Jump to content

audi a4 2.7 tdi multitronic 2008


Konu

Postare recomandată

Acum cateva zile am achizitonat un audi a4 2.7 tdi multitronic 2008, piele bixenon... etc.

Deocamdata sunt f multumit de aceasta masina din toate punctele de vedere, performanta suficienta confort look

daca aveti vreun gand pt o astfel de masina go for it

Link către comentariu

Sa o conduci cu placere

Intr-adevar, e un model reusit

Baga mai multe detalii, poze, pret achizitie.

Link către comentariu

din scurta descriere facuta de tn cred ca e o masina f misto asteptam poze ....

sa o conduci sanatos

Link către comentariu

maine ma duc sa ii fac raru , sa imi iau si numere si dupa ii fac niste poze , prietenilor le-a placut f mult chiar, unul cu touareg v10 tdi care mi-a zis f bine ca nu este quattro pt ca nu am nevoie.. :P

Link către comentariu

Suna bine masina..insa unii alearga sa isi ia quattro, dau mii de euro in plus si se bucura de avantaje, si tu te bucuri la ce ti-a zis un prieten ca "bine ca nu e quattro".. ;)

La cuplul masinii, o sa descoperi in curand ca bine ar fi fost daca aveai quattro..macar de era un 1.9, dar e un 2.7.

Link către comentariu

paulica.. eu nu fac raliuri cu masina... quattro ? pt ce ? pt liniute? merge f bine si cu fwd, curbe ? merge bine si cu fwd, iarna ? da quattro dar....nu ma duc la babele :)) dpmdv quattro este bun, dar 99 % din timpul meu petrecut la volan nu am nevoie. In plus cu quattro masina devine mai grea,... in acel 99% timp al mau de petrecut la volan.

Da, pleci mai tare de pe loc, dupa care vei constata faptul ca esti mai greu iar celalalt castiga teren ....

Link către comentariu

In primul rand, o sa te rog sa nu te mai adresezi tuturor la modul "prietene", "paulica" etc. In al doilea rand, vad ca argumentul suprem fwd vs quattro este "merge si-asa" :beerchug: Nu zice nimeni ca nu merge, insa avantajele unei integrale nu se rezuma nici pe departe la "liniute" si "mers la babele".

Link către comentariu

te deranjeaza ca l-am alintat pe paul ?

dar la ce se rezuma quattro ?, sa stiu ce am pierdut

Link către comentariu

nu se rezuma la nimic...doar la plimbari la babele si liniute...:beerchug:

mai intai mergi cu o masina cu tractiune integrala si dupa aceea vezi daca este util sau nu ...

Link către comentariu

quattro e orice numai inutil...ofera o stabilitate imensa pe orice drum ,pe orice curba indiferend de conditii....asta in cazul sa nu il impingi peste limite,dc un audi quattro iti scapa de sub control cu greu il redresezi,asta fata de o masina cu tractiune spate care se redreseaza mai usor...

asta e din experienta mea ,am iesit de pe sosea cu A6 quattro,noroc ca nu au fost consecinte de niciun fel

Link către comentariu
am avut a4 2.0 tdi 170 quattro si .... inutil

=)) daca zici tu ca e inutil te credem...

Link către comentariu

Cum sa fie intutil..Pai quattro e 4x4 permanet 60%spate 40%fata..cum poti sa spui asa ceva..ai mers iarna cu un quattro si cu o tractiune fata sau spate?eu avut doar fata si de anul trecut am trecut si la quattro si e diferenta de la cer la pamant..

Link către comentariu

incearca un kickdown pe ploaie sau iarna si o sa vezi de ce era bun quattro. La GTI la orice acceleratie mai puternica daca nu e perfect uscat afara tot ce vezi e becul de la ESP aprins

Modificat de thesaw
Link către comentariu
  • Administrator

Sa nu transformam un topic din aria Masina Mea intr-un deja existent in aria Versus.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

"am avut a4 2.0 tdi 170 quattro" ... 2.0 tdi de 170 cai este,dar si quattro???...eu cel putin nu am vz pe nicaieri 2.0tdi si quattro,poate ai avut 2,5,na in fine...pune niste poze cu masina,este cumva neagra si cu piele maro?

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie.

180 cp?

Pacat ca de azi maresc impozitele peste 2.0

PS Cred ca am vazut masina aseara (30.06) undeva pe o straduta perpendiculara pe str. Mircea. Mi-a atras atentia imediat.

Este neagra? senzori spate ? fara inscriptionare motorizare?

Modificat de PCR
Link către comentariu

In primul rand o sa te rog sa renunti la diminutive, hai sa le zicem diminutive deocamdata, desi a sunat in alt fel..

In al doilea rand, nu stiu ce a4 ai avut tu, insa poti pierde aderenta foarte usor si cu un motor mai slab, indiferent ca pleci de pe loc sau esti in mers si ai nevoie de putere, mai ales ca este vorba de un diesel cu cuplu maricel.

Nu e vorba de munte, iarna, sau liniute, e vorba si de un mers zilnic, cand sigur se va ivi ocazia sa te strecori, sa faci vreo manevra rapida, si vei vedea ca tractiunea fata nu te ajuta deloc, daca nu stii cum sa abordezi masina foarte bine..si chiar daca stii, tot mai bine s-ar descurca un quattro, fara prea mult efort din partea soferului.

Dar daca tu esti impacat (si fericit) cu ideea, asta e bine, doar e vorba de masina ta..

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos!

@paul_e88 Motorul de 2.7 TDI nu e un motor slab si nici usor. E defapt un 3.0 TDI detunat (ulei se baga tot 8.2l cat intr-un 3.0 TDI, consumabilele de serivice sunt aceleasi).

Eu i-l am pe A6 care e o masina mai grea si e chair OK ca performante. La 1740 kg cat are A6-le cu 2.7 eu zic ca se misca bine cu el si cu tractiunea fata. Zice in carte ca ia suta in 8.3s, mai repede dacat GTI-ul de meu 150 de cai cu 1250 KG care ia suta n 8.5s.

E clar ca daca era si Quattro avea tractiunea mai buna (in special iarna sau pe ud), dar la mers in oras si in afara in regim de exploatare normala merge si cu tractiune fata foarte bine. Cand zic mers in regim normal inseamna ca "nu ma strecor", nu fac "manevre rapide" si nici nu ma grabesc.

In plus cel cu Quattro si papa mai mult cu 1.5l%. Mai adaugi si cutia automata si cifrele cresc. Fiecare cu avantajele si dezavantajele lui.

Ce imi place la motorul asta ca e Common Rail si are un sunet placut fata de cele de 2.0 PD de pe B7.

Poze!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Nici nu am zis ca 2.7-le e un motos slab, din contra. Ce incercam sa subliniez e ca rupi aderenta fara sa vrei si cu un motor mai slab, ce sa mai zic de 2.7.

Problema cu exploatarea normala e discutabila, e cam greu sa mergi in Romania in "regim normal", treaba e relativa in functie de cat de des mergi. Dar sigur va veni si un moment in care vei zice "nasol ca nu am quattro". Eu zic ca e doar o problema de timp, pana cand se va ivi ocazia.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!