Jump to content

Superb Combi Elegance


oaspetele

Postare recomandată

Misto topicul tau, il urmaresc de ceva vreme...

 

De curiozitate, ca sa stiu la ce sa ma astept: cum se prezinta la greierasi la 50 000km ?

In afara de sunetele seci pe care le au uneori usile la torsionari mai serioase ale caroseriei, ai mai sesizat ceva ?

 

Salutari de la BV si apropos...ramane valabila cafeaua de care discutasem cu ocazia ajungerii in zona. La mine nu s-a legat anul asta "Mocanita +Maramu", asa ca nu am putut da curs invitatiei tale :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Sunt prezente zgomotele de la usi. Cu cat rotile sunt mai mari, cu atat zgomotele mai prezente.

Am zis ca la primavara voi incerca sa tratez si chederele, poate scap de ele.

Cafeaua e calda, te asteapta. :)

 

Uitasem la postul precedent, am trecut la ulei Motul de anul acesta, de care sincer sunt mai multumit decat Castrol-ul introdus la reprezentanta.

Link către comentariu

Asta cu rotile, am constatat-o si eu. De cand a venit iarna, am trecut de la 17'' la 16'' si au disparut zgomotele... :)

 

Sunt curios cum e la 18'' pe Superb.

Link către comentariu

Foarte misto masina. Am cochetat si eu cu ideea unui S2, insa pana la urma am renuntat.

170 CP sunt suficienti si iti ofera lejeritate si liniste la drum intins.

S-o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Mersi !

Isi face treaba cu brio, dar nu ascund faptul ca m-ar tenta 200 cp.

:)

Ideea de baza e insa faptul ca va sta mult si (sper) bine in garajul meu...cel putin pana cand vom face vacante la comun cu prichindeii.

Link către comentariu

La multi ani!

 

Ce sa zic, sunt oarecum invidios pe masina, iar asta o zice tot un posesor de combi, deci e de rau! Arata mai bine (deh, normal) decat octavia 2, e mai mare, iar ampatamentul e si el foarte generos. Portbagajul este unul din punctele forte ale masinii, pe langa faptul ca e mare (mai stim noi alte masini care se lauda cu asa ceva), se pot introduce si bagaje voluminoase, fara grija ca nu ar incapea.

De motor nu zic nimic, eu am un amarat de 1,9 tdi PD, tu ai un puternic propulsor CR de 170 cai, foarte potrivit pentru ce greutate trebuie sa traga. De dotari nu mai zic mare lucru, ca ma oftic degeaba...

 

Una peste alta, ai facut o alegere superba (si la propriu, si la figurat), masina aia isi merita banii in orice secunda.

 

Km multi fara probleme!

Link către comentariu

Mersi de urari, important e ca masina sa-si faca treaba pentru care a fost achizitionata. In acel caz, pana si Matiz-ul e o masina ok.

:)

Link către comentariu

Pai masinile MELE au fost asa: Matiz SE-Power Rs/P (ala cu servo-directie si alte minuni), Chevrolet Aveo 1,4 16v 94 hp din 2007 HB, iar acum- octavia 2007. Deci am pornit de la 3,5 m, upgrade la 3,88, iar acum- 4,5 sau cat are tractorul. Ce urmeaza, multivan?! :D

 

Mi-a placut dintotdeauna superbul, varianta combi in special. Dar sunt subiectiv, ca eu am o slabiciune pentru acest model de caroserie, pentru mine nu exista altceva inafara de break. Multi imi zic ca octavia 2 e masina de babalaci (eu avand un pic peste 33 de ani), insa mie sincer mi se falfaie cu abnegatie, o consider masina PERFECTA pentru familia mea (mica, deocamdata, dar poate isi face si barza o pomana cu mine).

 

Un combi, masina de familie prin definitie, trebuie sa indeplineasca urmatoarele sarcini:

- sa fie spatioasa;

- confort sporit pentru toti pasagerii;

- portbagaj MARE si usor accesabil;

- motor economic si relativ puternic pentru a urni agregatul cu 5 oameni si bagajele aferente si atunci cand se urca vreun deal cu clima pornita);

- ceva dotari de bun-simt (printre care nu uitam un minim de doua mufe de bricheta in masina: una langa sofer, una in portbagaj)

- sa aiba bare longitudinale din fabrica, extraordinar de utile in muuuuuuulte situatii, cel putin pentru mine, care nu ma lipsesc de Ocean 200 in concedii.

