Jump to content

Ma gandesc sa trec pe Diesel


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Dupa cum spune si-n titlu, as vrea sa-mi schimb masina mea pe benzina cu una pe motorina.

Dupa ce ar trebui sa ma uit in ceea ce priveste motorul Diesel? Aveti vreo anume recomandare pentru codul motorului (probabil 1Z).

Ca dotari mi-ar placea sa fie cel putin cat a mea:

- climatronic

- pilot automat

- culoare: neagru sau albastru inchis

- piele integral (desi pot pune interiorul meu foarte usor)

- 1995 sau 1996 (de preferat)

Am vazut ca se gasesc relativ multe in caracteristicile astea, aduse din Austria sau Germania, cu numere straine, pana in 2500E. Taxa am vazut ca e pe la 1300E maxim. Ma gandesc ca pana la anul sa fac pasul dar pana atunci vreau sa ma documentez temeinic. Asa ca va rog sa impartasiti din experienta dvs.

PS: Nu am idee ce pret sa cer pe masina mea cu motor de 1.8 benzina. Daca aveti sugestii, mi-ar placea sa le aud. Pot vinde masina cu interior de piele sau cu interiorul clasic, standard (prefer cu cel standard, chiar daca e mai ieftina).

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa cum spune si-n titlu, as vrea sa-mi schimb masina mea pe benzina cu una pe motorina.

Dupa ce ar trebui sa ma uit in ceea ce priveste motorul Diesel? Aveti vreo anume recomandare pentru codul motorului (probabil 1Z).

Ca dotari mi-ar placea sa fie cel putin cat a mea:

- climatronic

- pilot automat

- culoare: neagru sau albastru inchis

- piele integral (desi pot pune interiorul meu foarte usor)

- 1995 sau 1996 (de preferat)

Am vazut ca se gasesc relativ multe in caracteristicile astea, aduse din Austria sau Germania, cu numere straine, pana in 2500E. Taxa am vazut ca e pe la 1300E maxim. Ma gandesc ca pana la anul sa fac pasul dar pana atunci vreau sa ma documentez temeinic. Asa ca va rog sa impartasiti din experienta dvs.

PS: Nu am idee ce pret sa cer pe masina mea cu motor de 1.8 benzina. Daca aveti sugestii, mi-ar placea sa le aud. Pot vinde masina cu interior de piele sau cu interiorul clasic, standard (prefer cu cel standard, chiar daca e mai ieftina).

ALEKS

buna hotarare ai facut numa veizi ca motoarele ti 1Z au 90 Cp iar cele de 110 nu stiu ce cod au. La partea cu pretu nu pot sa te sfatuiesc de fel pt ca nu cunosc preturile la benzinare, dar la un diesel cu geamuri el. fata, oglinzi el si incalzite, clima, proiectoare, si mai avea ceva dar nu mai stiu (pe acesta l-am ratat) o trecut cu 2150 neinmatriculat si taxa cu depreciere facuta ii in jur de 600 - 700 eur, avea interior de plus daca mai tin bine minte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabone luciano

Salut .....si eu am avut un passat cocosat 1, 6 benzina si nu recomand deoarece consuma cam mult, si nu numai a mea,,am auzit la mai multi problema cu consumul , acum am unul tot cocosat 1,9 tdi si pot spune ca consuma destul de putin avind 101 cp...........recomand diesel pentru consumul mic dar la intretinere e mai scump ca benzinarul si taxele sunt mai mari,,,,,....daca ai clima si geamuri electrice eu nu cred ca trebuie mai mult decit sa functioneze bine motorul............

Cind o sa-ti cumperi alt passat eu zic sa treci cu el pe la un vag-com inainte.........

La taxa nu ma pricep...mai bine iei una gata inscrisa de curind........si depinde,. cu cite dotari are mai putine cu atit taxa e mai mica (deprecierea).....

Modificat de gabone luciano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa te gandesti bine inainte sa faci trecerea.Costurile, ca de altfel problemele la diesel sunt mai ridicate si mai delicate ca la benzina, iar motivatia care explica si utilitatea acestei treceri este numarul ridicat de kilometri, spuun eu.Daca faci foarte multi kilometri merita trecerea, daca nu?Ar mai fi motivatia feeling-ului de motor diesel, si atunci problema nu se discuta.Adica daca-ti place cum se merge cu diesel, aia e!Fa schimbarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motivul e consumul mare, mai ai optiunea de GPL. Daca vrei amanunte PM si ne intilnim.

Si eu eram "chitit" dupa un diesel dar nu a fost sa fie. Ieftinelile de pe piata sint cu "90.000km", adica minarite intr-un stil barbar...

Greu gasesti o masina buna...

Pina la urma am ajuns iar la optiunea de backup, benzinara + inst. GPL buna.

Varianta asta e cu mai putine dureri de cap, RCA taxe mai mici, intretinere ceva mai ieftina...contra diesel: eventuale probleme iarna cu pornirea, incalzirea greoaie la drumuri scurte...si multe alte mici maruntisuri...riscul cu injectoarele, pompa de injectie, turbina...

Dezavantajul la benzina e cuplu destul de mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplu semnificativ mai mic!Asta e una din "micile placeri" ale diesel-ului,cuplul mare la turatie joase!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!