Jump to content

MK3 Golf PH 66 LOW Orange


Bengy_mk3LOW

Postare recomandată

poze :D

Ceasurile de bord : http://vwforum.ro/uploads/1299157502/gallery_52738_126_835738.jpg (limbile cele mari sunt de Renault Clio 2 , cele mici , 1 de Citroen Xara , 1 de Renault 21)

Noul Subwoofer : http://vwforum.ro/uploads/1299157502/gallery_52738_126_264261.jpg

bucse Power flex (doar o parte) : http://vwforum.ro/uploads/1299157502/gallery_52738_126_1030046.jpg

Link către comentariu

felicitari in primul rand pentru felul in care arata aceasta masina, cat si pentru taria de care ai dat dovada dupa incidentul neplacut.

OFF TOPIC: imi spui si mie te rog de unde si cum ai luat bucsele powerflex?

Link către comentariu

bucsele le-am luat de la Exelixis 2 buc si de la Racing Nick 2 , total 252 +203 Ron = 450 ron fara livrare , merita toti baii . Azi le-am montat si masina se comporta impecabil.

Am reparat si frana de mana , mai am bara si peste 2 luni (dupa 4tuning) apar cu surprize

Link către comentariu

Nu sunt prea rigide? Adica la modul enervant :D. Multi s-au plans de asa ceva dupa ce au pus Powerflex la brate si bari... La fel mi s-a indicat si mie cand a fost vb de schimbat bucse, sa-mi vad de treaba. Am gasit o varianta (pentru platforma mea) mai rigide, dar tot OEM

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu sunt prea rigide? Adica la modul enervant :D. Multi s-au plans de asa ceva dupa ce au pus Powerflex la brate si bari... La fel mi s-a indicat si mie cand a fost vb de schimbat bucse, sa-mi vad de treaba. Am gasit o varianta (pentru platforma mea) mai rigide, dar tot OEM

Rigide ? masina mea este recunoscuta ca este "Lemn" , am avut si un ford Fiesta RS din 1990 si aia era de fabrica mai "lemn" ca golful , am mers cu multe masini rigide , dar cu powerFlex a mea este cel mai putin rigida. Pot spune ca asa e mai confortabila ca inainte si da dovada de masina "inchegata". Chiar nu vad care ar fi problema. Daca ai avea suspensii sport si nu ma refer la arcuri sport si amortizoare sport , ma refer la o suspensie full, te intelegeam , dar cand ai suspensii stock si pui PowerFlex , nu faci decat sa imbunatatesti tinuta de drum + ca tin de 300 de mii de ori mai mult ca alea de fabrica.... Deoarece alea-s cauciuc care contine si componenti mineral-organici care in timp isi pierd proprietatile , pe cand cele Powerflex sunt din poliuretan ( full sintetice) de aceea se si strica foarte greu.

Si mie mi s-a spus sa nu pun ca la ce suspensii am , o sa faram masina si dupa aia am regretat , ca era sa imi sara rotile in pana mea.... nu e schimbata cu nimic , din contra se comporta mai bine.

Link către comentariu

NOUTATI !

S-a montat Kitt 1 singur Stergator Bonrath :D

Fortza

Link către comentariu

il am de la un prieten , in jur de 250 ron

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update : Am schimbat ambreiajul , am modificat o bucsa de la timonerie , am inlocuit-o cu una din poliamida cu forma cubica pentru eliminarea jocului timoneriei si implicit a schimbatorului de viteza. Am inlocuit garnitura de la baia de ulei , cea de la capacul de la culbutori si sondele de ulei , acum nu mai pierde gram de ulei , am schimbat uleiul din transmisie cu unul de la ELF mai performant deoarece eu aveam ulei in cutie , problema era ca era 15% ulei si restul apa :( , o sa radeti dar am vazut multe "tiganii" facute la Nemti , motorul si cutie fiind de pe golul albastru care nu a rulat in Ro.

bucsele PowerFlex isi fac treaba in continuare fara batai de cap . Mai ramane doar radiatorul (~150ron) si etrierii spate sa ii reconditionez , daca se va putea , daca nu , altii... si gata mecanica , revenim de unde am ramas la accident... un pic pe la praguri si restul la exterior.

Am mai cumparat si o bara fata originala VW ca sa vina perfect la imbinari si lufturi , cea originala fiind din 2bucati ( bandou detasabil) urmeaza sa intre si ea la "clean look" . Bara de pe masina este "turcism" ieftin.

Inca cochetez cu ideea de a cumpara semnalizari , nu stiu cum sa procedez , sa o fac clean sau sa ii pun semnalizari , dati si voi vu parerea.

Am mai montat si o trapa 100% functionala deoarece cea veche era stricata de cand am cumparat masina.

In rest mai nimic din lipsa banilor si a timpului liber . De ambele nu prea dispun momentan. Trebuia sa ajung pe 13 la expozitie ,dar nu mai reusesc. Oricum ca "teaser" o sa vedeti o Jetta mk2 coupe cu vr6 si PRIMUL GOLF mk3 Cabrio cu VR6 la constructia caruia am participat si eu . Ambele masini sunt unicat si sunt adevarate pietre de fundatie in stilul Cult Style , OEM + sau DUB din Romania. Jetta vine in locul meu , iar cabrio este momentan la reparat deoarece a avut un incident cu un sofer neatent , stricand partea din spate. Multe dintre elementele celui cabrio provin de pe golful meu albastru (stopuri , jante , punte spate cu discuri si multe altele) . La expozitie la standul STREET LEGAL PLOIESTI se mai pot vedea BMW E46 CABRIO full DUB tuning si Fiat Grande Punto cu un body kitt unicat.

