Jump to content

Probleme electrice la Passat B4 si mai vechi


Balta
 Share

Postare recomandată

Poate sa fie bateria. Daca bateria e buna demarorul poate sa fie in scurt. Adica colectorul sa fie imbicsit cu pilitura de cupru si carbuni. Trebuie dat jos si curatat colectorul. Si tot cu ocazia asta trebuie verificat daca nu cumva bobinele fac scurt la masa. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ambele baterii imi face la fel!

am un Monbat Dynamic de 75Ah, cumparata noua de 8 luni; am descoperit o mica fisura la ea! Cu bateria aia, cand las acceleratia, incepe sa smucceasca, la relanti nu sta normal! Cu cealalta baterie, un Rombat Calciu de 56Ah, nu face figura cu smuccitu cand las acceleratia si sta cat de cat mai bine la relanti, dar tot nu imi merge rotund motorul!

Si colectorul cum il dau jos, unde e pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie dat jos electromotoru si desfacut bucatele, de gresat partile ce trebuie si cu acelasi lucru poti inspecta foarte bine cum arata carbunii, reductoru de forta, solenoidu si bendixu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colectorul e pe rotor, impreuna fac o bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca iti smuceste masina cand lasi de aceleratie nu este din cauza bateriei...

eu zic ca avansul trebuie reglat putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ai un contact imperfect la cablurile de la baterie , masa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu avansul nu cred ca are rost sa umbli, daca e doar putin miscat atunci porneste greu daca e mai mult, atunci nu mai pleaca nici daca o rogi. Nu stiu la ce motor ai cum este, da de obicei ai niste semne pe curea si pe role care trebuie sa se pupe. Asa ca verifica asta ca sa fii sigur. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fain de info! ma duc maine cu ea la mecanicul meu drag sa vad ce zice. Pun o poza, nu e motorul meu, dar e exact ca al meu, 2E...nu am dat inca de nimeni cu tipul asta de motorizare!...

am incercuit cu albastru si am tras o sageata albastra in cerc! Nu stiu exact ce e...dar e un surub, iar in celalalt capat, are o garnitura de cauciuc, din cate am observat, fara surub, cresc turatiile masinii la 3000 rpm+, cu el strans la maxim, oscileaza relantiul, l-am reglat in asa fel incat sa stea cat de cat normal, la 1000 rpm ! Imi poate zice cineva ce ar fi acel surub maie xact?!

post-53150-1284936284_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ii acel surub incepe galeria de admisie, banuiesc ca are ceva de aface cu socul mecanic (in caz ca nu ai soc automat) pt reglaj iar turatia de relanti ii undeva pe la 800-900 la benzinare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

balta verifica tu functionarea senzorului care in poza atasata de cristi-bv are nr 14, ca s-ar putea ca ea sa ii fac toate surprizele neplacute ce le ai cand functioneaza la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termina, nu`mi aminti de chestia aia! asa sta treaba: mergeam linistit spre Cluj, inainte de Turda, de a intra pe A3, era o deviere acolo, era noapte, ploua, eram singur! si deodata PAUZA, moare motorul in mers, pe la 100km/h! trag dreapta, si cand ma uit, era rupt suportul de la chestia aia! l`am pus la loc, dar s-ar putea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

*Edit: gresit topicul

Modificat de PsYcHoKiD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_purcarus

salut am si eu o intrebare am un passat 19 td din 92 si vreau sa schimb ceasurile din bord pt k nu mai merg decat cand vor ele as vrea sa le inlocuiesc cu unele de la golf 3 as dori sa stiu daca se potrivesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa le faci sa functioneze daca ai ceva cunostinte de electrotehnica , adica va trebui sa modifici cupla electrica ce vine in spatele aparatelor ,dar mai ramane problema estetica , sigur nu se vor potrivi rezonabil in bord .De regula problema care o ai tu se rezolva prin curatarea cuplei electrice cu spray-contact si verificarea lipiturilor regulatorului de tensiune de pe placa ccccu piese electronice din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea este ce faci cu diferenta de marime...?

