Jump to content

Skoda Fabia 1.4 TDI 105 CP, proiect in derulare


plumber

Postare recomandată

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • plumber

    30

  • c_cipy007

    16

  • bebeko

    8

  • hihi

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc !

@bebeko: stiu site-ul, numai ca nu prea mai am ce lua.

Masina se comporta mai bine pe curbe, subvirarea se face muult mai tarziu simtita, pot intra mai repede decat inainte in viraj, greu mai pot face cauciucurile sa scartaie. Oricum simtisem o imbunatatire dupa upgrade-ul suspensiei dar acum e mai bine. Singurul neajuns ( minor ) ar fi pe drum drept, la viteze mari, cand masina nu se mai lipeste parca asa bine de drum, e mai saltareata un pic, probabil datorita cresterii rigiditatii pe fata. Bara este OEM Seat Ibiza Cupra, comandata, evident, la Seat. Am vazut ca exista si bara de rigidizare spate dar nu stiu inca daca sa iau sau nu. Poate dupa ce fac un turbo upgrade :-))

Link către comentariu

Fabia a mai primit cadou un eleron spate Milotec si ornamente de inox geamuri laterale de la Superskoda.

post-54422-1283614911_thumb.jpg

post-54422-1283614929_thumb.jpg

post-54422-1283614942_thumb.jpg

Link către comentariu
.... ornamente de inox geamuri laterale ...

Hmmm, parca nu se prea potrivesc cu restul masinii ... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Si eu zic ca nu prea au ce cauta elementele crom in combinatie cu bara de RS etc... Te-as sfatui sa vopsesti si manerele de la usi sau mai ieftin, le poti colanta. Fiind alba nu cred ca se vede diferenta

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic cu ornamentele de inox, intr-adevar in fotografia de aproape par cam ne la locul lor, dar cand privesti masina in ansamblu sunt destul de discrete. Asta e acum le-am pus, n-am ce mai face :) In plus, foarte multe masini vin stoc, cu chedarul inferior cromat, indiferent de culoarea masinii, in special variantele de echipare mai avansate, vezi noul Ford Fiesta, Mitsu Lancer si multe altele.

La manerele de usi m-am gandit, cred ca merg pe vopsire in alb, sau poate pe acoperitoare inox ( din nou :icon_thumright: rog nu dati cu pietre :-) ?

Link către comentariu
Mult mai ieftin ??? Pai as vrea si eu sa stiu :)

O sa fac montantii in negru...doar daca ma hotarasc sa vopsesc tot plafonul in negru. Inca nu m-am decis, inca mai photoshopez.

In alta ordine de idei am montat si o bara de rigidizare fata, senzatii tari pe serpentine, nu altceva :) La inceput am avut dubii daca merita pentru o masina fara sute de cai dar s-a dovedit ca face toti banii.

Poti sa detaliezi te rog ce inseamna "senzatii tari"? care-i schimbarea de comportament a masinii cu bara stabilizatoare? merci...

Link către comentariu

Pai am crezut ca am detaliat, in postul 27 mai exact. Asa cum am spus, se reduce din comportamentul subvirator specific masinilor cu motor si tractiune pe fata. Adica poti lua virajele stranse mai repede, masina fiind mai stabila.

Link către comentariu
  • 1 month later...

salut, arata fff bine skoditza ta imi pare bine ca tot mai multi avem kit de RS dar am unele lucruri care nu pusca cu masina ta: ornamentele de inox si emblemele RS. Cat a costat bara de rigidizare ca vreau sa imi pun si eu? Spor la lucru si multi km fara probleme

Link către comentariu

Multumesc, abia azi am vazut si Fabia ta, sora geamana cu a mea :icon_thumright: Bara a fost vreo 450 ron cred, nu mai stiu exact. Pacat ca suntem din colturi opuse ale tarii, altfel ne puteam intalni sa schimbam impresii live.

Link către comentariu

stopurile Hella le-am luat cu noroc la oferta am dat cam 900 de lei pe ele fata de 1400 de lei in mod normal

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

www.extaauto.ro

Nu stiu daca o sa-ti fie de folos, au atelier in Bucuresti, Rahova. Vad ca tu esti mai departe un pic :)

Link către comentariu

Plumber, felicitari si sa te bucuri de Fabiuta ta. E o masina foarte buna, care poate aspira la statutul de RS.

Doctore (Bebeko), chiar daca nici eu nu sunt adeptul tuningului si nu am schimbat nimic la Fabia mea, totusi am numit postul meu "Skoda Fabia ca si sport", asa ca nu mi se pare total nepotrivita emblema RS pe Fabia lui, mai ales ca si arata sport.

Link către comentariu

Doctore (Bebeko), chiar daca nici eu nu sunt adeptul tuningului si nu am schimbat nimic la Fabia mea, totusi am numit postul meu "Skoda Fabia ca si sport", asa ca nu mi se pare total nepotrivita emblema RS pe Fabia lui, mai ales ca si arata sport.

Imi pare rau dar vRS poate sa fie doar un singur model - cel din fabrica. Restul sunt doar ... aspiratii :)

Link către comentariu

Salutare tuturor, am fost cam prins si nu am apucat sa mai intru pe forum. Noroc cu vecinul meu de bloc Dache, care a observat noile praguri :) Dom'le, ce ti-e si cu vecinii astia, spioneaza tot :rolleyes:

Da, am pus praguri, cele mai simple pe care le-am gasit, am mai instalat si niste prize de aer de aripa si capota. Saptamana asta cred ca o sa adaug si niste elemente Milotec pentru bara spate. Revin cu poze curand.

Link către comentariu

astept pozele sper ca prizele sa nu fie alea de la AutostylJanko(sunt kitsch-oase) iar pentru bara spate de RS sunt curios ce elemente vei pune(bara asta merita sa ramana clean doar e RS).Numai bine! :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Un pic de rabdare :D Abia azi am luat de la vopsitorie piesele ! Maine am mai mult timp, daca totul decurge ok le montez si fac si poze.

Link către comentariu

Uf, gata in sfarsit. Am montat azi bandouri laterale de protectie OEM, vopsite la culoare. Stiu ca multi si le dau jos pentru un look "clean", dar eu mi-am luat prea multe usi prin parcari :ceuameni:

Am pus de la Milotec si acoperitoare pentru montanti laterali, le-am vopsit in negru pentru ca nu prea sunt fan "carbon". Pragurile, dupa cum am spus, cele mai simple gasite. Problema dupa ce le-am montat ( la 2 Fast Tuning ) a fost ca spatele era prea sus fata de bara fata si praguri, asa ca am luat niste "fendere" pentru bara spate de pe Superskoda. Erau pentru O2 si au trebuit adaptate pentru bara mea, la aceeasi firma de tuning. Prizele de aer sunt tot de pe Superskoda, sectiunea O1 parca.

Cu asta proiectul se cam apropie de final...cred. Nu de alta dar baga divort consoarta ^_^ La primavara mai am de luat jante mai mari si pneuri. Nu m-am hotarat ce dimensiune, ar arata bine albe multispite pe 16, dar or sa-mi cam rupa spatele. Mai vedem.

In alta ordine de idei va astept cu pareri si comentarii, pro sau contra, toate sunt binevenite.

post-54422-0-86088500-1291746650_thumb.j

post-54422-0-51832800-1291746665_thumb.j

post-54422-0-25053600-1291746684_thumb.j

post-54422-0-69540400-1291746698_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!