Jump to content

Costuri service-uri revizie Polo 6R


ECL
 Share

Postare recomandată

da-i pe mail o factura dupa revizie. si asa ii demonstrezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nevoie. Am stampila in cartea de service. Nelamurirea mea era de ce consilierul a zis ca nu vede in sistem revizia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu e cazul tau, dar stampile pe carnetul de service se pot obtine usor. Factura e dovada concreta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca eu, platind masina de noua si mergand pe la service-uri de reprezentanta, am cam exclus din ecuatie manarelile in acte si smenozarelile samsaresti.

Dar, intr-adevar, pot interveni si situatii din astea. La mine, insa, nu este cazul, eu am o masina luata de noua cu garantie si acte in regula. Nu ar avea nici un sens sa smecheresc reviziile.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu tu personal :) poate cel de la service a uitat sa o confirme in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca pana la urma a gasit in sistem revizia, pentru ca de la un anumit moment nu a mai insistat pe chestia asta. Daca revizia mea chiar nu aparea cel mai probabil ar fi cerut sa ii aduc si factura.

Doar cineva care lucreaza cu aplicatiile din sistem ar putea sa ne spuna ce si cum.

Consider ca nu mai este cazul sa insistam pe subiect. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, luna asta ma duc la prima revizie (am 14.400 km).

Intrebare: schimb sau nu filtrele de aer si polen ? (am 10 luni de la achizitionare)

Circoloco a zis clar: da. Toata lumea e de aceeasi parere ?

Am circulat in Bucuresti si centura Bucuresti...(si prea putin in afara, vreo 4000 km)

 

Momentan ma gandesc sa merg la PBV1 de unde am cumparat. Trebuie sa cer eu un anumit ulei ? Daca imi fac ei recomandari, e ceva ce trebuie refuzat, vreo marca... ?



Pt. un topic nou (gen: Probleme praguri), am patit urmatoarea chestie: la o parcare cu spatele foarte stramta, noapte, grabit (etc) am atins o muchie de bordura care imprejmuia un pom (!). Rezultatul se vede in poze. 

Am fost la PBV1 si mi-a recomandat sa-mi taie pragul si sa-l inlocuiasca. Sunt foarte impotriva acestei proceduri, puteti sa-mi recomandati un service unde pot sa imi intrepte pragul folosind scula aia cu care se trage tabla... ?

Au zis si la PBV1 ca asta e a 2-a varianta care a zis ca nu iese perfect (dar parerea mea decat taiat si sudat...

Ati mai patit/auzit... ?

Ma intereseaza un service unde cu incredere sa poata sa intrepte cat de cat pragul si apoi sa dea cu chit si straturile de protectie si vopsea...

http://imageshack.us/photo/my-images/209/img7559.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/89/img7561fuh.jpg/

(se vede sub manerul portierei o adancitura in prag)

Modificat de titan_polo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu le-am schimbat la fiecare revizie, desi de fiecare data, inainte de revizie, am zis ca poate nu era cazul. Si am constatat la inlocuirea filtrelor ca, desi erau moderat murdare, erau departe de a fi la capatul vietii lor.

Cu uleiul ... nu ai tu grija. O sa iti puna Castrol. Singura disctuie este daca sa iti pun din ala la butoi - varsat - sau din ala la bidon. Daca iti pune la bidon o sa iti factureze patru litri si te vei alege cu un recipient de 1L cu nitel ulei in el - vreo 3-400 ml. Daca iti pune la butoi, normal ar fi sa iti factureze cat intra in motor - undeva in jur de 3.5 L - si sa nu iti mai dea nimic de rezerva.

 

Ca o recomandare legata de locul unde sa faci revizia ... anul trecut cand am facut eu revizia, la PBA costa cu un milion mai mult decat la PBV1, dar aia de la PBA faceau mai multe verificari la masina si iti dadea si buletinul de analiza pe care apareau rexultatele tuturor testelor. La PBV1 au refuzat sa imi spuna ce verificari fac cu ocazia primei revizii - cea de un an.

Nu zic sa faci asa, dar exista varianta sa iti cumperi tu consumabilele si sa faci reviiza la un service unde iti permit sa vii tu cu ele. Sunt cateva si in Bucuresti. Eu am facut asta la Nurvil Rm Valcea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, normal ca le schimbi. daca nu crezi, spune-i sa ti le arata dupa ce le scoate, sa vezi in ce hal sunt. eu voi face revizia pe la 12.000. baga ce ulei recomanda ei...ca e castrol, din cate stiu.

 

 

daca vorbim de pragul de la usa, din cate imi aduc aminte ala e cam dur pt scula aia de tras si indreptat. decat sa-l tai si sa-l sudezi, eu l-as lasa asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am făcut a doua revizie la 26.000 km la Serpico Craiova și prețul a fost de 750 lei. S-au schimbat filtrele (aer, polen și benzină) și uleiul. Am constatat că filtrul de polen era foarte murdar, motiv pentru care AC-ul nu mai avea debitul inițial și nu făcea față când se încălzea puțin afară. Și filtrul de aer a fost murdar, deși nu la fel ca cel de polen, dar în urma schimbării lui este evident că motorul merge mai bine. Probabil că o să le schimb mai des de acum înainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu spre exemplu le schimb singur,pentru ca se schimba doar cu o surubelnita amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) nu pierzi garantia... ? (sigur ?)

