Jump to content

Vw Passat 2001 TDI 1.9

ursuhack

Postare recomandată

Salutare la toata lumea! Urmaresc de ceva timp acest forum inc scopul de a-mi descoperi masina din ce in ce mai mult. Tin sa mentionez ca sunt incepator, cam 1 luna si cateva zile de cand sunt sofer :hainoroc: Febletea mea deocamdata e masina pe care o conduc, si va ramane ceva timp, sper. Deschid acest topic cu speranta ca imi mai dati niste idei sau opinii la aspect interior/exterior. Deocamdata bani mai putini dar vor veni si vreau sa incep cate putin sa o readuc un pic la viata. Vroiam sa ii foliez capota neagra, sa ii pun LED-uri la pedalele soferului si multe nebuneli...dar m-am gandit ca interiorul din mahon(plastic :icon_thumright: ) ii da o tenta de limuzina si prefer sa o tin mai eleganta decat sport. Deci astept opinii.

VW Passat 2001 TDI 131 CP, 6 trepte. 150k km.

4 X Geamuri electrice

Oglinzi electrice, incalzite

Scaune incalzite

ABS, Esp

Torpedou refrigerat (cred) :hainoroc:

Climatronic

Cotiera centrala fata/spate

Proiectoare ceata

Scaune cu reglaj lombar si pe inaltime

Inchidere centralizata

Tapiterie din piele culoare....gri (elefant)

Cand am luat-o avea ambriajul foarte greu si la un moment dat incepea sa strice cutia de viteze(intra foarte greu intr-a 2-a si masalier) si am luat unul nou (ambriaj) si acum e ok. Urmeaza sa ii schimb bratele superioare dreapta/stanga fata si cam atat mecanica.

Timp liber am, notiuni complicate de electrica/mecanica nu detin :) Vroiam sa imi cumpar un VAG sa il pun la laptop poate mai setez ceva dar mi-a trecut.Ultimele 3 poze sunt cu niste defecte estetice, poate ma indrumati sa le repar.

79278925.th.jpg

33531599.th.jpg

75002847.th.jpg

69811760.th.jpg

47697280.th.jpg

80896796.th.jpg

54319736.th.jpg

67306424.th.jpg

99038118.th.jpg

Link către comentariu
paul walter

misto passatu , pe spate de ce iti apare tdi fara nimic rosu ? am vazut ca ai lovit-o la aripa dreapta, multi km

Link către comentariu