Jump to content

nu mai porneste golf GTD 1.6


Sebster
 Share

Postare recomandată

(Cine ti-a zis ca ai cappul hidraulic stricat?curios doar)

@seby

pai pornea foarte greu cu motorul cald-aproape imposibil la prima cheie-si cind pornea scotea un fum si ssa zgiltiia de parca voia sa explodeze.

am fost la un atelier bosch si aia au zis ca e capul hidraulic(apropo ce dracu e ala???)stricat/uzat.

mi-au recomandat schimbarea pompei (prea scump am zis eu)

atunci mi-au zis ca pot decupla un senzor de pa furtunul ala ce merge din chiulasa la radiator.

akuma cind e rece motorul astept sa se stinga becul(cca 1 minut) din bord si porneste ok.

cu motorul cald numar pina la 10 si dau la cheie si porneste instantaneu.

asta pina iau o pompa noua(pentru mine noua pentru altii veche.)

e destul de greu de gasit pentru ca motorul meu e un CY si asta s-a fabricat intre 1983-1985.

cum naiba a ajuns asta pe golful din 1991 habar nu am :blink:

am mai gasit pe un site german(autoteile.cc) la 500 euro noua-noua.

aku mai lipsesc banii :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de cauti pompa numa de CY? se potriveste si cea de JR,SB sau RA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptomele explicate de tine nu prea par a fi capul hidraulic,

daca e uzat capul hidraulic ,nu mai face presiune suficienta la turatia de electromotor, incat sa deschida injectoarele si nu mai porneste cu toate bujiile tale,

pe cand susti,ca cei de la bosch service, teau pus sa decuplezi un senzor,.posibil cel de temperatura al releului de bujii

cei de la service au pus pompa pe banc?sa testeze presiunea care o scoate ?

daca e uzat capu hiraulic,.cand e rece nu mai porneste decat trasa, cand o tragi motorul se invarte mai repede.si uzata find pompa face presiune sa deschida injectoarele, dar cu electromotorul nu face presiune , e turatia mica!

nu ar strica si un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e capul hidraulic dus nu mai porneste cand motorul este cald.

daca nu porneste la rece este vorba despre bujii sau compresie.

ieri cand sa plec de la spalatorie am pornit la a 5-a cheie, invartea motorul dar nu pornea ca si cand n-ar fi avut alimentare cu motorina sau compresie deloc. pana la urma a fost de vina contactul de la cheie 6N0905865, l-am schimbat si totul este ok. deci... vezi si acest aspect

Modificat de nedelx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreigtd

nu stiu de ce caut numai de CY.mi se pare ca daca e motorul CY sa iau si pompa pentru motorul asta.

poate ca e mai ok dac iau de CY decit de altele.ma intreb de ce oare si Bosch si vw le pune alte numere la pompe diferite?doar marketing??

@ct03tvy

nu stiu sa fac aprecieri daca e sau nu capul hidraulic-nu ma pricep deloc la pompe de injectie-asa ca tre sa-l cred pa cuvint pe tipul de la bosch.

@nedelx

am reusit s-o pornesc dupa schimbarea bujiilor 2 si 3.porneste chiar ok.

mersi de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!