Jump to content

Costuri service-uri revizie Polo 6R


ECL
 Share

Postare recomandată

Aceiasi parere mi-o mentin si eu dar pentru masinile mai noi este modificat planul de service, in carte prima data este mentionat sa se schimbe lichidul de frana la 3ani iar apoi din 2 in 2, dar il puteti verifica si vizual destul de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In planul de service scrie ca lichidul de frana se schimba prima data dupa trei ani, apoi la fiecare doi ani.

Daca faci revizia la o reprezentanta din Romania sa le ceri sa iti pastreze intervalul de service flexibil (ulei longlife), sa nu ti-l schimbe in fix, la 1 an sau 15.000 km, cum e regula exclusiv in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca este regula in Romania sa se faca revizia dupa aceste doua criterii, functie de care intervine primul (15K KM sau 1 an). Pot eu, ca proprietar al unei masini aflate inca in garantie pentru care doresc sa pastrez garantia, sa optez pentru o alta schema de realizare a reviziilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este specificat nicaieri ca doreste sa faca revizia in Romania, asa ca va merge cu siguranta pe long life service regime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, e simplu: in cartea masinii, pe eticheta, iti scrie QG1 si QG0. Prima e plan service "long-life" (30.000 km. sau 2 ani) iar cealalta, "interval fix" (15.000 sau 1 an). Mai apoi, cand iei masina, semnezi un contract de cumparare/vanzare care primeaza juridic pe teritoriul Romaniei. Daca acolo scrie faptul ca beneficiezi de garantie doar daca faci reviziile in service-uri autorizate la intervale de maximum 15.000 km. sau 1 an, iar tu semnezi indiferent de ce scrie pe eticheta aia, iti asumi faptul ca esti de acord cu acea prevedere contractuala, punct.

Chiar daca eticheta indica plan service "long-life", in cazul in care ti se face potrivit contractului plan de service "interval fix", inseamna ca importatorul isi asuma constient anumite treburi in perioada de garantie. Iti ramane libertatea de a alege daca esti de acord sau nu cu optiunea lui, atata doar ca daca nu esti si alegi sa efectuezi reviziile la interval de 30.000 km. sau 2 ani, incalci o prevedere contractuala si, practic, renunti voluntar si unilateral la garantie.

Daca esti in strainatate, nu prea contreaza ce scrie in contractul cu PoRo, ca ala se suprascrie garantiei oferite de producator doar pe teritoriul Romaniei; din Ungaria pana in Anglia, servisarea sa face la 30.000 km. sau 2 ani, fiindca asa considera SI producatorul, SI imporetatorul national din respectiva tara. De aia privesc eu cu oarecare suspiciune acea "garantie extinsa" oferita fortat de PoRo: daca stai cu masina doar in Romania, hai sa zicem ca ai o serie de posibile avantaje pentru inca 2 ani; daca, pe de alta parte, ti se intampla ceva dupa 3 ani in Italia, sa zicem, rezolvarea pe garantie s-ar putea sa fie cam cu cantec...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, garantia extinsa PoRo nu are nicio valoare in alte tari inafara de Romania. Garantia standard la vw este pentru o perioada de 2 ani peste tot in lume, la care apoi importatorii locali isi aduc propriile lor oferte recunoscute insa doar in propriile lor retele nationale de serviceuri. Ca s-a adus vorba, in Italia au doua tipuri de extensii de garantie: extratime, cu 2 sau 3 ani (se cumpara la configurarea autovehicolului si costa intre 180 si 700 euro, in functie de perioada de extensie si nr maxim de km) si mai au o garantie lifetime (se poate cumpara ulterior) care de fapt e o polita de asigurare oferita prin Volkswagen Bank.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am intrebat personal FIX asta. si mi s-a confirmat ca garantia extinsa este valabila in toata europa. daca TU alegi extra garantie (de genul importatorului) atunci ea este valabila peste tot.

asa cum la audi poti alege garantie extinsa...asa este si aceasta data de importator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, tu iar te bazezi pe ce iti zice un consilier de vanzari? Inca nu te-ai lamurit de gradul lor de (in)competenta? Ce ti se spune e una, ce scrie pe hartie e alta. In fond, datu' din gura e gratis si nu presupune consecinte juridice.

Citeste contractul de vanzare/cumparare si mai vorbim dupa aia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 ani extra, valabili doar pe teriotoriul Ro in reteaua lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint la prima mea masina noua... Pina acum am condus mai multe masini de firma iar in tot timpul asta nu am fost niciodata interesat de ce inseamna service-ul masinii... mereu ma instintau de la birou ca in data de xxx trebuie sa duc masina in service si asta e tot ce stiam... acolo nu intrebam decit cind este gata.

