Jump to content

Turatie limitata la 2500 RPM in stationare [Passat CC]


Andrei H
 Share

Postare recomandată

Am un Passat CC 2.0 tdi 140 CP si se intampla ceva dubios: cand stationez si calc acceleratia nu se duce in mai mult de 2500 de ture cu pedala la fund, in schimb daca decuplez ESP-ul se duce la maxim;

Aceeasi poveste si la viteze foarte mici (pana in 5 km/h) daca calc acceleratia la fund cu ambreiajul apasat; in rest, daca calc acceleratia cu masina cuplata in orice treapta de viteza merge pana pe rosu; la voi e la fel ? :tomato:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Split din topicul "Tuning Passat CC"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal Andrei H, si la CC-ul meu si la orice masina din gama VAG face, e protectie la relanti, pentru a nu supra-tura masina. Asa ca stai linistit, nu e nimic in neregula, asa trebuie sa faca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine acea limita este la 3000 rot/min in stationare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Si a mea tot la 2500rpm este limitata, dar nu stiam ca te v-a lasa sa o turezi daca dezactivezi ESP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

este ceva normal, este pentru protectia motorului sa nu-l turezi la relanti pana pe rosu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

va salut! am o saptamana de cand am cumparat masina vw passat 2.0 tdi 140cv 2009 si ma speriasem a mea nu trece de 3100,si ce am cautat raspuns,pt ca nu stiam daca e normal ,in stationare motorul ne trecea de 3100, mentionez ca e prima mea masina si habar nu am de ea e model highline,daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi va multumesc anticipat,,cu turatia sa inteleg cai normal,va salut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu gresesc,dar din cate stiu motoarele diesel pe loc se tureaza pana la maxim 2500rpm,iar cele pe benzina pana la 4000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce ma bucur, ca nu au putut sa o chinuie cei de la RAR, cand m-am dus sa-i fac cartea, ITP-ul.... etc. La celelalte, blana cat putea masina cu pedala lipita de podea si o tinea cateva secunde bune.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu tot asa mam bucurat , zicea inspectoru asta e asa este la masinile astea noi plina de electronica , se vedea o mica suparare pe fata lui , pe a mea un zambet mare :lol: si am zis ca asa este nu avem ce face , a mea se opreste la 2600rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Confirm. Probat azi si daca se dezactiveaza ESP, merge turat pana pe rosu :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa testez si eu asta cu ESP-ul.

Sa nu-i invatati pe aia de la RAR!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu ii dau pina in 4500 ture cu esp-ul dezactivat ca sa o incalzesc dimineata asa ca merge! unde e zona rosie nu e indicat sa ajunga turometru.in 5 minute am caldura in masina! sunt unii care zic ca nu e bine si ca e motorul rece si uleiul cica nu ajunge peste tot sa asigure ungerea da vad ca sunt povesti eu de o luna asa o tin dimineata pornita si nu are nika motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevaru' e ca 1 luna e si mare interval de timp si daca nu pica motorul in 30 de zile, nu mai pica veci-pururi... :somnmare:

Ma gandesc ca inginerii aia de la VW au pus limitarea de tampiti, in timp ce noi suntem mult mai bine documentati si experimentati.

4500 de ture nu vede a mea ca e benzinara decat prin depasiri, dupa ce se incalzeste. Si asta mai rar. Da' poate nu toata lumea vrea sa tina masina mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

efectele negative nu se vad intr-o luna , dar daca continui sa faci asta o sa o pui pe butuci . Nu te sfatuiesc sa continui procedura daca tii un pic la masina.

Nici macar cu motorul cald nu e bine sa o turezi pe loc.

Si a mea baga caldura in 5 min si nu o turez in mers mai mult de 2200 pana se incalzeste motorul.

Radiatorul de caldura are rezistente electrice care incalzesc destul de repede apa ( cu conditia ca temperatura sa fie pe HI )

Te sfatuiesc sa pornesti masina , o lasi pe timp de rece un minut dupa care sa pleci cu ea si ai sa vezi ce repede se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista rezistente electrice ce incalzesc apa la radiator ci sunt dupa el si aerul suflat de aeroterma se incalzeste. iar daca nu se dezaburesc si nu se topeste ghiata nu am cum pleca de pe loc ca nu vad mai nimic.oricum i-am pus un duralube in motor la schimbul de ulei . si nici prea mult nu tin masina maxim un an.insa stiam ca daca ajunge in zona rosie turometru calculatorul taie alimentarea cu combustibil ca o protectie, nu? da o sa o turez pina in 3000 de miine ca oricum s-a mai incalzit si ca sa nu va supar si pe voi...uite ca tin cont de sfaturi.adevarul e ca si sotul cind era in tara tot asa imi zicea la cealalta masina tot diesel sa nu o turez cu motorul rece da eu de a dracului faceam invers ca asa sunt invatata sa fac invers ce zice el..poate de aia am si ramas cu mentalitatea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ca nu se tureaza pe loc e ok...si la mine la fel pana la 2500 se tureaza. Problema mea este alta si anume la un momentdat in mers mi s-a aprins check engine si spirala aceea pe bord, si am avut stocata o eroare de turbo pressure. De atunci masina merge de parca am 90 de cai, sunetul e normal ca inainte la motor, insa nu mai are demaraj cum avea inainte. Se accelereaza lin, totul ok insa nu mai am putere...parca dupa vreo 3500 isi revine putin. Ce sa fi patit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi amintesc bine, aceleasi simptome le-a descris un alt coleg de forum tot cu Passat. La el problema a fost actuatorul de la turbo si l-a costat undeva la 700 - 800 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula vacuumatica de la turbina. Dar fara o eroare stocata cum sa raspundem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine se intampla la fel ..dar la 3000 de ture, nu la 2500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Care ar fi explicatia ca exista acea limitare la 3000 rot/min?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Turatie limitata la 2500 RPM in stationare [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!