 

Daca am uitat ceva, rog completare.

Link către comentariu

Ar mai merge incalzirea in scaune, discutabil daca si spate - functie si de varsta copiilor.

In rest, ce ai zis tu acopera nevoile primordiale.

Eu mi-am utilat agregatu cu navi original de VW, imi place ca nu mai am atatea cabluri. Unde mai pui ca are mufa de bricheta si pentru locurile din spate, asa ca am rezolvat si problema DVD-ului pentru copii.

Link către comentariu

Mda, incalzire in scaune nu am (deocamdata), insa am mers recent cu un A4 S-line din 2000 care avea asa ceva si m-am declarat aaaaabsolut incantat!

Pentru navi, am un Galaxy Note cu suport original, care urmeaza sa primeasca de pe undeva curent, dar sa nu se vada (tare) firul. Imi plac modificarile, insa mai tare imi place aspectul standard, din fabrica, exact cum a iesit masina de pe linia de fabricatie. E, daca o mai stric eu cu ceva modificari subtile- asta e. Sunt oarecum invidios ca ai bricheta si pentru locurile spate, insa tocmai mi-ai aprins un beculet in creier si iau in calcul aceasta chestie. Niciodata nu ai prea mult RAM la pc, niciodata nu ai destule prize si HP intr-o masina.

 

Cum stai cu garda la sol? Cat e de inalta cand masina e goala, pe loc drept? Cu cauciucuri standard, desigur.

LE: eu am o boala cu garda la sol, sa fie cat mai mare.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu

Sincer, nu iti pot spune cu exactitate, dar ce pot spune e ca este decenta, in sensul ca nu am probleme majore la borduri, denivelari etc.

Dar fiind o masina foarte lunga, trebuie sa acorzi o atentie sportita "diferentelor de nivel".

Link către comentariu

Da, cam asa e. Desi am luat tractorul din 12 feb 2013, nici acum nu imi ies din prima parcarile laterale in spatii problematice. Adica cunde intram cu Chevy din prima, fara niciun stress, acum casc bine de tot ochii si uneori imi iese din a doua incercare. Si am pretentia ca permisul e luat din mai 1999, am avut un instructor foarte bun, calarit destule masini si facut mii de parcari laterale, insa nu m-am obisnuit deocamdata cu gabaritul masinii (e cam lunga si ajung uneori cu roata drepta-spate in bordura). La naiba, si am pretentii de la mine...

Sa vezi in Piatra Neamt ce borduri avem, te iei cu mainile de cap. Daca nu ai garda foarte inalta (gen SUV), in peste 90% din cazuri risti sa injuri bini di tăt. A facut Pinalti niste borduri de nu exista! Tractorul cica are 16,4 cm garda la sol goala, dar are niste scuturi/dracii pe dedesupt care is oarecum enervante, la tala la Jetta 2010 e neted podul, insa e joasa in draci, iarna e de groaza. Imi inchipui ca nu ai probleme la zapada de 10-15 cm, oricum, cu conditia sa ai cauciucuri de calitate (ceea ce nici nu intra in discutie la tine). Daca aveai si 4x4, cred ca aveai intr-adevar o masina de vis. Pentru mine masina de vis este octavia 2 Scout, imi place de mor agregatul, No. 1 pe lista mea.

Ce ma bucur totusi e ca nu aveau aia pe stoc decat gri, daca aveai in preferinte negru si chiar gaseai, trebuia sa te chinui la greu cu spalarile (tata a fost nevoit sa ia pe negru- preferinta mamei, e un chin cu intretinerea vopselei). 

 

O chestie mai am pe creier: antena ta e si pentru GPS, sau e doar pentru radio? La touran-ul de penultima generatie cica e pentru GPS, iar radioul isi ia semnalul din geamurile spate. La tine cum este?

Modificat de Lucian M
Link către comentariu

Nu e pentru GPS.

Acuma nu stiu cum era daca exista navigatie din start pe masina.

Link către comentariu

Hmm, nu stiu aspectele. Dar pentru cuirasatul tau ar merge fain un navi OEM in bord. Taaare bine!

Link către comentariu

Poi ziceam mai sus ca este. Am achizitionat asa ceva, doar ca e pentru VW. Sincer, nu ma deranjeaza sigla la bootare, in rest e acelasi lucru.

