Jump to content

Marea problema a franelor mele :(


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa va spun din start ca scriu cu o doza maxima de pesimism. Mai mult de dragul artei decat pentru a spera :?

Iata istoria trista a franei de pe VW Golf-ul meu 1.9 TDI din 94. (discuri normale pe fata si tambur pe spate):

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa elimini pe rand sitemele din calcul.

a. nu am retinut sau nu ai mentionat tu schimbarea lichidului de frana (complet).

b. banuiesc ca nu ai ABS caci altminteri schimbarea lichidlui trebuie urmata de o aerisire si a circuitului de valve.

c. daca tii pedala apasata mai mult timp simti cum incepe sa se lase treptat mai "moale".

d. incearca sa faci testul de frana cu sistemul vacuumatic deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana complet l-am schimbat de cel putin 8-12 ori.

Nu am ABS.

Se lasa pedala mai moale daca o apas.

Fara vid pedala e de fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca problema ta e de la vid. Poate nu neaparata pompa de vid ci poate servo. Daca zici ca fara vid pedala e tare e ok. Dar tine frana fara vid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc, nu sunt 100% sigur, dar fara conexiunea de vid, parca nu puteam oprii masina.... :D adica prindea parca era frana de la bicicleta pusa la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Aceiasi problema a aparut si la mine la golful III si am rezolvat-o simplu!!

Este un furtun cu o valva mica care intra in servo!! Ei problema era la acea valva dar si la cauciucul care creea etansitate intre furtun si caseta servo!!

Am schimbat furtunul cu valva si franele au inceput sa mearga ca noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a intervenit si la mine ceva de genul asta.am discuri fata/spate si totul a fost OK pana acu vreo doo saptamani cand am gasit masina lovita in parcare(cel mai urat cosmar).problema consta in:cand pornesc am pedala normmala moale si frane de ma arunca prin parbriz.asta tine vreo 20 min. dupa care...la prima intersectie cand vreau sa pun frana pparca apas pe un pietroi.masina se opreste dar dupa vreo 50 m de la 30 km/h.aveti idee ca ar putea fi?am uitat sa mentionez ca am servofrana.dupa prima intersectie la vreo 3 minute de apasat pedala continuu incepe sa isi revina si incepe sa se inmoaie si sa tina iar normal.amverificat lichidul,era la nivel normal.cam ce se recomanda in situatia asta(in afara de a lasa masina in parcare pana la remedierea completa)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai pedala tare servo nu functioneaza. Verifica furtunul de vacuum de la servo, valva de sens unic de la servo,sa nu ai scapari de vacuum. S-ar putea sa ai si membrana fisurata, who knows? Dar se poate tenta o verificare...Prin moale intelegi pedala normala, sau "mai moale decat de obicei"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin moale vreau sa zic normala.asa cum era ea de vreo 5 ani.daca opresc si repornesc motorul de vreo doo ori isi revine pedala la normal dar e rau pe la intersectii unde nu stiu la ce sa ma astept.deocamdata nu am pocnit pe nimeni...dar daca vedeti prin Bucuresti un Golf II de Ag alb ca vine spre voi nu puneti frane bruste, nu vreau sa creez neplaceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Mr. Zorg, posturile scrise cu caps sunt greu de citit. Daca ai ceva de subliniat foloseste cu incredere culorile :salut:. Asta echivaleaza cu o jumatate de warning :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza scaderii performantei franei poate fi datorata si obturarii flexibilelor de la etriere respectiv tambure, cauza ce poate duce si la murdarirea lichidului de frana prin antrenarea in circuit a particulelor de cauciuc.Acest fapt are ca si efect o frana performanta dupa aerisire si o scadere de performante intr-un timp relativ scurt, iar in cazuri mai grave la blocarea franei.Manifestarea acestui defect se recunoaste prin faptul ca pedala de frana incepe sa devina elastica concomitent cu scaderea eficientei de franare.

Randamentul pompei de vid o poti verifica punand in serie un manometru de depresiune in serie pe furtunul de vid catre servo ( conditia ca supapa "one way" sa fie ok) si observand daca la franari succesive la turatii mici daca depresiunea scade catre 0 concomitent cu "intarirea"pedalei de frana.

Daca mai ai nelamuriri da un PM si iti dau nr. de tel , poate lamurim problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de vina e pompa de vid.nu face vid.am scos furtunul din servo si nu trage nimic pe el.am desfacut capacul la pompa de vid si am vazut ca era ceva ulei inauntru.intre timp cred ca am descoperit problema.s-au schimbat si datele problemei.pana ieri(cand cred ca i-am dat de cap)nu aveam frane 20 de minute de cand porneam.cand ajungea temperatura la motor la 68 de grade incepea sa isi dea drumul.pana facea 70 era normala.ieri am completat uleiul din motor cu inca un litru si dupa vreo 10 minute si-a dat drumul.azi s-a inmuiat din prima.cred ca era de la ulei.

pt Zorg: nu se facea moale dupa ca apasam mai brusc pe ea.am incercat asta dar nu a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un alt repartitor (al treilea), am inlocuit si flexibilele din fata si cele din spate.

Rezultat....NIMIC imbunatatit :D

Am schimbat suficiente piese la sistemul de frana pentru o singura viata. Asa ca mai bine vand masina....Serios vorbesc :x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa te duci la un service bun (cand spun bun ma refer la un service ca Augsburg) si vezi daca nu cumva pot ei sadea un diagnostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Toate problemele referitoare la instalația de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!