Jump to content

Seat IBIZA ST


holo
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor! Toate bune si frumoase. Am schimbat jantele de tabla cu unele de aliaj( de vreo 2 luni). In afara de apa pentru spalat si BENZINA nu mai cere nimic pentru moment. Am in plus niste jante ca si noi de tabla de 15 ". Aviz celor interesati, care doresc un set de roti separat pentru iarna; mai ales ca vine iarna si, conform noilor reglementari, suntem obligati la incaltaminte de iarna incepand cu 1 noiembrie. Sper sa nu se considere advert'.

Chiar sunt singurul care are ST si se da pe Vwforum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat cu rotile si am pus pentru iarna alte jante de aliaj pe 14", pe care le-am incaltat cu VredesteinSnowtrac3. Trece foarte usor(confortabil) peste denivelari datorita "balonului" mare. In rest toate bune, asa cum doresc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Se pare ca Ibiza ST este o masina produsa in serie limitata :icon_cheesygrin: Pe sosele am vazut-o destul de rar, in medie cam una la doua luni. Chiar m-a intrebat un baiat la o benzinarie in provincie cu vreo luna in urma daca masina mea e noul model de Ibiza :lol: Si se mira ca e mai mare. I-am explicat ca e varianta combi. Deci lumea nu stie mai nimic despre ea: promovare aproape inexistenta.

Ce m-a atras la ea?

In primul rand pretul: am dat efectiv 10.000 de euro cu garantia extinsa de 4 ani. Am ajuns la pretul respectiv astfel: oferta + lichidare de stoc + programul "Rabla". Iar dotarile cu care a venit sunt mai mult decat mi-as fi putut imagina la un astfel de pret: jante aliaj, tempomat, cotiera, satelit de comanda pe volan pentru radio, spatiu de depozitare portbagaj detasabil etc.

In al doilea rand, mi-a placut cum arata la exterior. De fapt, am remarcat-o inca de cand a aparut prototipul.

In al treilea rand, daca spatiul interior este unul specific clasei din care face parte, portbagajul, cu cei 430 de litri ai sai, este unul multumitor. In plus, remarc si utilitatea spatiului de depozitare detasabil din portbagaj (a se vedea a 3-a poza din primul post al acestui topic), la care ai acces atat din habitaclu cat si din portbagaj.

In sfarsit, motorasul de 1.4 l aspirat este unul rezonabil, plus ca nu cred ca poate oferi mari surprize din punctul de vedere al defectarii si costurilor de intretinere. Oricum, nu trebuie sa mai procedez ca la fosta mea Fabie htp de 64 de cai, la care opream aerul conditionat ca sa fac o depasire :icon_redface: Insa consumul mi se pare un pic cam mare, daca ne raportam la masa masinii.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor!-am si eu una , din 2011 (Ibitza ST 1.6 TDI 90 CP) si sunt incantat de ea . Am o serie de necunoscute dar am sa revin ulterior cu detalii.Voi impartasi impresii si pareri ulterioare achizitiei si de asemenea vom dezbate pareri si informatii despre acest model.

Maxime!-Alin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Prezentati-va si voi Ibiza-ele. Cam putini pe forum, desi orasele-s pline de 6J-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

... o mizerie de masina !a cazut EGR-ul la 73K , plus maner usa interior rupt, plus volan care sa cojit, In Solenta parca aveam ceva plastice mai de calitate... :icon_rendeer: (plus mizeria cu platit euro 5 primit euro 4)

Maxime!-Alin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am inlocuit EGR-ul :pret piesa origine Koehler =1540 ron + manopera = 400ron (4 ore de munca ) Total = 1940 asadar ganditi-va de doua ori cand dati banii pe motoarele de 1.6 si 2.0 TDI CR PDF.

Maxime tuturor! :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot 1,9 PD, 1,8T vor ramane o amintire placuta din istoria VAG, sunt in cadere libera daca nu fac ceva cat mai repede, isi pierd anii buni de credibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 asadar ganditi-va de doua ori cand dati banii pe motoarele de 1.6 si 2.0 TDI CR PDF.