Link către comentariu
  • 7 months later...

Mai scriu si eu aici si astept niste sfaturi. Am ajuns la 52000 km.

La o verificare " de concediu" mi s-a atras atentia ca discurile fata sunt ruginite, pe interior. Ca pe exterior eu le verificasem. smile.png

Acuma o explicatie plauzibila ar fi faptul ca am lasat eu masina in garaj o perioada, poate chiar asta iarna. Desi la sfarsitul lui martie am facut revizia si nimeni nu-mi spusese nimic de discuri. Nici de placute, care pe fata par a fi spre sfarsitul vietii. Si ar trebui schimbate, cum ma asteapta un drum mai lung.

Asa ca am purces la cautari.

Cei de la Skoda mi-au recomandat OEM : 1700 ron cu montaj. biggrin.png

Am aflat apoi dintr-o sursa de incredere ca ATE sunt OEM pe fata, TRW pe spate.

Acestea vin la preturi rezonabile, undeva pe la 600-650 plus maopera (ma refer la 2 placute plus 2 discuri).

Apar si variante

OEM de la magazin auto ~ 950-1000 ron (plus montaj)

 

ATE Power Disc = 550 ron set

si placute ATE Ceramic = 350 ron set total 950 ron

http://www.autototal.ro/index.php/produse/piese-de-schimb/sisteme-de-franare/429-ate-placute-discuri-saboti-tambure-pompe-de-frana-cilindri-de-frana-etriere.html

 

Brembo HC discuri - pe astea nu le-am gasit sa vad un pret

Ferodo DS Performance 600 ron

http://placutefrana.blogspot.ro/2010/11/placute-frana-ferodo-ds-performance.html

 

Ce ati recomanda?

 

Sincer, as dori o frana mai buna, dar fara sa fiu nevoit sa dau o caruta de bani sau sa astept ca franele sa se "incalzeasca". Sau ca discurile sa necesite o inlocuire prematura. Nu ca OEm-urile astea m-ar fi tinut prea mult...

Modificat de oaspetele
Link către comentariu

In locul tau , as merge pe original , la Golf v am avut surpriza ca discurile Ate noi sa ma tina 5000km dupa care au inceput sa trepideze.Le-am schimbat de 2 ori in garantie ,acceasi problema ,dupa 5000km.

Link către comentariu

Ferodo DS stiu ca fac un zgomot la franare foarte enervant,cauta pe youtube sa vezi filmulete...fac foarte urat cand pui frana,eu folosesc de multi ani Ferodo premier si tot asa scartaie insa ceva mai finut,incearca placutele Ate nu cred ca sunt rele...insa despre discurile Ate cum zicea si colegu de mai sus multe se intorc in garantie.

Link către comentariu

Pana la urma, constrans de timp (de lipsa lui), am mers pe Brembo, atat discuri cat si placute, la recomandarile a 3 mecanici. Unul dintre ei le-a si montat, in schimbul a 80 RON. Placutele erau la nivelul senzorului(ma mir ca nu a cantat) iar discurile erau usor ovalizate si prezentau iregularitati pe suprafata lor. Franarea e evident mai buna, zgomote nu aud. Mai multe dupa drumul ce ne asteapta.

Nu au fost probleme de culisare, etrieri etc, toate functionand corect.

Link către comentariu
  • 5 years later...

Aproape 130 000 km. Inca merge :)

Anul trecut am patit si buba majora : s-a dus compresorul de AC.

Cam singura in 10 ani, pe langa clasicele ornamente cromate care arata destul de uratel.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
  • 4 years later...

180 000 km azi maine, masinuta (lol) merge bine in continuare, posibil ca incet-incet sa ne gandim la despartire.

Am mai avut 2 mici probleme, putin semnificative. Tare multumit de ea, mai ales ca acum ca am mai pus si eu niste ani pe raboj a mai scazut si consumul.

😄

Baiul e ca nu stiu ce ar putea urma...

Link către comentariu

Am vazut titlul topicului si am avut un deja-vu, mi se parea foarte cunoscut parca l-am mai browse-uit. Dupa mi-am dat seama ca il stiu de cand l-ai deschis. Foarte tare ca ai tinut-o atata timp. Tin minte cand l-ai deschis ca baleam la masina, fiind printre primele S2-uri de pe grup. :D 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!