Jump to content

Probleme electrice la Passat B4 si mai vechi


Balta
 Share

Postare recomandată

Scuze daca am deschis un topic aiurea, sau incurca lumea pe aici!

Problema e in felul urmator: Siguranta numarul 21, zice ca e de la Interior lights, cig. light, etc.; cand o scot, nu mai merge nici un beculet in interior, nu mai am ceas de bord, nimic! Cand o pun la loc, incep toate sa-si "reia activitatea"!

problema e ca luminile de la: ceasurile de bord, scrumiera, control de ventilatie si caldura, nu mai exista! Deci, am ceas, luminile de sus functioneaza, dar nu mai am celelalte beculete!

Mai exista undeva alta siguranta pentru astea?! Exista un releu pentru asa ceva?!..ca nu vad de ce ar exista!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar sa vedem... in primul rand scoate blocul de lumini(chestia aia rotunda de unde aprinzi luminile ) si vezi sa fie toate firele introduse calumea... e o mufa dar e posibil sa faca vreun contact imperfect... caz fericit, sau SA fii ghinionist rau si sa se arda toate beculetele ... pe ceasuri ai 3 bucati + 1 la display pe ventilatie caldura ai 2 unul e usor de schimbat ala de pe recesau cald e exact pe mijlocul rotitei si poti afla daca intradevar sunt arse sau...du-o la ginecolog... (electrician).fa totusi o pozica la tablou sa vedem exact ce e acolo ca sunt 2 versiuni la tablou- ai uitat sa spui exact anul de fabricatie...:icon_thumright:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beculetele nu au cum sa fie arse! nu cred! nu ii vine deloc curent in mufe! B3 din `91! las ca dau si o poza si o postez! Mai incerc sa scot blocul de lumini, la mine e dreptunghiular! :icon_thumright: ma rog, cand il apas in prima treapta, se aprinde beculetul de la blocul de lumini, la a doua treapta sunt farurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry ce am zis yo e valabil la B4 ... dar principiul neamtului e cam la fel... pana la proba contrarie ia in considerare si faptul ca sau ars toate... modelele mai vechi sunt expuse la riscul asta totusi verifica mufa de la blocul de lumini ... Respecte...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce poti verifica mai usor si anume daca beculetele sunt arse...\Va rog sa folositi FAST REPLY nu mai dati quote la mesajul de deasupra ca se repeta degeaba si e greu de citit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun! maine am sa incerc toate mufele cu un bec H4! Tot 12V scot mufele! Martorii din bord merg, se aprind, sunt tot beculete ca si la luminile de bord si din panoul de caldura! Dar, verific maine totusi fiecare mufa cu un H4 si daca sunt arse, habar n`am de unde sa imi iau asa ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU folosi ditai becul H4 ca nu io sa se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, mufele alea cat scot? nu sunt tot pe 12V?

Edit: am probat mufele cu treapta de lumini pusa, nu merge nici una! Si zic, hai sa vad, daca are Al Bundy dreptate si sa incerc la bricheta daca se aprinde becul H4! Pun la bricheta, ce sa vezi?! Se aprind becurile in bord (nu H4), la caldura! Pun capatul unui fir la + si celalalt la - in bricheta, se aprind becurile, las firul ala acolo, iar cu becul H4 am testat fiecare mufa si se aprinde becul, indiferent de pozitia blocului de lumini! Dar, nu merge sa reglez intensitatea! Sa fie de la blocul de lumini?

Modificat de Balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba becul de la bricheta si o sa mearga si celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bec la bricheta nu am avut! Are loc pentru bec, dar nu exista bec acolo!

Dace tot am deschis topicu asta pentru electricieni, mai zic o treaba. Cand am cumparat masina, mergea trapa foarte bine, se tragea si se decapota! Dupa un timp, doar se mai decapota, iar acum, nu mai face nimic! Am testat motorasul, merge! Insa nu ii vine curent in mufa! Beculetul de la buton nu se mai aprinde, deci clar ca nici acolo nu e curent, celelalte beculete de la butoane merg (ma refer la geamurile electrice), doar asta de la trapa nu! Siguranta, iar, nu are cum sa fie, ca sunt toate bune! Releu, nu stiu daca are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa fac si eu un topic,si imi spune k nu am permisiunea sa fac unul,am un passat din 96 motor 2.0 116 cp,berlina,benzina,si nu imi pot da seama ce are,la relanti nu imi sta la o turatie fixa,intre 400 si 800 de turatiii,in viteaza a 2 a, se ineaca.in 1 a mere bine ,a 3 a mere bine, a 4 a,etc...,dar in viteza a 2 a,mere prost tare,am fost la un service si mia spus k e posibila ba pompa de benzina,ba filtrele,ba legaturile electrice,asa k am luato cu ushorul,am schimbat(bujii,fise bujii,filtru aer,filtru benzina).

in viteza a 2 a,chiar daca apasa pedala la maxim deodata,sau kte un pic,nu trece de 2000 de turatii pe moment,dupa vreo 5-10 sec. incepe ushor ushor sa se tureze,si incepe sa se auda cum ar "crapa" toba.

acu merge mai prost pe zi ce trece :)).

daca urcam un deal , peste 2000 de turatii nici nu treceam,ziceai k ii este lene sa urce dealul,in viteza a 1 a se tura,a 2 a pana in 2000 , iar daca schimbat a 3 a,dadea sa moara motorul k nu aveam destula viteza pt. a 3 a.

daca circul cu ea cu 50-60 km,si brusc pun frana,k sa plec de pe loc imi ia 20 de sec.,nu se tureaza deloc atunci.

am gasit un furtunas crapat,si lam inlocuit,nu mai face figuri la deal,daca as avea o schema cu furtunasele mai exact.ar fi frumos :)).

daca tin apasat ambreaiajul si incep ushor sa o turez,si dau drumul la ambreaiaj ushor,apoi o turez mai tare,merge k unsa :)),dar eu am mai avut benzinare toate de 2.0 in sus,stiu cum trebuie sa se comporte,si nu se comporta deloc bine.

la mashina nu ii mere,kilometrajul,ceasul kre indica benzina,geamurile "electrice".

