Jump to content

Probleme 2.0 TDI 170HP


Northman
 Share

Postare recomandată

Zgarietura nu se simte la deget, asa ca schimb numai segmentii; nu cred ca se justifica costul schimbului pistoanelor cu biele.

Chiulasa se schimba cu una noua (800eur cu piesa la schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva intrebari:

- Daca se schimba chiulasa cu una noua, si blocul nu a fost alezat, garnitura de chiulasa trebuie sa fie la cota originala, sau la urmatoarea cota (vanzatorul de la Audi spune ca trebuie cota 2 ...)?

- Garniturile de la galerii se pot refolosi?

- se pot inlocui doar segmentii la pistonul afectat, sau trebuie facuti toti cilindrii? Segmenti la cota originala banuiesc, daca cilindrii nu au fost alezati.

Si ultima rugaminte, ma poate ajuta cineva cu ghidul ELSA pentru schimabrea chiulasei? (momentul de strangere a boltilor, ordinea, etc.). VIN-ul pe PM.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva intrebari:

- Daca se schimba chiulasa cu una noua, si blocul nu a fost alezat, garnitura de chiulasa trebuie sa fie la cota originala, sau la urmatoarea cota (vanzatorul de la Audi spune ca trebuie cota 2 ...)?

- Garniturile de la galerii se pot refolosi?

- se pot inlocui doar segmentii la pistonul afectat, sau trebuie facuti toti cilindrii? Segmenti la cota originala banuiesc, daca cilindrii nu au fost alezati.

Si ultima rugaminte, ma poate ajuta cineva cu ghidul ELSA pentru schimabrea chiulasei? (momentul de strangere a boltilor, ordinea, etc.). VIN-ul pe PM.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva intrebari:

- Daca se schimba chiulasa cu una noua, si blocul nu a fost alezat, garnitura de chiulasa trebuie sa fie la cota originala, sau la urmatoarea cota (vanzatorul de la Audi spune ca trebuie cota 2 ...)?

- Garniturile de la galerii se pot refolosi?

- se pot inlocui doar segmentii la pistonul afectat, sau trebuie facuti toti cilindrii? Segmenti la cota originala banuiesc, daca cilindrii nu au fost alezati.

Si ultima rugaminte, ma poate ajuta cineva cu ghidul ELSA pentru schimabrea chiulasei? (momentul de strangere a boltilor, ordinea, etc.). VIN-ul pe PM.

Multumesc!

garnitura de chiulasa trebuie sa fia aceasi cota pt ca nu s-a umblat la bloc.

-se pot refolosi garnirturile de la galeri

- daca doar un piston a fost afectat... poti sa schimbi doar la ala... dar nu prea e frumos

Removing.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru paginile de manual. Sunt pentru motorul BRD?

Poti scoate te rog si paginile pentru inlocuirea segmentilor si asezarea injectoarelor?

Multumesc frumos!

Codul pentru noua chiualasa este "03G 103 264JX", cu piesa la schimb. Nimeni la reprezentanta nu stie sa-mi explice cum arata noua piesa (implicit ce trebuie sa aduc din noua chiulasa). Ma poate ajuta cineva cu o descriere a piesei asteia? (daca vine gata asamblata, cu supape, ax cu came, etc).

Mersi!

Pentru moderatori: : Thread-ul intentionam sa fie un reply la topic-ul "Diagnoza 2.0 TDI 170"; se pot uni. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.scuze ca deranjez, dar vroiam sa te intreb ceva in legatura cu masina...am si eu aceeasi masina ca a ta, aproximativ aceleasi simptome, doar ca la mine oscileaza relantiul mai putin(882-870rpm) dar tot trepideaza...si cateodata isi revine, dar foarte rar si pentru putin timp, moment in care pornesc gmv-urile de zici ca sunt 50 de grade afara si stau in trafic...dar nu trece apa de 90 de grade. faza e ca in perioada asta scurta cat isi revine trage mult mai bine... si de aceea, vroiam sa te intreb daca si la tine facea la fel. in rest am toate simptomele tale, nu trage corespunzator pana la 2800rpm, cateodata merge in suturi intre 1000-2000rpm, viteza maxima, am reusit un 225-230, dar greoi... o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am remarcat ventilatoarele cum merg, dar avea si a mea momente cand tragea mai bine - de obicei la rece, pana se incalzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am schimbat chiulasa, distributia, si facut segmentare intr-un service nu foarte dotat. Au facut tot, mai putin reglajul injecotarelor si a axului cu came care controleaza injectoarele.