pt ca seasurile de Golf 3 sunt mai mici decat de Passat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupla electrica e aceeasi (28 pini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi la fel ,dar nu iese fum cand vei cupla aparatele de G3 la B4 ?

poate ii vine 12v unde ar trebui sa-i vina un minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupla e la fel si functionalitatea pinilor la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da domnule se pare ca ai dreptate , am comparat cativa pini si sunt la fel.....interesant

Eu ma gandeam sa pun IC de passat B5...dar nu am nici timp nici bani pt asa ceva , dar mai mult ca sigur ca as putea sa-l fac functional

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am schimbat recent senzorul ce afiseaza temperatura lichidului de racire in bord...a functionat aproximativ 5 zile, apoi..dus a fost!

Saptamana trecuta, am inversat mufele:

mufa de la senzorul de apa (cod: 251 919 501D), cu mufa de la comutatorul de racire(cod:191 919 369A, soc-ul mecanic automat, mufa albastra)... surpriza, arata temperatura lichidului de racire, insa masina mergea in socuri, nu depasea 3000 rpm cand eram in miscare, se tura singura pana la 3000-4000rpm cand stationam, etc, am scos consum de 40% atunci!

Am inversat din nou mufele (tin sa mentionez ca la aspect, cei 2 senzori sunt identici), totul a revenit la normal, insa ca si inainte, nu imi arata temperatura lichidului de racire in bord!

Aveti vo` idee ce s-a intamplat acolo?! Trebuie sa schimb ambii senzori desi cel care arata temperatura in bord e nou (FEBI), si cu cealalta mufa imi arata temperatura ?...

Asta e senzorul care actioneaza socul automat, iar cel de apa e exact la fel ca si aspect!

post-53150-0-65251000-1292863120_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius...

vezi ca una dintre sonde trebuie sa fie albastra...si e cea care regleaza turatiile la motor...

iar cealalta trebuie sa fie neagra...

cele doua sonde au si coduri total diferite...

uita-te mai atent si vezi sa nu fie acelas cod... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

251 919 501D - mufa neagra

191 919 369A - mufa albastra

:-? hmm...probabil ca am facut eu ceva porcarie! :)) incerc maine sa vad daca am facut sau nu! probabil am inversat firele in mufa neagra, in momentul cand le-am schimbat, si deaia nu imi arata temperatura lichidului de racire, iar cu mufa albastra imi arata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari baietii si Craciun fericit! :P

tocmai ce am schimbat 2E-ul, cu un 1.6 TD intercooler (cod motor: SB). Masina nu a avut casetofon pe ea, asa ca, am "imprumutat" unul.

1. Am legat firele de alimentare, difuzoarele, tot, il pornesc, se aprinde, se aude muzica (nu prea bine, ce e drept, ca n`am difuzoare bune), insa, cand pun pozitiile, stop, se inchide si nu mai porneste nici de la buton, decat in momentul cand opresc luminile din bord si pozitie. aici habar nu am care e treaba, probabil Calin imi poate explica!

2. Am vazut ca nu ii dau de cap, am zis ca il pun sus si ma chinui in alta zi...cand l`am pus, s-a desprins un fir, scurt pe carcasa de metal de la casetofon, canci lumini de bord!

Becul de la plafoniera, mergea! Am verificat siguranta, era buna! Desfac comutatorul de lumini, si leg firul rosu(+) de cel albastru (-) cu o bugata de fir litzat...voila, merg luminile in bord...dar de la buton nimic, nici potensiometrul pentru intensitate nu mai merge...sa fie oare comutatorul ars, sau mufa ce intra in comutator (tin sa precizez ca am faza lunga si scurta, treapta a 2-a a comutatorului functioneaza)?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!