Acum, de cind am masina mea... pentru prima data ma lovesc de probleme de genul schimbatul cauciucurilor in functie de sezon... reviziile masinii... totul e nou pentru mine... Pentru ca masina o am achizitionata in Suedia, cartea de service si toate celelalte documente ale masinii le am in suedeza, motiv pentru care sint foarte greu de citit ( pentru mine... ) asa ca as fi super recunoscator daca ar putea cineva sa ma lamureasca si pe mine in ce constau reviziile masinii... care sint lucrurile care trebuie schimbate si cam la ce intervale.

In afara de ulei si de filtrul de ulei...

-lichidul de frinare am inteles ca va trebui sa il schimb la fiecare 2 ani

-bujiile din 60ooo in 60000 de kilometii (?)

-filtrul de aer si cel de polen... le schimb de fiecare data cind fac shimbul de ulei sau poate fi alt interval de timp?

-placutele de frina si discurile... cam cit tin?

-am mai auzit vorbindu-se de schimbul uleiului din cutia de viteze (am cutia manuala). Acela cind se face?

Alceva nu mai imi vine in minte... poate pe la aerul conditionat?...

Poate cineva sa-mi faca un plan simplu cu lucrurile pe care trebuie sa le am in minte legate de masina si intervalele la care trebuie facute?

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bwwlan, tu crezi ca eu m-am uitat in gura unui oarecare consilier? :) dar si tipa de acolo nu era chiar nestiutoare, sa stii. ajunsesem la ea prin Vlad MHL..deci nu eram venit cu pluta acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La concret: te-ai uitat in actele masinii? Eu nu am apucat ieri sa o fac si nici in zilele urmatoare nu cred ca voi avea timp.

Restul pilelor si interventiilor sunt egale cu zero. Iar despre vorbele vanzatorilor ... ce sa mai zic. Fara suparare, dar daca vei avea vreo problema, nu vanzatorul care ti-a spus ce ai vrut tu sa auzi iti va rezolva problema.

Asa ca hai sa ne uitam prin acte si sa revenim ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma despre ce este vorba ? De diferenta de aproximativ 100 eur ( cam atat costa revizia de ulei si filtru ulei la reprezentanta ) care o platim in plus daca facem servisul anual.Suma reprezinta nici doua plinuri de benzina sau motorina,dupa caz, plinuri pe care daca mergem zilnic le consumam in maxim 1 luna.Sa fim seriosi,nu este chiar asa de grav,astea sunt regulile pentru Romania,le respectam....pentru cei ce au posibilitatea sa traiasca in tari civilizate,se pare ca sunt alte reguli !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost 300lei fata de serviceul de cartier!

Pentru istoric si piesele stantate eu zic ca merita. Plus ca mi-au inspectat-o in marele amanunt. Drept dovada lista de repere verificate. Mai aveam vreo 20 de foi cu multitudinea de senzori de la scanare. Ca sa vedeti cate erori pot sa apara sau cate lucruri se pot strica :)

Decat tuning de 300lei, mai bine un service ca la carte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca, pe de alta parte, ti se intampla ceva dupa 3 ani in Italia, sa zicem, rezolvarea pe garantie s-ar putea sa fie cam cu cantec...

2 ani extra, valabili doar pe teriotoriul Ro in reteaua lor!

E valabila oriunde in Europa, cu mentiunea ca firma din afara Romaniei care iti repara masina ( si care cred/banuiesc ca trebuie sa fie reprezentanta VW) trebuie sa trimita la Porsche Romania o hartie cu cauza defectului si piesele care se inlocuiesc. PoRo isi da acceptul pentru reparatie, TU o platesti urmand ca atunci cand vii in Romania sa-ti recuperezi banii achitati pentru reparatie de la PoRo.

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan,eu am platit 423 ron la Midocar pentru revizia de ulei si filtru ulei,cea de 1 an.Nu mi se pare iesit din comun,o suma care sa nasca atat de multe comentarii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost dublu dar toate filtrele cu exceptia celui de benzina. Cu tot cu cel de benzina, "in cartier" ar fi fost pe la 500 si putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai inteles ce am vrut sa spun,la prima revizie,cea de 1 an,nu trebuie schimbat decat uleiul si filtrul de ulei,atat,cel putin la modelul meu,deci,diferenta cu Germania,de exemplu,care prevede servisul la 2 ani sau un numar de km,nu este decat de aprox 100 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as schimba si restul filtrelor intr-un an. Cred ca trag destul praf la noi. La mine erau negre si nu cred ca trebuie sa treci de 10.000km ca sa le aduci in stadiul ala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La concret: te-ai uitat in actele masinii? Eu nu am apucat ieri sa o fac si nici in zilele urmatoare nu cred ca voi avea timp.

Restul pilelor si interventiilor sunt egale cu zero. Iar despre vorbele vanzatorilor ... ce sa mai zic. Fara suparare, dar daca vei avea vreo problema, nu vanzatorul care ti-a spus ce ai vrut tu sa auzi iti va rezolva problema.