Motorul acum porneste la jumatate de cheie, intai in 3 pistoane si intr-o secunda porneste si ultimul. Dar se aude un tacanit percutant, atat la cald sila rece.

Cum pot sti daca toate celelalte reglaje sunt ok, si trebuie facute numai injectoarele? Se poate vedea cu VAG-COM?

Multumesc.

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot sa inteleg de ce a fost nevoie de 4 topic-uri pana acum, cu aceleasi probleme la masina ta !

Am unit totul aici. La urmatoarea abatere de acest gen, ai direct WARNING !!!

Cauta si tu pe aria asta. Pe langa culorile frumoase, mai are si rolul de A INFORMA cititorii. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un singur thread poate reflecta mai bine istoria masinii/problemelor mai bine - eu am incercat sa prezint problemele pe categorii, acum daca mi-a iesit ...

Imi pare rau daca am incalcat regulile forumului.

Acum "on-topic" - se poate determina cu vag-com sau altcumva, fara a desface iar motorul, daca distributia e corect aliniata?

Multumesc.

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta doar fizic se poate verifica, analizand semnele de la pinioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul poate porni, chiar daca pinioanele nu sunt perfect aliniate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inca nu am reusit sa depistez problema lipsei de putere, cu toate reparatiile de pana acum. Imi vine sa ii dau foc ...

Un rezumat:

Masina am cumparat-o de la o reprezentanta Audi in Germania la 90.000 km; De la inceput tragea prost in turatii mici, dar atingea 200km/h pe autobahn lejer ... am crezut ca rezolv cu o curatare a injectorelor. Masina a suportat reparatii la 50.000 dupa un impact frontal. Am luat (din pacate tarziu) istoricul masinii, unde apar 3 reveniri in service ale proprietarului plangandu-se de lipsa de putere. Audi de fiecare data a curtat injectoarele ... si a odata au inlocuit EGR cooler-ul .

Nici dupa aditivi, si chip, problema nu a disparut; Dupa 15.000km am gasit ulei in vasul de expansiune. Am lasat masina in service, si s-a lasat cu urmatoatele:

- chiulasa noua, segmenti, distributie noua, ambreiaj nou (prima reparatie)

- Turbina noua, radiator de ulei nou, + DPF delete (a 2-a interventie)

Problema cu uleiul in apa s-a rezolvat. Dupa fiecare reparatie masina a tras binisor 2 zile, dupa care iar a lesinat.

Simptome:

Motorul nu are putere la relanti, se accelereaza greu chiar si in gol. Atat de rau, incat se opreste motorul daca nu tin ambreiajul cu grija. Cateodata e foarte rau, abia urca in ture pe toata plaja, dar in general dupa 3000rpm presiunea in turbina atinge valorile cerute si e ok.

Pe vag-com nu da nici o eroare. Valorile pe injectoare sunt bune, intre 0,3 si -0,3. Steering angle pe grupul 04 e 1.03.

Ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog frumos fa un log in mers pe 11 si 13 pe engine treapta a 3a de la 1400rpm pana in 4500. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata atasez un log pana in 3000rpm, pentru ca totul e sub zapada aici inca.post-528-0-88197500-1297362299_thumb.jpg

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!Am probleme asemanatoare cu ale tale. Am schimbat turbina, chiulasa, maf, tulumba vacuum, oringuri i jectoare, suruburi i jectoare, totul reglat coresp si tot nu merge bine. Motorul: 2.0 Tdi 140cp bkd. Cum s-a rez pana la urma? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, pentru probleme a incercat cineva o rescriere a softului? Si eu am probleme, cand motorul incepe a se incalzi scoate un fum de inebunesti, cand ajunge la o temperatura optima de functionare dispar toate problemele. Daca imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa cu rescrierile softului mi-ar fi de mult ajutor. Am incercat la reprezentanta si fac asta doar pe semnatura mea, asa ca am zis pas. Multam si astept ceva pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am rezolvat totul cu schimbarea injectoarelor gratis pe circulara existenta. A fost si un update de soft pe server l-au pus si pe ala. Acum merge foarte bine si au disparut toate problemele.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!