2) ce economie obtii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi cam asa, preturile fiind la nivelul anului trecut:

 

                                                 La reprezentanta         Pe forum, pe original            Pe forum, alt producator(Male)

 - filtru aer                                          116.7                                      89                                         53

 - filtru polen cu carbon activ              134.11                                    91                                        60

 

Manopera la lucrarea asta ar fi cam asa

                                PBA                        PBV1                     Nurvil

Filtru de aer             50                           17                          39

Filtru polen               34                          16                           26

 

Preturile cu manopera sunt extrase dintr-o oferta pentru o revizie completa, deci ele s-ar putea sa fie mai mari doar pentru schimbarea celor doua filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:O 50 lei sa schimbe un amarat de filtru de aer ?!? si 34 pentru polen ?! Astia sunt nesimtiti rau..

 

Ambele le schimbi in maxim 15 minute fara pic de efort..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pierde garantia pt ca nu aduci schimbari/modificari la masina

se schimba ca orice consumabil , la fel ca un bec ars de exemplu ( iar in manualul masinii ai instructiuni cum sa schimbi becul  )....:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, corect, doar daca schimbi filtrele singur nu pierzi garantia. Garantia o pierzi daca nu o servisezi la intervalele mentionate in planul de service pe perioada garantiei (2, respectiv 4 ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbat cel putin filtru de ulei+uleiul la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ce cred eu? (e doar ceea ce in engleza se cheama "educated guess"): cand se efectueaza servisarea, exista o serie de operatiuni care sunt considerate "de baza" si alte cateva care sunt "optionale". Daca nu le efectuezi pe cele de baza, cred ca se forfeteaza garantia. Nu e decat o banuiala, fara sa am nicio sustinere concreta, insa asa ar fi logic. Daca am putea afla de la cineva care sunt acele cateva operatiuni "obligatorii", e simplu: orice faci in plus pe banii si timpul tau, sa fii sanatos, ti-ai economisit o suma mai mica sau mai mare de bani, orice faci in minus, pa garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice tip de interventie neautorizata asupra masinii in perioada de garantie, demonstrata poate duce la ridicarea acesteia. despre ce discutam noi? niste maruntisuri! filtru aer, polen si benzina s.a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,demonstrata .......... dar cum pot ei sa demonstreze?Eu am parte de un drum de tara zilnic 6km,deci cu mult praf,asa ca  trebuie schimbate mai des. Sunt anumite persoane care nu le schimba cu ani,dar daca ar vedea ce gasesc cei de la service in ele ar ramane uimiti.Este vorba si de aerul pe care il tragem in piept zilnic/in cazul meu/ cat si de buna functionare a masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva ce se face la revizia de 3 ani, pe langa cele uzuale (ulei, filtrele toate, inspectie)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie schimbat si lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-67777-0-71506800-1369203501_thumb.j

 

Da, se pare ca trebuie schimbat si lichidul de frana. In Autodata scrie ca se inlocuieste si lichidul de ambreiaj. Intrebarea mea este: Polo are ambreiaj actionat hidraulic? Foloseste acelasi lichid, din acelasi rezervor ca si franele, ca la Skoda?

Intreb pentru ca ma apropii si eu de revizia de 3 ani, usor, usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este folosit acelasi lichid si la ambreiaj si la frane. Poti refuza schimbul de lichid deoarece nu este decat o metoda de a mai scoate bani cei de la service. Nu se intampla nimic daca nu se schimba o data la 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima revizie: PBV1, + schimbat "cum scrie la forum" filtre aer si polen la 14.950 km (10 luni) : 740 lei.

Impresii ambientale: bune (inclus cat a durat revizia: dus cu masina lor inapoi la mine la serviciu (destul de aproape de ei), intors inapoi cu taxi platit de PBV(voucher 10 ron))

/ uleiul a fost "vrac"(scrie pe factura)

 

Imresii consilier: proaste (asteptat aiurea la birou la ora discutata si apoi dupa ce am platit factura iar am stat, a venit doar dupa ce a fost solicitat telefonic, nu mi s-a parut ca mi-a raspuns foarte ok la intrebari, cand am venit inapoi sa ridic masina, am venit ca vroiam sa plec acasa, nu ca am fost sunat (desi masina era gata). (masina a stat in service 3 ore jumate). Mi-a scris in cartea service ca -nu- a schimbat filtrele, aboi a facut o bifa mai mare pe -da- dupa ce i-am atras atentia si si-a cerut scuze (ca din obisnuinta). L-am intrebat cum erau filtrele, mi-a zis ca sa ma uit ca sunt in portbagaj. In portbagaj nu era nimic. Deci nu vi-l recomand, il cheama Victor. Mergeti la altul poate e mai ok.

 

Cred ca filtrul de polen a fost schimbat pt. ca nu mai pute cand dau drumul la ventilator.

In general am incredere in service si serviciile lor, deci nu cred ca au facut vreo prostie, dar nimic mai mult decat minimul necesar. (si totusi nu am nicio garantie ca nu am fost pacalit, nu am nicio dovada :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!