Jump to content

Probleme electrice la Passat B4 si mai vechi


Balta
 Share

Postare recomandată

eu am asa ceva ..... doar ca functioneaza pe comutatoru de la usa.... cel care aprinde plafoniera cand deschid usa....

la mine acel comutator functioneaza cand vrea el si in consecinta si acel buzer functioneaza o data cu el ....... iar acel buzer din cate stiu eu ii standard la toate modele de pasat din 94 sau in functie de dotare era optional

mama lui de buzzer...

de cand ai scris topicul il tot caut prin ETKA si nu gasesc nimic...incepand din 88 si pana in 96...

eu unu zic ca nu este asa ceva din fabrica...dar daca cineva ma lamureste si pe mine cu un cod sau un Part No sa vad si eu despre ce este vorba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie incorporat in comutatoru de lumini la b4 sau sa fie legat pe acelasi buzer care iti tiuie cand se rupe firu de la ulei .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a meu e b4 din 95 si imi suna daca las farurile aprinse si deschid usa desi mi se pune pozitia cand opresc motoru dar tot imi suna cand deschid usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ii si la mine cand functioneaza intrerupatoru de la usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama lui de buzzer...

de cand ai scris topicul il tot caut prin ETKA si nu gasesc nimic...incepand din 88 si pana in 96...

eu unu zic ca nu este asa ceva din fabrica...dar daca cineva ma lamureste si pe mine cu un cod sau un Part No sa vad si eu despre ce este vorba...

Acum alta provocare. Dupa ce am montat buzerul am observat ca desi l-am legat la intrerupatorul de la usa soferului el biziie cind se deschid toate usile. Stie cineva unde ar trebui legat ca sa biziie numai cind se deschide usa soferului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la faruri se pricepe careva?!...

farul stang:

faza scurta, e ok

faza lunga, canci

pozitii, e ok!

in momentul cand dau faza lunga, imi ramane doar pozitia, ca si cum ar fi ars becul! Dar la fel face si cu celalalt bec, iar pe farul din dreapta, imi merge faza lunga cu becul de pe stanga! Sigurantele sunt ok (11 e numarul sigurantei pentru high beam left). In afara de a fi ars becul, arsa siguranta, ce mai poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la intrerupatoru de la usa ar trebui sa ai 2 fire

pe unu merge semnalu la plafoniera iar pe celalalt ar trebui sa mearga la buzer

daca nu ai asa cauta la dezmembrari intrerupator cu 2 papuci ca sa legi buzeru separat de comanda de la plafoniera

iar legat de problema lui balta .... verifica firele de la blocu de lumini pana la far ca poate ai norocul sa fie intrerupt pe undeva sau are corpul ceva defectiune

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa aiba o defectiune blocul de semnalizare, ca nu imi sare totdeauna cand semnalizez, iar nu se aprinde nici beculetul albastru in bord cand am faza lunga!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai mult ca sigur ar trebui sa verifici blocul de semnalizare ca ceve e naspa acolo.

din cate imi aduc aminte de acolo pleaca comanda si catre becul albastru din bord...

iar daca zici ca nu se aprinde inseamna ca ceva nu face contact acolo..

dar...poti sa verifici si ce a zis DjMc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la faruri se pricepe careva?!...

farul stang:

faza scurta, e ok

faza lunga, canci

pozitii, e ok!

in momentul cand dau faza lunga, imi ramane doar pozitia, ca si cum ar fi ars becul! Dar la fel face si cu celalalt bec, iar pe farul din dreapta, imi merge faza lunga cu becul de pe stanga! Sigurantele sunt ok (11 e numarul sigurantei pentru high beam left). In afara de a fi ars becul, arsa siguranta, ce mai poate fi?

Verifica cu un bec sau cu un multimetru daca ai tensiune pe siguranta 11. Pe iesirea sigurantei este legat si becul albastru din bord. Cand se arde siguranta pt farul din stinga nu mai merge nici becul din bord. Ca sa fi sigur ca instalatia de la blocul de lumini si far poti cu o bucata de sirma sa dai un +12v pe siguranta si vezi daca se aprinde faza lunga stinga.Daca se aprinde atunci e cam nasol, se pare ca ar fi blocul de sigurante cu probleme. Circuitul farurilor trece prin blocul de lumini, pe urma schimbatorul de faze si dupa in blocul de sigurante care face imparteala pe sigurante pentru fiecare far si faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc tuturor pentru ajutor! problema a plecat din alta parte!

e o mufa cu 4 pini langa far, nu am gasit in ETKA; acolo aveam un fir iesit, mi-am dat seama aseara ca de acolo pleaca problema, ca nu mai mergea deloc farul stang!

