Jump to content

VW Passat CC 3.6 FSI


CristianMarin

Postare recomandată

mama... ce simfonie o sa fie la spaticul ei...... :icon_thumleft:

Link către comentariu
CristianMarin

Si eu sunt curios cum o sa iasa. Voi fi prezent cu aparatul foto pentru imortalizarea schimbarilor cat si o filmare cu noul sunet.

Link către comentariu
CristianMarin

Ca-n tren. Vorbisem cu Kostas sa ne auzim sambata sa copieze maparile originale sa le trimita in Anglia ca sa faca softul, pentru ca nu exista, dar nu a dat nici un semn. Eu unul am renuntat la idee, mai ales ca pentru 20 cai a devenit cam mare deranjul. Cred ca banii aia am sa-i investesc in altceva mai util.

Link către comentariu
CristianMarin

Bun, punctul cu tempomatul rezolvat.

Urmeaza evacuarea....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
CristianMarin

Azi am fost si am stabilit ce se va inlocui din evacuare. Concluzia: Catback. Luni e gata.....

Pentru cei care m-au certat ca am schimbat jantele OEM, am o veste. Acestea au primit culoare noua..... vedeti aici: http://vwforum.ro/topic/79083-sablare-profesionala-si-powdercoating-vopsire-electrostatica-jante-etrieri-capace-motor/page__view__findpost__p__1874567 Asteapta cauciucurile de iarna.

Link către comentariu

frumosss..... sa pui poze cu ele pe masina.

Link către comentariu

Schimbi catback-ul cu unul custom sau il elimini?

Parerea mea e ca mai bine alegi sa inlocuiesti downpipe-ul. Astfel castigi ceva putere si imbunatatesti si sunetul, fara a deveni prea deranjant.

Link către comentariu

Downpipe-ul la 3.6 se face mai greu si e nevoie de masuratori si nu cred ca proprietarul are timp sa isi lase masina acolo.

Nu uita ca nu are o singura teava ca noi, ci trebuie 6 serpisori, cu masuratori inainte, sa se calculeze traseul, etc...

Link către comentariu
CristianMarin

@Florin

Poze la iarna....

@Spb

Merci

@Jug

S-ar putea sa nu stiu eu ce e ala CatBack, dar englzu' asa s-a exprimat. Voi inlocui ce se vede mai jos.

post-55089-0-29056500-1342176001_thumb.j

@TEFF

Nu voi modifica nimic pana la catalizatoare, inclusiv. Deci, cei 6 serpisori raman la locul lor.

post-55089-0-01506200-1342176411_thumb.j

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
CristianMarin

Pentru clarificare, eu am inteles ca CatBack este "dupa catalizator".

Link către comentariu
CristianMarin

@JUG

Acum am inteles ce-ai zis.... cred ca prima oara am citit din 2 in 2 (am o durere de cap de dimineata). Cum ziceam si mai sus nu vreau sa schimb nimic pana dupa catalizatoare. Asta pentru a pastra norma de poluare. De asemenea, nu ma intereseaza sa obtin cai din modificarea asta, ci doar un alt sound, un pic mai sportiv, insa fara a fi deranjant.

Link către comentariu

De acord cu tine, dar tocmai asta spuneam, ca ar mai indicat, din punctul meu de vedere, sa schimbi downpipe-urile cu altele cu catalizator sport, pastrand norma de poluare.

Din ce vad in poza cu downpipe-urile, sunt componente diferite fata de manifold, asadar poate ai fi putut scapa fara modificarea manifold-ului(serpisori).

Oricum, important e sa te multumeasca modificarea, doar ca efectul de care mentionez era notabil pe toate planurile.

Link către comentariu
CristianMarin

Din ce am discutat cu baietii catalizatoarele sport au de 3-4 ori mai putine celule (ca de-aia sunt sport), deci nu cred ca pot pastra norma de euro 5. De aceea am optat pentru pastrarea catalizatoarelor OEM. Oricum, daca vre-odata o sa vreau sa schimb si restul se poate face.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

Exact asta vroaim sa iti spun.. Exemplu practic.. O Cupra cu Milltek, Cat sport 200 celule sau aceiasi masina fara catalizator, rezultatul la ITP este aproape acelasi: fail.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
CristianMarin

Multumesc.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
CristianMarin

Astazi la spalat....

post-55089-13423603977664_thumb.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
CristianMarin

Sa vezi proprietarul..... dai sa fugi:lol:

Merci.

Sent from my Galaxy using Tapatalk 2

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

Urata masina :)) nu o donezi? ma ofer voluntar!

S-o stapanesti sanatos si fara incidente, mai rar asa masina

Link către comentariu
CristianMarin

Cand am sa cred eu ca e urata am s-o donez.... Esti primul pe lista!

Merci.

Sent from my Galaxy using Tapatalk 2

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
CristianMarin

Ieri s-a schimbat si evacuarea.

Ceva poze:

Evacuarea originala

post-55089-0-17629300-1342509992_thumb.j

O privire "sub fusta"

post-55089-0-09126700-1342510105_thumb.j

CatBack

post-55089-0-06238600-1342510251_thumb.j

Arata si se aude foarte bine, dar mai e un pic de lucrat pentru ca intre 1500 si 2000 rpm intra in rezonanta pe joase si ma rupe.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!