Asa ca hai sa ne uitam prin acte si sa revenim ulterior.

de ce vorbim si judecam FARA sa avem DATELE CONCRETE? da..uite ca eu am avut incredere in dealer, si in cine m-a ghidat acolo...si POFTIM. am dreptate.

eu nu vorbesc doar de dragul de a vorbi..imi poti cauta posturile.

cand un prieten bun imi spune ceva, ma iau dupa el, nu e nevoie sa citesc actele. nu m-ar minti. diferenta e ca nu ma las pacalit de un dealer. daca e sa ma minta, da tot la el m-as intoarce.

END OF TOPIC.

Multumesc danny & circo.

Eu sint la prima mea masina noua... Pina acum am condus mai multe masini de firma iar in tot timpul asta nu am fost niciodata interesat de ce inseamna service-ul masinii... mereu ma instintau de la birou ca in data de xxx trebuie sa duc masina in service si asta e tot ce stiam... acolo nu intrebam decit cind este gata.

Acum, de cind am masina mea... pentru prima data ma lovesc de probleme de genul schimbatul cauciucurilor in functie de sezon... reviziile masinii... totul e nou pentru mine... Pentru ca masina o am achizitionata in Suedia, cartea de service si toate celelalte documente ale masinii le am in suedeza, motiv pentru care sint foarte greu de citit ( pentru mine... ) asa ca as fi super recunoscator daca ar putea cineva sa ma lamureasca si pe mine in ce constau reviziile masinii... care sint lucrurile care trebuie schimbate si cam la ce intervale.

In afara de ulei si de filtrul de ulei...

-lichidul de frinare am inteles ca va trebui sa il schimb la fiecare 2 ani

-bujiile din 60ooo in 60000 de kilometii (?)

-filtrul de aer si cel de polen... le schimb de fiecare data cind fac shimbul de ulei sau poate fi alt interval de timp?

-placutele de frina si discurile... cam cit tin?

-am mai auzit vorbindu-se de schimbul uleiului din cutia de viteze (am cutia manuala). Acela cind se face?

Alceva nu mai imi vine in minte... poate pe la aerul conditionat?...

Poate cineva sa-mi faca un plan simplu cu lucrurile pe care trebuie sa le am in minte legate de masina si intervalele la care trebuie facute?

Multumesc mult

deci..sa le luam pe rand. poti vedea in cartea masinii...dar...

bujiile la 60. oricum poti ruga service-ul sa le verifice din cand in cand.

filtrele o data la fiecare revizie. 30 000. filtru de aer il poti sccimba si mai des, dar acolo nu e praful din RO, deci nu e cazul.

consumabilele la frane tin...depinde de sofer. si de masina. de la 20 la 80 000km. teoretic ai senzor de uzura la placute (te avertizeaza in bord) dar poti ruga si serviceul autorizat sa ti le masoare si iti vor spune si ei. discurile tin cam dublu fata de placute. adica la la 2lea schimb de placute vine si randul discurilor.

uleiul la cutie teoretic este lifetime...DAR e bine sa fie verificat o data la 100 000km. si eventual completat. antigelul o data la 2 ani verificat/schimbat.

la fel..o data la 3-4 ani/60 000km (nu mai stiu exact) verificat si completat lichid de servo directie.

la reviziile facute o data la 15.000/30.000 km (depin de longlife sau nu) pe langa ulei, se schimba si filtru de benzina. unii o fac la 30 000, altii mai des. depinde. eu o fac o data la 10 000.

info astea sunt general valabile pentru orice masina.

aditional, la al doilea schimb de bujii se recomanda si un schimb de bobine.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa gasim exact normele pentru fiecare fluid

- Ulei servodirectie

- Antigel

- Ulei cutie de viteze manuala

- Lichid de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unei vizite fortate pe la PBV1 in incercarea de a rezolva distributia masinii mele care da semne de oboseala m-am izbit de urmatoarea situatie: la telefon mi-au spus ca nu vad cand si daca am facut revizia. Vedeau o programare la PBA (de fapt, eu acolo, cerusem doar o oferta de pret). Si m-au avertizat ca vai si amar de mine daca nu am stampila in cartea de service.

Eu revizia am facut-o la Nurvil RmValcea.

Nelamurirea mea este: Prosche Romania nu are un sistem informatic in care service-urile introduc datele lucrarilor efectuate la masinile care ajung in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au baza de date comuna pentru service. Si in Africa ar trebuie sa stie ca ti-ai facut revizia in reteaua lor

Edit: ce ar fi daca ai schimba dealerul? Am impresia ca la voi este o joaca de-a soarecele si pisica. Aia te cauta si in fund sa te prinda cu ceva iar tu stai cu morcovu si te ascunzi stiind de frica

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm ... atunci nu prea inteleg de ce tot insista baiatul ala ca nu apare in sistem revizia mea.

Drept sa iti spun ... s-au comportat relativ uman zilele astea si deocamdata nu prea pot sa spun ca au o atitudine rauvoitoare si ca imi resping pretentiile nefondat. Sa vedem cum vor evolua lucrurile mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!