Jump to content

ESP foarte activ dupa schimbarea casetei de directie


Extreme
 Share

Postare recomandată

E aceeasi cu cea descrisa de tine in postul #14 si pe care spui ca ai facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Extreme

    16

  • Borisake

    10

  • Al Bundy

    7

  • pavy

    4

Imi poate spune cineva va rog cum as putea sa verific senzorii de abs sa vad daca nu masoara aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios, si io tot pe ei ii banui de neglijenta in serviciu.

Eu am si ceva dungulite pe ei, semn ca un cioban i-a infipt cam mult si au frecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot citi indicatiile date de senzori pe blocurile de masura de pe ABS dar doar pana pe la 20km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa vad ce zic si senzori astia zilele astea. Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extreme, asa a patit un prieten da pe golf 4, era de vina senzorul din volan, ia pus volanul 180 de grade la dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum a depistat problemasi cum au rezolvat-o?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa dus la un mecanic (altu decat care i-a montat caseta) si cand i-a zis de esp si caseta de directie el deja stia care e baiu, io luat senzoru si lo invartit 180 de grade ca era pus invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat senzonzorii da abs cu vag -com si par a fi ok adica in linie dreapta masoara aceesi viteza. Volanul in linie dreapta - 0 grade.

La montarea casetei de directie ce ar fi putut sa monteze aiurea?

Modificat de Extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa dus la un mecanic (altu decat care i-a montat caseta) si cand i-a zis de esp si caseta de directie el deja stia care e baiu, io luat senzoru si lo invartit 180 de grade ca era pus invers
Cum sa invarti 180 de grade senzorul de la volan??? Nu poti sa-l invarti decat din 360 in 360 de grade. Iar daca senzorul e pe mijloc si rotile nu sunt drepte, la prima curba dreapta sau stanga (in care parte e mai scurta folia), adio senzor de pozitie volan. Iar senzorul cu totul nu-l poti pune decat intr-o singura pozitie.

Doar daca cineva isi baga degetele in interiorul senzorului si incurca pinioanele, e posibil sa fie decalat cu mai putine grade. Ceea ce nu cred ca este cazul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu curios, si io tot pe ei ii banui de neglijenta in serviciu.

Eu am si ceva dungulite pe ei, semn ca un cioban i-a infipt cam mult si au frecat.

Ar trebui sa ai martoru de abs aprins permanent si eroare stocata

sau in cel mai rau caz sa itre abs-u aproape la ori ce franare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici una din cauze.

Parca o data sau de doua ori am sesizat la franare in oras, ca am auzit sa porneasca pompa de ABS sau de ESP (eu am doua pompe), mai degraba pe cea de ESP pt ca nu am simtit mare lucri in pedala, mai degraba un fel de tremurat in caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa invarti 180 de grade senzorul de la volan??? Nu poti sa-l invarti decat din 360 in 360 de grade. Iar daca senzorul e pe mijloc si rotile nu sunt drepte, la prima curba dreapta sau stanga (in care parte e mai scurta folia), adio senzor de pozitie volan. Iar senzorul cu totul nu-l poti pune decat intr-o singura pozitie.

Doar daca cineva isi baga degetele in interiorul senzorului si incurca pinioanele, e posibil sa fie decalat cu mai putine grade. Ceea ce nu cred ca este cazul.

Da bine zici, erau 360 de grade nu 180, tin minte numa din amintiri ca mi-a povestit cineva, scuze pentru confuzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intelg ca asta ar fi cauza? Senzorul acesta se poate roti la montarea casetei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate roti, dar ii functional numai pana ce ajungi sa virezi in partea opus si pa senzor G85. Se rupe. Deci el la jumatate face cursa egala daca virezi spre stanga sau spre dreapta fara sa se rupa, daca tu l-ai sucit deja 360 grade, si virezi tot in sensul in care el este deja sucit, adica mai mult il rupi.

El trebuie sa fie perfect la mijloc.

Da man am 2 pompe, pe verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bine zici, erau 360 de grade nu 180, tin minte numa din amintiri ca mi-a povestit cineva, scuze pentru confuzie.

Gresit si asta.

Am mai spus, si au spus mai multi: NU AI CE ROTI SENZORUL !

Nici 180, nici 360, nici altceva. El are locul lui, fix pe 0. Orice alta pozitie duce automat la ruperea foliei.

In concluzie, INFORMATIE ERONATA. Nu asta e problema si sigur nici la amicul tau n-a fost asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit senzor montat la 360 grade si folia nu s-a rupt ca nu a mers prea mult cu masina si nici nu a virat maxim cu ea, panglica era stransa , facuta ghem dar nu era rupta, nu a mai avut unde sa se desfaca si a inceput sa se faca ghem.

Si BORISAKE, o sa ma uit si eu la masina ta sa vad si eu pentru prima data 2 pompe de ABS montate pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost cauza la o persoana, acuma nu stiu daca asa e si la tine, iti recomand sa mergi la ceva mecanici care sau mai lovit de problema asta si stiu mai exact ce se inampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit senzor montat la 360 grade si folia nu s-a rupt ca nu a mers prea mult cu masina si nici nu a virat maxim cu ea, panglica era stransa , facuta ghem dar nu era rupta, nu a mai avut unde sa se desfaca si a inceput sa se faca ghem.

Si BORISAKE, o sa ma uit si eu la masina ta sa vad si eu pentru prima data 2 pompe de ABS montate pe masina.

Ba ai inteles gresit. Nu am doua pompe de ABS, am zis ca am doua pompe, pe semne una de ABS si una de ESP. Am spus ca nu imi dau seama care functiona la momentul ala descris de mine, daca aia de ABS sau aia de ESP pt ca nu simteam mai nimic in pedala si parca simteam un tremurat in caroserie. :)

OFT: Atentie la nr de posturi la mine, piei satana. :P :icon_thumright: :)

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rupe G85. Se rupe acea spirala care face legatura intre airbag, claxon (de pe volan) si cablajul masinii. Daca ai un g85 defect dar spirala este buna poti inlocui doar acea spirala (daca gasesti).Valoare unghiului de rotatie a volanului o citesti in grupul de valori 5 de pe ABS.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata-mi si mie cum poti schimba doar spirala cand spirala si G85 sunt corp comun la passat b5.5

Ba ai inteles gresit. Nu am doua pompe de ABS, am zis ca am doua pompe, pe semne una de ABS si una de ESP. Am spus ca nu imi dau seama care functiona la momentul ala descris de mine, daca aia de ABS sau aia de ESP pt ca nu simteam mai nimic in pedala si parca simteam un tremurat in caroserie. :blah_:

OFT: Atentie la nr de posturi la mine, piei satana. :o :biggrin: :screwy:

Sa ne intelegem , e o singura pompa atat pentru ABS cat si pentru ESP, ASP se bazeaza pe tot ce inseamna ABS plus cativa senzori si soft.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsc04746h.jpg

La unele modele de passat, nu stiu dupa pana la ce an de fabricatie sunt 2 pompe: una de abs si una de esp. Si eu am la fel.

LE:2001 pana in vin 3B-1-400000

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba doua pompe sunt. Asa este cum zicea si colegul mai sus, sunt de tip mai vechi, deh an fab 2001. Ba ma enervati si ma faceti sa merg la masina si sa va fac poza. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!