Jump to content

MK3 Golf PH 66 LOW Orange


Bengy_mk3LOW

Postare recomandată

Foare tari modificarile.Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada !

Link către comentariu

Superba masinuta. Multi km fara probleme sa ai cu ea. Acum te rog sa imi explici si mie:

-cum ai reusit sa schimbi culoarea de la computerul de bord?

-cum ti-ai pus ace luminate la kilometraj

-si cum ti-ai schimbat culoarea celorlalte lumini de pe portiera si din bord?

-si cum ai montat beculetul la clapeta de deschidere a portierei? mi se pare super ideea asta.

Link către comentariu

:icon_thumright: "cum ai reusit sa schimbi culoarea de la computerul de bord" : - am demontat bordul , am modificat becul (i-am pus led) am mai pus 2-3 randuri de folie alba opaca provenita dintr-un display LCD de la un monitor de calculator , care era spart. Inversarea culorilot INAINTE < scris NEGRU pe fundal ALB> si DUPA < Scris ALB pe fundal NEGRU > am efectuat-o tot cu folia provenita din acel display , am montat-o pur si simplu invers , ziua este cromata si reflecta lumina ceea ce face citirea mai usoara. Rezultatul final fiind scris ROSU pe fundal NEGRU

:icon_thumright:"cum ti-ai pus ace luminate la kilometraj" : - am demontat bordul , am decupat cu un cutter niste nervuri de plastic din spatele cadranelor , am lipit la Kilometraj si la Turometru o banda de cate 3 leduri rosii SMD pe care le-am legat la circuitul luminilor care sunt deasupra bordului (pentru a se aprinde odata cu tot bordul) . La indicatorul de temperatura respectiv benzina , am demontat cadranele , am taiat cu cutter-ul niste nervuri si am lipit in pozitie cate un led de culoare rosie de 12V si 15000 lucsi , cu lupa indreptata spre centrul acului pentru a le ilumina eficient.

- ACELE : - cele mari de la Kilometraj si Turometru provin de la RENAULT Scenic , Clio Symbol. Mai merg si de Citroen , BMW etc... De Audi nu se potrivesc sau de Opel deoarece nu au gaura sau nu au diametrul necesar pentru a le monta in perfecta functionalitate . Recomand pentru potrivire 100% orice de provienenta RENAULT , dar si Citroen sau Pegeout.

- Cele mici provin , unul de la Renault 21 si unul de la Citroen Xsara (sunt la fel) Dar merg si de BMW (le scurtezi)

:icon_thumright:"si cum ti-ai schimbat culoarea celorlalte lumini de pe portiera si din bord?" :

La butoanele de la geamuri am folosit LED-uri de 5mm 12v Rosii fara rezistenta ca nu e nevoie daca sunt de 12v , s-au potrivit perfect.

La butonul de la oglinzi am folosit 4 leduri de 2.5mm 3.5v Rosii , exista acolo o placa de circuite , apoi depinzand de modelul butonului , am montat o rezistenta intre placa de la LED-uri si placa butonului , la modelele dupa 96 -97 nu a mai fost nevoie de rezistenta deoarece exista pe placa ( am mai montat la cineva)

La butonul de la trapa a fost cel mai complicat muncind vreo 4 ore , sincer chiar nu mai stiu etapele , dar pt un led am muncit o gramada.

La butonul de dezaburire am inlocuit becul cu LED de 12v

La blocul de lumini , la fel , am inlocuit becul cu LED

La Clima e ceva mai greu , dar nu imposibil . Se taie in placa de plastic din spate , 4 gauri la distante egale in forma de patrat , se leaga Led-urile de 12v la alimentare (pe mijloc) , apoi in stanga si in dreapta lipesti cate un led pentru a ilumina butoanele cam atat.. Restul este rolul fibrei optice de pe panou.

La scrumiera am lipit inauntru o banda de 3 leduri , mentionata mai sus.

La bricheta nu am umblat inca.

:icon_thumright:"si cum ai montat beculetul la clapeta de deschidere a portierei? mi se pare super ideea asta." : - am luat geamul din scrumiera , deoarece trebuie dat jos cand pui acea banda de leduri , am taiat din el 2 dreptunghiuri egale , cu un cutter incins. Apoi am demontat carcasa manerelor , am decupat forma dreptunghiurilor , am presat bucatile de geam si am dat pe margine cu PICATURA (nimic altceva) .

