Jump to content

T4 - Cat consuma?


aurrel
 Share

Postare recomandată

sunt proaspat posesor de T4 cod motor ABL(turbo) fabricatie octombrie 1995 si a iesit la RAR Euro 2. Taxa de poluare platita este 2671 lei. Precizez ca s-a facut depreciere, masina nu are decat servo-directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • noobsound

    12

  • Emy D

    11

  • NeXuS_3

    10

  • andrei_c123

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acelasi motor il am si eu, ABL 1.9 TD, 68 CP (50 kw), an fabricatie 2001, euro 2 catalogat de catre RAR/ euro 3 de catre nemti :|; masina are servodirectie, si airbag, iar taxa de inmatriculare era de 4300 Euro (da, ati citit bine: Euro nu Ron/Lei). Te-ai scos ieftin, foarte ieftin!

Sa il folosesti sanatos si cat mai multi km fara probleme.

ps: care e viteza maxima pe care o prinde? (sau cu cat ai mers tu cu el, maxim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt exact in aceeasi situatie ca si colegul de mai sus

motor ABL euro 2 din 97 masina , taxa 26 de mil dupa depreciere (de la 2000 de euro)

top speed la ABL + cutie in 5 trepte este 130 de Km la ora (cu greeeeeu..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, sa inteleg ca la 130 kmph turometrul intra pe rosu, la 4400 rot/min? ce versiune de T4 ai? (caravelle, transporter,...?)

ps: astept si alte raspunsuri la viteza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer , nu stiu, nu am urmarit prea mult bordul ca eram destul de concentrat sa nu se dezmembreze autobuzu'

am un T4 Transporter

Al meu a fost convertit pentru transportat marfa si interiorul nu mai are antifonajul din fabrica

Suna ca un avion ce sta sa decoleze la vitezele alea.

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa suna si al meu, din cauza ca e prea turat. De aceea eu caut o cutie de viteze care sa il mai relaxeze sau un alt motor+cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt relaxat motorul ar fi buna o cutie de pe 2.5 in cazul in care se potriveste numai cutia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar fi deloc o idee buna. treptele de pe 1,9 deaia sunt sa scurte pentru ca nu ii suficient de puternic motorul . Daca considerati ca e lent la acceleratie 1,9td sau 2.4d atunci sa va asteptati de la acceleratii mult mai slabe cu o cutie cu rapoarte mai lungi. De exemplu eu am cutie DQR care are rapoartele cele mai lungi si de pe loc in panta sau incarcata nu pot sa zic ca plec asa cu foarte mare usurintza daca nu o rurez peste 2000rmp la plecare. In schimb acceleratiile in treaptele 3-4-5 sunt chiar ok.

atasez 2 filme care cred ca le-am mai postat primu e cu acceleratia la deal si al 2-lea rulaju la 130km/h cu o escapada de 180km/h si 4000rmp la un moment dat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei bine, cu mare usurinta plec si eu! :vwrullz: pleci cu mult mai repede ca mine, chiar daca am cutie cu rapoartele cele mai scurte, insa, de asta eu vroiam un motor, macar de 102 cai si cutia lui de asemenea, sa pot merge linistit la 130 kmph-140...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad de ce aveti nevoie de asemenea viteze cu o dubita.

Asa cum ti-a spus si noobsound, nu e prea aerodinamica, si iti va creste foarte mult consumul peste o anumita viteza.

Sincer si la 2.4 se simte lipsa de putere destul de mare, dar numai cand vrei sa faci o depasire... in rest mergi lejer, doar nu facem raliu cu duba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de raliu, dar gandeste-te ca mergi de la sibiu la bucuresti cu maxim 100 kmph si acolo ai deja 3600 rot/min! e exagerat de turat motorul si consumul ridicat (9-10 l /100 km pe exterior)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa stai calm

gasisem undeva un tabel de consum si dincolo de 80 de Km la ora sarea consumul exagerat (6-7 pana la 80 la ora in medie) 9-10 dincolo de 90 de km/h indiferent de motor.

gandeste-te ca te plimbi cu un frigider pe roti.

140 la ora es cam exagerat pentru asa o masina, chiar si cu un motor capabil, suspensiile si restul mecanicii nu a fost proiectata pentru asa ceva inafara autostrazilor. Eu de exemplu nu am tupeul sa trec de 90 la ora cu frigideru' (asa il alint eu) si 140-160 cu Audi-ul (ma refer la viteze sustinute pe distante lungi , nu vreun sprint pana la 210-220Km/h in vreo depasire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca T4 are o stabilitate mult mai buna ca multe alte masini mici! pe iarba, pietris, asfalt ud sau incins , il poti chiar si intoarce cu frana de mana la 180 grade fata de sensul de mers si nu se rastoarna! Nu iti recomand sa incerci din moment ce nu esti obisnuit cu chestiile astea, dar din propria experienta iti zic ca au o stabilitate enorma data de suspensia independenta (fata+ spate).

Oricum, eu zic sa ne oprim aici ca o dam in offtopic si nu e bine. Ramanem la discutia despre motoare si normele de poluare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa stai calm

gasisem undeva un tabel de consum si dincolo de 80 de Km la ora sarea consumul exagerat (6-7 pana la 80 la ora in medie) 9-10 dincolo de 90 de km/h indiferent de motor.

gandeste-te ca te plimbi cu un frigider pe roti.