Am miscat putin si si-a revenit pe faza scurta! am scos siguranta de cauciuc, am impins mufa aia mica in locasul ei, am pus la loc siguranta de cauciuc, voila, merge! :D

mai tre sa cumpar maine un H3 pentru proiectorul din dreapta si am cam terminat cu luminile! Insa caut ceva LED pt pozitii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele originala HELLA sau cauta ceva aftermarket plus xenon daca vrei sa ai vizibilitate buna spre foarte buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa caut ceva LED pt pozitii!

ai grija cu ledurile pe pozitie pt ca o sa ai probleme la inmatriculat...

eu luna trecut cand am fost la ITP li sa blocat calculatorul alora exact la masina mea si au venit cei de la RAR...

nu cred ca ai vrea sa sti cate mi-au zis sa schimb...incepand de la ledurile pe pozitie...si terminand cu suportul pt placuta de inmatriculare care este iluminata si aia...

asa ca...daca vrei leduri pe fata...cauta sa fie cu lumina alba...nu albastra sau rosie... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las pan` dupa RAR! :) apoi pun! ;) principalul e inmatricularea, nu alte porcarii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca o sa poate sa o inmatriculeze cu taxa veche pt ca masina are deja scoase numere rosi..

in formula veche...ar fi pana in 500 eur cu tot cu depreciere... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact bogdane! undeva pe acolo!

taxa noua e cam asa pt mine(cu tot cu depreciere):

E2: 700E

E1: 1600E

doamne da sa fie E2 cu taxa veche! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu nu sti daca e sau nu euro 2?

te-ai uitat asa putin pe sub masina sau pe la motor...?

vezi daca ai catalizator si sonda lambda...daca nu...e nasol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe net, de chestiile astea, si cica cei de la RAR au bagat motive: masina nu a iesit din fabrica cu catalizator, masina a avut montat recent sonda lambda, etc, blablabla! asa ca pana nu merg la RAR, pot doar sa dau cu presupusul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mai fratilor!!! lamuriti-ma si pe mine ce e sonda lambda? am auzit des de ea si nu stiu care e......Si a mea are catalizator E2 pe ea si RAR-ul a scos-o noneuro. Era trecut doar in brief-ul mic EURO 2 in cel mare nu era si prin urmare in 2008 am dat 1150 euro......Deci, astept lamuriri cu sonda lambda si unde-i catalizatorul...eventual poze sa ma lamuresc si eu odata....mii de multumiri!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ai aici o poza sondalambda01.th.jpg

si 2 scheme cu sonda lambda sondalambdaschema.th.gif esquemaescape.th.jpg

largesondalambda02.th.jpg

Sonda Lambda e un senzor care, printre altele, masoara procentajul de oxigen din evacuare.

Ai aici un link. Sper sa te descurci cu engelza :P

cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele diessel nu au sonda lambda

Elementele care concura la emisii mai mici (la diessel ) sunt catalizatorul si EGR-ul ( si filtrul de particule , dar e cam departe de noi )

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un passat 1,9 tdi din 94, motor 1z,si de o vreme ,cateodata dupa ce opresc motorul,in aproximativ 3-4 ore ceva imi consuma la 0 volti acumulatorul.am cumparat alt acumulator tot de 80 Ah,si tot asa face,dar repet,nu intodeauna,cam de cateva ori pe luna.Nu stiu ce consumator asa puternic exista,si il face greu de detectat ptr ca nu face tot timpul asta.A mai avut cineva astfel de probleme?

P.S. Incarcare are f buna

Modificat de sebast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Daca nu ai alte "device-uri" suplimentare(statii de amplificare, cass-uri mai deosebite, hands-free, etc) masoara cu un ampermetru consumul...ar trebui sa fie pe undeva pe la 400-500 mA sau mai jos. Daca e mai mare, incearca sa scoti cate o siguranta pe rand urmarind in acelasi timp si ampermetru.

Parerea mea... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau in prima faza incearca si decupleaza alarma sau inchiderea centralizata (asta in czul in care nu e cea de fabrica)...

dupa care poti sa faci si varianta prezentata de colegul cuiuda... ;)

poti sa mai verifici si firele sa fie izolate...sa nu ai undeva o masa desprinsa de caroserie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!