazile din RO daca poti spune-ne si noua cat te-a costat "jucaria" ?

Link către comentariu

M-a costat destul de mult pana acum pentru o masina de 25 ani. Circa 5.000 euro dar eu zic ca merita.

O sa mai bag bani in ea ca stau in pret bine de tot pe mobile.de.

Daca ma apuc sa o pregatesc de offroad imi mai trebuie vreo 1500 euro dar o sa am de toate pe ea (trolii, highlift-uri etc).

Modificat de lucian.f
Link către comentariu

Poze interior si altele

Altele

post-20505-1278622822_thumb.jpg

post-20505-1278622833_thumb.jpg

post-20505-1278622912_thumb.jpg

Modificat de lucian.f
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!