Jump to content

INTREBARE


Vissa
 Share

Postare recomandată

deci....pe un bloc de 1600 merge pusa chiulasa de 1800, 16 valve? ce modificari trebuie facute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_16V KR

pistoane de 16v ai nevoie ,blocul alezat +honuit ,dar nu vei avea stropitorile de ulei sub pistoane !eu zic k ar fi o chestie interesanta un 1.6 cu chiulasa 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

blocul de 1.6 si cel de 1.8 la diametrul cilindrilor sunt la fel, daca vorbim de mk2, difera doar pistoanele, bielele si vibrochenul.

v-a trebui sa pui vilbrochen de 1.8 16v, biele + pistoane, pompa de ulei, rotile dintate de la pompa de ulei si de la vilbrochen cele de 16v, capac la gaura din bloc unde se pune delco-ul, de asemenea nu ai stropitorile in spatele pistoanelor si asta v-a afecta fiabilitatea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca blocul de 1.6 nu avea decat o scurgere de ulei in fata si cel de 1.8 are 2, pt ca chiulasa de 1.6 avea tacheti mecanici si nu avea nevoie de atat ulei ca varianta de 1.8 cu tacheti hidraulici.

Cel mai sigur se compara cele 2 ganituri de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PN RF EZ

toate sunt de 1.6 si au acelasi diametru la cilindrii ca si cel de 1.8, respectiv 81mm :ceuameni:

treaba cu scurgerea de ulei se poate sa existe la variantele mai vechi unde tachetii sunt mecanici acolo este doar o scurgere de ulei pe bloc si nu 2 ca cele cu tacheti hidraulici majoritatea 1.6 de pe mk2 ce le-am vazut au avut tacheti hidraulici - anii 86-91

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acasa 6 motoare (cu cele de masini inclusiv) toate au doua scurgeri pe chilasa si bloc, dar doar 2 sunt cu tacheti hidraulici, restul de 4 motoare sunt cu tacheti mecanici. Intradevar din cele cu tacheti mecanici, doua sunt din 83, unul din 85 si unul nu stiu (a original pe G1 cabrio, cod EZ). Din cele hidraulice unul de din 86, celalalt nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bugtuner, da majoritatea au 2 scurgeri, singurele motoare ce am vazut cu 1 scurgere era cel de 1.6 110cp de pe mk1 gti, si inca un 1.8 cu tacheti mecanici de pe un scirocco, tot cu o scurgere era blocul.

ideea e ca se poate conversia doar ca e ceva bataie de cap :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!