 

 

Si la 2.0 TDI CR sunt probleme cu EGR-ul ? (scuze de offtopic :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu EGR-ul se stie de ani buni...doar ca fiecare din noi cand isi cumpara masina ba se gandeste ca la el va tine 300 000 km ba ca si-a luat celebrul 1.9TDI ALH... Depinde de noroc , dieselul nu il mai cumperi de mult pentru costuri mici... mai mult cuplu motor si consum relativ mic, care imediat se pierde daca ai asa o patanie... Acum omul este suparat si cauta nodul in papura la masina... oricum masinile nemtesti nu mai sunt ce au fost... doar ca nici cele japoneze nu mai sunt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 asadar ganditi-va de doua ori cand dati banii pe motoarele de 1.6 si 2.0 TDI CR PDF.

 

 

Si la 2.0 TDI CR sunt probleme cu EGR-ul ? (scuze de offtopic :) )

 

Salut ! din pacate :DA , si motoarele de 2 litri sufera de aceeasi problema (VAG). Defapt nu capacitatea este importanta ,ci tipul de EGR asimilat pe motor.Recunosc faptul ca la mine masina a mers oarecum subturata ,adica am schimbat in 2000 ture iar la drum am mers in 1800 ture . acum in primele 5 minute schimb in 2000 ture dupa care numai in 2500 , La drum nu cobor de 2200 de ture iar uneori urc in 3500 de ture pentru periode scurte de timp ,  mizeria de indicator de schimare a treptelor este doar o ,,cacarie"  :grrrrrr: . Oricum EGR-ul meu dupa inlocuire a fost verificat si curatat de mine si  cred ca este perfect functional . Am gasit clapeta blocata datorita funinginei , in rest supapa vacumatica lucreaza corect , pinioanele sunt in regula , supapa mecanica si semiluna lucreaza corect iar motorasul electric pare a fi perfect functional,ramane sa fac probe dupa ce fac identificarea pinilor de alimentare. Daca am timp sper sa fac un rewiev cu demontare si curatirea EGR la motoarele de 1.6 TDI VAG ,EGR-uri care echipeaza si motoarele de 2 litri , etc.Concluzia finala este: imbacsire cu funingine la `~ 80k datorita motorinei de proasta calitate, mers subturat, iar lagarele clapetei EGR neadaptate tehnic la conditiile de lucru din mediul interior.Pozitia EGR-ului foarte greu acesibila face grea interventia de intretinere si curatire a EGR-ului. Oare este pura intamplare ? :grrrrrr: Costuri de montare demontare ridicate + valoarea EGR-ului exagerata.

Maxime! Alin

Modificat de alifly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la alte marci te-ai uitat pe forumuri sa vezi ce probleme sunt? Si nu vorbesc numai de marci de volum, ci de premium. Revenind la clasa de volum, vrei sa vezi volan de piele scorojit la Mazda 3 cu 8k in bord? Sau sa vezi cum au rezolvat unii posesori ai marcii mai sus amintite problema cu aburirea geamurilor in conditii de iarna? Pun un saculet cu nisip pentru pisici in interiorul masinii care "absoarbe" umiditatea. Din punctul meu de vedere Seat e ruda mai saraca a grupului si e inerent sa apara probleme, mai ales la clasele mici. Concluzia este ca masina (vazuta din perspectiva conceptului de automobil)  in ziua de astazi e facuta sa reziste doar in garantie, dupa aceea....e noroc! Acelasi lucru il vezi si la haine, calculatoare, materiale de constructie etc.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord !inseamna ca intre masinile Made in PRC (China) si grupul VAG nu mai este nicio diferenta. Intrebarea mea este : de ce sa mai cumpar masini fabricate in germania cand pot sa cumpar un FIAT aproape ,,moca ", pentru exact aceeasi calitate . Mitul masinilor ,,de calitate" VAG din punctul meu de vedere tinde catre ,,0". :RO flag:

Maxime tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Oare mai citeste cineva pe aici? De azi sunt bucurosul proprietar al unui Seat Ibiza ST cu motor de 1.2 din 2010 TDI. Incantat de cum arata si cum merge...dar: nu am primit nici o instructiune de utilizator . Unele lucruri sint cele normale, cunoscute dar mi-am dat seama ca multe sunt necunoscute Un ex. simplu- cum se reseteaza kilometrajul partial? Si multe altele specifice acestui model. Am tot rasfoit pe aici, dar nu am gasit vr-o postare cu user manual. Daca are cineva in format electronic, ori vr-o adresa de unde se poate descarc ii multumesc anticipat!

