Jump to content

Nu porneste nici mort un k-jetronic 1.8


Bugtuner
 Share

Postare recomandată

Verifica vacuumurile sa nu ai vreo pierdere sau sa traga aer fals , e foarte important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bugtuner

    17

  • iZOTOPE

    8

  • MK16V

    8

  • stefan56gti

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Paul Silaghi

Am demontat filtrul de aer sa vad daca functioneaza clapeta. Da, merge. Pe unde ar putea trage aer fals? Si cum verific vacumurile?

Modificat de Paul Silaghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate furtunele sa fie bagate unde trebui ca sunt multe coturi care pot fi fisurate , ia la mana toate furtunele care sunt pe la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica racordul de cauciuc de la filtru aer pana la corpul clapeta. Vezi sa nu ai vreo fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba WUR-ul...eu am avut aceeasi pb ca tine....am schimbat inchlusiv chiulasa...pana nu am schimbat wur-ul nu a mers cu nimic.Mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. WUR-ul e problema.... Trebuie reglat cu un ceas de presiune.3,4-3,7 bari,depinde si de celelalte reglaje (amestec-imbus de 3,sau avans). Pe mine m-a-nebunit faza asta cu pornitul.. De la wur e sigur..Trebuie facuta faza cu gaura in capacul de bronz de pe spate , si reglat cu un imbus de-acolo.... Problema e dezbatuta pe vw club , la DIY. Bafta.....Si nu dispara , ia-o incet.....ca se rezolva... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca ai drum prin bv, da un semnal, si poate reusim sa reglam.

am mai reglat la un scirocco 16v cod kr si merge foarte bine

am si ceas sa masor presiunile si wur-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am si eu o problema la un golf 2 gti 8v si as vrea un sfat daca ma poate ajuta cineva.

la masina a fost schimbata garnitura de chiulasa iar acum nu mai vrea sa porneasca.distributia e pusa bine, ce am observat este ca nu ce alimenteaza injectoarele, nu este benzina pe furtunele care merg la injectoare, dar benzina vine in piesa aia de unde pleaca furunele la injectoare.dupa cum vedeti nu le prea am cu mecanica, apropo nu eu am lucrat la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu vine benzina?

Scoate injectoarele afara, fai punte la releul de la pompa de benzina, si ridica cu mana de "discul" de la "piesa de unde pleaca injectoarele"

Mai verifica daca nu cumva cand s-a schimbat distributia sa nu cumva sa se fi dereglat aprinderea.

Ca sa verifici aprinderea, pui la semn motorul, dai capacul de delcou jos si te uiti de sus sa se alinieze crestatura din capul "pipei" cu cea de pe delcou.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!