Iluminarea s-a facut asa : am luat banda de LED-uri SMD , am decojit siliconul de pe ea , incalzind usor cu o bricheta si usor si cu foarte mare grija l-am dezlipit. Apoi am dezlipit cu ajutorul aceleiasi brichete banda dubla adeziva de pe spate si am lipit-o pe fata (peste led-uri , ea fiind transparenta) , am lipit firele , am montat totul apoi am facut legaturile la mufa geamurilor electrice ( firele care aprind LED-ul din buton , nu mai stiu care sunt) parca verde cu alb + si maro -

Multumesc de apreciere si iti doresc mult succes!

Link către comentariu

Multumesc de explicatii. Asta o sa fie in planurile mele din viitorul apropiat. Daca nu ma descurc, am un mecanic foarte bun care se stie bine de tot in partea electrica a masinii. O sa ii "pasez" lui explicatiile tale si o sa ma ajute el unde nu ma descurc.

Multumesc inca o data!

Link către comentariu

Masina ta ma inspira enorm in ceea ce priveste urmatoarele modificari pe care le voi face si eu la a mea. In special felul in care este vopsita. Ti-am dat add in lista mea de mess ca sa imi dai si mie cateva sfaturi, daca nu ti-e cu suparare :) . :Driver:

Link către comentariu

Nu gogule , stai calm , nu e cu suparare , e ceva cu Phantom nu ?

Iti stau la dispozitie cu sfaturi si indicatii.

Daca aveai 1.8 te invatam si cateva artificii tehnice ce imbunatatesc buna functionare a motorului. Majoritatea sunt aplicabile si pt 1.6.

Multa bafta , ne auzim !

Link către comentariu
  • 1 month later...

UPDATE :

1. S-a mai montat o statie

2. Am achizitionat si montat provizoriu un Ipod Video de 80GB , care il voi incastra in cotiera :wacko:

3. Maine schimb radiatorul frontal cu unul nou ca cel vechi si original curge (boala golfurilor de 1.8 si nu numai) al doilea in 1.5 ani

4. Am montat tampoane intarite la motor ca imi tot rupea tamponul hidraulic la cutie, acum masina raspunde mai bine la acceleratie

5. Boxe spate (inca un set)

6. Am montat un Launch Control care are incorporat un MultiSpark( mega-squirt) si un modul de NITROUS RETARD , ultimele 2 fiind inactive momentan MARCA MSD USA.

URMEAZA :

Aprindere cu modul EDIS si avans programabil (provenineta ford) cu tot ce trebuie (fise , bobina , modul , trigger wheel etc...)

momentan cam atat.

Link către comentariu

Masina e frumusica,o vad in fiecare seara prin oras.Am si eu o nedumerire..de ce i-ai pus becuri de semnalizare albastre? :blink:

Link către comentariu

Nu sunt albastre , sunt becuri LED cu 22 de LED-uri ... trebuie sa gasesc o modalitate sa le fac rosii :study:

Link către comentariu

Tu nu ai invatat in caragiale ? Cred ca ai fost cu mine in generala ! :offtopic:

Modificat de Bengy_mk3LOW
Link către comentariu

Bravo mah ... Si nu il mai sti pe bengy !!! Huo :))

Link către comentariu

bravo, imi place enorm masina si stikerul ala cu '' no fat chicks ...'' .

Link către comentariu
  • 2 months later...

Din pacate in data de 08.10.2011 am avut din nou accident cu masina , nu este rau dar nu este nici bine... Cu 3 zile inainte de accident am cuparat un motor urmand ca miercurea urmatoare sa o duc sa ii retuseze ce era de retusat , sa schimbe pragurile si sa vopseasca bara... Din pacate nu a mai fost asa , treaba fiind intarziata de eveniment... Ideea este ca oftica este si mai mare cu cat nu am fost eu de vina si chiar ma gandeam sa nu imi faca cineva vreo surpriza. Masina la momentul actual este la reparat , interiorul in camera mea si restul in atelier. Nu mai este mult si am sa o scot pe strazi.

