Jump to content

Pozitia de condus la CC in comparatie cu B6


bobi11
 Share

Postare recomandată

se sta mai jos in cc fata de b6?ce alte diferente ar mai fi?sint f aproape sa achizitionez un cc.ma mai intereseaza cum sint suspensiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine du-te si fa un test drive si iti vei da seama exact ce cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au masina la test, nici macar in showroom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Salut,

Nu am avut ocazia sa urc in B6, dar cred ca in CC pozitia este mai joasa.

Suspensia este adaptiva (nu stiu daca este standard la orice model) si merge de la sport, unde simti orice piatra, la comfort, unde ai senzatia de barca. Pozitia normal este intre cele doua. Este un CC in showroom la Midocar Vitan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozitia nu difera prea mult, nu este mai joasa decat la b6; in schimb ai o senzatie un pic claustrofoba cand te urci prima data in ea;;

suspensia adaptiva nu este standard, din punctul meu de vedere este o optiune inutila ca multe altele disponibile pe cc;

observ ca ai octavia 2 momentan, am condus si eu una ca a ta, asa ca pot sa fac o comparatie: suspensia standard pe cc este mai rigida, deci sunt un pic mai zgomotoase trecerile peste denivelari, in schimb stabilitatea in curbe este superioara; motorul diesel de pe cc este mult mai silentios decat dieselul de pe octavia; scaunele sunt sport si foarte confortabile (vin in standard); calitatea materialelor este si ea superioara fata de skoda in general; cam atat imi vine in minte...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt informatii :lol:

Motorul 2.0tdi care este momentan pe CC am inteles ca ar fi generatie noua de common rail si ca nu ar mai consuma ulei.asa e???

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu s-au remediat toate problemele de pe motoarele vechi; legat de consumul de ulei pot sa zic ca a mea are 6500 de km si nu am completat niciodata cu ulei, iar din ce am auzit nu mai exista problema asta nici mai tarziu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au masina la test, nici macar in showroom

Eu am facut test-drive cu un CC 1.8TSI la PBN. Poate o fi avariat acum de nu l-ai gasit. Era de culoare bej metalizat.

Pozitia mi se pare putin mai joasa, raportat la B6, in rest nu am sesizat diferente notabile in dinamica masinii. Se conduce cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa pozitia de condus trebuie sa fi atent si la vizibilitate, passatul cc find "aplatizat" geamurile sunt mai mici, parerea mea ca in comparatie cu B6 vizibilitatea este mult mai proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

N-as merge atat de departe in a spune ca vizibilitatea e mult mai proasta! Ba chiar as spune ca nu e o diferenta foarte mare, exceptand luneta care poate fi considerata nitel claustrofobica din cauza suprafetei aparente. Eu am trecut de la B6 la cc de la o zi la alta, si nu am avut problema asta cu vizibilitatea absolut deloc. In schimb, referitor la pozitia de conducere, cand mi-am reglat prima data scaunul, am fost surprins sa constat ca nu merge mai jos (eu merg cu el la minim). Si aceeasi senzatie o am de fiecare data cand umbla sotia cu el si trebuie sa-l dau jos: parca as vrea inca 1-2 trepte mai jos.

Referitor la pozitie, scaunul "altfel" s-ar putea la inceput sa creeze ceva probleme. Eu m-am simtit inconfortabil si mi-a luat cel putin cateva saptamani pana am ajuns la optim cred dpdv reglaje scaun plus volan. Din nou sotia, pentru scaunul din dreapta, s-a plans de spate si picioare. Cu timpul s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pozitia la volan este aceasi dar datorita scaunelor mai sportive si suspensiilor sport este mai putin confortabila ca un passat normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat m-am urcat intr-un CC in showroom mi s-a parut ca imi pica tavanul in cap iar unghiul la parbriz era foarte inclinat comparativ cu B6. Probabil e normal la o masina cu look sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima oara cand m-am suit in cc mi s-a parut foarte misto pozitia, dadea impresia de sportivitate; dupa 6 luni de condus am ajuns la concluzia ca este oarecum incomoda, mai ales din cauza suspensiilor rigide, asa ca recomand cu caldura optiunea de suspensii adaptive :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Este chiar ok cu suspensia in pozitia confort, numai asa merg. Pozitia normal am folosit-o doar pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia adaptiva este dupa parerea mea un "must have" , mai ales la o masina cu suspensii sport. Si eu eram de aceeasi parere, ca unii colegi de pe forum, ca nu merita sa arunci aprox 800 euro pe aceasta optiune. De cand am GTI-ul, pe care am si suspensii adaptive, nici nu as concepe sa imi iau masina fara aceasta optiune. Pe Sport masina devine f rigida, simti cea mai mica pietricica de pe sosea, volanul se intareste pt o mai buna manevrabilitate, iar pe pe Comfort lucrurile se schimba radical, fiind in stare ca o masina conceputa sa fie sport, sa "absoarba" fiecare denivelare, facandu-l dupa parerea mea la fel de comfortabil ca si Passat B6 (spun asta pt ca am avut 3 ani B6).

Asa ca daca dispuneti de bani suficienti pt aceasta optiune, puneti-o pt ca nu veti regreta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Intre Normal si Comfort nu e prea mare diferenta, dar pe Sport simti tot ce calci :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pozitia e mult mai sus la cc fata de b6.

eu am condus destul de mult timp b6, si chiar il poti lasa foarte jos, comparativ cu cel de la cc.

suspensia standard e super ok ( eu nu am adaptiva, dar nici nu-i simt lipsa ;) )

e suficient de placuta, si pe gropi si pe viraje abordate cu viteza mare ( gen 150-160 ) fara sa schiteze vreun efort :hainoroc:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Confirm,am fost posesorul pana acum 2 luni a unui passat B6,in prezent am un cc 2.0 TDI ,170cp.

In cc,pozitia de condus este mult mai joasa,scaunul sport(al cc-ului)este cam incomod la drum lung,dar compenseaza

sa zicem in momentul cand mergi pe functia confort(datorita sistemului adaptiv al suspensiilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de alte autoturisme, pozitia comoda la volan am gasit-o cam dupa o luna de condus. Este ceva mai... altfel decat la restul si cred ca destul de comuna auto. cu garda mai mica si cu parbrizul foarte inclinat insa, odata gasita, este perfect confortabila. Daca era mai joasa, nu cu mult, devenea ideala. Si se potrivea si mai mult caracterului masinii.

Topicul se refera la pozitia de condus si nu confortul general dat de masina sau de vizibilitate. Insa, daca tot s-a discutat cate ceva despre astea, vizibilitatea catre exterior a soferului este buna. Personal gasesc doar stalpul B ca fiind prea lat, masivitatea acestuia fiind stanjenitoare la acordarea proritatii de dreapta.

Suspensia nu este de o sportivitate iesita din comun ci doar ceva mai ferma iar aceasta, alaturi de sasiul rigid si anvelopele de dimensiunea 235, asigura o deplasare stabila, fara a fi obositoare. Personal as fi dorit-o ceva mai sportiva. Insa este totusi un sedan, denumit C C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema !!! Vreau sa achizitionez un Passat CC 2.0 tdi CR 143 cp dar am o frica din cauza ca masinii ii porneste turbina pe la 2200 turatii . Vreau sa va spun ca masina e resoftata ia mai bagat niste cai in plus are schimbata turbina clapeta de acceleratie si i s a facut o regenerare de aia pe la 700 grade Celsius ca era infundat filtru de particole .

Daca puteti sa mi dati niste sugestii va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfat: diagnoza si verificat toti parametri si timpii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!