Bafta va doresc!

Link către comentariu

Eu as zice sa pui semnalizari,chiar daca si clean arata bine.. Multa bafta la ce mai ai de facut.

Link către comentariu
Bengy_mk3LOW

Eu as zice sa pui semnalizari,chiar daca si clean arata bine.. Multa bafta la ce mai ai de facut.

Stiu man , dar semnalizarile sunt 70 de euro , iar bara cu tot cu vopsea e 30 :D daca o sa am bani sa ma enerveze o sa imi iau semnalizari , daca nu , clean... erai mai unic pe aici pe la noi , de aia tot insist cu clean :))

Link către comentariu

30 de euro o bara 'curata' cu tot cu vopsea? zi-mi unde ca vreau si eu :))

Link către comentariu
Bengy_mk3LOW

Pai trebuie o bara originala (3bucati : bandou , bara , buza) , nu turceasca fiindca o sa crape. Niste chit de plastic , preferabil o bara de plastic spate de golf pt a taia din ea , poxipol , silicon , o rigla metalica pt lufturi si apoi ii dai vopsea (cost suplimentar)

Te invat eu cum se fabrica :).

Bafta

Link către comentariu

spor la treaba(si la bani) in continuare ca faci treaba buna!!! cat ai dat pe trapa

Link către comentariu
Bengy_mk3LOW

mi-a dat-o acelasi prieten care mi-a dat si stergatorul. Dar am cumparat pt alt golf cu 150RON de la dezmembrari de aici de la Ploiesti

Link către comentariu
Mirica_Victor

Salut!

Ti-am vazut masina aseara prin Belvedere... Dupa numar te-am gasit pe forum. Pana sa vii tu, salivam dupa o ssaorma... dupa aia... salivam la masina ta! E superba, culoare, interior, ingrijita... Bravo! Chiar vroiam sa te felicit, dar m-a furat peisajul... Sa te poarte sanatos!

P.S.: Eu eram acel golf 3 mai simplu langa care ai tras masina.

Link către comentariu
Bengy_mk3LOW

Ooooo , salutari ... De vaslui nu ? Sau ceva de genul ...

Multumesc pentru apreciere , acum este intr-o stare jalnica , dar usor usor o aduc pe drumul cel bun , mai am de lucru la bara si la multe alte chestii. Fusesem la fata mea ca fiind in Bucuresti , ocupat cu organizare la RTS pt standul clubului din care fac parte am zis sa trec si pe la ea , ea locuind in zona. Ma bucur ca iti place , o sa te anunt cand va fi gata si mai trec pe acolo , sa o vezi in forma ei finala.

Multumesc inca odata pentru apreciere!!!

SI CA UN SCURT SONDAJ DE OPINIE DEOARECE AM MARE NEVOIE DE VOI CA SA MA DECID ...

CUM ARATA MAI BINE MASINA MEA , CU SEMNALIZARI CLARE IN BARA , SAU CLEAN CUM E ACUM?

ASTEPT PARERI CU NERABDARE!

Link către comentariu
vali_devill

Semnalizari clare,categoric.

Brgds

Link către comentariu

Si eu merg pe aceeasi varianta. +1 semnalizari.

Link către comentariu

Incepe sa fie o raritate bara cu semnalizari. Si eu zic tot cu semnale

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Bengy_mk3LOW

Din pacate semnalizari nu mai am fiindca s-au vandut pana si cele rezervate mie... am obtinut un pret foarte bun pt 10 seturi si am ramas si eu fara.... Astazi am dus bara la facut , clean si turnata in plastic ca sa nu mai crape sa ma trezezsc cu ea praf.

In alta ordine de idei , am gasit manere de usi cromate pt interior la 12 euro , am sa ma fac propietar :D

Am fabricat si o admisie de aer rece cu priza in bara si urmeaza sa montez un OIL Catch Tank , apoi un T15 , intercooler , blow off si un modul de comanda vaccum ca sa dau drumu la turbina doar cand imi trebuie. :vwrullz:

In rest :censur: , am sa revin cu poze.

Multa bafta va doresc!

Link către comentariu

La fel si tie,la cate planuri ai...sa tot fie bafta si bani :) asteptam pozele..

Link către comentariu
Bengy_mk3LOW
Publicat (modificat)

Poze partea 1 ... Noutati pe la masina , detalii , inventii , DIY

gallery_52738_126_1930653.jpg Bucsa patrata timonerie , reduce jocul timoneriei practic la 0

gallery_52738_126_716941.jpg Subwoofer MAC (noaptea)

gallery_52738_126_617041.jpg Iluminare audi style

gallery_52738_126_1541747.jpg iluminare audi style 2

gallery_52738_126_703828.jpg produsul finit

Poze partea a 2-a ... Noutati , modificari , detalii , DIY

gallery_52738_126_1340630.jpg Golful mai coborat , faras de mucuri de tigara , fac echipa buna cu ROSAL

gallery_52738_126_298324.jpg Iluminare finala consola + casetofon Alpha Golf 4 , pana in 2001

gallery_52738_126_597004.jpg Iluminare ceasuri bord finala (cred)

gallery_52738_126_495854.jpg DUB WAY

gallery_52738_126_1694984.jpg ADMISIE aer rece

gallery_52738_126_849706.jpg Admisie Aer Rece 2

gallery_52738_126_369045.jpg Admisie Aer rece 3

Modificat de Bengy_mk3LOW
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!