Ca modificari majore sunt : - faruri Golf 3 , golf 4 look , hella originale cu tot cu motorase

- un portocaliu cu tente de rosu , deci alta culoare

- lucrari la tapiserie

- interior (mici detalii , dar de foarte mare efect) > astea le facusem inainte , urma sa le postez.

- Mers pe la biserica

Toate piesele sunt OEM , nu am luat nimic turcesc , chinezesc sau taiwanez :)) Bara din 3 bucati a fost cel mai greu de gasit ( bandou superior , bara si buza )

Per total tot stiam ca 1 luna stau fara masina , urmand sa merg iarna asta cu 1.8-ul si la primavara sa il pun pe celalalt. Acum in schimb o sa stau tot 1 luna dar ii pun si motorul celalalt :D

O iau de la capat cu munca la masina si etc... Daca asa a vrut Dumnezeu , inseamna ca asa e mai bine. Va doresc multa bafta si o sa va pun poze cu ce am cumparat.

gallery_52738_126_981557.jpg

gallery_52738_126_862778.jpg

gallery_52738_126_97841.jpg

gallery_52738_126_1015004.jpg

gallery_52738_126_786850.jpg

gallery_52738_126_863229.jpg

gallery_52738_126_198765.jpg

gallery_52738_126_237357.jpg

Modificat de Bengy_mk3LOW
Link către comentariu

Mda , in mare parte... Ieri am demontat motorul vechi ca sa vopsesc compartimentul motor si am facut noul motor Plug&Play.

Mai trebuie sa atasez instalatia noului motor cu cea care este deja pe masina ca sa fie totul functional. Azi am adus bara de la sudura in plastic (clean look)

Am mai pus si stropitori incalzite si cam atat momentan , o sa tin topicul sus pana la finalul lucrarii...

De saptamana viitoare o sa inceapa munca grea...

Bafta

Link către comentariu

Bala tot rau spre bine.Mah ce motor ii spui, VR-ul?Ca tot vb tu aici de noul motor si nu imi dau seama :scratch: .Sa it dea Dumnezeu putere,minte,sanatate,bani si sa te vad cu Golful din nou pe strada si sa ne bagam la o sedinta foto :icon_thumleft: Ai grija cu mergi cu bicicleta :Driver:

Link către comentariu

He he , nu zic mah ... :))) fac o mica ghicitoare.

Nu e in 6, nici in 16 . E de Gti , dar nu de pe continentul asta. In el si-a bagat nasul unu care i se spune JRE. Are multe ture si are pe fata ce isi doresc altii pe spate la bmw . Ghici ce e ...

In alta ordine de idei , maine program de bahaos + alte poze seara ...

Bafta si sanatate va doresc !

Merci robert de incurajare!

Link către comentariu

Ha ca m-am prins!Am vrut sa-l sun pe SXN sa imi spuna poate stie el ceva,dar mi-am adus aminte de discutiile de la Petrov Vest in care se vb de cele 24 V vestite pt bmw-uri!Bala,bala ,pana cand o viata amara :Driver:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

:))) Limited Slip Diff ... dar cei mai multi isi doresc blocant permanent :)))

Link către comentariu

New stuff + poze :

S-au facut urmatoarele : - dat jos chiulasa

- Schimbat semeringuri supape

- Schimbat injectoare (aproape noi)

- Polisat corp clapeta + admisie

- Vopsit capac culbutori +admisie

- Schimbat distributie

- schimbat ulei , motul 10w40

- schimbat termo-cupla

- Schimbat filtru benzina , ulei , etc

- Schimbat praguri , indreptat diverse zone

- vopsit compartiment motor

Motorul merge foarte bine , totul este ok urmeaza vopsitul ... Acum o pregateste de vopsit ... poze dupa :D

gallery_52738_126_1644807.jpg

gallery_52738_126_1488821.jpg

gallery_52738_126_110065.jpg

gallery_52738_126_1325995.jpg

gallery_52738_126_673042.jpg

gallery_52738_126_734163.jpg

gallery_52738_126_566481.jpg

Mai sunt 2 poze (cele mai importante ) nu pot sa le bag la galerie !!! Am mai avut problema asta si am crezut ca s-a rezolvat... In fine , am sa vorbesc cu vreun moderator , poate e problema de la mine .... :(

Modificat de Bengy_mk3LOW
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!