Jump to content

Probleme 2.0 TDI 170HP


Northman
 Share

Postare recomandată

Salut,

Cred ca am ceva probleme cu motorul, pare a trage prost intre 2000 si 3000 de ture. Ce log-uri trebuie sa fac cu vag-com pentru lamuriri?

Masina are quattro.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motor e BRD. Simptomele sunt trepidatii ample la relanti la cald, demaraj "in suturi" la turatii mici, si in general putere mica in turatii intre 1000 si 2500 de ture. Am atins cu ea 195km/h pe autobahn, dar greu.

VAG-COM arata turatie permanent variabila la relanti la cald (cam intre 840 si 890rpm). In grupul 13, valorile variaza de la -2.5 la +2.7 intre injectoare,

Logurile arata presiune corespunzatoare de supraalimentare in turbina, cat si valori MAF corespunzatoare. Din pacate nu am logurile la dispozitie pentru postare deocamdata.

Masina va sta in Brasov in urmatoarele 3 saptamani pana o ridic, si as vrea sa o trimit acolo la investigatii. Unde recomandati sa o trimit? Care ar putea fi cauza problemelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA injectoare pare sa fie ceva in neregula. Cat sunt valorile la ralanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte astea doua valori, le cele din mijloc +2,5 si -2,7. Din pacate nu o sa am logurile la dispozitie o perioada, laptop-ul si masina sunt in tranzit. Ar putea fi ca o curatare a injectoarelor sa rezolve problema - puteti recomanda un service bun pe ruta Cluj-Brasov-Iasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am probleme cu A4 2.0 TDI 170 CP...cod motor BRD.

Masina are simptome aseamantoare cu a ta. Nu trage cum trebuie sub 3000 rpm. Peste 3000 rpm merge mai bine dar nu perfect. La Porsche nu ii dau de cap, am fost in mai multe locuri dar nu reusesc sa gasesc problemele.

Turbina este ok, injectoarele sunt ok, i-am schimbat debitmetrul si senzorul de presiune in turbo...tot aceleasi simptome are.

Daca ai ceva vesti in rezolvarea problemelor comunica-mi si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am o problema cu masina din semnatura (2.0 TDI 170CP quattro, chip 200CP) - pleaca greu de pe loc, am senzatia ca trebuie sa "tin ambreiajul" ca sa nu dea in nas. Daca nu sunt atent, pleaca sacadat. Accelereaza greu mai ales in turati sub approx 2800.

Cand motorul se incalzeste bine, apar si trepidatii la relanti si turatia variaza. Dupa un plin de aditiv si 6000km de autostrada, lucrurile nu s-au ameliorat prea mult.

Atasez un log cu injectia la relanti. si unul cu grupele 04-10 la relanti.

Ce loguri in mers ar trebui facute? (nu am facut pana acum decat la motoare non-PD).

Mersi!

Emi

LOG_01_013_xxx_xxx_relenati.CSV.txt

LOG_01_010_004_xxx_10_cu_04.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Injectoarele sunt foarte bune, iar al doilea log nu prea ofera multe info ,doar ca probabil EGR-ul si MAF-ul par si ele ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai clapeta de acceleratie curata, senzorii verificati, de apa, chiar si debitmetrul, ramane cuplarea releelor. unul dintre acestia daca nu functioneaza trimit calculatorului erori. OBD 2 si se rezolva. sal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot metalic la relanti sau la revenirea din acceleratie (pe loc) nu ai?

Tremuratul la plecare ma duce cu gandul la volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e ambreiajul - cand calc ambreiajul nu dispare "tremuratul", si incepe sa se manifeste la cald. In plus, am si lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura motor pe Engine cat e? Atat la cald cat si la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece e 45 approx (sunt in Moscova acum), la cald 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am mintit putin scriind din memorie - atasez acum logurile.

Masina in continuare nu trage pana in 2700 rpm, dupa trage ceva mai bine, dar departe de cum ar trebui. Si scoasa din viteza urca greu in ture, si zgomotos.

Pe loguri se observa ca presiunea urca greu in turbina pana la 2700. Compensarea la relanti pare ok,

DPF arata incarcare de 10%.

Am mai remarcat ca la accelerari 3500 - 4000rpm se simte un miros neplacut, parca de sulf.

Am fost deja la 2 service-uri, fara rezultate. Nu stiu de unde sa o apuc - sfaturile sunt mai mult decat bine venite.

Multumesc.

Log_uri_motor_BRD.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Icearca sa vezi cum merge masina cu evacuarea slabita, adica slabeste flansa dinaintea DPF cat sa se poata face evacuarea gazelor libera, fara o eventuala restrictie datorata catalizatorului (/DPF).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Incepuse sa patrunda ulei in antigel in cantitati mari, drept pentru care am desfacut motorul pentru inspectie.

Chiulasa are microfisuri intre supape, un cilindru are zgarieturi pe lateral, si admisia e mizerabila... Asta dupa 3 ani 100.000km cu servisare in Germania.

Nu stiu daca sa schimb motorul, sau sa incep reparatiile ...

post-528-1287643875_thumb.jpg

post-528-1287643897_thumb.jpg

post-528-1287643911_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pacat/ kakat ... incep sa fiu din ce in ce mai dezamagit de masinile astea mai "noi" dar evident mult mai slab calitative decat cele de acum 10 ani...

Sfat

Admisia se curata

chiulasa se planeaza- depinde daca microfisurile sunt "adanci " schimbi segmentii si ai pornit-o cat sa o duci la targ.

Varianta 2 motor second

Varianta 3 chiulasa second, set pistoane sau doar piston second, bloc motor second ....

Cred ca cel mai economic ar fi varianta 2 daca vrei sa tii masina sau varianta 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vreau sa tin masina vreo doi, abia am cumparat-o in vara ...

Interesul este sa o repar, daca nu sare calul factura.

E musai schimbat blocul? nu ma prea pricep la mecanica, dar pare a avea camasa - nu se poate rezolva doar cu schimbul ei si a pistonului cu biela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mie sau zgariatura este de la bot. scoate pistoanele si vezi ce e acolo.... oricum nu pare jgarariat rau.....se mai vede honuirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul mecanicului este sa schimb chiulasa numai (sa pastrez supape, tacheti, etc) - am slefuit-o 0.12 mm din ea si cred ca o pun pe ebay (a mai ramas o singura fisura mica vizibila).

Pistoanele, maine se inspecteaza. Aici insa sfatul deocamdata pe nevazute este sa schimb setul de 4 pistoane, fara reslefuirea/honuirea cilindrilor.

Din moment ce schimb chiulasa si probabil pistoanele, exista alternative ca piese de producator (ori mai ieftine, ori de performanta) sau trebuie luate originale de la Audi?

post-528-1287926671_thumb.jpg

post-528-1287926712_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu chiulasa nu ai ce face... la 2.0 pica in draci... zici ca le-au turnat in pamant de gradina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au schimbat codurile de chiulasa - de la "03G 103 373A" la "03G 103 264J" ceea ce sugereaza macar o revizie constructiva.

Avand in vedere ca doar un clindru e zgariat, e nevoie sa ii schimb toate pistoanele, sau numai cel afectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!