Modificat de blad3000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul aveam si eu!in treapta 1, se subtura uneori, pana la 300rpm, facea ca toti dracii, a doua, cat de cat mergea bine, a 3-a, 4-a, 5-a nu aveam probleme! Insa cand apasam ambreiajul, murea motorul!

nu stiu exact care a fost cauza! am schimbat asa: filtru aer, bujii, ulei+filtru si releul de la pompa de benzina si merge ceas de atunci! Daca zici ca ai schimbat astea, posibil sa fie pompa! Incearca cu un releu de la alta masina, de obicei e de 40Ah, in partea din dreapta, jos! 18 scrie pe el din cate stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha am sa vad,nu am schimbat releul de la pompa de benzina,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faina treaba! alaltaseara, plec catre cluj-napoca! Inainte de Turda, face urat ca toti dracii, se opreste in mers!...trag eu pe dreapta, pun avarii si desfac capota! Era iesit un furtun de la o pompa de vacuum cred...improvizez eu acolo cu un colier, sa stea fixat, pornesc, murea motorul...

se tura pana la 1500, scadea pana se aprindea beculetul de la baterie, iar se tura, iar scadea...tot asa vo 15 minute bune! Intr-un final se pare ca si-a revenit!...din Turda, am luat-o pe A3, pana in Cluj, toate bune si frumoase, nici un bai!...

Ieri plec de acolo, vin frumos vo 100km buni, cand, aproape de casa iar, dadea rateuri...eram in a 5-a, cu pedala in podea si nu vroia sa treaca nici in ruptul capului de 3000rpm, daca lasam pedala de tot, scadea sa zic, pana la 2500, bagam iar pedala in podea, la 2500 ramanea!

Astazi, desfac bujiile, negre ca tuciul! Scoate un fum negru, cand apas ambreiajul, moare motorul.

Inca o chestie: apas acceleratia, incep sa scada turatiile, sa faca(virgula) ca toti dracii, las acceleratia, sta la 900rpm!

am scris cu doua posturi mai sus ce am schimbat! Inainte de asta, tot asa facea, dar 1500 de km, nu am avut probleme de genul, acum se pare ca au aparut din nou!

Bujiile photo0660.jpg

da, sa nu uit! Am schimbat toate 4, cu cele vechi, la fel face! :Computer:

Modificat de Balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genu patesc si eu,parca nu imi arde benzina cum trebuie,e de a furtunele de aer,is vreo 2 kre duc undeva langa roata fata stanga,altele is pe langa injectoare...(am inteles de genu k ii "baga" aer fals pe la unul din furtunase...dar nu m nici o idee despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact! verifica-le toate, sa nu fie rupte, sa nu fie iesite, si sa fie stranse bine toate furtunele te la filtrul de aer si de vacuum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

discutam mai sus despre luminile din bord, rotitele de la caldura, etc! Se intampla sa nu se mai aprinda nici de la sistemul auxiliar, facut de mine ;) adica, am legat un fir in mufa de la bricheta si am pus un intrerupator! Daca apas bricheta (care nu mai sta apasata, vine inapoi), se aprind becurile, apoi, dupa ce se aprind, adca apas, in momentul in care trece de siguranta aia, unde tre sa se opreasca in mod normal, scade lumina in intensitate (e clar ca e un scurt acolo).

Sa inlocuiesc bricheta cu tot cu mufa?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data desfa improvizatia facuta de tine si incearca sa veizi daca face la fel, daca mai face la fel atunci ii atunci ii soclu de la bricheta de vina sau mufa, daca nu mai face ai probleme la partea ce ai facut-o tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am desfacut de acolo, merge bricheta, e defect butonul de la lumini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

POATE SA-MI RECOMANDE CINEVA NISTE FARURI BUNE PT UN PASAT DIN 96 MOTOR 1Z?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cle originale facute de hella sau daca vrei sa pui xenon cauta ceva afternarket ce are ochiu de pisica pe faza scurta sa ambele daca vrei sa pui bixenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci, baietii electricieni, problema sta in felul urmator:

dau cheie, invarte de "sfert", se opreste; dau cheie, invarte de "jumatate, se opreste"; dau cheie, invarte o data si jumatate, se opreste! cineva mi-a spus ca a patit la fel pe un Audi 80 B3, si a trebuit sa schimbe carbunii de la electromotor! v-ati lovit de probleme de genul?! trebuie sa schimb carbunii?! DjMc, tu esti cu sfaturile de genul! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie carbuni, dar in acelasi timp sr putea fi si altceva ... dar cand nu mai invarte scoate si ceva sunet sau pur si simplu refuza sa mai faca ceva ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, baietii electricieni, problema sta in felul urmator:

dau cheie, invarte de "sfert", se opreste; dau cheie, invarte de "jumatate, se opreste"; dau cheie, invarte o data si jumatate, se opreste! cineva mi-a spus ca a patit la fel pe un Audi 80 B3, si a trebuit sa schimbe carbunii de la electromotor! v-ati lovit de probleme de genul?! trebuie sa schimb carbunii?! DjMc, tu esti cu sfaturile de genul! :biggrin:

Pariez pe carbuni. Daca schimbi si se rezolva zi-mi si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi "suge tot curentul din bord"...ceas, becuri, nu mai am in momentul in care dau cheie...si da, e un sunet...nu pot descrie, doar daca inregistrez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!