L.E intre timp am gasit ce am cautat pe saitul producatorului      

Modificat de rlacika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Citesc eu, vreau sa-mi cumpar Ibiza ST si ma documentez cat pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa aproape o luna de mers cu ea si aproximativ 1300km pot sa spun ca sunt multumit de achizitia facuta! Masina merge bine, e silentioasa (mno...cat poate fi un diesel) si consuma foarte rezonabil. Dupa cumparare am facut schimburile obligatorii de ulei, toate filtrele si saboti frana spate (distributia nu ca am gasit in cartea de reparatii personalizata dupa VIN, achizitionata de pe eBay, atelierul, data si km cand sa efectuat schimbarea si avea 28000 de atunci. Asta mi-a confirmat si ca nu sa umblat la kilometraj ). Tot atunci am observat ceva care la achizitie mi-a scapat: aveam roti de dimensiuni diferite fata/spate, respectiv 185x65x15 pe fata si 185x60x15 pe spate.. Am rugat mecanicul sa puna pe fata cele din spate fiindca erau mai nerulate. Cand am plecat de la atelier la mica distanta un clinchet fin si martorul de ESP aprins intermitent in bord! Dupa inca cateva sute de metrii se aprinde si avertizorul de cauciuc dezumflat. Opresc...o verificare vizuala, toate gumele arata ok, nici una moale. Pornesc...becurile raman stinse...cativa zeci de metrii dupa care jocul de lumini insotite de clinchet se repeta. Ajuns acasa incep sa studiez cartea de reparatii primita intre timp pe net, aflu ca sistemul trebuie setat dupa schimbare de roti. Dimineata fac operatiunea si cateva sute de metri liniste...dupa care joc de lumini in bord! Cum in carte scrie ca tot controlul tractiunii si avertizarea de roata dezumflata functioneaza pe baza informatiilor de la ABS iar la mine pe spate au fost demontate butucurile in cadrul schimbari sabotilor de frana, banuiesc ca sa intamplat ceva la senzorul ABS, asa ca inapoi la service! Mesterul pune testerul pe masina si reiese ca senzorii de pe rotile dreapta fata si spate defecte! Daca ce din spate avea o noima, fiindca acolo sa lucrat...in fata nu a umblat nimeni, doar roata a fost data jos si schimbata! Sterge mesterul codurile gasite, facem un drum cam de un kilometru...nimic. Imi explica ca probabil defectele au fost inmagazinate in computer de mai mult si ca totul e ok acum. Hmm...totusi in  ziua anterioara serviceului am facut un drum de 150 km si nu aveam nimic! In fine, plec la drum, in afara orasului si dupa vreo 30km sa vezi si sa nu crezi...iarasi aceeasi joc de lumini!!! Cum am vazut si mai inainte ca in ciuda avertizoarelor aprinse functioneaza totul, ignor luminitele din bord si dai mai departe la drum. Inca vreo zece km...dupa care  fluieraturi in bord si se face pom de craciun ...se mai aprind cateva avertizari! Mi-e si frica sa opresc ca nu cumva sa nu mai porneasca si cu grija ajung acasa si acolo inventariez avertizoarele aprinse: pe langa ESP,cauciuc dezumflat mai stralucesc: ABS, asistenta directie, frana de mana si inca una pe care acum nu o mai stiu. Opresc si repornesc motorul...nu se aprinde nimic. Dimineata directia serviceul! Tester, acelasi doua defecte ca in ziua trecuta! Ia la verificare circuitele de ABS...totul in ordine. Zice ca singura treaba ce mai putem incerca e sa punem inapoi rotile cum au fost. In disperare (desi aparent nu avea nici o logica) de acord cu schimbarea. Se sterg si defectele gasite, setez conform cartii ESP si la drum. Am facut circa 50km...nimic! Desi pare total ilogic...asta a fost baiul. E totusi un pic de logica: ABS-ul sesizeaza ca roata din fata face nr de rotatii diferite de cel din spate (dimensiuni diferite)...dar logica moare fiindca daca le schimb invers diferenta de rotatii ramane aceeasi! In fine...a doaua zi am cumparat un set de cauciucuri noi ca sa evit orice "minune"! De altfel e o masinuta foarte docila si desi de afara nu  pare, are un portbagaj de-a dreptul urias! Sta bine pe drum si pe alunecus (in ultimele zile am avut parte) se simte discret cand asistenta de tractiune si stabilitate intra in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!