140 la ora es cam exagerat pentru asa o masina, chiar si cu un motor capabil, suspensiile si restul mecanicii nu a fost proiectata pentru asa ceva inafara autostrazilor. Eu de exemplu nu am tupeul sa trec de 90 la ora cu frigideru' (asa il alint eu) si 140-160 cu Audi-ul (ma refer la viteze sustinute pe distante lungi , nu vreun sprint pana la 210-220Km/h in vreo depasire)

Gresit TOTAL ! Mircea sunt multe modele... Suspensia e diferita la ele.. intre anumite motorizari, Franele la 1,9 pe fata sunt cu discuri si etriere mai mici iar pe spate la motorizarile 2,5 sunt cu discuri nu cu tambure. Nu compara Rotile 195/70r15 care vin pe 1.9 cu ale mele care din fabrica au venit cu 225/60 r16. Am la firma un passat din 2004 si credema ca in curbe desii e perfect reglat ii fluiera cauciucurile la passat mult mai usor in curbe si e mai instabil decat t4 meu.

La 100km/h am 2200rmp si la 3200rmp am 140km/h ce e periculos in asta? Am rulat mii de km cu pilot automat setat pe 130-140km/h fara sa fiu in vreun pericol

sau sa simt ca motoru ramane fara vlaga. Crezi ca se monteaza motoare de 150cai pe masini de carton complet nesigure?Suspensia e ff tzapana iar discurile si etrierele la versiunile de 150 de cai unt enorme.

Tabelul tau de consum e GRESIT ! la 100km/h pe autostrada cu ea incarcata imi ia 6.8 maxim 7l. la 140km/h imi ia 10 L. Am facut drumuri de mii de km si am verificat computeru de bord de nenumarate ori si nu a gresit. Ca de exemplu am facut un euro-trip cluj-debrecen national viteze 80-100km/h apoi slovacia prin muntzi si prin polonia pe expres-ways si autostrazi 130km/h constant, polonia,cehia/austria si inapoi ungaria autostrazi 130km/h constant si apoi back la romania. Am calculat tot tot plin/plin cand am ajuns acasa si am tras linie 6,8L/100km pe bord exact la fel.( de mentionat ca am mers toamna si nu a fost nevoie de clima pornita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noobsound, si al meu, de 1.9TD are discuri pe spate! si discurile nu sunt mici... :>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noobsound

tabelul este preluat din manualul "frigiderului" meu insa este valabil pentru motoarele vechi, al tau nu apare in acea lista pentru ca a fost introdus ulterior

atasez o poza dupa tabel

2mrdrv7.jpg

rotile la mine sunt de 205/65/15 si cu toate ca suspensiile si amortizoarele sunt tzipla , tot am senzatia de autobuz :) Nu neg faptul ca are stabilitate, dar eu in ultimii 7 ani de cand am carnet , nu am condus decat masini mici.

confirm ca pe spate sunt discuri de frana destul de babane. nu am tambur.

daca este posibil, as ruga un moderator sa faca split la acest offtopic si sa-l mute ca si topic separat pentru ca pare o discutie destul de utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vechiul T4 1.9 TD consuma cam 7-8l la viteza de pana in 130km/h..

peste viteza asta, lua cam 9-10...

fiind masina din 1997, nu aveam BC, nu aveam AC, dar cara mult saraca :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 130 de Km la ora?

eu am T4 din 97 , acelasi motor si viteza maxima constructiva este de 132 Km/ora

esti sigur ca-ti indica bine Kilometrajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cu siguranta.

viteza maxima de pe certificat era 142 km/h daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez din cartea tehnica consumele.

se observa ceva interesant. dintre toate motorizarile diesel 2.5 tdi 150 cai e dat cu cel mai mic consum.

post-36206-1276629271_thumb.jpg

post-36206-1276629276_thumb.jpg

post-36206-1276629283_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca abia motorul tau e suficient de puternic pentru caroseria unui transporter + ca e o tehnologie mult mai avansata

TDI Vs batranul TD fara injectie directa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt tare curios sa vad cum merge 2.5u de 150cp , pana atunci ma declar multumit de 10% consum in oras si 8,5% afara consum cu remorca mers 100-110 maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un T 3 cu motor 1.9 td ...si cred ca imi mananca cam 8-8.5 l / 100 km afara . Dar t3 e si mai patratos vs t4 , asa ca nu ma mira . Am avut ocazia sa montez un motor BKC 1.9 tdi de golf 5 care consuma pe golf cam 5 l/100km ,...dar oare pe transporter cat ar fi consumat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masa e diferita, si raportul din cutia de viteza e diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamuriti-ma si pe mine caci vreau sa imi iau un T4 de persoane - e mai indicat la consum un motor de 1.9 sau unul de 2.4. Eu imi doresc tdi, bineinteles, dar nu am bani sa imi iau asa ceva momentan... sau sa imi caut un T4 pe GPL? Factorii de care trebuie sa tin cont sunt taxa de inmatriculare si consumul...

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!